INFORMACE O FILMU
V pozoruhodném a vizuálně uchvacujícím snímku se multimediální umělkyně zabývá historií a vzpomínkami, které tvoří naši vnitřní esenci a vyplňují duši. Přes našedivělou pokrývku mraků sotva rozeznáváme obrysy posvátné japonské hory Fudži, sopky s mnoha tvářemi. 4 500 nevšedních a rozmanitých fotografií z posledních 150 let je základem tohoto experimentálního filmu, kaleidoskopu balancujícího na hranici mezi dokumentem a fikcí, ve kterém režisérka opět zkoumá a posunuje hranice filmu. Výstup na Fudži patří k symbolickým cestám. Mezi putujícími byl kdysi i Hiroši, zemřelý milenec britské ženy, která na něho v působivém monologu, znějícím na pozadí střídajících se obrazů, vzpomíná. Stejně tak se divák může ponořit do toku Hirošiho myšlenek a reflexí, zrcadlících změnu ve vnímání sebe i světa, i jeho poznání, že ty nejdůležitější a nejzásadnější věci se často nejlépe ukážou zdáli.