home
Válka světů

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
80 %

SVETOVÁ VOJNA MIMOZEMŠŤANOV

Ako správny fanúšik sci-fi sa pozerám na tento film ako na skvele zrežírovaný, so super audio zvukmi na DVD, s dobrými hereckými výkonmi, no s preafektovaným správaním sa Dakoty F. a miestami aj Toma C. Film pôsobí na diváka so svojimi zvukovými a filmovými efektami bombasticky, no keďže sa autori snažili dodržať dej knižnej predlohy, nevyhol sa určitým scénam, ktoré vyvolali vo mne mnoho otáznikov v oblasti logických postupov deja. A to si hovorím, že som nekritický fanúšik sci-fi produkcie. Napriek učitým výhradám, týkajúcich sa logiky a afektu hercov, považujem tento film za veľmi dobrý a opakovane pozerateľný.

8. ledna 2014
avatar uživatele
E Š
...
70 %

Príroda je silná, no. Film bol fajn, najmä celá pointa konečná sa mi páčila, ale zase nie natoľko, aby som ho radila medzi obľúbené.

14. července 2013
avatar uživatele
90 %

Najlepší speilbergov film

Dychberúci, atmosférický , strhujúci zážitok . Nechápem čo sa niektorým ľuďom nepáči . Výborná atmosféra zničeného sveta ma pohltila . Hlavné postavy niesú žiadny hrdinovia . Sú to normálny, bezmocný ľudia . Nevidel som ešte film v ktorom by bola katastrofa urobená tak realisticky a atmosféricky ako v tomto filme . Nijaký katastrofický film mi ešte nepripravil taký pohlcujúci zážitok . Pokiaľ nebudete stále pozerať len na chyby a nelogickosti a proste sa do filmu vžijete tak si ho určite užijete ako ja . Škoda toho blbého happy-endu :-(

3. června 2013
avatar uživatele
60 %

Hodnocení: 3 z 5 (***)

Po technické stránce opravdu špičkový film. Příchod mimozemšťanů na scénu byl místy dechberoucí. Těch nelogičností bych ale u Spielberga tolik nečekal, ještě bych je ale byl schopný odpustit. Co ale neodpustím, je ten konec. Co to proboha mělo znamenat? Ta totální destrukce světa si happyend nezasloužila (ještě že alespoň ta miliarda mrtvých). Cruise sympatický, Dakota Fanning příliš uřvaná, Robbins zbytečný. Ambiciózní film, který plave ve vodách průměru, to je přesně Válka světů.

27. ledna 2012

Opravdu zajímavý film, ale ten konec mohl dopadnout lépe. Celou dobu to napjatě sledujete ale pak ... to prostě zkončí, čekal jsem něco víc. Nadruhou stranu, ti ufoni byli krásní :)

12. července 2011
avatar uživatele
50 %

Kečupárna

Děj byl v celku nápaditý, ale zpracování potříštěné litry červené barvy bylo přinejmenším nevhodné. Myslím, že hlavní role Tomovi neseděla, vyhlížel trošku jako zmatený psychopat. Byla jsem docela zklamaná. Nic moc.

23. ledna 2010
avatar uživatele
80 %

Celkem povedený scifi snímek. Podle předlohy se řídily celkem dobře. Jen si ymslím že by ufouni útočily už poněkud jiným způsobem, než jaký ukázali ve film. Děj byl celkem dobrý, triky výborné. Jen to mohlo být trochu lepší. Chvílemi to byla trochu nuda.

23. ledna 2010
avatar uživatele
40 %

U mna dost podpriemerny film na to aky herec tam hral a aky reziser a ho režíroval. Dost slabe na tych dvoch. Nemozem si pomoct ale hrozne mi vadilo to male dievca ktore neustale len vreštalo ako pavian. Nieco videla a uz len vrestala. Keby len parkrat ale ona pocas celeho filmu. Napad s filmom to bol dobry ale bol slabo spracovany. Cakal som viac akcie, nielen nicenie domov. Myslel som ze sceny ako armada bojuje bude aspon na 20 minut ale ani to nie no proste slabota

17. listopadu 2009

Nevím, co o tomto filmu říct... Na jednu stranu dobré sci-fi... Ale mě to přišlo docela přehnané :-) Ale i tak jsem ráda, že jsem to viděla, protože všechny ty scény jsou vymakaný :-D

1. ledna 2009
avatar uživatele
100 %

Nejlepší sci-fi všech dob!!!!!

Kdyby se mě někdo zeptal kdo je nejlepší světový reřisér tak na to bez přemýšení odpovím že Spielberg.Každý jeho film (ať už jde o sci-fi jako Blízká setkání třetího druhu nebo dobrodrožný jako série Indiana Johnese nebo válečné drama jako Schindlerův seznam a Zachraňte vojína Ryana) je k zamyšlení.Válká Světů je důkaz jek se dá neotřele natočit rodinné drama na pozadí sci-fi apokalypsy.Film se nezabývá amerikou jako Den Nezávislosti, ale mapuje osud pouze jedné jediné rodinny přesněji Raye Ferriera (nevím jak se píše) a jeho dvou dětí.Efekty jsou jsou naprosto fenomenální a teď skoro tři no už vlastně čtyři roky po premiéře pořád místy nechápu jak to mohli natočit.Herci nemají chybu tak třeba takový Tom Cruis (já ho moc teda nemusím, ale kdyby to zde hrál někdo jiný tak už to není ono) nebo taková Dakota Fanning ta nemá chybu.Neuvěřitelné efekty, celý film prakticky bez hudby, špičkové herecké výkony, mistrovský zvuk a kamera pod smyčcem oscarového režiséra všech režisérů.
Hodnotím rovná stovečka!!!!: 100%

11. listopadu 2008
avatar uživatele
40 %

Čekala jsem o trochu víc. Film byl "dlouhý jak týden", a proto jsem se ke konci filmu divila, že už zbývá 15min a pořád vlastně nedošlo k nějakému posunu. Takže konec byl dost slabý. A celý film mi přišel takový nijaký. Rozhodně jsem se nebála, nedovedlo mě to k zamyšlení a ani nic podobného notož, aby se mi líbil. Tom Cruise tomu moc nepřidal. Je pravda, že jsem se jednou lekla, a to při závěrečných titulkách. Režie - Steven Spielberg. Byla jsem zklamaná, od Spielberga jsem zvyklá na kvalitní a záživné filmy. Ne na tohle. A co ta malá holka? Přemoudřelá až to bolí a pak tam brečí jak mimino. Jediné co se asi nedá plně opomenout byly filmové efekty. Ty ušly.

31. října 2008
avatar uživatele
60 %

Sci-fi nebo Scientology?

Spielberg a Cruise.Jednoznačně ,, táhnoucí koně,, tohoto počinu.Takže abych to shrnula:Téma není špatné, koneckonců je to Spielberg, nečekala jsem od toho další Šindlerův seznam.Efekty byly samozřejmě super.Určitě co mi tu imponovalo, bylo to nečekané napětí, kdy jste sebou znenadání cukli.To mám ráda.Co se týče Toma Cruise:Nikdy sem ho moc nemusela.Nikdy jsem ho jako herce nepřijala.Možná je to i tím, že moc nemám ráda filmy typu Mission Imposible.Takže Tom se může jít klidně vycpat nebo vyplakat do budovy Scientologické církve.Malá Dakoty byla dobrá.Celkem dobrá.Jinak ještě skrz ten děj.Byl moc přímočarý a ten konec byl strašnej.Hropzně rychlej.Ty stroje je nějakou hezkou dobu zabíjejí, dělaj z lidí hnojivo..Hm...neni to špatný.Přece jenom ale ten konec byl strašně...lehký.Prostě jich pár zabili a už vyhrávali.To je trošku divný.Nwm.Ten konec se mi vážně ale vážně nelíbil.Jinak celkem pohodový film.Celkem ovšem...

17. října 2008
avatar uživatele
80 %

Dá se říci, že Steven Spielberg opět opravdu nezklamal. Velkolepá podívaná, ale ještě něco navíc, co v jiných filmech nebylo a nebo ne tak výrazné a sice citový podtext filmu.Hlavní hrdina v podání Toma Cruise je ochoten pro záchranu svých dětí obětovat prakticky sám sebe.Tuto roli zvládl Cruis opravdu perfektně.

17. října 2008
avatar uživatele
100 %

Válka svetu

Prostě klasika od Spielberga. Dobrý efekty, dobry obsazení, dobry vsechno. Akorat me zarazilo ze Cruise nedostali, ty lasery kolem nej litali, jako by ty miímozemstani chteli aby prezil.

13. října 2008
avatar uživatele
70 %

Když jsem se na film díval po prvé tak se mi to moc nelíbilo, ale včera jsem se na to díval znovu a musím říci, že tentokrát (nevím proč) se mi to líbilo. Nejprve zápory. Film byl podle mě neuvěřitelně přímočarý a nic moc nového se v něm nedělo. Nicméně i takovýto děj měl své kouzlo. Bylo zajímavé sledovat jak vyspělé stroje z vesmíru zníčily půlku Ameriky za pár dní. Také způsob ztvárnění oněch strojů byl velmi zdařilý. Podle mě největším plusem filmu byla skvělá akce, která tvořila 90% filmu. Jinak herecký výkon T. Cruise byl docela dobrý, jen mi trochu vadila D. Fanning, ale její role asi měla vypadat nějak takhle. Na konec bych chtěl říct, že to byl docela dobrý film od S. Spielberga.

12. října 2008
avatar uživatele
70 %

Prostě Spielbergův film, to znamená záruku kvality, ale tentokrát sem myslel že příběh bude trochu komplikovanější, ve výsledku z toho vylezl pouze jeden z dalších katastrofických filmů, jen s nálepkou "Spielberg". Čekal sem víc, ale ani tak jsem se nenudil.

12. října 2008

Nebavil :o(

Včera jsem si otevřela televizi s tím, že se podívám na pěkný akční film, ale při druhé reklamě jsem to nevydržela a opět jsem bedničku vypnula. Nejsem si jistá, proč si mě Válka světů nezískala, ale vím, že nemám chuť si ji někdy pouštět znova. Snad mě odradily postavy, které mi přišly vysloveně hloupé - no uznejte sami, kdo z nás by se šel uprostřed bouře dívat před dům? Tom Cruise ani jiní herci si v mých očích nešplhli, ačkoli rozhodně nehráli špatně. Škoda. Věřím tomu, že jiný prožitek bych měla v kině, takhle musím hodnotit pod padesát procent.

12. října 2008
avatar uživatele
0 %

Nuda na entou

Tak jsem se vydržela koukat asi půl hodiny, ale tento film si mě nezískal. Uřvaná holka, co jí nic není dobré, tatík, hrající na velkého hrdinu a jeho syn, co co si neumí dát dvě a dvě dohromady nejsou moje parketa. Tohle si mě vážně nezískalo. Nemastný neslaný a to jsem to neviděla celé a ani mi to nevadí. Prostě nudný rádoby zajímavý americký film. V podání Scary movie je to mnohem lepší....

12. října 2008
avatar uživatele
60 %

Slátanina

Začátek mě dost nudil, ale pak jsem celej film s napětím sledoval až do konce( bohužel), kdybych odešel 10 minut před koncem, tak jsem celkem spokojený. Naštval mě ten typickej americkej happyend - Cruisův syn se šťastně vrátil, jeho rodince se taky vůbec nic nestalo a mimozemšťani jen tak pochcípali, to je zajímavý když náš sledovali miliony let a taky jsem nepochopil proč Cruis zabil ve sklepě toho chlápka( hlavně bych chtěl vědět jak by to dokázal).

11. října 2008

Další z řady hollywoodských velkofilmů s velkou reklamou a výsledkem velkého zklamání. Až mě zklamalo, že to režíroval Steven Spielberk. Tak nepovedený film bych od něj nečekal. Jen za režiséra 30 %

2. října 2008
avatar uživatele
W0RM
...
80 %

Podle mě další Spielbergův povedený film. Cruise je podle mě docela dobrý herec a tady to dokazuje. Co se týče filmu, nápad to byl dobrý, bylo to i hezky zpracované ale zdá se mi, že tomu něco chybí. Film je celý v pohybu, je tam dobrá kamera i hudba ale prostě mi tam něco chybí.

3. srpna 2008
avatar uživatele
70 %

No celkem zajímavý film na zamyšlení. V některých momentech celkem i dost přehnaný a zdlouhavý. Jinak nápad dobrej.

27. června 2008
avatar uživatele
0 %

Válka světů

tak pod tímhle názvem jsem si představovala něco jiného lepšího záživnějšího.Tento film byl pro mě osobně velikým zklamáním.Musím říct že od mistra jako je Steven Spielberg bych tedy čekala lepší a kvalitnější dílko než to co předvedl.Chyběla mi tam akce,lepší scénář,celkově děj byl dost nudný,utahaný,nezáživný,nic a to myslím doslova nic se tam nedělo pokud nepočítám to že se celou dobu lidé jen schovávaly,utíkaly zase chovávaly kamsi do sklepů,to má být jako super film jo ?!!!! To je jedna veliká nuda,velikým zklamáním byl pro mě osobně i Tom Cruise.Jeho filmy mám většinou ráda ale tohle bylo vážně no přinejlepším trapné,vlastně tam nic oslnivého nepředvedl zrovna od něj bych teda očekávala lepší výkon než tu ubohost co předvedl tady.Tady u tohodle filmu se dá říct že je v podstatě o ničem,kdo jste ho neviděli vůbec toho nelitujte o nic jste nepřišly.Dvě hodiny které jsem strávila v kině byly děsná a neskutečně dlouhá nuda!!!!!!!!!! Víckrát si tenhle blábol nepustím ani za zlaté prase.

5. června 2008
avatar uživatele
90 %

Film se mi líbil, trochu se mi příčil Cruise v otci milujícího otce, ale celkově sem spokojená, nechápu že to bylo tak krytizovaný

28. května 2008
avatar uživatele
80 %

Ještě před dneškem jsem vůbec nechápal, čím si film Válka světů vysloužila tak velikou zápornou kritiku. Označovala se dokonce za debakl režiséra S. Spielberga, a pokud vím, i T. Cruise dostal za svůj výkon Zlatou malinu. Je to opravdu zvláštní, protože kdybych se dnes na tento film nedíval, trval bych nejspíš nadále na svém názoru, že Válka světů rozhodně není žádný podprůměrný film. Nenaznačuji tím, že by se mi film nyní nelíbil, jen jsem po dnešku dospěl k trochu jinému názoru. Nemohu zapomenout na chvíle, kdy jsem se na ni díval poprvé. Už je to delší dobu, a v ní jsem se vážně hodně bál, a pak jsem se díval ještě asi třikrát, ale nikdy mi předtím nedošlo, že něco málo pravdy na kritice je pravda. Knihu H.G. Wellse bych asi po tomto filmu číst nechtěl. Neumím si ani představit, jak by mohla vypadat poutavě, asi je to tím, že jsem zatím žádný horror nečetl. No, příběh má něco do sebe. Už se na moc podobných filmů nepamatuji, ale vím, že je určitě příběh svým způsobem originální. Určitě je vylézání mimozemských strojů ze země daleko účinnější, než létající talíře jako ve Dnu nezávislosti. Z hlediska efektů je film velice propracovaný, zkrátka se na něj velmi dobře dívá. Podepisují to ještě třeba záběry, kde se člověk změní během chviličky po zásahu paprsku v prach. Ale s dějem je to trošku horší. Dalo by se říct, že je to přesný opak filmu Znamení. V něm se totiž o mimozemšťanech příliš nedozvíme a díky tomu je napětí na nejvyšší úrovni. A právě Válka světů ukazuje všechny přednosti mimozemských vetřelců z pohledu jednoho člověka. Toto byl podle trochu neuvážený tah, protože tím se najednou stal film velmi předvídatelný. Hlavní postava je totiž úplně u všech akcí, které mimozemšťané dělají. Je to divák, který se v podstatě také dívá svým způsobem na film, protože pozná úplně všechno, co mimozemské stroje dovedou udělat, jak vypadají samotní mimozemšťané, jak na stoje útočí armáda a trochu naivní tečku na konci představuje jeho nápad, jak jeden stroj zničit. Díky těmto faktům nezná přímočarost mezí, protože do toho všeho dokonce hrdina potká lidi, kteří mu vysvětlí, co se stalo a co se děje. Ale skoro na každém filmu je něco dobrého a v tomto případě to převládá. Napětí je i v přímočarém případě na vysoké úrovni. Atmosféra je doplněna velmi působivou hudbou, která napětí a strach ještě zvyšuje. A dále se mi velmi líbily reálné emoce všech hlavních postav, i když mi někdy lezly trochu na nervy. Tento film není hoden špatné kritiky, výkony se budou líbit a jen si zkuste srovnat film jako celek s příšerným debaklem Invazí světů…

9. května 2008
avatar uživatele
40 %

Nemůžu tenhle film prostě hodnotit kladně, protože jsem u něj skoro usnula. Vadilo mi na něm tolik věcí. Nemůžu si pomoct, ale ty stroje mi připadaly jako překopírované z Matrixu. Taky bylo dost na nervy jdoucí, jak tam ta malá holka pořád a pořád řvala. Fajn, beru, byla vystrašená, ale bolely z toho uši. To ztvárnění mimozemšťanů taky nic moc. Proč je vždycky zabije naše atmosféra? Na druhou stranu, líbila se mi ta bizardnější stránka. To, že si z nás udělali kompost, jak jsme mizeli, nebo jak nás ty stroje vcucávali. Zajímavé.

5. května 2008
avatar uživatele
80 %

Další Spielbergův dobrý scifi snímek. Zajimavé je hlavně, že sledujeme invazi mimozemšťanů z pohledu obyčejné, rozvracené rodiny. Neměl bych tomu filmu co vytknout, jen kdyby Steven ukázal, co se děje za kopcem když bojují Tripodi s americkou armádou a taky kdyby nebyl ten konec tak rychle useknutý..

23. března 2008
avatar uživatele
60 %

Oveľa radšej mám originálnu poviedku. Tento film, aj keď veľkovýpravný a so skelími efektami sa mi vôbec nepáčil, pôsobil na mňa úplne nerealisticky a čo mi naozaj naháňalo hrôzu bolo to malé dievčatko s obrovskými očami, ktorému museli do nich kvapkať asi atropínové kvapky.

21. března 2008
avatar uživatele
60 %

Je zaujímavé, že len 10 ročná herečka zvládla svoju úlohu lepšie ako Cruise. Ten bol neskutočne hrozný. Ten jeho výraz a celko tu úlohu zahral odporne. Vôbec som mu tu jeho postavu nežrala, neskutočne zle to zahral.... Absolutne nič som nu neverila, bolo to umelé!!! Fakt jediné pozitívum je Dakota. Nič iné. Keby tam nehral on, bol by to skvelý film..... Takže 60% čisto len za Dakotu!

20. března 2008
avatar uživatele
50 %

Zaujímavý film... Miestami sa mi zdal ako taký super, ale niekedy totálne trápny... Koniec bol neoriginálny, mohli niečo vymyslieť...

19. března 2008
avatar uživatele
60 %

Nemam rad filmy s tematikou mimozemstania. Tento film ma nijak zvlast neocaril. Je to jeden z tych slabsich filmov.

16. března 2008
avatar uživatele
80 %

Nejsem jsi jistá jak moc se mi tenhle snímek líbil. Ale moc mě potěšilo, že se film obešel bez neprůstřelných, nezničitelných a nesmrtelných hrdinů, kteří jako jediní přijdou na to, jak ty ošklivé návštěvníky z vesmíru zničit. Taky se mi zalíbila myšlenka, že vetřelce zahubila naše matička Země bez toho, aby potřebovala pomoci od nás všeumějících lidiček. No teď jsem úplně zapomněla co se mi vlastně nelíbilo... mno určitě by se něco našlo, ale momentálně si to nevybavuji:) Takže kladné pocity převážily ty záporné, proto musí říct. že se mi vlastně film líbíl;) Poněkud mě z mrazilo z té naprosté bezmoci lidí. Nemohla jsem si nevzpomenout na film Den nezávislosti. A musím říct, že ten s těmi všeumějícími a nesmrtelnými hrdiny působlil o hodně moc optimističtěji:)

16. března 2008
avatar uživatele
30 %

typický

na tenhle film jsem šla jen ze zvědavosti, jestli jsou američani schopný vymyslet něco pořádnýho k tomuhle tématu...a musím říct, že sem ani překvapená nebyla. je to pořád úplně ten stejnej námět jako u ostatních filmů, který američani vytvořili (třeba Godzilla)...
bohužel ani výkon Cruise mě nepřesvědčil, abych dala tomuhle filmu víc než 30%

13. března 2008

Slušné

Sci-fi mám ráda a tenhle film mě zaujal. Přeci jenom, že už to režíroval S. Spielberg, což je můj oblíbený režisér, mě lákalo. Líbil se mi i výkon Toma Cruise, který hraje obyčejného člověka a ne superhrdinu :). Také byla dle mého názoru taky skvělá, John Williams umí. Akorát bylo až moc řevu od malé dcerky a konec byl taky trochu divný, podle mě až moc akce. Ale zas tak špatné to rozhodně nebylo. Podívat se na tento film mi nečiní žádný problém :)

18. února 2008
avatar uživatele
100 %

No dost.

Ja som povodne film nemal ani pozerat. Uz len pre to, ze taky velky reziser ako je S. Spielberg to robil tak som si to pozrel. Plus hrala tam Dakota a kedze som jej fanusik tak som to nemohol prehliadnut. Musim uznat ze pribeh bol troska odflaknuty ale ak sa vzijeme do toho jak to chcel Steven spravit tak mu to vyslo perfektne. Dej sa nemal odohravat zase ako v kazdych sci-fi filmoch kde ludstvo bojuje o holy zivot a nakoniec vyhra. Bolo to robene s pohladnu hrdinu Raya Ferriera ako sa snazi prezit a zachranit si rodinu. Steven sa vyhol vsetkym kliche sci-fi filmov ako je nicenie Manhattanu alebo zivy vstup sprav z bojiska. A kedze Steven pracoval s najlepsimi ako je scenarista David Koepp. Industrial Light and Magic od Georga Lucasa pracovali na efektoch. Proste pre milovnikov dobrych sci-fi filmov si nemozu toto veldielo od Stevena ujst. Ak si povsimneme herecke obsadenie tak vas musi mrazit v chrbte. Tom Crusie so Stevenom uz neraz spolu spolupracovali. Spomenme si napr. Minority Report.
Tom odviedol dobru pracu v tomto filme aj ked som uz od neho vydel aj lepsi vykon. Justin Chatwin (Robbie) je mlady kanadan. Steven ho objavil a nikto nemohol povedat ze sa mu ta rola nehodila. A nakoniec Dakota. Nemozem povedat krive slovo na nu. Vynikajuce ako vzdy. Proste nemam slov.
Ja som tomuto filmu dol 100 lebo ho mam rad a paci sa mi.

17. února 2008

Tak s tohoto snímku jde respekt když už jen vidíte ty jména která mají tento film na svědomí!!Posuďte sami...Steven Spielberg, Tim Robbins, Tom Cruise!!Ale bohužel pro mě všechna tato jména absolutně zklamala!!Jediné co se mi na tomto dílku líbílo byla stránka efektů...ale tím s chválou končím!!Celá dějová stránka filmu mi přisla bez nápadu...a hlavně bez NAPĚTí!To mi tam chybělo snad nejvíce!!Dalším kámenem úrazů byl ten doslova a do písmene useknutý, odfláknutý konec který mě opravdu hodně namíchl a jestli jsem stohoto filmu měl nějaký zážitek...tak ten konec to doopravdy všecko sprznil...the end

11. února 2008
avatar uživatele
40 %

Nic moc

Pčáteční trailery mě popichovaly k tomu abych očekával sci-fi tak jak má být. Válka světů ve mě však nezanechala žádné dojmy. Hodně odfláknutý konec, věčně vřeštící dcera a průměrné až podprůměrné herecké výkony u mě Válku světů znehodnocují. Jediné co kvalitu filmu pozvedává jsou vizuální efekty od profiků z ILM.

10. února 2008
avatar uživatele
80 %

Myslím, že tady se to tomovi moc nepovedlo, ale film se mi líbil. Je to samozřejmě přehnaný, ale kdo by si nepřál takový útok, když by přišel o písemky z matiky...

13. ledna 2008
avatar uživatele
100 %

Toto bol skvely film ničo nenormalne.Najprv som tomu nechapal ale ked som to videl 3-krat za sebou začalo my to davať všetko zmisel aj ked pripuštam niečo tam bolo divne čo sa tam vôbec nehodilo ale inak bol poho.

21. října 2007
avatar uživatele
60 %

Nic moc.

Ten film se mi zase až tak moc nelíbil, ani nevím proč, nenašel sem na něm žádnou moc velkou chybu, ale prostě mi nesedl. U vás to možná bude lepší. Dávám 60%.

16. října 2007
avatar uživatele
80 %

Aj keď námet filmu je už dosť otrepaný, je na tomto filme niečo jedinečné. Je množstvo filmov s témou o invázii mimozemskej civilizácie. No ako hovorím napriek tomu dokázal režisér z neho spraviť veľkofilm. Tu opäť S.Spielberg dokázal svoj výnimočný talent na tvorenie filmov. Vo filme je dobré obsadenie, dobrá atmosféra doprevádzaná skvelou hudbou ako podmaz čím dodáva filmu dynamičnosť a vtiahne diváka viac do filmu. Jednoducho: Páčilo sa mi to.

15. září 2007
avatar uživatele
40 %

Tak to vidím já...

Tak tohle bylo opravdu špatné. Nemůžu uvěřit, že Steve dokázal něco takovýho. Kde sou časy Jurského Parku a podobných pecek. Tohle je jen další film opěvující lásku a pevnost průměrné americké rodiny, Kde se otec rozešel s matkou (nejspíš proto, že pro něj byla příliš dobrá), má problémy se svejma dětma a je samozřejmě odborníkem svého oboru. Už podle tohohle nástinu rodinné situace Toma Cruse mi bylo jasné, že uvidím průměrný film a to se taky stalo.

29. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Nemám moc ráda sci-fi, ale tehhle film je vážně dobrej. Všechny triky vypadaly opravdově, a ta malá holka má fakt talent.

20. července 2007
avatar uživatele
80 %

Upřímně musím přiznat, že jsem čekala víc, ale i přesto mě film zaujal a určitě je dobrý. Líbily se mi i efekty a zápletka s "neposlušným" synem.

17. června 2007

Suprovej film, který i přes svou dlouhou stopáž dokáže diváka přimáčknout k sedadlu!Velmi mě zaujaly vizuální efekty, které byly opravdu velmi dobře vytvořené a pěkně propracované.Film není nudný, děj má spád, hudba dotváří temnou atmosféru zkázy a zmaru.

29. května 2007
avatar uživatele
60 %

Asi slušnej akční film + scifi mno jo no mimoni útočí zase trochu jinak, nicméně ZASE útočí. Nebylo to zrovna něco co bych musela vidět po druhé nebo prostě jen se o to dál zajímat - pro mě jednorázová záležitost. Ale scény akce nebyly tak zlé a náhodou mopžná i dobré.

23. května 2007
avatar uživatele
90 %

Důstojná katastrofa..

Válka světů byla natočena v roce 2005 na motivy stejnojmenného románu, který vyšel už v roce 1898 jednomu ze zakladatelů science-fiction literatury Herbertu Georgi Wellsovi. S tím souvisí klady, ale i slabina filmu. Původní sci-fi literatura byla veskrze vážně pojatá, žánr by bylo možno definovat termínem "fantastický realismus", tedy rozvíjení myšlenky pravděpodobně možného. To vydrželo půl století - vzpomeňme jen na o něco pozdější klasiky zvučných jmen Arthura C. Clarka, Isaaca Asimova nebo Franka Herberta - dokud se sci-fi v hojné míře nezačala stávat běžnou reálií každodenního života každého jednotlivce žijícího v moderním prostředí. Věda, ta současná magie, přestala k fascinaci sebou samou neustále překvapovaných lidí stačit. Pak se důraz na myšlenku odklonil směrem ke gejzíru efektů a akce a moderní science-fiction sklouzla od vědy a invence ke konzumaci triků a akce bez hlubší podstaty. Film Válka světů těží z vážné románové předlohy z úsvitu žánru, propůjčuje si z ní esenci naléhavého sdělení, jak by to OPRAVDU jednou mohlo vypadat, kdyby... Film je ve své snaze o opravdovost přesvědčivý. Věrohodnost vyvěrá z vážně uchopené myšlenky, která neklopýtá, nýbrž jde cílevědomě a nezadržitelně svým pevným směrem, vyvěrá z prostředí i z filmových postav. Herecké obsazení se podařilo, Tom Cruise, ačkoliv ho jako člověka kvůli jeho religiózní pošahanosti příliš nemám v oblibě, je ve své roli excelentní a jako herci mu zde nemám co vytknout. Taktéž představitelé jeho filmových dětí jsou skvělí. Chvílemi je film velice depresivní, soustředí se na lidské chraktery a jejich prožívání mezních situací, což není příliš typické, ovšem filmu to sluší. Velice jsem se bál, že se film nakonec zvrhne v podobnou směsku komerce, trapných nacionalistických blábolů a pitomostí, jako se tak záhy přihodilo taktéž ambiciózně vyhlížejícímu Dni nezávislosti, který má s Válkou světů společné téma. Obával jsem se zbytečně. Ufff. Válka světů se lacinému populismu ubránila. Trikově je film zdařilý, rozhodně je na co se dívat, chvílemi i s otevřenou pusou, třebaže naštěstí akce a efekty nezabíjí nosné téma. Velkou slabinou je však pointa. To, co asi bylo překvapivé na konci předminulého století, to už ve světle dnešní úrovně všeobecného vědění působí triviálně. Pošetilé rozuzlení pak ostře kontrastuje se začleněním příběhu do současnosti, s naší představou, že by se tito mimozemšťané, vyspělostí nás několikanásobně převyšující, neměli dopouštět banálních chyb. To je však především vadou na kráse samotné předlohy nahlodané zubem času, ne až tak filmu samotného. Tvůrci v této věci zůstali předloze věrni, za což je ovšem nelze kritizovat...

P.S.: Tak jsem se dozvěděl, že Tom Cruise za výkon právě v této roli obdržel anticenu Zlatá malina, což mimojiné zřejmě znamená, že filmu vůbec nerozumím...

21. května 2007
avatar uživatele
90 %

Tripodi v akci

Tak tento film mě v době uvedení nějak zvláštně obešel velkým obloukem. Na to, že má ten film tak pěkný název, který budí velká očekávání, jsem o něm nikdy moc neslyšel a nečetl. Čekal jsem nějaké zuřivé, masivní a velkolepé bitvy podobně jako ve Star wars, nebo tak. Vůbec mně ale nakonec nevadilo, že tam toto chybí a v případě nějakého útoku je to vždy v malém, nebo alespoň menším rozsahu a film se zaměřuje spíše na lidi, než na boj. Během a po prvním zhlédnutí jsem si říkal, že je to celkem slabé, ale zároveň jsem hned věděl, což je docela zvláštní, že to budu chtít vidět ještě jednou a vychutnávat si znova reakce lidí na nečekaného nepřítele, jeho útok a atmosféru stavu nouze. Tripodi mně stejně jako Equilibrium opět připomněli hru Half-life 2, kde byly ty samé potvory, akorát se jmenovaly Strideři.(btw. docela pěkná fuška je zabít) Opravdu i ten styl pohybu byl totožný. Jestli mě ale něco výrazně překvapilo, tak to byl happy-end na konci. (kdo nechce prozradit konec, ať nečte dál) To, že se nakonec setká s ženou v Bostonu by ještě šlo, i když je to také na pováženou, ale že z baráku vyleze i Robbie, to jsem opravdu nečekal. Jinak dobrý film./// O několik týdnů později: připisuji ještě, že film ve mně s odstupem času opravdu dovytvořil celkem hluboký dojem a stěží se ovládám, abych nezměnil hodnocení na 90%, ale dobře napíšu to jen tak sem. 85% a je to špičkový film:) Určitě lepší než film Minority report, který ve mně takový dojem nezanechal. Dobře, nakonec dám fakt 90%

11. května 2007
avatar uživatele
50 %

War Of The Worlds

No nějaké zamotané to bylo. Možná to mělo hlavu doufám, že i patu, ikdyž jsem ji nenašla, ale nepochopila jsem to. S tím koncem to bylo takové nedokončené. Připadalo mi to jako , že ten konec ani tam nebyl, bylo to strašně rychlé. Nic moc. Zklamání veliké.

5. května 2007
avatar uživatele
20 %

Přechválené

Po všech těch bombastických trailerech a reklamní kampani byl můj dojem z filmu velmi rozpačitý. Tom Cruise není můj oblíbený herec, nemá charisma a bylo mi celkem jedno, co se mu právě děje. Ty jeho děti byly neskutečně otravný. Podoba těch vetřelců byla dost neoriginální ( inspirace Vetřelcem a Dnem Nezávislosti ?). Konečné rozuzlení mi přišlo dost odfláklé ( tak vyspělí a nebyli schopni si zjistit, co jim bude škodit ?). Navíc to nemělo prakticky žádný děj, byly to jen krátké klipy, které byly naflákány za sebe a propojeny velmi jednoduchou linkou ( útěk před zlými emzáky). Byly tu i pokusy o vtip, ale většina z nich se tam nehodila a působila křečovitým dojmem. Nezachrání to ani skvělé speciální efekty ( ty má dnes každý hollywodský film). Velmi přechválený film, na který za pár let nikdo nevzpomene.

21. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Sci-fi

Můj první film, na kterém jsem byla v kině hned dvakrát za sebou.Co dodat.Jo je fakt že po přečtení recenze jsem filmu moc nevěřila ale to mě zas tak moc nepřesvěčilo.Bacha, někde tam jsou a čekaj na vhodnou příležitost:)

11. dubna 2007
avatar uživatele
Sedo
...
60 %

Nič prevratné

Počul a čítal som na tento film samé dobré reakcie, tak som sa nakoniec odhodlal pozrieť si ho. Žiaľ nesplnil moje očakávania. Nebol vyslovene zlý. Z hľadiska efektov bol skvelý, ale ten príbeh... Nepáčilo sa mi, že film ukazoval pohľad na problém iba z očí utekajúcich civilistov. Nebolo tam veľa vysvetlení o útočníkov a tiež zbavenie sa ich nebolo veľmi uspokojujúce. Ja to vidím tak, že namiesto mimozemšťanov tam mohlo riadiť obrovské tornádo, ktoré z ničoho nič vznikne a potom aj tak zanikne. Hlavný hrdinovia pred ním utekajú celý film a keď tornádo skončí, pokračujú v každodennom živote.

11. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Válka světů se mi dost líbí - má pouatvý děj a konec také není nejhorší. Tom Cruise ztvárnil svou roli docela dobře, což se nedá říct o Dakotě Fanning, která celý film jen vyděšeně vřískala a dostávala záchvaty. I přes tento nedostatek dávám Válce 90%.

31. března 2007
avatar uživatele
70 %

Dá se..

No žádný převratný film to není ale rozhodně je to zajímavá podívaná kterou stojí zato zkouknout... ten konec mi vážně ovšem trochu vadil... přišlo mi to strašně jednoduchý a nedokončený... taky to nemělo žádný extra děj, hmm ale koukat se na to dalo...

18. března 2007
avatar uživatele
LOST
...
80 %

Válka Světů

Na tento film jsem se těšil a opravdu naplnil veškerá má očekávání. Děj je celkem jednoduchý, obyčejný a nakonec nesmí chybět ani happyend. Myslím si, že takovýmu happyendu se měl Steven Spielberg vyhnout. Jinak efekty jso na velmi dobré úrovni, pár akčních scén stojí vážně za to a ve filmu je i dost napínavých scén. Herecké obsazení mě přišlo celkem fajn, Tom Cruise se do této role celkem hodil. Jinak se opravdu jedná o velmi kvalitní film, který každýmu doporučuju.

16. března 2007
avatar uživatele
pier
...
90 %

Válka světů

Tak v tomhle filmu se ukázala zkušenost Stevena Spielberga,naprosto perfektní zvuky Vás v kině usadí do křesel a díváte se z otevřenou pusou vizuální efekty taky dokonalý,ten konec mi ale přišel trochu víc za pěknou kujovinu tím že normální jeřábník Ray Ferrier (Tom Cruise) pozná a poradí vojákům že teď nemají štít a ať rychle střílej,ale takovouhle na můj poměr malou chybičku jsem jim dokázal odpustit ale co jim nedokážu a nechci odpustit je to,že jsem tam nehrál :)

15. března 2007
avatar uživatele
60 %

Na tenhle film jsem se podívala jen pouhou náhodou. Uznávám, že není úplně hroznej, ale znovu koukat bych na něj nemusela... prostě mě nijak nezaujal.

11. března 2007
avatar uživatele
80 %

Vizuálně úchvatné, emotivní (přičemž se úspěně vyhýbá patosu) s dobrým scénářem a kvalitními herci (hlavně Dakota Fanning). Takový příjemný letní blockbuster, na který se ale dá zapomenout během pěti minut.

3. března 2007

Válka světů

Byla jsem zvědavá. Hodně. Přiznejme si, že Spielberg je zářivá hvězda a já rozhodně chtěla vidět jeho nejnovější dílko. Válka světů není vůbec špatná, vlastně je výtečná. Jen Dakoty Fanning by mohlo být o krapet méně. 117 minut dneska není moc, jinak snad není pořádně co vytknout. Dialogy nijak zvlášť neřeším, mně se líbilo zvláště technické zpracování...
A typický americký konec? Vůbec mě nepřekvapil. Proč taky, já si film užívala a úplný konec mě nijak zvlášť nezajímal.

1. března 2007
avatar uživatele
mabo
...
40 %

:-(

Ak sa na tento snímok pozriem zo stránky réžie, tak je to skvelo natočené, perfektne spracované efekty... Ale na druhej strane je scénar chabý. Počul som samé chváli o filme, ale keď som si ho pozrel, tak som bol sklamaný. Vôbec ma dejovo neupútal.

16. února 2007
avatar uživatele
konz
...
100 %

...

Když sem četl na film recenzi. Tak sem si myslel že to bude nějaká ujetá sci-fi blbost. Ale po zhlédnutí filmu sem byl velice překvapen. Film je výborně natočený, skvělá hudba i děj. Prostě Spielberg

15. února 2007
avatar uživatele
80 %

Spielberg zkrátka umí!

Na film jsem se chystala dlouho, ale až dnes uzrál jeho čas:-)... Ne, moc se mi do něj nechtělo díky Tomu Cruiseovi, ale zase mě lákalo to, že režisérem je Spielberg, jehož filmy se mi líbí. Film hodně připomíná Den nezávislosti, těmi stroji apod. a vůbec celým námětem. Tady to ale bylo lepší, protože se mi nedostalo toho otravného amerického patetismu a sentimentu a filmu plného klišé. Spíše musím říct, že mě tenhle film potěšil a překousĺa jsem i Toma. Příběh je příběh, moc se toho v takových filmech vymyslet nedá. Bohužel se to zase neobešlo bez tradičního happy-endu, což mi celkem leze krkem. Ale zpracování, efekty filmu, to vše bylo dobré. Možná více než dobré.

11. února 2007
avatar uživatele
60 %

Tolik jsem se těšil

Když si vzpomenu, jak moc jsem tenhle film chtěl vidět...takové pěkné zpracování, napínavý děj, ale ten konec. Co to mělo znamenat? To si ten 'americkej' konec mohli odpustit. Jinak určitě se podívejte

6. února 2007
avatar uživatele
60 %

Zrovna dvakrát neholduju sci-fi filmům. Všechny jsou o tom samym, přijdou mimozemšťané a mi jsme v pytli. Tady to překvapivě neni výjimka! Aspoň, že tam neběhali zelený mužíčci. Jediný co se mi tam líbilo byly ty velký ''trojnožky'' a hezky zpracovaný chapadla.

22. ledna 2007
avatar uživatele
90 %

parádny film, splnil to čo sa od neho čakalo! Skvelé duo Steven Spielberg a Tom Cruise znovu žiaria!

22. ledna 2007

Spielberg + Cruise podruhé

Myslím, že první spolupráce Spielberga a Cruise (Minority Report) dopadla mnohem lépe než tato. Přišlo mi to celé takové strašně obyčejné. Na to že to byl jeden z posledních filmů s mimozemšťany, mohli se pokusit o něco více fascinujícího, a hlavně originálnějšího. Další dávku průměrnosti přihodil Cruise, který měl v tomto filmu asi hereckou dovolenou.

17. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

Konečně to není jenom o záchraně lidstva jak to američané umí. Snad nejlepší film o mimozemšťanech co jsem kdy viděla. Ve srovnání třeba s dnem nezávislosti, válka světů u mě jasně vede. Něco tomu však chybělo, film byl až příliš rychlý.

15. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Dobrý!!!

To byl ten nejlepší film o mimozemšťanech! E.T mě moc nebral připadal mi hloupej ale tohle Spielberg zmáknul. Skvělý herci a nakonec to že je zabili úplně mikroskopický potvůrky bylo dobrý.

14. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Film je podle mě hodně dobrý, dokažu se na něho divat dokola, akorát co mi na něm vadí je malá Dakota. Přišla mi jako hodně rozmazlený fracek. Možná tak chtěli ale filmaři ještě víc napínat děj. Film byl jinak ale super:)

21. listopadu 2006
avatar uživatele
lsk
...
70 %

Bolo mi povedané, že to je slabota, ale podla mňa to v celku ušlo aj ked ma to až tak strašne nenadchlo. Fajn príbeh, napínavý dej v ktorom hlavné postavy neustále tesne unikajú smrti, efekty boli perfektné. No na záver som čakal trochu dramatickejšie vyvrcholenie resp. finálny boj s mimozemštanmi, ale budiš.

9. října 2006
avatar uživatele
100 %

Dobrý zážitek

U tohoto filmu je zajímavé to, že většina lidí asi ví - tedy ti kdo četli knižní předlohu, nebo viděli starší verzi tohoto filmu - jak děj dopadne. Ale přesto jsem se na tento film těšil a dalo by se říci, že mě nezklamal. Jen mě udivilo, proč Tom Cruise dostal za špatný herecký výkon Zlatou malinu. No, když jsem se na tento film díval podruhé, všímal jsem si jeho výrazů lépe, možná, že něco pravdy na tom bude, tedy jedná-li se o ta místa co myslím, že jsou zahraná špatně - ale je to jen můj úsudek, třeba jsou to úplně jiná místa... Ale kdyby toto "ocenění" nedostal, tak asi nic nepoznám, takový odborník na herecké projevy zase nejsem.
Jinak k natočení tohoto filmu bylo asi potřeba hodně filmařského umění, trikové scény jsou bezvadné. Četl jsem některé stížnosti diváků, že děj skončil divně a nesmyslně. To si nemyslím, ale je pravda, že se kloním k názoru, že film mohl být klidně delší. Ale možná se nám to zdá, že film byl krátký, protože děj byl napínavý a proto to rychle uteklo. A malá Dakota mě opět nezklamala a tuto větu asi najdete u všech filmů ve kterých hrála a na které píši názor...

27. září 2006
avatar uživatele
100 %

Super...

Výborný film, pri ktorom som ani nedýchala... Naozaj strhujúca atmosféra, výborné efekty a aj keď nemám rada happyendy tak tu sa mi akosi hodil...:-) Odhliadam od tých chýb, tak ako vždy Spielberg nesklamal. A Tom to zvládol na výbornú, preto jedine 100%.

23. září 2006
avatar uživatele
40 %

Film mě zaujal už na začátku. Atmosféra je úžasná, film vás vtrhne do děje.Bohužel za pár dní všechno nadšení vyprchá a zaplní ho černá díra. Už by mě to nebavilo vidět po druhé.

23. září 2006
avatar uživatele
100 %

I když mě filmy tohoto typu moc neberou,tak Válka světů mě vážně vtáhla do děje.Tom svou roli zahrál výborně,super byl taky zvuk,vlastně tam nebyla skoro žádná hudba.Zkrátka a dobře,tohle mě fakt bavilo.

18. září 2006
avatar uživatele
Elik
...
80 %

Jo to je fakt good film...

Myslím že je to fakticky dobrej filmeček...moc se mi zamlouvá...je to dokonalej příběh s dokonalýma postavama, myslím, že se k tomu Tom Cruise docela hodí i když ho moc nemusim...je to fakt good film i když někdy trochu moc surovej...

17. září 2006
avatar uživatele
70 %

Hodně lidí na ten film nadává, ale já sem se u něj docela bavil. podle mě byl zpracovaný docela dobře. Jediný co mě naštvalo byl konec. Čekal jsem nějákou úchvatnou bitvu, a voni to zařízli jedním granátem. Tady prostě platí, že pokud film nemá dobrej konec, tak ho diváci v USA odsouděj.

31. srpna 2006
avatar uživatele
0 %

Hehe

Ten film bych doporučil jako reklamu před Scary movie páč parodie byla stokrát lepší díky Stevne za válku světů páč by po tom nebylo Scary movie 4 tak dobrý

17. srpna 2006
avatar uživatele
90 %

Americké katastrofické filmy jsem nikdy neměla moc v lásce. Jsem ale ráda, že se mezi nimi našla výjimka. Tenhle film je fakt dobrej. Jak po trikový stránce, tak i po tý dějový. Děj má docela smysl, herci jsou sympatičtí (no jo, Robbie :-)). A navíc se v něm neobjevují žádní američtí prezidenti, což je velký plus. Jo, a k Dakotině řevu: Asi každý malý desetiletý dítě by v týdle situaci mělo záchvaty, i kdyby nemělo klaustrofobii (nebo co to měla). Mně by přišlo horší, kdyby byla celou dobu zticha a nedávala najevo svoje pocity.

8. srpna 2006
avatar uživatele
20 %

Na tenhle film jsem se koukal jen proto, abych pochopil scény ze Scary Movie 4. Očekával jsem, že když se na něco udělá parodie, tak to je asi dobrý film. Ale Válka světů mi toto tvrzení vyvrátila. Ne že by byl nudný, ale prostě jsem čekal že to bude lepší. A závěr filmu mě totálně dodělal. Vidim to na 20% jen proto, že to natočil Spielberg. Každý občas může šlápnout vedle...

3. srpna 2006
avatar uživatele
100 %

Valka o vstupenky do kina

Premiéra filmu, to byla (aspoň pro mě) válka o vstupenky do kina. Nakonec jsem získal 2 lupeny vzal kamrádku a čel na film. Lidi v sále už čekali na další Spílbergův trhák a pro mě to trhák byl. Tom Cruise nezklamal a Spílberg taky. Velice mě překvapilo na jaké úrovní jsou dneska speciální efekty. A protože tenhle žáner filmu miluju byl to pro mě trhák. Z pohledu diváka 100%

2. srpna 2006
avatar uživatele
60 %

Nic moc

Přestože se efekty docela povedly, film jako celek nic moc! Hodně nepovedený mi přišel hlavně konec - nevím, proč 99% amerických filmů končí "trapným" happyendem! Takže Spielbergu, dávám 60%!

21. července 2006
avatar uživatele
80 %


19. července 2006
avatar uživatele
10 %

Tenhle film mě fakt zklamal...světelný a zvukový efekty by ještě docela ušly, ale herecký obsazení (kromě Dakoty Fanning, která docela ušla) bylo strašný a hlavně děj byl absolutně o ničem a samozřejmě nesměl chybět ani happydend, kterej se tam absolutně nehodil...Stevena Spielberga mám ráda, ale tohle se mu vážně děsně moc nepovedlo

11. července 2006
avatar uživatele
30 %

propadák

Tak tenhle film je dějově nic moc. Spíš to nic, než moc. Zato ale efekty jsou vynikající. Na tenhle film sem se moc těšil,ale nakonec to bylo vyhozených 35 korun za půjčení dvd. Řekl bych,že Spielberg horší film nenatočil.

30. června 2006
avatar uživatele
100 %

Jenom víc bitev...

Měl jsem po shlédnutí noční můru celý rok. Co když ti trojnozí tvorečkové se splasklím mozkem vážně přijdou na návštěvu??
Film mě nechal na pochybách, jestli je to horor nebo science fiction. Jen více bitev ale 100 zůstává.

22. června 2006

zlí emzáci

Válka světů předčila má očekávání. Nevím, proč byl Tom Cruise nominovaný na Zlatou malinu. Mně přišel jeho výkon jako velmi nadprůměrný. Zato Dakota Fanning mi občas přišla jako zbytečná, ne-li otravná. To její vřeštění mě občas dovádělo k šílenství. Taky se mi moc nelíbilo příliš rychlé vyřešení konfliktu mezi mimozemšťany a lidmi. Celý film dostává lidstvo na frak, ale pak z ničeho nic emzáci leží na zemi. To mi přijde trochu uspěchané... No a to je asi tak vše, co mohu Válce světů vytknout. Navíc musím dodat, že jsem během sledování filmu všechny tyto nedostatky ochotně přehlédl - místo toho jsem se raději kochal vskutku krásnými vizuálními efekty (trikaři z ILM tímto filmem potvrzují, že jsou mistry ve svém oboru). Díky nim na mě film působil tak realisticky a depresivně, že přemýšlím, jestli se to třeba jednou doopravdy nemůže stát... Steven Spielberg prostě zase natočil další nadprůměrný (téměř dokonalý) film.

22. června 2006
avatar uživatele
70 %

Super

Veľa ľudí o tomto filme hovorí že to je nič moc, ale podľa mňa bol dosť dobrý. Hrozne sa mi páčili špeciálne efekty. Dej nebol až tak úžasný, trochu ma sklamal ten koniec, ale celkovo bol tento film super

18. června 2006
avatar uživatele
90 %

cool

V tomhle filmu opět Spielberg dokazuje , že je mistrem oboru sci-fi. I když terminál se mu moc nepovedl v e ar of the world to všechno napravil

21. května 2006
avatar uživatele
Dawn
...
60 %

Smola

Na tento film som sa dosť tešila, ale nejako ma to sklamalo... Prečo sa vždy všetko musí skončiť šťastne? I keď ten koniec ma dosť prekvapil, keďže skutočný zabijak tých oháv bola vlastne naša klíma. Aspoň dáke prekvápko nakoniec....

2. května 2006
avatar uživatele
70 %

Ze všech stran jsem slyšel, že film je "kravina", ale nebyl špatný. Díval jsem se a tak do půlky se mi hrozně líbil...Film skončil z ničeho nic a to ještě způsobem , který vysvětlí až před titulkama. Mohlo to být o hodně lepší, když tomu dělaly takovou reklamu...

2. května 2006

Po shlédnuti filmu Válka světů jsem byl trochu sklaman a to jak režijí tak i slabým vykonom Toma Cruise. Sice se Spilberg snažil jak nejvic moh ale nepřekonal film Den nezávislosti. Tak proto dávám 80 bodů

1. května 2006
avatar uživatele
60 %

Zklamal

Na tento film jsem se těšil, ze začátku dobrý, ale pak nic moc jen pár scén bylo dobrých. Nápad celkem vynikající a mohlo by to být jistě lepší s jiným tokem děje. (možná více bitek s těma zmetkama by neškodilo)

1. května 2006
avatar uživatele
90 %

Válka....

Sci-fi žánr je můj oblíbený, ale tento film není zrovna mezi těmi nejlepšími. Není to špatný film, je to další zajímavá verze jak by to mohlo dopadnout, ale Spielberg si to u mě pokazil konem filmu. Už běžely titulky a já jsem si ještě neuvědomil že je konec. Ale výtečné efekty vybojovaly 90%.

20. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Nemohla jsem odtrhnout oči

Tak asi takhle by vypadalo, kdyby u nás přistáli ufouni. Wells je machr a Spielberg si zaslouží můj obdiv. Cruise předvedl klasický výkon. Jediné, co mi snad vadilo, byly záchvaty malé Dakoty. Jinak dávám filmu plný počet tj. 100% a doporučuji v nejbližší době zhlédnout

17. dubna 2006
avatar uživatele
gt23
...
40 %

Blbina....

Film se mi vůbec nelíbil, myslím že to byla capina...Tom Cruise jako otec pro mě byl naprosto nepřesvědčující, závěr filmu byl tragický...furt samí hapyendy....

13. dubna 2006
avatar uživatele
40 %

Šla jsem na to s bráchou do kina, protože jsem se doma nudila, ale zjistila jsem, že to byly zbytečně vyhozené prachy. Spielberg je úžasný režisér, ale toto se mu zrovna 2x nepovedlo. I když, počítačová úprava byla fakt´zajímavá.

7. dubna 2006
avatar uživatele
30 %

Velkofilm?

Podle mého názoru se tenhle film moc nepovedl. Efekty sice byly skvělé, ale přišlo mi to kapku bez děje. Ten konec byl moc rychlej. Způsob, jak přišli těm mimozemšťanům na kobylku, byl podle mně ubohý, čekal jsem lepší rozuzlení. Spielberg je sice king, ale tohle se mu nepovedlo.

29. března 2006
avatar uživatele
80 %

Spielberg se nezapře

Wells je machr. Když si uvědomím, že předloha vyšla roku 1898, smekám před Wellsem... A Spielberg má mé uznání také. No a nesmím zapomenout na Johna Williamse - hudba je taky skvělá. Viděla jsem ten film včera a trochu jsem ho srovnávala s Hvězdnými válkami, ale tohle Spielberg udělal ještě silnějši - té krve tam bylo až moc. Jinak to bylo herecky vyborné, žádné dřeva.

22. března 2006
avatar uživatele
90 %

Dakota Fanning

Kdyby ve filmu nehrála roztomilá a perfektní Dakota Fanning, tak nevím jestli by to dopadlo takhhle skvěle. Sice jsem měl trochu nedůvěry, když jsem slyšel, že se Spielberg chystá natočit Válku světů y pohledu jedno muže, který má strach o svou rodinu, ale nakonec to dopadlo výtečně. Jediné hořké zklamání je konec, jak je poslední dobou u Spielbergových projektů zvykem. Všechno musí skončit "moc" dobře.

13. března 2006
avatar uživatele
90 %

bomba

Super film. Sice na sci-fi moc často nekoukám, ale tenhle snímek mě vážně zaujal efekty a hereckým obsazením. Hlavně Tom Cruise byl dobrej. Doporučuju.

12. března 2006
avatar uživatele
100 %

super

Jak sem slysela od kamaradu ze je tento film propadak a od jinych ze je to super, tak sem se rozhodla ho videt na vlastni oci a obrazek si udelat sama. A nemyslim si ze je tento film propadak, ale naopak strasne se mi libil. Skoda ale ze Kruise prohlasili v tomto filmu za nejhorsi roli. :( No posudte sami...

11. března 2006
avatar uživatele
0 %

:/

Asi jako většina lidí i já budu dál šířit názor, že tento film si Malinu zasloužil právem. Čím častej o něm slýchám, tím více se mi zdá horší...O nervy mne navíc připravil neustálý jekot a řev dcery hlavního hrdiny.....

9. března 2006
avatar uživatele
90 %

Je to další dobrý herecký výkon Toma Cruise, který zahrál vynikající roli. Ve Válce světů byly skvělé efekty, jak se na takový film jakjinak sluší.

2. března 2006
avatar uživatele
80 %

Velkolepá podívaná

Dá se říci, že Steven Spielberg opět opravdu nezklamal. Velkolepá podívaná, ale ještě něco navíc, co v jiných filmech nebylo a nebo ne tak výrazné a sice citový podtext filmu.Hlavní hrdina v podání Toma Cruise je ochoten pro záchranu svých dětí obětovat prakticky sám sebe.Tuto roli zvládl Cruis opravdu perfektně.Celkový dojem z filmu mi zkazil jen závěr - jak jinak než hepyend.

2. března 2006

Aliens

Steven Spielberg prostě umí a předvedl to i tentokrát. Vyprávění příběhu z pohledu obyčejného člověka je v tomto žánru nezvyklé. Herecké výkony obou hlavních rolí, tedy otce a dcery, byly nepochybně přesvědčivé. Až na zbytečně rychlé zakončení mě zaujal a nechybí v mé sbírce.

1. března 2006
avatar uživatele
100 %

Válka světů

Slyšela jsem spoustu kritiky na tento film a myslela si, že je to jen další zbytečný Hollywoodský velkofilm, ale když jsem ho poprvé uviděla, docela mě tento snímek mile překvapil.Líbí se mi herecké výkony a vlastně i děj.

10. února 2006
avatar uživatele
100 %

Bezva

Naprosto senzační film, kterému všechno kazí ten konec. Proboha, to zakončení v porovnání s předchozím dějem bije do očí jako kávová skvrna na bílé košili - tím mám teď na mysli šťastné shledání kompletní rodinky v Bostonu... bože. Ale jinak po filmu si budete muset dojet do nemocnice, aby vám tam nahodili spadlou čelist :-))

9. února 2006
avatar uživatele
80 %

dobrý film

Tento film se mi docela líbil, jsou tam zajímavé záběry a dobré herecké obsazení, ale přesto něco tomu chybí. Ale za podívání to stojí.

8. února 2006
avatar uživatele
100 %

Dobrý film

Tento film se mi líbí,protože jsou tam výborné herecké výkony(Tom Cruise a jeho dcera),skvělá hudba Johna Williamse(Harry Potter) a výborná režie. Závěr tohoto filmu se mi zdá opravdu geniální.

5. února 2006
avatar uživatele
40 %

Hm...

Tak jsem tenhle film viděla, ale jen kvůli tomu, že jsem letěla v letadle. A podruhé už ho viět nemusím. Uznávám ale,že některé triky tam jsou dobré.

2. února 2006
avatar uživatele
100 %

I just wanna live:)

Naprosto úžasné!!! Při sledování tohoto filmu jsem se opravdu fyzicky třásla... Bylo to...Nepopsatelné. Herecké výkony opravdu uchvacující a děj skvělý. Všechno povedené...jediné, co bych trochu vytkla by byly ty hysterické výlevy, ale když člověk trochu přimhouří oči a zamyslí se nad tím, že Cruise ještě není úplně k zahození, až tak to nevadí... :))) Náš staroušek (Spielberg:)) se předvedl:)

1. února 2006
avatar uživatele
100 %

Skvěle natočený film stejně jako všechny ostatní filmy od Stevena Spielberga. Tom Cruise zase projevil své herecké kvality. Tento snímek mě opravdu zaujal zvláště to jak ukázali, že kdy je nejhůř tak pro rodinu obětujete vše a také to jak něco tak jednoduchého dokáže porazit něco tak složitého, ale to poznáte až se na snímek podíváte. Film je určen pro každého a každý by se na něj měl alespoň jednou podívat určitě nebude zklamán.

1. února 2006
avatar uživatele
60 %

Zázrak se nekoná...

Nemůžu si pomoci, ale všeobecné nadšení bohužel nemohu sdílet. Podle očekávání se jedná o film vizuálně koukatelný, nicméně co se jeho děje týče, nebylo by od věci trochu více vystvětlování. Kromě první a poslední věty se v podstatě nedozvíme nic. Což je pro film takových rozměrů a s takovým očekáváním tragicky málo. Takhle to působí trochu jako závod se smrtí, šílený marný běh před nelítostnými stroji, kteří se rozhodly pro nic za nic zpustošit naši krásnou Zemi. Očividně chybí jakkákoli snaha vyčerpat potenciál předlohy a dát snímku trochu hlubší tón, o čemž svědčí především useknutý konec. Škoda, že se Spielberg spokojil jen s vizuální kvalitou.

30. ledna 2006
avatar uživatele
80 %

katastrofa

No aj film je sice o tom ale aj ten film tak vyzera. Sice pocas celeho filmu to vyzera celkom dobre. len co sa mi najviac nepacilo na tomto filme je koniec. Myslim ze ho nezvladli a celkom odflakli. Pretoze hrozostrasny mimozemstan ktory vypadne z lode sa mi zda velmi najivne ukoncenie filmu. Inak to bol celkom dobry film a parkrat som si ho uz pozrel

26. ledna 2006
avatar uživatele
70 %

Stephen ještě nezestárnul

Tenhle film mě hrozně mile překvapil. Nejdřív jsem se na něho hrozně těšil, pak mi ho znechutilo několik kritiků a teď jsem se ho konečně odvážil shlédnout na DVD. Je přesně takový, jak ho Stephen sliboval. Žádný film z pohledu prezidenta USA nebo nějakého geniálního vědce, ale z pohledu obyčejného dělníka, který pořádně neví, která bije. Možná, že mohl být trochu propracovanější, ale i tak je to skvělá podívaná. A dokonce i ten Tom Cruise mi začíná být sympatický, posledních pár rolí se můj negativní pohled na jeho herectví úplně změnil. A samozřejmě malá Dakota, která mě už zaujala v jedné epizodní roli Kriminálky Las Vegas. Ta holka je talentovaná. Bravo Stephene, budu se těšit na Mnichov.

Viděno podruhé, skoro o pět let později :-): Je to všechno tak šíleně nelogické a film má tolik viditelných chyb...

16. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

War of the Warlds

War of the Warlds tedy Válka světů.Tento film jsem viděl a je to nejlepší mimozemský film co jsem zatím vyděl.

14. ledna 2006
avatar uživatele
90 %

Válka světů

Od Války světu jsem čekal trochu víc ale nedá se říct že by mě zklamal, to vůbec. Tom Cruise ukázal fantastický herecký výkon a pochmurná atmosféra celého filmu byla až mrazivá. Pravý katastrofický film, který ale v žádném případě nemůže být srovnáván s filmem typu hvězdných válek jako to udělal někdo o pár řádku níž. Celkový dojem z filmu je super takže dávám 90%

14. ledna 2006
avatar uživatele
90 %

Dakota Fanning

Film, ve kterém jde o boj lidstva proti mimozemšťanům diváky vždycky přitáhne. Zaujalo mě jak je film pojat. K boji muže proti muži nedochází, nepřítel je silnější, lidské zbraně nezabírají...napětí roste. To vše zaujme a je to reálnější než filmy typu hvězdných válek.

13. ledna 2006
avatar uživatele
50 %

Válka světů ???

Čekal jsem mnohem, mnohem víc. Chyby ve filmu mi až tak nevadí zas tak moc jich tam není. Co mi ale vadí je podivný děj a hlavně to, že když se to jmenuje Válka světů, očekával bych že budou válčit světy mezi sebou přímo, takže něco jako StarWars, ne že někdo před dlouhou dobou hodil na zem pár robotů (nepočítám-li že spíš než jako roboti vypadali jako k***** - to mi taky dost vadí, mohli si s tím designem robotů víc pohrát, a ne udělat takovýhle slátaniny) kteří tam mají "zjednat pořádek" (nebo spíš pořádnej bordel :))) název filmu něco napovídá, ale film to neobsahuje tak jak jsem si představoval :(((

12. ledna 2006
avatar uživatele
70 %

=(

Od Spielberga jsem toho popravdě čekala trošku víc. Asi nám už začíná stárnout=) Jinak teda k tomu názoru. Bylo tam pro mě dost nepochopitelnejch věcí (např. jak se Cruisův syn dostal domů? apod.). Potom mě taky na celé čáře zklamal závěr. Celý fim se táhnul v příliš beznadějném duchu a tak jsem předpokládala že tak i skončí. Je sice dobře, když film neskončí podle očekávání, ale takovýhle závěr mě opravdu nenadchnul. Klasický happy end...

6. ledna 2006
avatar uživatele
80 %

Čekal jsem od tohoto filmu o něco málo víc ale i tak je dost dobrý. Napínavý děj, pěkné efekty a mé hodnocení 80%

4. ledna 2006

Valka svetu,

je docela zajimavej film ! Je pravda ze dej byl trochu slabsi, ale herecke vykony byly na velmi slusne urovni ! Lec je to remake, ale dalo se na to divat ! Jen mi vadila ta scena s autem, kdy je vytahovali ven ! Ale dalo se to prezit ! :-)

2. ledna 2006
avatar uživatele
40 %

take okate

Nebol to az tak suter film ako som si mislel dost ma to sklamalo.Režiser a herci boli dobri ake dej bol na nic.Dost richlo znicily tie roboty a to bolo dost na prt.

1. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

Bojim bojim...

Super film,ketrý dokazuje, že nám Steven opravdu ještě nezestárl a že pořád má co ukázat. Válka Světů určitě potěší ty,co mají sice rádi sci-fi, ale nemají rádi Den Nezávislosti.Z hrozivě hysterického jekotu malé Dakoty mě běhal mráz po zádech.....

30. prosince 2005
avatar uživatele
60 %

Hit roku?

Ani omylem! Vezmeme si to popořadě. DĚJ: Nevím, jestli to bylo cílem, ale spíš než celistvý příběh to působí jen jako kopa útržků, které někdo neuměl nějak vhodně poskládat, tak to nechal jak to leželo a běželo. Hromada věcí byla nevysvětlená nebo nedotažená do konce. Ano, narážím i na konec, který byl opravdu stupidní. Navíc jsem moc nepochopil jak to, že Boston (kam směřovali) byl skoro nedotčen, když všude kolem to vypadalo jak po atomové válce. 40% za děj. HERCI: Až překvapivě dobří oproti všemu ostatnímu. Tom se snažil seč mu síly snažili a vypadal opravdu celkem věrohodně. Nejlepší byla ale asi malá Dakota, její obličeje ze začátku mě dokázaly pěkně vyděsit a možná přiblížit tomu lidskému utrpení, které to mělo vyvolat. 80%. CELKOVÝ DOJEM: Bohužel mám rozpačité pocity. Film mohl skončit mnohem líp, kdyby se kladl větší důraz na děj a možná o něco menší na efekty. Ty byly skvělé, ale nezachrání to. Dalším úskalím byly pro mě jisté nelogičnosti. Jakto, že jela kamera? Jak se Robbie dostal domů? Jak to bylo tak nějak přesněji s mimozemšťany? Jasně, byl asi celkový záměr nechat některé věci zamlžené, jako je i zamlžený pohled řadového člověka, ale divák by přeci asi jen uvítal pár vysvětlení. Nemohu víc jak 60%

30. prosince 2005
avatar uživatele
100 %

...

Naprosto dokonalej film!Tom Cruise není můj velkej favorit, ale tohleto zahrál opravdu mistrně!Je to uplně sup film, má bezva efekty a všechno!Zaslouží si 100%!!

29. prosince 2005
avatar uživatele
100 %

Myslím že to jeden z těch lepších filmů tohoto roku... moc sem od této scifi věci nečekal, ale rozhodně překvapil... Tom perfektně zahraná role, ale nejvíc se mě kupodivu líbila Dakota, myslím že na svůj věk zahrála exelentně...

29. prosince 2005
avatar uživatele
80 %

MOC KRÁTKÝ

Od tohohle filmu jsem fakt čekal víc. Není vůbec špatný, ale je to spíš o útěku jedné rodiny před katastrofou. Tom Cruise je ale každopádně skvělý ve své roli obyčejného vyplašeného člověka a myslím, že je to jeden z jeho nejlepších hereckých výkonů. Co se týče audiovizuální stránky je perfektní. Zvlášť mě dostal ten jedoucí hořící vlak. Když se na něj podíváte určitě vás nezklame, ale taky nepřekvapí. Jedna věc Válce světů ale skutečně citelně schází. Většinou jsou některé filmy moc dlouhé a mohly by být kratší. Ať chcete nebo ne, tak tomuhle filmu schází ke konci tak 20 až 30 minut dalšího děje. BOHUŽEL.

28. prosince 2005
avatar uživatele
60 %

Jiný pohled..

Ano, Spielberg se asi snažil udělat jiný pohled na mimozemšťany, ale nemyslím si, že by se mu to nějak extra povedlo....jediné, co se mu asi povedlo bylo, že do malé holčičky obsadil Dakota Fanning, která "zářila" celým filmem, protože děj...ehm...mi moc nepřišel jako děj...možná by se to dalo přirovnat k "dlouhému traileru". A konec...ten byl asi ze všeho nejhorší.

27. prosince 2005
avatar uživatele
80 %

Moderní E.T.

Když jsem tenhle film viděla poprvé v kině, musím říct, že jsem děj moc nepochopila. Od Spielberga jsem čekala víc. Ovšem skvělý Tom Cruise opět nezklamal. Dakotu Fanning jsem viděla hrát poprvé, a když jsem ji slyšela jak tam řvala, a že řvala dost často, tak jsem si zacpávala uši... Jinak se mi film moc líbil, a také Justin Chatwin nebyl k zahození:-)

2. prosince 2005
avatar uživatele
100 %

Skvělý katastrofický film Spielberg,Cruise to spojení nemá chybu,skvělé akční scény,herci byl jsem na to v kině a ten film mě zarazil do křesla.

22. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

super

konečně zase po delší době dobry scifi.dlouho jsem neviděla dobrej film tohoto typu.občas jsem se i zasmála,ikdyž teda asi ani nebylo čemu.mám strašně ráda toma cruise,a tak podle mě tam byl úplně skvělej,nějaky ty jeho reakce byly srandovní.

18. listopadu 2005
avatar uživatele
80 %

V piškvorkách???

Další docela povedený katastrofický film o mimozemšťanech, kteří si vybrali zrovna tu NAŠI planetku k přetvoření "k obrazu svému". Pozorování neúplné rodinky ve složení SYN a DCERA, starající se o dospívajícího otce, se scénáristovi povedlo genijálně! (Samozřejmě Tatínek na konci fimu OPRAVDU dospěl v muže. :-)) Myslím si, že kdyby tu nehrál T. Cruise (výborný herec, že? ), tak by se mluvilo o klasickém Béčkovském snímku. Právě jeho charizma a zerecké zkušenosti dodaly Válce světů potřebnou prestiž a (mírně přehnáno i) slávu... Ale když se na tohle kouknu s časovým odstupem, tak se podle mě skoro nic nevyřešilo. Přišli, pozabíjeli pár milionů lidí a odešli (i když ne po svých, ale chapadli napřed). Kdo? No přece "ONI"!!!

18. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

Spielberg překvapil

Skvělé sci-fi, velmi mě překvapil Steven Spielberg, že natočil tak výborný film. Je u něho i proč se bát některé scény opravdu působí celkem hrozivě (hlavně potom ti mimozemšťani =0))

14. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

Vynikající

Tak tenhle filmje opravdu vynikající ,jak děj tak i supr scény tak i Tom Cruise , který sem mi až na vyjímku Minority Report moc nelíbil ,až bude ve videopůjčovnách s chutí se na něj podívám znova

2. listopadu 2005
avatar uživatele
80 %

War of the Worlds

Samozřejmě, že jsem se okamžitě vžila do děje a jenom kulila oči (to napětí bylo fakt nezvyklé). Taky se mi líbilo, že film není samoúčelně zahlcen speciálními efekty a trojnožci jsou proste originální. Ale: Spielberg se mohl oprostit od sentimentálních scén (zvlášť když Tom Cruise v takových okamžicích někdy opravdu působí trochu směšně!) a navíc: takovýto film by si zasloužil lepší závěr, než náhlé utnutí tak skvěle nastrojeného napětí.

24. října 2005
avatar uživatele
100 %

Deus ex machina

Výborné, do poslední chvíle si opravdu myslíte, že Zem bude zničena.Bylo ta tak super, že nevím, co pochválit dřív.Jediné zklamání byl ten člověk, který Toma a Dakotu ubytoval, protože jsem v něm poznala Eda z filmu IQ, který tedy notně zestárl...Sice trochu rychlý a nečekaný zvrat řešením deus ex machina, ale celkově skvělá podívaná, hlavně napínavá a stroje roztřikující krev zarážející.A hlavně žádná nuda.

23. října 2005
avatar uživatele
cuba
...
60 %

Válka Svetu - Sklamáni roku.

Aspoň pre mna, očakával som niečo úžasné, ale tentokrát ma Spielberg sklamal, to všetko tu už raz bolo a aj lepšie (aspoň myslím,teraz si momentálne nespomeniem kde) !

21. října 2005
avatar uživatele
80 %

Dodatek k recenzi

Po uplynutí jednoho dne od zhlédnutí filmu musím s potěšením konstatovat, že se začínám těšit, až film uvidím znovu. Možná že u Války světů platí pravidlo, že čím více, tím lépe. Jelikož v ní opravdu nejde o děj, který je docela chaboučký, přímočarý a v jistém smyslu odhadnutelný, zajímavější je zkoumat dopodrobna, jak je film natočen. Tj. "ufony", efekty, herecké výkony atd. Navíc je skutečně zajímavé přečíst si na film ohlasy, které se na něj začínají množit doma v USA. Většina Američanů na film pohlíží jako na reminiscenci útoků na New York 9/11/01, a díky tomu v něm nalézá veliké množtsví momentů, kdy vám běhá mráz po zádech, protože svým odkazem přímo bijí do očí. (viz prach na Rayově obličeji atd.) Mně ovšem ani tyto scény, které by hrůzné teoreticky měly být, nepřipadají. A obávám se, že je to tím, že jsou prostě očekávané a klišácké.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

pocit po premiéře

No, Tak jsem včera vyrazil nakrmen ohromnou spoustou trailerů a všeho mořného s obrovským očekáváním do kina a to byla asi ta největší chyba (a knížku sem nečetl). Po počátečním hořkém pocitu ze začátku, z Cruise - jakýhosi podivnýho "otce", se asi po deseti minutách rozjela akce, která do konce filmu neskončí. Během filmu jsem měl úžasný pocity děsu a hrůzy, ale závěr mě totálně zmrazil, ouch... Tak rychlý konec bych fakt nečekal... Filmu by rozhodně prospěla nějaká půlhodinka navíc, protože takhle to utnout, to fakt NE!!! Jinak efekty samozřejmě unikátně skvělý!!! (a s tím, že Minority Report je lepší souhlasim, to byla Bomba!)
Asi jako u pokračování Matrixu, čím větší nabuzování diváku na ne tak skvělej film pak vzbudí docela smíšený pocity...
Jo a ta malá holka je FAKT skvělá!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Dobré, ale...

Jako základní klad uvádím, že mě film bavil. Ale přece jen jsem čekala od Spielberga více. Film obsahuje několik do očí bijících klišé. Typicky americké motivy a dialogy, dějová linie jednoduchá a předvídatelná, žádné hlubší psychologické náznaky,... přesto považuji Válku světů za jeden z těch lepších katastrofických filmů. Kromě téměř dokonalého digitálního zpracování (až na nepříliš nápadité ztvárnění mimozemšťanů) tu byly opravdu silné a působivé momenty, např. scény paniky a naprostého zoufalství nebo první náznaky něčeho podivného a rostoucí neklid. Co mě však hodně zklamalo, byl konec. Jsem tolerantní, ale tohle nejde.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Spielberg je bůůůůh

Jsem milovník scifi filmů,takže když se nějaký slušně vypadající chystá do kin tak se nemůžu dočkat.Vrátil jsem se z kina totálně nadšený,což se mi naposled podařilo u Matrixu (proto taky dávám 100%).Jasně že film má nějaké mouchy nebo spíše mušky,ale všechno to skvěle šlape od začátku dokonce.Ten konec mi přišel docela v pohodě(v Minority report byl horší) Nejvíc mě dostala ta děsivá realita.Teď mě nejvíc štve ,že to bude dost dlouhá doba než Spielberg natočí další skvělý film.Prosím točte co nejvíce takhle kvalitních scifi.

Kdysi dávno
avatar uživatele
Lush
...
40 %

Vůbec

Dlouho jsem se zase netěšil na nějaký film jako tenhle. Šel jsem natěšen na půlnoční premiéru, ale odcházel jsem se špatnou náladou. Proč? Protože mi děj filmu přišel děsně jednoduchý, ale stejně tak i některé akční scény (např. jak Tom Cruise utíká před Tripody a všichni okolo umírají, jen on ne). Zkrátka, kdyby ve vzduchu nebyli jména Spielberg a Cruise, tak to je průměrný, hodně finančně náročný film.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Hezounek Tom Cruise

Nemám ráda takové hezounky jako je Tom Cruise,ale mám ráda sci-fi a tento film se opravdu povedl a vůbec mě nevadilo,že je s hezounkem.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

...

tak tenhle film se skutečně poved..ostatně co se taky spielbergovi nepovede, že:) to že po technický stránce to bude bezchybný jsem čekal..ale co mě překvapilo nejvíc, byl tom cruise, takhle přirozenýho jsem ho snad ještě neviděl, fakt mu to sedlo..ostatně nebyl sám, herci byli dobří všichni..taky se mi hrozně líbily ty stroje, páč ačkoliv děj přenesen do dnešní doby, jejich vzhled byl takovej jak ho popsal wells, takže to na mě působilo jako takový milý retro:) jinak souhlasi že delší stopáž by tomu konci prospěla, nějak jsem nepochopil, jak vlastně ti ýtové pomřeli..přiznávám - knížku jsem nedočet do konce, tak fakt nevim..

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

:-)

Popravdě sem se na Válku Světů těšil víc než na Star Wars a teď mám smíšený pocity. Efekty a destrukce jsou vážně libózní, Tom Cruise to záhrál vážně skvěle a ten utnutej konec bych ještě překous. Maximálně nejvíc mě však na***lo, že ve filmu nejsou absolutně žádný bitvy (což bych do Spielberga vážně neřek). Nanejvíš je vidět, jak tanky, stíhačky a vrtulníky střílejí kamsi do prázdna a na závěr tam hodili 1 záběr jak se střely zastavují o štíty. Příšerně zdlouhavá a nezáživná stealth akce ve sklepě mě fakt nevzala. Navíc se Spielberg zaměřil pouze na osudy Cruise a na zbytek světa se klidně vybod (zase to jen odflák oznámením, že zařvala 1 miliarda lidí). Mám tě rád Stevene, ake tohle mě zklamalo. Doufám, že později změním názor. Stalo se. Je přesně 45 dnů od napsání tohoto názoru a právě sem viděl Misi na Mars a musim přiznat, že horší mimozemský film sem newiděl. Měnim hodnocení. Omlouvám se za ty kecy nahoře, ale už je měnit nebudu. Kdyby třeba hodili tu bitku na konec, kdy už ufounům exly štíty. Tak si představte opětovný průlet stíhaček/vrtulníků a vysypání veškerý munice na ty nebohý emzáky, kteří vlastně za nic nemohli. Neříkejte, že ste to tam nepostrádali (nebo alespoň neočekávali). Spielberg by si s tím určitě poradil dobře a kromě toho, že by to bylo parádní akční finále, by se i protáh konec, který je mnohými tolik proklínaný. Pak bych vůbec neváhal dát 100%.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

PS

Tak po přečtení několika názorů musím zase přidat pár poznámek. Tentokrát ne svůj názor, ale k tomu, jak je děj natočen.
Jsou tady výtky, že žádná akce. Ale milí zlatí, to právě Spielberg udělal naschvál! Všechny katastrofické filmy jsou právě o tom, jak pozemšťani mimozemšťany mlátí, většinou se jim to povede - a v celém filmu vlastně nic jiného než řežba strojů není. To Spielberg nechtěl udělat, a to já a většina kritiků přičítá k jeho dobru! Stejně tak to, že se soustřeďuje jen na jednu rodinu, na jedno město, a neukazuje padající Eiffelovku nebo Tádž Mahál... V tomto ohledu bacha, nepleťte si záměr a pochybení!!!

Kdysi dávno

Co ten konec!?

Tuhle sci-fi jsem si fakt užívala, strašně mě bavila už od začátku. Ale ten konec!? Opravdu to mohli domyslet lépe. Jinak Toma Cruise moc nemusím, ale do tohohle filmu se hodil.

Kdysi dávno

...

Mám na to více názorů, takže popořadě:
1. Tom Cruise a Dakota Fanning (která prokřičela polovinu filmu :o)) podali skvělý herecký výkon.
2. Možná jsem zaostalá, ale ten konec jsem jaksi nepochopila
3. Ti mimozemšťané byli docela roztomilí :o))

Kdysi dávno
avatar uživatele
apex
...
80 %

ocekavani bylo vetsi

Az na ten odflaknutej zaver dobry - fajn je, ze Cruise nezachranoval cely svet nejakym nadlidskym cinem, ale ze se staral o svy deti - to v klasickym movie scifi chybi.
Akcni sceny jsou super natoceny.
Nicmene zaver mohl mit lepsi pointu - klidne i mnohem vic pesimistickou, to by u Spielberga bylo prave to prekvapeni, ktere by divaky dostalo do premysleni o filmu.
Fakt nechapu, proc by to muselo skoncit takhle happy. Ten film potrebuje jeste hodinu deje, kdyz to bylo tak dobre rozjety.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

dobrý

Dost mě překvapil fakt, že se jedná spíše o sci-fi. Z ukázek jsem byla navnaděná na katastrofický film a pak se tam najednou objeví velké plechové "něco". Ale i tak se mi ten film líbil, ovšem až na dost ukvapený konec a očekávaný happyend. Tom Cruise to odehrál docela dobře, ale více se mi líbil výkon jeho filmové dcery. A od režiséra takového formátu bych taky čekala trošku víc...

Kdysi dávno
avatar uživatele
hloh
...
100 %

Dost silný

Tak tenhle film mě zarazil do sedadla a nenechal vydechnout až do konce, kdy se mi s mlasknutím podařilo odlepit spocené dlaně od opěrek.Musím říci, že takový film se hned tak nevidí. Já jsem měl asi to štěstí,že jsem nevěděl nic o přípravě tohoto filmu, takže nemohu být ani zklamán. Je fakt,že kdysi dávali film stejného nebo podobného názvu, který adaptoval stejnou předlohu ze cca 70 let, ale byla to dost úsměvná groteska oproti dnešnímu Spielbergovu zpracování.

Kdysi dávno
avatar uživatele
gsh
...
40 %

nic moc

Zdravím, včera jsem byl na tomto filmu. Šel jsem natěšenej na superfilm, ale chyba lávky :((
1, Pokud vím tak EMP "Elektromagnetický puls" vyřadí veškerou elektroniku z provozu. Výměnou cívky v autě po EMP by byly asi težko následky opraveny. Ta kamera by asi také nešla :(
2, A to už tady zaznělo T. Cruise běhá, shání dětičky a mezi tím všichni okolo umírají rychle jak to jde. Aspoň Robbie mohl umřít ;-)
3, Konec mne tedy dostal :-( a nejspíše díky němu pohlížím na celý film tak černě a hledám chyby. :( Bohužel jsem nečetl knížku, tak nemohu srovnávat :( . Myslím si že pokud mimozemštané chcou Zemi přeměnit na své farmy, tak si zjistí předem jestli to na té nebo té planetě půjde a jestli je vše připraveno pro výsev ;-)
Přece pokud jedu někam do vzdálených krajin, tak se také nechám naočkovat proti možné nákaze.
Ale abych jen nekritizoval, film v určitých momentech těžce zabere a začne mrazit po celém těle :). Počítačové zpracování je také dobré.

přeji dobrou noc

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Skvělé

Mně se film líbil. Chápu, že kdo čekal masové scény bortících se bloků domů, rozhodné projevy presidentů, chrabré generály a neohroženého hrdinu supermana, musí být zklamán. Je to skvělý snímek o intimní hrůze 3 lidí. Od začátku do konce. V žádném okamžiku nevíme nic "navíc", žádné info o "strategické situaci", nic. Vidíme a dovídáme se jen to, co sami hlavní hrdinové. Nevidíme dál, než mohou vidět oni. Sledujeme jejich příběh, boj o holé přežití. Ne příběh zeměkoule v boji s mimozemšťany. ... no akorát ten podle někoho ukvapený závěr je na diskuzi. Vzhledem k tomu, že o předloze něco vím, tak mi to nevadí. Po celý film nedostanou hrdinové a divák ani špetku naděje a proto to podle mne bylo myšleno jako náhlé vysvobození.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Občas nepochopitelné

Jel jsem na tento film docela natěšen. Všichni ho vychvalovali a tak jsem si říkal, že to tak špatný nebude a upoutávky mě docela zaujaly. Čekal jsem rozhodně víc, ale musím říct, že až teda na pár vyjímek se mi film docela líbil...teda až na jednu věc nebo dvě...když spadne člověku JUMBO na barák je docela nepravděpodobé, zě by jeho auto zůstalo nepoškozené i když vše okolo je v troskách. A další věc, když ta bouře co vždy přišla prěd těmi blesky způsobovala že vše co používá elektrický proud nefunguje, jak se pak televiznímu štábu mohlo povést natočit ty blesky? Ale jinak si myslím, že film byl dobře udělán co se týče efektů a i děj nebyl špatný...kdo ví? Možná ho shlídnu někdy ještě jednou

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Kvalitní zfilmování

Musím pochválit Spielberga, krásně zfilmoval předlohu. Kdo četl ví. Sice jsme o 100let dále než předloha, takže museli být silnější i Tripody. Ogilvy ve filmu jsou ve skutečnosti tři různé postavy v předloze. Ale to by bylo zbytečně dlouhé. A závěr se možná zdá ukvapený. Ale jak říkám, kdo četl ví.
Jediná zbytečnost je ten synův nacionalismus.

Dodatek: Hodně lidí tu píše, že tam chyběly bitvy. Co by to bylo za scény, kde se nezničí jediný Tripod a naopak zemřou všichni vojáci. Jak jsem říkal v názoru nížě...komu to přijde nedotažený a nechápající, tak ať si přečte knihu, hned mu bude vše jasné.

Kdysi dávno
avatar uživatele
don
...
50 %

HEHEHE

Mám takový dojem že pán režisér si ke konci filmu zmyslel že ho to niako přestalo bavit tak to utnul :)))) Není to špatný ale
ten konec byl hroznej . Tešil sem se jako blázen . Zbytečne . Efekty sice cool ale dej filmu k závěru nula bodů. Ten film by potřeboval minimálne tak ješte hodinku a bylo by to úplne jiný. Tak teda dobrou noc . Soráč za gramatiku hehe.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Super

Super film!! Když točí film nejlepší režisér na světě a obsadí super herce, je to pak paráda!! Hrozně moc se mi líbili efekty i děj! Cestou z kina jsem o tomto ději hodně přemýšlel a to je na tom super!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
Xara
...
100 %

Super

Pominu-li některé nedostatky které už v tomhle fóru názorů padly, musím říct že můj celkový dojem byl suprový. Možná jsem neviděla dost katastrofických filmů, ale z těch všech co jsem viděla na mě tenhle jako první působil naprosto realisticky. Určitě na to měla vliv i skvělá hudba a hlavně zvukové efekty, ze kterých mi běhal mráz po zádech. Coby matka malého dítěte jsem to asi vnímala ještě intenzivněji a tak i konec, který se mnohým nelíbil, jsem já samotná ocenila :-)

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Pod očekáváním

Od tohoto filmu jsem čekala mnohem víc. Chvílema jsem se docela nudila a co mi vadilo jak Cruisova dcera pořád ječela. Chápu strach apod. ale místama už to bylo na mě moc. Taky mi tam trochu chyběl konec, bylo to takový useknutý. Jinak pasáž ve sklepě dobrá :-))

Kdysi dávno
avatar uživatele
vali
...
40 %

Kniha je lepsi...

Film je plny efektu a tajemna az do konce. Ten konec mi prijde az moc ´´presladlej´´, ale dobra. prekvapil me rychly prevrat deje ve filmu. kdo cetl knizni predlohu, tak zjisti ze je to jen Americky kýč!!! nekomu se bude libit, nekomu mene

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

VS

...popravdě: čekala sem, že to bude o dost horší, nebo sem asi nic moc neočekávala...a tak to nebylo zas tak nejhorší :)

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Tak napůl..

Těžko říct, jakej z toho filmu mám pocit... každopádně to byl zážitek..=)..Chvílema to bylo docela dost na psychiku-třeba v tom sklepě... nakonec se z toho ale opět vyklubala americká pohádka...1)VŠECHNO kolem je zničený,baráky, všechny auta,jen to jejich ne...?2)Ten kluk byl přímo u toho výbuchu, všichni ostatní umřeli, jen ON se v pořádku dostal do Bostonu 3)Tom Cruis je neprůstřelnej Mikeš=),jinak by už byl 20x mrtvej..a za čtvrté..ten konec.. no bože..chystali tu invazi milion let, a nedokázali si něco takovýhleho zajistit?..to to někoho asi přestalo na konci bavit, tak to chtěl rychle ukončit ne?=))) No, čekala jsem od toho víc..

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Hustý

Promakanej film.Něco takovýho jsem vůbec nečekala a musím říct,že jsem se docela bála...těším se až na to půjdu do Paláce Flora na větší plátno.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Překvapující

Tak jsem včera tento film shlédla a byla trochu rozpačitá. Akce byly fakt super, na konci jsem si i pobrečela, ale prosím vás, na co ty potvory tedy pošly? Asi jsem byla na konci opravdu moc "rozrušená", že jsem to nějak nepochopila:o) A knihu jsem nečetla. Ale jinak to bylo opravdu dobrý, chvílema jsem se ani nemohla dívat. Ačkoliv souhlasím s nějakými těmi mouchami, jako například provozu schopné auto a fungující kamera, ale to snad u takhle velkých filmů bývá normální ne?

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

???????????????????????

Nevím co si myslet, čekala jsem od toho o hodně víc.Sice tam byli některý scény fakt skvělí, ale nějak moc mě to nebralo a dost hroznej byl na konci ten heppáč, který mě dost odradil.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Strhující

Spielberg natočil nečekaně komorní scifi, které je opakem megalomanského Dnu nezávislosti. Příběh o rodině které ke sblížení pomůže až zničující útok ufonů na zemi. Ano, je to tak. Režiser spíše než o invazi natočil film o sobeckosti, krutosti a samolibosti ne mimozemšťanů, ale lidí viz. užasná davová scéna s autem ve frontě na trajekt. Hrdinství není a když už tak vyplyne z konkrétní situace. Ve filmu je i spousta narážek na teroristické útoky - prach z lidí na Tomovi, nástěnky s lístky kdo koho hledá atd. Snímek je napěchován nezapomenutelnými momenty. A díky skvělím hlavním hercům a bezchybné režie se jedná o pro mě naprosto strhující a sugestivní podívanou. Tohle není laciný(nemyslím levný) film o útoku ufonů, kterým pak lidstvo nakope zadek. Možná se po zhlédnutí každý zamyslí nad žebříčkem hodnot a nad hrozbami ne z vesmíru, ale bohužel hlavně z našeho světa. A konec? Logický a jediný možný. Ale o tom hledat chyby a nelogičnosti tenhle film neni a Steven ví co točí!

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

jsem zklamán

Očekával jsem od toho víc .Podle knihy a po shlédnutí staršího zpracování při možnostec dnešní techniky dosti slabé.6ádná válka ale prostě genocida.

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

KO

Na tento film jsme vyrazili s tatkou.Díky tolika reklamám,ukázkám a propagování filmu jsme čekali velkolepou podívanou,jakou umí zrežírovat SS.Zklamání:
Vadilo mi několik věcí.Ohlašování příchodu Ufo-strojů,jejich samotné zpodobnění,ječení malé dcerky, - scénka,kdy malá čeká na tatínka u stromu,přijde k ní pár a chtějí ji \"zachránit\",kdy ona říká,že si pro ni tatínek přijde a ženská (asi hluchá)ji přesto tahá pryč...pak to její:promiňte,já nevěděla. - V tom koši,spíše ufounské spíži,kde je několik lidí a Marťan postupně vybírá jednoho po druhým a vysává krev.Vycucne chlapíka a ostatní jen bezmocně a vystrašeně přihlížejí.Tom má asi nějaké zvláštní charisma,když přijde na řadu,všichni se vrhnou pro jeho záchranu.
Jediné,co bylo zajímavé,jak už zde mnozí napsali,byla sklepní pasáž.
Nejlepší na návštěvě bia byl sladký popcorn.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Ale jo...

Myslím že to byl skvělej film,a ohromná podívaná ale Spilberg prostě neumí konce.Jako to bylo i u A.I. ,tady se konec taky nepovedl.Celý film byl něčím naplněn pomalu se všechno vyplňovalo a pak nakonec sek a v posledních 10 minutách všechno usekl.Prostě se to neshodovala s plynutím toho příběhu.JInak opravdu věrohodný filmíček který není pro slabý jedince.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Hustééé

Tak tento Spielbergův počin mě naprosto dostal!!! Tom Cruise tam neni za žádnýho hrdinu, jen ochraňuje svojí rodinu. Efekty nádherný, bravurně se stupňující děj, až nechutně reálné. Ňejaké chyby se samozřejmě najdou (většinu zde prezentovaných bych vyvrátil), ale i přesto 100%.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

nevím, nevím

Tak nevím co si myslet o tom konci. Celý film měl spád a konec je naprostá hrůza

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

To sem nečekal

Na to jakou měl tento film reklamu mě velice zklamal. Začal celkem pěkně, ale jakmile se ze země vyklubaly mimozenské stroje a začali všechny lidi zpopelňovat, ... nene tímto směrem se to ubírat nemělo. Pár filmů o mimozemšťanech jsem už viděl a tenhle bych zařadil někam ke dnu žebříčku.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

nepusti ani vycikat:)

Mňa osobne tento film dostal..nemám v láske ufo filmy ale tento film bol naozaj zaujímavý a plný napatia všetko bolo super či už efekty herci alebo ukážka toho aký človek dokáže byť sebecký a krutý ale zároveň milujúci... a mimochodom malá Dakota patrí k najlepším detským herečkám poslednej doby určite!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

wow

Tak tenhle film je fakt super.Docela jsem se bála jeho shlédnutí ,protože kamarád mě připravoval na to,že je to úplná katastrofa,ale můj názor je jiný,ba přímo opačný.Když dáte dohromady Spielberga a Cruise nemůže z toho vzniknout přece nic jiného než naprosto geniální film!Je pravda,že koncová dojemná scéna nemusela každého potěšit,ale já jsem si s potěšením poplakala!

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Válka světů

Tenhle film mě, asi jako mnoho jiných zklamal. Čekal jsem něco pořádnýho, když na to byli takové recenze, ale nakonec jsem zjistil, že to je asi nejhorší Kruisův film jaký kdy natočil. Steven Spielberg se asi nechal moc unést a pak to dopadlo, jak to dopadlo.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Prepadak

Ako moho tento film stat 200 milionov.Jedine na tom film co sa mi pacilo boli specialne efekty a niektore hlasky.Ale mohly sa kulden troska viac posnazit

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Povedeny

Slusne natoceny film. Zari Tim Robins jako fanatyk. Jediny zadrhel vidim v konci filmu. Tan se mu nevyvedl, vubec.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

jejda...

Sice jsem tento film shlédla jen ve španělsštině,ale o českou verzi nijak nestojím...Čekala jsem nějakou fakt supr bitvu dvou světů-souboj přírody atd.To,že se celý film založí na pitomých mimozemšťanech není žádná převratná změna a nudou sem chtěla z kina odejít ještě před koncem...Je vidět,že Spielberg stárne...Snad ten film zachraňuje jen ten Tom Cruise...

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Scifi jak má být

Mr. Spielberg se opět předvedl. Film působí hodně surově a naturalisticky, takhle si představuju TOP zástupce svého žánru. Jen ten závěr byl opravdu nějaký odfláknutý.-)

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Kvalitka

Musela sem na něj jít dvakrát, jak se mě líbilo mrazení v zádech. V době, kdy jsem film viděla, tak jsem ještě neměla přečtenou knížku. Ted už vím, proč to tak dopadlo, ale kdo to nečetl, tomu se konec mohl zdát celkem nejasný(jako v tý době mě( i když zase ten závěr, k tomu pochopení nabádá)). Jinak se Spielberg předvedl. A pro mě lepší než E.T.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

miluju Spielberga.. :)

Konečně "katastrofický" film, kde hlavní hrdina není spásou pro lidstvo.. Zoufalé a zmatené pobíhání Toma Cruise bych ohodnotila osmi body z deseti, fantastická Dakota plnej počet.. K režisérovi se nevyjadřuju.. ;)

Kdysi dávno
avatar uživatele
Jim
...
100 %

Perfekt

Tenhle film mě fakt zaujal. Už jen ta myšlenka, že pod zemí jsou mimizemský stroje, který jen čekaj na ufony..., z toho člověka až zamrazí. Taky se mi líbilo, že hlavní hrdina neni žádnej superman, aby ve filmu likvidoval jednoho vetřelce za druhym, ale že to je film o příběhu normálního pracujícího, který prožívá naprosto to samé co ostatní až na to, že film je zaměřen na něj.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

překvapení

Steven Spielberg u mě vždycky patřil k režisérům jimž se občas semtam povede dobrý film. Válka světů je ovšem film výborný. Neříkám, že dokonalý. (toma cruise bych za tu scénu s ukolíbavkou přerazila a ten happy end si taky mohli odpustit) ale víceméně velmi silný. Jestli mohu něco zaručit, tak to, že budete tripody v průběhu filmu nenávidět. Vždyť co je děsivější než pocit beznaděje. Některé scény dají vzpomenout na schindlerův seznam a no je to super film...

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Super

Tenhle film se mi fakt líbil. Nemám ráda sci-fi filmy, kterak zlý mimozemš'tani útočí na veskrze hodndé lidi.takže na tenhle film jsem šla hlavně kvůli Spielbergovi. Nakonec se mi líbil příběh mezi Cruisem a jeho dětmi, akorát mi přišlo neskutečný, jak pustil svýho syna vlastně do záhuby. Jinak super, člověk se u toho i pobavil.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Tripods Attack

Jeden z nejlepších a nejkvalitnějších filmů katostrofického žánru. Spielberg skvěle dokázal vytvořit atmosféru beznaděje strachu a lásky z pohledu jedné prosté rodiny. Film měl na mě mnohem větší dopad než Den Nezávislosti.

Kdysi dávno
avatar uživatele
Lee
...
60 %

USA

Na film jsem se těšil, ale upřímně jsem byl zklamán. Film, který si pustím a nevidím ho celý v kuse už je předem v mém podvědomí ztracen. Děj byl poněkud jednoduchý, a už jen z jména filmu jsem mohl očekávat o čem film bude. Spielberg se určitě snažil a spolu s Cruisem z filmu dostali maximum. Jen kvůli obsazení a režii dávám tolik procent.

Kdysi dávno
avatar uživatele
ainu
...
80 %

Nováček

Film jsem jen tak náhodou shlédl na DVD, původně jsem na něj chtěl do kina, ale recenze a preview mě odradily. Nakonec se mi dostal do spárů a původní očekávání nezklamal. Zajímavě zpravovaný motiv mimozemského útoku. Výborný herecký výkon Toma. Místy pěkně drsné. Hlavně to vysávání lidí a poté všude rozstříkaná krev. Trochu jsem jen nepochopil, proč vlastně nakonec ty stroje jemřely. Nebylo to úplně vysvětleno, pokud mi to neuniklo. To mě docela mrzí, ale jinak výtečný film.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Cruise a Spielberg

Naprosto fantastický film.Sklělí herci,výprava a famózní režie.Spojení Cruise a Spielbrga je výborné( už i Minority report).6ádný přehnaný patos jak ve Dni nezávislosti.Doporučuji.

Kdysi dávno