cutterray
Game, The
Po druhé a snad už naposledy viděno. Chápu, že srovnávat takový filmový scénář a provedení s realitou není možné. A také se o to nesnažím. Tedy JÁ se o to nesnažím. Což se ale bohužel o Fincherovi říct nedá. V podstatě nesmyslný příběh o tom, jak se jeden bratr snaží pomocí "hry" napravit druhého bratra, aby vlastně co??? To mi tam nějak chybí. Co tím chtěl docílit? Aby se změnil podle vůle někoho jiného? Dobrá. Takže vlastně jenom obyčejný psychický a fyzický nátlak kvůli něčemu, do čeho mu nic nebylo. A ta poslední "thrillerová" pseudovymyšlená a dech beroucí scéna je jenom k smíchu. Celý ten film bych rozhodně nenazval thrillerem nebo dokonce dobrodružným filmem. Kdyby to byl delší díl seriálu Krajní meze, tak se nebudu zlobit. Ale takhle...???!!!
ATM
Ani nevím jak začít. Chtěl jsem být objektivní, ale to ani přes hodně velkou snahu prostě nejde. Názor bude obsahovat spoilery! One man show psychopata. Tři malá prasátka se chtěla jít najíst, ale k tomu potřebovali penízky. A tam je u skleníku ATM čekal vlk. Udělal bu bu bu, zabil pasáčka se psem, pak si to vyřídil z vozkou a postupně snižoval počet prasátek. Nebo zvyšoval? Asi byl nějaký nemocný, protože nemohl utíkat. Prasátka byla mladá a rychlá, ale tak blbá, že je utíkat ani nenapadlo. No prostě "logická" bomba, založená na "dokonalém" plánu, který byl ale založen na informacích, které prostě náš psychopat nemohl předpokládat ani vědět (naivně doufat, že nikdo z těch mamlasů nebude mít sebou mobil, to je informace, kterou rozhodně vědět nemohl). Naivní předpoklad "prasátek", že se snad při útěku psychopat roztrojí a doběhne všechny, to taky nesvědší příliž o mozkovém potenciálu. I když mám rád filmy, kde vyhrává ten lepší (nezáleží, jestli dobro nebo zlo), pak tady jsem byl vysloveně znechucen pokusem o komorní drama náhodného okamžiku setkání se smrtí. Aneb jak jsem si sám pro sebe řekl, když jsem to dokoukal. Co to *píp* bylo za *píp* *píp* *píp*. Do *píp*
Sinister
Je mi trochu záhadou, proč nazvali snímek zrovna Sinister (z latiny neobratný, zvrácený, nešťastný). Ale dobrá. Tomuto filmu nemohu nic moc vytknout. Snad jen pro mne velmi brzy až příliž zřejmou pointu (já na ni přišel v okamžiku, kdy si při prvním sledování 8 mm filmu napsal poznámku Kdo to točil? a Kde je Stephanie?, což je asi v 15 minutě). Takže jsem už jen řešil otázku jak a nikoliv kdo. Napětí fungovalo, i když dobrých lekaček tam bylo poskrovnu. Možná to už dělají ty otupělé smysly a někdo s horší nervovou soustavou se bude v noci budit hrůzou a zkoumat bedny v podkroví. Pokud se oprostíte od předsudků o dětské nevinnosti a naladíte se na podobnou vlnovou délku jako například při sledování The Ring, pak si přijdete na své. Z mého pohledu mohu doporučit. Při druhém sledování však bohužel celá atmosféra bere za své, protože nemá co víc nabídnout. Za to si velmi rychle všimnete hudebního doprovodu řezání železa motorovou pilou, který je místy opravdu neúnosný. Prostě jednou a dost.
Iron Sky
Parodie vs. komedie?
Ani jedno z toho... Ze začátku jsem si říkal, že mne to pobaví. Přece jen nazi payback z měsíce, to zní jako relativně zábavné představení. Bohužel jsem již od začátku nabyl (a do konce filmu nepozbyl) dojmu, že sami autoři ten film brali jako velmi vážně míněné dílo. Pro mne tam bylo málo míst k pousmání, ale dost míst k zamyšlení a útrpného sledování analogie s dneškem i bez nacistů a jejich vesmírných lodí. Samozřejmě to musím brát s nadhledem, ale připomínka propagandy, vymývání mozků a jiných technik ovládání davu mi z toho filmu utkvěla nejvíc. Asi bych to shrnul jako vážný film, o vážných věcech, podaný nevážnou a pseudo comedy scifi cestou s nádhernou hudbou. Chci další díl. Ani by to nechtělo zkušenějšího režiséra, protože ten by z toho zase udělal tuctovou blbinu USA vs. Moon Nazi, kde by vítěz byl předem dán. V duchu konce, postapokaliptická invaze posledních pozemšťanů na povrch měsíce by byla asi vhodnou volbou :-)
The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2
Ne-e
Pod slibem, že budu pozván do kina a bude to s překvapením, jsem byl vylákán na poslední díl ságy. Překvapení se opravdu konalo, hned jak jsem zjistil, na co jdu. Pak již to moc překvapující nebylo. Davy náctiletých fanynek (v doprovodu rodičů, kteří hodně rychle utíkali pryč) se valily z kina a stejný počet se valil do kina. První část posledního dílu jsem neviděl, ale i tak jsem nemusel nijak závratně pátrat po tom, jak to bylo. Bylo to jasné hned. Vyzdvihnu začáteční titulky, ty se mi opravdu líbily. Pak bych to charakterizoval asi takto. Bla bla bla, překvapený Charlie, bla bla bla, překvapivé zmizení Alice, bla bla bla, překvapivé objevení Alice, bla bla bla, Dallas hadra, bla bla bla. A to je konec lidičky... Tády dády dá.
Casshern
Válka a nesmrtelnost. Toť hlavní dvě témata... Pozor bude obsahovat spoilery!!! Z prvé, je to dost dlouhé, i na filosofickou hloubku. Některé zdlouhavé dramatické scény, tedy podle tvůrců dramatické, asi potřebovaly zdůraznit, i když v nich není žádná podstatná důležitá věc pro děj. Také všeobjímající, sice výborná, ale někdy otravná a zbytečná hudba je spíš místy uspávající. Vzhledem k celému konceptu scénáře je to kompilace snad všech možných žánrů. Od psychologického dramatu až po verzi Universálního vojáka a Hellboy 2 (i když ten byl natočen později a je otázkou, zda se náhodou tak trochu neinspiroval). Celkově je to hodně film k zamyšlení, stejně jako další filmy o soužití a pomstě. Velmi pozitivní, ale vcelku pozdě v ději, je uzavření kruhu, který vzniká za války a jehož se účastní hlavní "protivníci". Pokud hledáte něco oddychového, tak zde to nenajdete. Příliž filosofická rovina a několik v závěru vysvětlených, ale během dějě nepochopitelných linek, snižuje hodnocení z vynikající na vysoce nadprůměrné...
The Dark Knight Rises
Mrazení. V tomto případě příjemné mrazení. Pryč jsou doby Keatona, Kilmera, Burtona a Schumachera. Nástupem éry Nolan - Bale se komiksovému Batmanovi dostalo důstojné pocty, jakou si zaslouží, v podobě Temného rytiře. Jediné zaváhání je v nemožnosti opakovat nevypočitatelnost Jokera. Tentokrát je příběh o dost víc přímočarý. Přidáním postav Catwoman (i když tam nikde nebylo uvedeno, že by to oslovení sama používala nebo jí bylo přiřazeno, ale pro pocit vnitřní jistoty si ji tak prostě všichni pojmenovali) a zrozením Robina (nebudu komentovat to, že Robin nikdy nebyl policistou, ale cirkusovým artistou a jeho rodiče zabil právě Harvey Dent) se otevírají nové možnosti. Hlavní záporák(čka)? Ten kromě svých vyjímečných zabijáckých schopností a velice rychlého přemísťování moc nevybočoval. Potěšili mne cameo role Liama Neesona a Cilliana Murphyho jako soudce z lidu Scarescrowa. Z Nolanovy trilogie zatím asi druhý v pořadí. Vede a vždycky vést bude oskarový Temný rytíř s Jokerem.
Watchmen
Temné, naturalistické poctivé scifi. Předlohy jsem byl ušetřen, což byla asi pro mě velká škoda. Na film jsem narazil naprostou náhodou a nelituji ani minuty, kterou jsem u něj strávil. Pokud si někdo stěžuje na délku, měl by si pustit Ultimate cut, který má ještě o hodinku déle. Nenudil jsem ani při něm a dokázal bych koukat i dál. Přesně tak by měl vypadat komiksový svět, plný násilí, žádné přehnané dobré konce. Logika, která velí zabít menšinu pro dobro většiny. Boje mezi hrdiny navzájem a naprostá absence rozdělení dobra a zla. Podle mne, jedno z nejlepších komiksových zpracování vůbec. Když k tomu připočtu ještě skvěle doplňující hudbu (i když místy byla strašně hlasitá vzhledem k ostatnímu natočenému materiálu, skoro jako reklamní znělky, ale to snad bylo jenom u českého dabingu, v ultimate cut originále to tak nebylo) tak není co řešit.
Terminator Salvation
První díl série, nebo jenom jeden z mnoha? My jsme terminátoři, odpor je marný, vzdejte se a budete asimilováni. Nevím čím to, ale celou dobu fandím Skynetu aby vyhrál. A celou dobu mi scénáristé dokazují, že místo toho, aby potvrdili naprostou nelidskost, krutost a zrůdnost strojů, tak jim dávají do vínku lidské emoce a chování. Kdyby se totiž chovaly stroje přesně tak jak mají, tak by John, Kyle a všichni hrdinové už dávno byli po smrti. Místo toho je při soubojích terminátoři různě vláčí, hází, bouchají, místo toho aby jim z fleku urvali ruku, nohu nebo rovnou hlavu a byl pokoj. Z tohoto pohledu je pohled na smrtící stroje vcelku zábavný. Nelogičnost jejich chování je prostě nekonečná. A takových "vychytávek" je tam spousta. Vůbec mi tam Arnie nechyběl, i když pohled na jeho bezpindíkové tělo s digitálně přidaným obličejem taky stál za to. Celkově vzato to nebyl špatný počin, ale s jejich přístupem zachránit hlavní hrdiny za každou cenu, i za cenu nelogičnosti je už na hranici tolerance. Plus za některé vysvětlující scény, ale mínus za některé co tam měly být a nebyly (např. proč byl Marcus popraven). Na závěr dvě otázky. To fakt neměli nikoho jiného, než na smrt odsouzeného vraha a psychopata aby s ním dělali pokusy s nanoboty a jako takového ho chtěli znova jako stroj oživit? To se snad zbláznili? Nevíte náhodou na co potřebovali lidské zajatce (kromě výzkumu jak zabíjet lidi, ale na to jich asi nepotřebovali tolik) ????
Gladiator
Byla to taková příjemná podívaná, která mě zase více přiblížila tématu starověkých filmů. Po Ben Hurovi, několika parody komediích s Asterixem a Obelixem asi nejoblíbenější. Když pominu několik historických faktů - kdo, kde, kdy, jak válčil, bojoval a umřel, není mu veskrze co vytknout.
Reakce na Maudite: Nic se tam opravdu nestalo, kromě několika velkolepých scén a výborného hraní herců. To si vcelku odporuje, ne? Nezapomínat na to, že Zimmer má sice motivů jen pár, ale všechny jsou oskarové, možná proto je fláká kam jen může :)) Rozvláčné možná, to jsou právě ty dlouhé velkolepé scény, kde nic není a asi se tam nic neděje. Pokud chce někdo permanentní akci, asi by si měl pouštět jenom hokej nebo fotbal. Nebo si skočit zaběhat ;-)
Shutter Island
Když se dá dohromady mnou nepříliž oblíbený režisér s mnou nepříliž oblíbeným hercem, tak v tomto případě stoprocentně platí, že mínus krát mínus je plus! Pominu rozuzlení a zápletku, ta nebyla tak očividně prohlédnutelná, ale nebyla ani nijak záměrně skryta. Vnímavější jedici jsou schopni asi ve třetině odhadnout "co", v polovině "jak", v druhé polovině "kdo" aby si na konci museli nutně položit otázku "proč"? Zkoumání vlastního nitra, svoje temná zákoutí, zapomenuté křivdy a odhalení sebe sama jsou jako stvořena pro DiCapria a jeho výkon. Vyloženě otázku vyvolávající konec je možno si vykládat několika způsoby. Nepochopili jste ho? Podívejte se na film znovu. Pochopíte...
Appurushido: Ekusu makina
Nač dlouhé soudy a krátké pochvaly? Nebýt to anime, tak otázka ovládnutí a zničení jedné části populace na pozadí milostného trojúhelníku robota, člověka a bioroida by směřovalo k jasnému odpadu. Ale... Protože to přece jen jen anime, tak k tomu přistupujeme vždy tak nějak s respektem a přehlížíme to. Zpracování se nedá s FF srovnat. Ale co se dá srovnat je rozpočet. U Ex Machina je totiž desetkrát menší. Když dáte Japoncům peníze, tak Vám udělají výborné anime. Když to uděláte napůl s amíky (jako v případě Final Fantasy), tak Vám udělají taky super anime, jenom s tím rozdílem, že amíci ten rozdíl prožerou, propijí a prodebatují na téma "proč něco nejde". Takže ponaučení, nikdy se nepaktuj s Amíky a dělej si to sám, protože to je levnější. Ex Machina je každopádně více filosofická, než první díl. Což v tomto případě není na škodu. Otázka globální kontroly, nadvlády a jak lehce se to vymkne kontrole není originální, ale v každé době aktuální... A hudba, no ta mi tam vyloženě sedla :))
Heavy Metal
Mysleli jste si, že už jste viděli všechno? Hluboce se mýlíte. Představte si kombinaci Pulp Fiction a Avataru (kterého s přehledem strčí do kapsy). Jenom nakreslenou art anime desítky let předtím. Zapomeňte na kreslenky od Disneyho. V tehdejší době špička a teď koukatelná temná vize zla. Žádné mazlení s nahotou, žádné dojné happy endy (kromě samotného konce, což mě naštvali). Zlo a jeho představa jak ho téměř určitě neznáte. Kdyby tam nebyl ten neuvěřitelně zromantizovaný a podojený konec, dal bych 100%. Takhle to je "pouhých" 90 za zpracování, myšlenku a přístup, kdy se prostě s ničím nemazlí.
Ghost in the Shell / Kôkaku kidôtai
Nechci řešit kdo, kde, koho, kdy a jak vykradl. Faktem zůstává, že GitS se v určitých kruzích stal kultem, který opěvuje rovnostářskou společnost. Snaha o vytvoření filmu ze seriálu je chvályhodná, ale míjí se účinkem. Chybí zde akce, spousta hluchých míst kde přemýšlíte, jestli jste náhodou omylem nezmáčkli pauzu na přehrávači. Rozvleklý děj jedné epizody natažený na délku filmu. To je asi charakteristika, která to plně vystihuje. Podtrhuje to ale výborný hudba a vyjímečně i anime, které dbá i na malé detaily. Je zde prostor na vlastní přemýšlení o tom, co by, kdyby.
Ghost in the Shell 2: Innocence
Větší nadšení, než z GitS 1. Spletitý příběh, okořeněný dávkou kontroverzního tématu sexdroidů (gynoidů), kteří porušují 1. zákon robotiky aby následně uplatnili 3. Konečně dostává více prostoru Bato a místo řečnění při vyšetřování nastupují jeho schopnosti armádního robota. Vylepšené anime je znát velkým skokem dopředu. Spíše cameo role Major mi ani moc nevadila. Celým filmem se line její duch a není zapomenuta. Pokud to bude pokračovat v tomto duchu a nebude se nikdo snažit převést GitS do hrané verze, pak není co vytknout.
Men in Black III
Čemu to tak přiblížit. No nejpřesněji asi k Mužům v černém. Nic jiného v historii by totiž nedokázalo tak klišé látku jako cestování časem pozvednout na takovou úroveň. Opominu fakt s hodně nelogickou formou výmazu paměti na určité osoby (obsahuje spoiler: těžko by si na K pamatoval J, i když tam byl jako malý a potkal ho. Boris ho v minulosti zabil dřív, než se měl malý James s K potkat, tudíž se potkat nemohli a nemohl by si na něj pamatovat. Takže i v tomto ohledu je myšlenka a vysvětlení proč si na něho jako jediný pamatuje velice chabá). I když se snaží o jakousi takousi návaznost, tak v humorných ohledech už MiB3 pokulhává. Velmi dobrý výkon, který jsem rozhodně nečekal, předvedl Josh Brolin. Celkový dojem je pozitivní. Odpočinková série, která sice ztratila na humornosti, ale přitvrdila na postavách, pocitech a i na temnější stránce jak hlavních hrdinů, tak i padouchů.
Casino Royale
Jako většina jsem si přečetl napřed hodně názorů ostatních. Ne proto, abych zjistil kdo je fanda bondovek a kdo nikoliv, ale proto, abych zjistil kdo z těch "fandů" bondovek kdy četl taky nějakou tu knihu o něm... Koukám, že 90% z recenzentů, kteří tvrdí, že to není bondovka, ale obyčejný špionážní a akční film a že Bond by měla být nadsázka, nikdy v životě neviděli ani obal jediné Flemingovy knihy. Toto je pravděpodobně nejrealističtější a knihám se nejvíc podobající zpracování, které bylo kdy natočeno. Jak co te týče atmosféry, tak i přistupem postav. Lidi, Bond je zabiják, špion, není to člen debatního kroužku, proto nedebatuje, ale zabíjí... Pokud máte pocit, že potřebujete nadsázku, tak si raději pusťte Borata.
P.S. Ti co tady pořád básníte o Zlatém oku, tak jen tak na okraj. To není právě třeba pravá bondovka, protože žádnou takovou knihu s Jamesem Bondem Fleming nenapsal. Já jen, že jste všichni takoví informovaní "fanoušci". P.P.S. Pro hnidopichy - Původní kniha byla o studené válce a komunistech, proto jsem schválně psal o realistickém zpracování a vývoji postav a atmosféře. Obsahově jiný film ale naprosto přesně vystihuje krutost, nesmyslnost a touhu po pomstě, která je téměř všem bondovkách vlastní.
Serenity
Den poté. Ne, nespletl jsem se v názvu, je den po shlédnutí a jediná smysluplná věc, na kterou si z toho filmu pamatuji je hromada rozmazaných zombíků, které ovšem tady nazývali Plenitelé. Seriál mne minul, trailer mě zaujal a tak jsem strávil čas koukáním na vylepšenou verzi Andromedy. Myšlenka je dobrá, nádherná ukázka "jak jsme něco pohnojili, náhodou to zjistila mentálka - teda empatička, náhodou ji zachránil brácha, náhodou jsou na lodi s někým kdo nás moc nenávidí a my to musíme napravit". Uff, kde já jsem to už jenom viděl? No jo, už vím. Všude. Na druhou stranu, scénář Vám dává možnost přemýšlení, jak se co událo, kde se co stalo, kdo něco provedl, jak se to jiný zase dozvěděl. Na vysvětlování není moc času. Na přemýšlení spoustu. Výkon hlavní hrdinky je výborný, atmosféra není špatná. Originálních myšlenek je stejně poskrovnu a proto ostatní nedostatky trošku přehlídnu. Ukázka, jak by měl vypadal relativně slušný sci-fi film.
Jumper
Rozporuplné, to je to co mě po shlédnutí napadlo. Velkým plus je originální nápad. Proč ne. Kratší délka. Proč ne. Ale aby z té krátkosti (88 minut) bylo 10 minut titulků, 60 minut řečí a 18 minut akce, to už ne. Bral bych to u pilotu pro seriál, kdy se vcelku hodně věcí vyjasní a neuzavřený konec slibuje další pokračování. Takto je to pouze nedotažený pokus s nevyjasněným konceptem, který se snaží být "cool" teenage sci-fi rebelským pokusem o kult. Zdánlivý padouch se stává zásadovým nositelem dobra a hlavní hrdina se nechtěně pro mě stal arogantním a naprosto zbytečným. Fandil jsem S.L. Jacksonovi. Nebýt té rozvleklosti, zbytečných výlevů a Freudovské otázky vztahu matky a syna, byl by to hezký odpočinkový film na nedělní odpoledne.
Lockout
Snow, Snape?
Už z obsahu jsem si odvodil několik pozoruhodností: Snow - Snape. Útěk z vězení - Útěk z vězení. Prezidentova dcera - Prezidentova dcera. Svoboda - Svoboda. Kdo na ty nápady a jména chodí? Už tam chybí jenom Slimer a kompletní historie bratrů SS bude dokonána. No zpět k filmu. Kombinace Útěku z New Yorku a Air force One byla podařená podívaná vhodná na sobotní nudné odpoledne v televizi. Ale rozhodně to nebyla filmová originální pecka, na kterou se vyplatí jít do kina, hlavně už když podle obsahu víte jak to skončí. Jako klad považuji absenci klasické poslední rozhodující "hrdinské" bitvy padoucha a dobráka. I když jsem se na ni vcelku těšil. Příjemně překvapil výkon Maggie Grace. A samozřejmě výkon ultra padoucha Josepha Gilguna byl nad míru odporný a vynikající. Souhrnem, není tam nic, co byste už někdy někde nějak neviděli. Pokud budete mít chuť podívat se na mrtvoly, bez zbytečných krutostí a krve, odpočinout si a uronit slzu nad krásou jejich žen, rychlostí jejich tryskáčů a jemnocitem jejich hrdinů, tak je tento film pro Vás naprosto ideální. P.S. Po druhém shlédnutí přidávám 10% za nekonečný příval vtipného, drsného, neklišoidního (bože to je slovo) humoru.
Dead alive / Braindead
Po dvaceti minutách jsem to vypnul, abych vstřebal první dojmy a vstřebával jsem je týden. Pak jsem se úspěšně dokoukal na největší, nejsračkoidnější, neúžasnější slátaninu, co jsem asi kdy viděl. Nic nechybělo. Vědma, plachý blázen, mrtvá matka, zbytečný woodoo medailon, hrdinný pojízdný prodavač, slizký vilný strýček, prasokrysoopice, kung-fu kněz, malé "sviňa" dítě a spousta "krve". Kdyby tohle Jackson natočil s rozpočtem Pána prstenů, tak by to byl nejlepší parody zombie film všech dob a Romero by mohl jenom tiše závidět. Ale i tak jsem se neskutečně bavil. Lidé, kteří to nepochopili a brali to jako vážný počin by se na to měli podívat ještě jednou. Oprostit se od všeho a jenom si užít masakr motorovou sekačkou.
Inside Man
A to bylo všechno?
Vešel, zbil, přechcal, našel, schoval, pomohl, odešel... Tak takhle by se dal charakterizovat hlavní "hrdina". Omlouvám se, ale připadalo mi to jako jenom hodně dlouhá epizoda seriálu Podraz. Naprosto zbytečné postavy právničky a starosty. Připadlo mi, jako by tam byly hodně uměle přidané, protože jinak by Denzel věděl prd a musel by se dohadovat sám. Udělali z něho zbytečně postavu na jednu stranu intuitivně přemýšlející, ale na druhou naprosto tupě nesoudnou. Když z banky nikdo neodejde, ale měl by tam být, tak udělám co??? No, vidím Vám to na očích, no vezmu si přece termovizi, že? Plán útoku a úniku byl postavený hodně na vodě. Když mám dvě podezřelé, ze kterých (jak správně usoudili) jedna být tou lupičkou prostě musí, tak je přece bez sledování nepustím, ne? Jinak vcelku pozitivní schovávačka na myš a ještě menší myš :-)
Full Metal Jacket
Stanley
Kvalitní zpracování myšlenkových pochodů během výcviku a na bojovém poli. Kdyby tam ovšem nebylo tolik ale... Věřím tomu, že v době natočení to byla naprostá bomba, nevšední a nekonvenční pojetí války ve Vietnamu. Ale v důsledku to vlastně není nic jiného, než co se točí dnes. Tuctové válečné filmy o výcviku a vystřízlivění z obecné morálky, když jde do tuhého. Zajímavé, že dnešní filmy - výcvik, boj, přežití, zabití nepřítele jsou považovány za klišé a hodnoceny velmi nízko. Rozhodně se nejedná o nejlepší válečný film. I před ním a rozhodně po něm jsou daleko lepší a více realističtější počiny. Nevím proč, ale styl toho výcviku mi velice rychle evokoval pozdější (ne příliž úspešný) film G.I. Jane. Popřípadě Ten nejlepší. Bohužel...
Jûsan-nin no shikaku
13 hrdinů
No řekněme si to upřímně, 11 drsných samurajů, jeden učedníček a jeden nesmrtelný pralesní nadržený blázen, to je prostě skvělá kombinace pro pořádný masakr. Když se takhle parta domluví, že jeden Lord škodí lidu a jdou ho po krkolomném plánu nalákat do svého "upraveného" městečka, tak mezi samuraji a Lordem stojí 200 vojáčků. Po výbuších jich na samotné zabití zbývá jen 130. No, při konečném součtu jich tam však zabili asi 600. To víte, to jsou ty jejich woodoo nesmysly a asi si vojáčky přivedli ze záhrobí. No nakonec všechno dobře dopadne, všichni umřou, teda až na toho nesmrtelného a na jednoho hrdinu, uznejte, kdo by to pak všem vykládal, že? Morální poučení je, neštvěte si vysoké funkcionáře proti sobě, poštvou na Vás zabijáky, protože je to ve prospěch všeho lidu... Až na to, že toho lidu se nějak nikdo neptal!!!
Pretty Woman
Hledání vzoru?
Tento film jsem viděl dvakrát. Jednou, když jsem ho ještě nechápal a po druhé, abych měl objektivní názor :) Je mi s podivem, jakto že se naše ulice nehemží maminkami, sestrami, dívkami prostě všemi ženskými, které upoutal tenhle film o tom, jak chudá šlapka ke štěstí přišla. A o podnikateli, který byl tak bohatý, že si mohl dovolit tu šlapku jenom pro sebe. Blábol nad blábol... 5% za "velké nohy", 5% za "miliardovou babku", 5% za šneka a "svině klouzavý" a 5% za "nechutně vysokou sumu". Z celého filmu je jedno poučení, chcete prince? BĚŽTE ŠLAPAT CHODNÍK!!!!