home
Titanic

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
80 %

Romantika

Opakovanie neškodí, vidieť po mnohých rokoch tento film nebolo vôbec na škodu. Pozerať sa na utrpenie mnohých síce nie je romantické, no príbeh dvoch mladých ľudí v tomto filme bol viac ako romantický. Film natočený s maximalistickým prístupom autora a štábu je zaujímavou sondou do pocitov tých, ktorí katastrofu neprežili.

29. března 2016
avatar uživatele
100 %

Škoda,že vo filme neobsadili v hlavnej úrovne Bruce Willisa ale dali Leonarda DiCapria,

Bruce Willis - by ich asi všetkých zachránil, čo Leonardo DiCaprio, nemal šancu, keď tý dvaja sa nemusia, to by bol iný záver filmu.

Bruce Willis,raz povedal Leonardovi DiCaprio, na jednej oslave keď sa hral s vypínačom (zhasol-zapol-zhasol...), zabával sa ako malý chlapec, na to mu Bruce Willis povedal : teba by mali volať :"Leonardo Retardo", a urazil sa.

30. října 2014
avatar uživatele
fanc
...
100 %

Skvělý film. Stejně jako jeho tvůrce. I když Titanic všichni srovnávají s Avatarem,já si myslím že je na nic,hádat se,který je lepší. Je to snad jedno.V každém je něco,co ten druhý nemá a o to jsou originálnější.Cameron je hodně dobrý režisér. Neznám film,který by se mu nepovedl. A k Titanicu: Nejromantičtější film,který jsem kdy viděla. Skvělé herecké obsazení(nedokážu si místo Kate představit Madonnu nebo Sharon Stone a místo Leonarda jednoho s těch dvou co měli původně hrát Jacka),kulisy,nábytek,příběh(každý si v něm najde něco co se mu aspon trochu zalíbí.)Titanic je pro mě dokonalý.Nesrovnávám ho s jinými filmy. Každý film je něčím vyjímečný a každý člověk má ten svůj dokonalý.

22. června 2013
avatar uživatele
100 %

Skvělý romantický doják, skvělé herecké obsazení, skvělí kaskadéři, protože většina kaskadérů jsou v tomto filmu češi, skvělá hudba a skvěle natočené podle skutečnosti aby si každý dokázal udělat obrázek jak to tehdy skutečně bylo. Pokud toto všechno máte rádi, tak neváhejte a vemte svého partnera nebo partnerku a pohodlně se usadte do svých křesílek, otevřete si lahvinku dobrého vína a nachystejte si dostatečnou zásobu papírových kapesníčků.

11. února 2013
avatar uživatele
100 %

Titanic je klasika. Nádech historie na nás zautočí už od začátku, kdy vidíme vrak lodi. Ovšem když jsem se dívala na youtube jaké scény ve filmu nebyly byla jsem z toho zklamaná, protože některé jsou vážně povedené a doslova luxusní. Všem doporučuji aby se na ně koukl a zhodnotil scény, které by ve filmu mohly být a nedaly je tam. Pán prstenů má taky přes tři hodiny a u Titanicu by to nevadilo, ale na to teď nesejde. Film mě zaujal a už je to, že je to podle skutečné události ve mě vzbudilo nadšení. Hudba a herci jsou na jedničku. Takže kdo ten film jěště neviděl(pochybuju :D) ať to rychle napraví ;).

1. května 2012
avatar uživatele
90 %

Myslím, že se jedná o jeden z nejvelkolepějších filmů vůbec. James Cameron už mnohokrát dokázal, že takovéto filmy točit umí. A zde není děj omezen jen na samotnou katastrofu, je sklouben s dojemným příběhem lásky dvou mladých lidí (i když musím přiznat, že to připomíná místy červenou knihovnu). I když je film dlouhý, člověk se nenudí a kupodivu se mu oko nerosí jen nad tragickým osudem asi 1500 lidí, ale nad vymyšleným příběhem Jacka a Rose. Ale asi to tak mělo být......

12. dubna 2012
avatar uživatele
100 %

Když se řekne Titanic, některým lidem se vybaví utahaná, nudná podívaná plná počítačových triků.
Mě se však vybaví velkolepý film o lásce dvou mladých lidí. Na první půlku filmu se dívám ještě dobře, ale druhá už je horší. Já s těma lidma úplně soucítím, jednou jsem se i zobrečel. Prostě velkolepý film.

4. dubna 2012
avatar uživatele
100 %

Kolosálne!

Titanic, to je naozaj veľkolepý film. Má síce niekoľko drobných historických múch, ale napriek tomu je to vždy úžasné. Priznám sa, nemám rada slaďarny, a preto ma tu hlavná línia Kate Winslet & Leonardo Di Caprio veľmi nezaujala, viac ma potešili tie drobné scény plné emócií- starý manželský pár, ktorý sa nerozdelil do smrti, kapitán Smith umiera spolu s loďou v kormidelni, matka, ktorá naveky uspáva svoje deti... Pri týchto scénach sa mi ešte stále tisnú slzy do očí. Ešteviac tomu pridáva fakt, že je to reálne a núti to človeka zamyslieť sa nad tým, čo sa vtedy vlastne stalo a koľko bolo premárnených ľudských životov.

28. ledna 2012
avatar uživatele
100 %

Rekla bych, ze se jedna o nejsilnejsi film, ktery jsem videla. Jako mala jsem byla fascinovana predevsim Titanicem samotnym, postupem casu jsem chapala jednani hlavnich postav a dodnes pokazde kdyz tento film vidim pocituji onen povestny knedlik v krku. Je tam mnoho romantickych momentu, ktere nejsou kycovite a v kontrastu s tim, ze vime co se stane, musi dojmout snad kazdeho. Muzu to videt kazdy den a presto me to neomrzi. Zcela se ztotoznuji s recenzi filmu. A jdu ho hned dokoukat:)

23. ledna 2012
avatar uživatele
E Š
...
100 %

Nezabudnuteľné, legendárne.
Nehovorím, že ten film musím pozerať nejako pravidelne, ale pri pohľade naň občas skutočne nejaká tá slza potečie a okrem toho má aj mnoho komediálnych prvkov.

16. ledna 2012
avatar uživatele
100 %

Titanic

Já nemám moc ráda slaďárny ,ale Titanic mi nabízí mnohem více než jen zamilovanost mezi Jackem a Rose.Najde se tam akce ,ale i velmi dojemné okamžiky (starý pár ležící v posteli,Rose vyskakující ze záchraného člunu aj..) a myslím ,že je to určitě jeden z nejlepších filmů (kde se na něj hrabe Avatar) historie.PS:hudba je naprosto strhující a dokonale podtrhuje děj filmu.

28. srpna 2011
avatar uživatele
100 %

pokaždé uchvátí

Nejsem žádný fanda zamilovaných slaďáren, ale Titanic je pro mě výjimkou. Ovšem není to románek mezi Jackem a Rose, co mě pokaždé "dostane". Jsou to drobné příběhy vedleších postav: Pan Andrews, když říká, že se Titanik potopí nebo když se dívá na hodiny, Maminka vyprávějící pohádku svým dětem, Fabrizzio přeřezávající lana záchraného člunu, ti staří manželé, kteří zůstanou až do poslední chvíle spolu, kapitán Smith stojící v kormidelně, Orchestr... a je to loď samotná. Scéna, když vyplouvá ze Southamptonu ve mě pokaždé vyvolá pocit, že bych tam chtěla být a vidět ji na vlastní oči. Pro tohle všechno se na tenhle film vždycky ráda podívám i když je zamilovaný od kýlu až po vršky komínů.

26. července 2011
avatar uživatele
100 %

Amazing!!!

Bezchybný film, film který nezestárne, film který tu s námi bude ještě hodně dlouhou dobu a budou ho sledovat naše děti , děti našich dětí a tak dále. Strhující,velkolepý,smutný,vzrušující, je spousta jmen jakými bych mohla Titanic pojmenovat.Prostě na tento film se nikdy nezapomene. Ten kdo ho neviděl jako by nežil.

3. května 2011
avatar uživatele
80 %

Ano, je to mistrovské dílo. Dá se to poznat i z počtu získaných Oscarů. To se nedá upřít, jde o skvělou, legendární podívanou.

9. února 2011
avatar uživatele
k1k1
...
100 %

Leonardo DiCaprio, můj oblíbený herec. Ale ani on nemohl způsobit to, že mám Titanic tak ráda. Jediné slovo, Nádhera. Mladá bohatší dcerka, namyšlený snoubenec, a chudý malíř. Píseň My Heart Will Go On on Celin Dion. A pak-strhující nesmírně romantický závěr. Jestli si nějaký film zaslouží mých rádoby 110%, byl by to tenhle. Lepší než vynikající. Ještě jednou, Nádhera. Kéž by opravdu byla možnost 110%, ale není. Škoda. :))

13. ledna 2011
avatar uživatele
100 %

Titanic je nejlepší film všech dob. Co dodat - herci úžasní, nádherné kostýmy, model Titanicu perfektní a samotný příběh na pozadí té největší lodní katastrofy je nepřekonatelný. Už se moc těším, až bude zpracován ve 3D. To si rozhodně nenechám ujít.

31. října 2010
avatar uživatele
90 %

Opravdu povedený film. Svá ocenění si zaslouží. Škoda jen, že teď ho skoro každý srovnává s Avatarem. Ten se mu vůbec nemůže rovnat.

14. října 2010
avatar uživatele
100 %

Opravdu povedený film. Herci jsou vybráni moc dobře, ke skutečným lidem z Titanicu se hodí.
Zajímavé je, že i v originálním znění zazní věta česky (muž, který bere ústřední dvojici dítě v zaplavené chodbě).

14. října 2010
avatar uživatele
90 %

Tento film jsem viděl již mnohokrát a téměř ho již znám nazpaměť. Ale je docela paradoxní, že film, který získal nejvíce Oskarů a vydělal nejvíce peněz, má na našem webu více než 80 chyb. Přesto jej hodnotím kladně - 90%.

20. srpna 2010

viděno mnohokrát

Je zajímavé, že tento film jsem viděla už mnohokrát. Je zajímavé, že si vždycky hezky odpočinu. Některé scény si i docela užiju, a když jej tak dobře znám, tak mi to vůbec nevadí... takže paráda...

17. srpna 2010
avatar uživatele
100 %

Titanic

Titanic je je okouzlující film.Kde se na něj bere Avatar?Herci odvedly dobrou práci.A Cameron se na něm rohodně vyřádil.Ten,kdo ho ještě neviděl,vřele doporučuji.Koukám na něj docela často a pořád mě okouzluje,

15. července 2010
avatar uživatele
80 %

Ó jak sladký film. Mladý DiCaprio, ze kterého se mi skoro lepily zuby, jak byl sladký. Kate Winslet okouzlující a mladá. Co se týče příběhu je velmi prostý. Chvílemi se objevily i úsměvné scény. Dobrý je závěr filmu, silný zážitek. Samozřejmě technická stránka je velmi kvalitní. Je pravda, že příběhem je to trošku slátaninka, ale kdo v dnešní době nezná Titanic. Je to dobrý film, svoji dobu překonal. Režie je úžasná. Prostě Titanic k filmovému světu patří.

10. července 2010
avatar uživatele
70 %

Kdysi mě na tohle vytahli se školou do kina. Děj celkem dobrý, historicky tam bylo par much, ale to je vedlejší. Mě osobně se tam nejvíc líbila scénka, kde Jack maloval Rose a jak ten Titanic šel ke dnu. Bylo to chvílemi celkem napínavé, s tragickým koncem, ale tak jinak dobrovolně bych na to asi nekouknul. Je tam na mě až moc romantiky.

24. února 2010
avatar uživatele
100 %

Velice jste mě potěšili svými názory, myslela jsem, že tu budu se svými superlativy za exota :). Film Titanic mám ráda i po letech - čas nejlépe prověří kvalitu snímku... Příběh je poutavý, dojemný a chvílemi i velice neotřelý, zpracování neskutečně okázalé (ale účelově). Chvílemi sice typická americká přeplácanost kazí celkový dojem (připoutání hrdiny v podpalubí na potápějícím se Titanicu může do filmu implantovat opravdu jen Američan), přesto jsou to nedostatky, které snadno omluvíme. Leonardo Di Caprio je pro mě dříve narozenou tak trochu nepřitažlivý skoromuž, ale zahrál to přesně tak, jak měl. O výborné a půvabné Kate Winsletové netřeba psát dlouhé elaboráty - byla skvělá. Ostatní sice trochu blednou, přece jen hlavní dějová linka patří Jackovi a Rose, ale přesto jsem nenašla ani při opakovaném shlédnutí nic, co by mě rušilo, co by nebylo přesvědčivé. Výborný film hodný všech Oscarů, které získal. Mimochodem - v jedné důstojnické (jak jinak než hrdinské) roli si můžete všimnout Ioana Gruffudda. :)

23. února 2010
avatar uživatele
80 %

Nejsem takový filmový ignorant, abych alespoň jednou neviděl toto legendární dílo. Před tím, než jsem se podíval teď, jsem měl Titanic asi dvakrát za sebou, ale vůbec jsem si nepamatoval, protože existuje hromada lepších filmů, že trvá bez třiceti sekund tři hodiny. Ale já ničeho nelituji. Když si film zapnu, dokoukám ho do konce a za druhé má tento film zvláštní náplň, která ho rozhodně nedělá zdlouhavým nebo dokonce nudným. Tedy abych pravdu řekl, když jsem se díval poprvé, což si pamatuji, předmětem mého nadšení byl právě legendární parník. Jenže o něm už existuje spoustu dokumentů atd., takže jak by chtěl vypadat >film<, který popisuje jen to, jak se Titanic potopil ke dnu… Titanic jako loď taková je tu většinu času jen takový prostředník, který umožní průběh nezapomenutelného příběhu lásky. Když se díváte poprvé, nevíte pořádně, co si o filmu myslet, protože ne každý do předu ví, že film bude tak dlouhý. První hodinu a půl je prostě jen kratochvíle dvou lidí, kteří se postupně začínají milovat ještě více. Nevím jak vám, ale mě to přijde jako celkem logický postup u vymýšlení smysluplných zápletek, protože jen díky tomu jste se podívali do interiérů a mnohdy i exteriérů zmíněného parníku. Jistě, dal by se vymyslet i jiný příběh, ale ten by jistě nebyl tak úspěšný. Abych nezapomněl, film je ještě více posílen tím, že jde o vypravování. Díky tomu jsme se před tím podívali i do všech zákoutí již přes 80 let potopenéhoTitaniku. Jakmile došlo ke srážce s ledovcem, teprve to všechno začalo. Na řadu přišla více jak hodinová sekvence, která dokonale popisovala postupné potápění i všechny události, které se při něm staly. Viděli jste, jak se nakládalo s čluny, jak se chovali lidé… Vizuálně se potápění lodi velmi podařilo. Scénář se chtěl diváka hodně dotknout, proto nešetřil se scénami, kde lidé umírají po desítkách. Všechny tyto fakty považuji za kladné. Ta romantická zápletka je pro film důležitá, ale mně přijde poněkud kýčovitá z toho důvodu, že je jak z pohádky, kde v životě jde jen o vroucí lásku. Nakonec je ale film více dobrý než špatný.

21. července 2009
avatar uživatele
Meky
...
100 %

*****

Tento film jsem už viděl nesčetněkrát! Dneska jej opět dávali, tak jsem si udělal čas a skoukl jej zase! A jelikož na něj nemám ani názor, tak jsem také přispěchal s troškou do mlýna, protože jsem cítil určitou povinnost! Každý má právo na svůj názor, ať je jakýkoli, ale já odsuzuji lidi, kteří rozvířili vlnu kritiky a říkají, že tento film je přeceňovaný... tak to v žádném případě! Všichni kdo tuto blbost říkají, jsou hloupí!! Všech 11 oscarů (včetně toho za nejlepší film) je naprosto zasloužených a já bych se nebál zajít ještě klidně dál! Protože určité rezervy zůstaly neoceněny! Vždyť co je účelem filmu? Oslovit co největší část diváckého publika a zakousnout zub času do jejich mysli! A jestli mi někdo řekne, že tohle Titanic nesplňuje, tak ať jde do háje! Velkolepější zachycení tragédie zaoceánského parníku Titanic, by jste hledali těžko! Ten, kdo se o to nejvíce zasloužil, se jmenuje James Cameron! Ač má za sebou projekty s obrovskými úspěchy, tak tento z roku 1997 je všechny přebil a vepsal se nesmazatelným, zlatým písmem do historie kinematografie!! Cameron je prostě Bůh, protože jeho režie je doslova bombastická! Je to ojedinělý úkaz režiséra, jehož "druh" je na pokraji vyhynutí! Jemu podobných je ještě méně než šafránu! Jeho cit pro detail je vytříbený! Přesně ví, co od něj divák v požadovaném okamžiku chce a to taky dostane! Kombinovaný způsob vyprávění přidává na autentičnosti a líbivosti, takže další skvělý tah! Míra použitých efekty je v normě, kamera úplně neuvěřitelná a její záběry dokážou doslova vyrazit dech! Je jasné, že si Cameron poupravil scénář a spoustu toho přidal, ale myslím si, že je to vše ku prospěchu věci! Pro diváka je to pak více přitažlivější a velkolepější! Třeba to, jakým způsobem nás seznamuje s jednotlivými palubními prostory (kotelna, různé třídy, podpalubí, atd.) je báječné a i když to někomu přijde jako samozřejmost, tak opak je pravdou! Jedna z nejtragičtějších katastrof v historii lidstva by ale nebyla tak strhující podívanou, kdyby se do toho nepřimíchalo milostné vzplanutí! Cameron si jej upravil tak, aby mělo obrovský divácký úspěch, což se mu opět do puntíku povedlo! Hlavní představitelé - Leonarda DiCapria a Kate Winslet nelze slovy ani popsat! Předvádějí výkony, které se rovněž vryly hluboko pod kůži každého diváka! Ta chemie (vášeň, cit, láska, obětavost, nespoutanost apod.) z nich doslova číší a lepší pár jsem snad nikde jinde ve filmu ještě neviděl! Leonardo v roli Jacka předvádí výkon hodný oscara, ale akademici jím prostě opovrhují, takže opět vyšel naprázdno! Hraje dokonce lépe než Cate, ale bohužel! Celé to jejich milostné vzplanutí by přišlo vniveč, kdyby jej mohutným způsobem nepodpořila hudba! Životní úspěch Jamese Hornera (ještě se Statečným srdcem), který ji dovedl k dokonalosti! Hudba je synonymem Titanicu a právě v ní, tkví obrovský úspěch tohoto filmu! Dokáže dojmout, potěšit, rozhořčit i zarmoutit! Jedním slovem - skvost!! Závěr? Titanic je bez keců tím nejsilnějším, milostným představením, na pozadí nejvelkolepější katastrofy lidstva, která kdy byla zfilmovaná!

5. července 2009
avatar uživatele
100 %

Titanic

Titanic je super film...viděla jsem ho několikrát a můžu ho sledovat klidně furt...je suprovej...:-D
100 %

19. dubna 2009
avatar uživatele
100 %

NEJ

Tento film mě nadhnul ve všech ohledech...herci, hudba, obsazení rolí, skvělé výkony herců, romantika, dramatičnost, trochu i strach, žádný typicý happaend, podle pravdivé události, efekty, prostě všecičko!

30. března 2009
avatar uživatele
100 %

super

je to ten nejsmutnější nejkrásnější film jaký znám ..prostě romantika slzy ...ten film má všechno film může dostat jedině 100% edivím se že dostal oskary

22. března 2009

Bezpochyby nejlepší film minulého století. Na rok 1997 jsou to až příliš dobré efekty! A navíc úchvatný výkon herců... Ale jakoby to nemohlo skončit happyendem, když je to americký film...

22. března 2009
avatar uživatele
100 %

umrzlí

Nádherný film, naprosto mě uchvátil svými efekty, přiběhem, herci, hudbou a atmosférou. Za nejvydařenější scény považuji ty na konci, jak záchraný člun proplouvá mezi umrzlími ve tmě v mlze... z těchto záběrů běhá mráz po zádech... Fakt suprová atmosféra!!!

17. března 2009
avatar uživatele
80 %

Super velkofilm, chcel by som vidieť ako to natáčali, super herci. Jediné čo mi vadilo bolo, že prvá polovica a stred filmu bol nudnejší.

8. března 2009
avatar uživatele
100 %

Velkolepost nade vše

Titanic, "největší film všech dob", tak je někdy nazýván tento film, který je mnohými obdivován, mnohými nesnášen kvůli přecenění. Já jsem se řadil, řadím a navždy budu řadit té první skupiny. Velkolepost, gigantičnost, kolosálnost, .... tohoto filmu mě natolik upoutala a vryla se mi do podvědomí, že se odtamtud nikdy nedostane. Skvělá Kate a stejně dobrá Glorie působily velmi přesvědčivě a dokonale. Neuvěřitelná hudební stránka, která věrně doprovázela film v každém momentě. Impozantní vizuální efekty, při kterých se mi "tajil dech a roztlouklo srdce". Nejlepší zůstává posledních čtyřicet minut filmu: megalomanské přelomení kolosa doprovázené Smrtí Titanicu; srdceryvné a strašlivé nářeky lidí topících se vodě, kteří lapají po dechu, když se snaží zavolat pomoc; proplouvání "vodním pohřebištěm", mezi těmi, kteří prohráli boj s oceánem; slib Rose Jackovi a mnoho dalších velkolepých, dojemných, ... scén s mnohdy až "hororovým nádechem". Takže bych chtěl říci, že Titanic je klenotem a skvostem kinematografie bezmála té nejvyšší kvality a i přes svou délku dokáže zaujmout. Ti kteří si myslí, že je to jen ztráta času přichází o nezapomenutelný zážitek a Ti co ho řadí mezi odpad by nepoznali dobrý film i kdyby si před ně stoupl a omlátil o ně všechny Oscary a Zlaté glóby, které má.

4. února 2009

Krásný film který už viděl asi každej.
Mám ráda romantiku a tam jí bylo. Moc krásná písnička která se mi snad nkdy neohraje ale zpátky k filmu ta atmosféra byla užasná moc pěkný.

22. ledna 2009
avatar uživatele
100 %

Myslím , že tenhle film viděl určitě každý z nás. Já na něm vyrůstala a popravdě mě nikdy nepřestal bavit.Užasná atmosféra až do konce.Vždy mě vtáhne do děje plný romantiky , nespravedlnosti a čehosi , co mě u něj donutí sedět až do poslední minuty.A pokaždé mě chytí podivná nostalgie.Doufám, že mě dlouho tenhle pocit neopustí.

13. ledna 2009
avatar uživatele
90 %

Wau

Tak dlouho jsem čekala až uvidím tenhle film a když jsem ho viděla zjístila jsem že je uplně jiný než jsem čekala. Není na tom nic špatného. Nebyl to sice nějak extra film, ale koukat se na něj určitě dalo. bl příjemný a hezký. V některých momentech na mě trochu zdlouhavý, ale zase jsem si tam našla takové momenty které mě naopak potěšili. Všechno má svá plus a mínus. Takže dobé...

5. ledna 2009
avatar uživatele
100 %

Tohle je dokonalý filmy... poprvé, když jsem ho viděla, mě uchvátil. Moc ráda se na něj dívám, a mám ho moc ráda.

25. prosince 2008
avatar uživatele
60 %

No, musím říct, že jsem viděl i lepší filmy...Podle filmařů to asi mělo být dojemné, ale mě to teda nedojalo. Když jsem to viděl poprvé, tak se mi to dost líbilo, ale jak jsem to postupně shlédával víckrát a víckrát, už mi ten film lezl na nervy. Navíc DiCaprio nepůsobí přesvědčivě.

24. listopadu 2008
avatar uživatele
100 %

Má cenu se tu dlouze rozepisovat o hudbě, hereckých výkonech, scénáři, prostředí či příběhu? Vždyť herci byli úžasní, hudba kouzelná, prostředí překrásně zpracované, scénář více než povedený, příběh dokonalý. Je to dokonalý romantický film, takový, u kterého budete držet hlavním hrdinům palce, ať se dají dohromady a uniknou všem nástrahám. Abych řekla pravdu, viděla jsem včera Titanic poprvé. Myslela jsem si, že rozbrečím, jakmile se loď začne potápět a vydrží mi to až do konce. A ono ne. Celý film jsem držela kamennou tvář a usmívala jsem se, když se Jackovi a Rose povedlo vyváznout z další drobné patálie. I v okamžiku, kdy Rose pochopila, že Jack zmrznul a pustila ho do hlubin, jsem byla v pořádku. Ale ve chvíli, kdy stará Rose šla bosá po palubě lodi, stoupla si na zábradlí a hodila diamant do moře, mi vhrkly slzy do očí, protože jsem to (ač možná nesprávně) pochopila. Dřív jsem si říkala: CO se komu může líbitn a filmu, kde se nakonec všichni utopí? Teď už to vím. A doporučuji, abyste se všichni podívali na tenhle film alespoň jednou od začátku do konce a pochopíte to taky.

16. listopadu 2008
avatar uživatele
Elik
...
100 %

Titanic, tomuhle filmu se nedá dát nic jiného než 100% - klasický romantický příběh, který již dostal masy lidí...

16. listopadu 2008
avatar uživatele
100 %

krasa

prostě tohle je jeden z mála filmů, jterý můžu vidět furt a stejně mě dojme a budu u něj brečet je to moc krásnej film a navíc se mi hodně líbí hudba.prostě super.

16. listopadu 2008
avatar uživatele
100 %

klasika... každý si v tom najde něco - od romantiky, přes akční honičky až po katastrofu... a konec vždy stejný - pokaždý mě rozbrečí...

15. listopadu 2008
avatar uživatele
100 %


Tak tento film jsem viděla uz hodne krát a stále mě baví. Výborné herecké obsazení a skvělá hudba.

14. listopadu 2008
avatar uživatele
100 %

Titanic

Katastrofa Titaniku nám všem má asi říct co i po letech. Už od mládí mě tato událost fascinovala a sbírala jsem o ní co nejvíce informací. Když šel do kin Cameronův film šla jsem ihned. Tenkrát se mnou nikdo nechtěl jít, tak jsem šla sama, a dokonce dvakrát. Na videu to byl jeden z mých prvních filmů, no a dnes na dvd ho mám samozřejmě taky. Moc se mi líbilo, jak je děj poskládaný, skutečná výprava k Titanicu na dno oceánu je působivý kus filmu, zavede nás do atmosféry naprosto dokonale. Pak, když se děj rozvine mám pocit, jako bych i já byla součástí té strašné události. Postavy jsou mi tak nějak bližší, když jsem předtím viděla vrak. Děj je příjemný, dokresluje tu strašlivou událost. A kdo z nás může vědět, třeba se opravdu při plavbě Titanicu někdo s někým seznámil... Ztvárnění samotné, je pro mě opravdu dokonalé. Kopie pravého Titaniku je dokonalá, to že se kopie Titanicu nakonec opravdu potopila, to že při natáčení filmu opravdu málem šlo kaskadérům o život, když se lod rozlomila tam, kde to nikdo nečekal. Pro mě je film na 100 % reálný... Opravdu, těm kdo ho ještě neviděli se nedá nic jiného, než film určitě doporučit...

9. listopadu 2008
avatar uživatele
100 %

WoW

Titnaic som videla uz asi 100x ale nikdy ma neprestane nudiť. Mám rada katastrofické filmy a toto katastrofa bola, mám rada aj romantické a o romantiku tam núdza nebola. Občas sa tam objavil aj humor ktorý to tam vsetko cele oživil. Výborný herci, hudba, dialógy, kostímy proste všetko. Aj keď som ho videla veľa krát a poznám ho asi naspamäť nikdy ma neprestane nudiť a vždy si ho rada pozrem. Taký skvelý film nebude mať dlho konkurenta. 100%

14. září 2008
avatar uživatele
100 %

Filmová bomba!

Opravdu nádherný film! Nevím sice nakolik se shoduje s fakty opravdové události, ale působil velmi věrohodně a filmová zápletka Kate s Leonardem je opravdu působivá a myslím, že skvěle zpracovaná. Je to bezpochyby velkofilm od začátku až do konce, nesmrtelný soundtrack, a z hereckých výkonů bych jednoznačně ocenila Kate, Leonarda, Billyho Zanea nebo Frances Fisher ..

20. srpna 2008
avatar uživatele
100 %

paradox

Film ziskal 11 oscarov. Ale Kate Winslet neziskala za svoju rolu nic, aj ked bola nominovana. DiCaprio dokonca ani nominovany nebol...

18. srpna 2008
avatar uživatele
100 %

Úžasnej film a to především díky režisérovi Cameronovi, který snad ani neumí natočit špatnej snímek..

13. července 2008
avatar uživatele
100 %

Je to typická americká romance, ale se špatným koncem a velkou strátou na majetku (myslím potopení Titaniku). Když sem tenhle film viděla poprvé, bylo mi asi tak šest a nevydržela sem to do konce. Ne že by ten film byl dlouhý, to sice je, ale nelíbil se mi konec. Dneska se na něj podívám i do konce, už proto, že tam hrajou skvělý herci a je to skvěla natočený na svou dobu. A te DiCaprio, v mládí byl docela pěknej.

1. července 2008
avatar uživatele
70 %

Jdeme ke dnu!!!!!!

No toto je prostě americký slaďák, jak má být.....Akorát, že zde chybí happyend...Což je jedině dobře......Jinak by to bylo asi spíš na zblití, než k pláči.....DiCapria jsem nikdy neměla ráda a nikdy ho mít ráda nebudu..Naopak Kate to vystřihla parádně!Určitě tu jsou bombastické efekty, to je prostě bez komentáře.....A co se týče té hudební stránky, to také není špatné.....Je to pěkný film na večerní romantické poplakání se svým partnerem nebo emocemi nabitými kamarádkami....Film sám o sobě vám určitě něco dá, to je bezpochyb,ale ten DiCaprio.....X-(

8. června 2008
avatar uživatele
100 %

Je až neuvěřitelné, že ten film je starý už jedenáct let. Pořád stojí za to ho vidět a dojímá mě, že až asi na ten romantický příběh se to stalo ve skutečnosti...Ach jo...a brečím pořád :o)

24. května 2008
avatar uživatele
100 %

30 na 70

Asi takhle ... ten film byl pro mě jak sem byla mala špičkovy ... fakt dokonale luxusni ale teď ho nahradilo par jinych fajn filmečku ale i tenhle se u mě furt drži na jednom z 10. mist ... Každy film ma sve + a - ... jinak sam o sobě je fajn i když už u něj nebrečim ale je pro mě furt neuvěřitelne že se něco takoveho doopravdy stalo .. ale co mužu doporučit tak skoukněte i ten druhy konec ... je mnohem lepši

14. května 2008
avatar uživatele
90 %

Tak tento film jsem viděla snad 10x a stále mě baví. Výborné herecké obsazení a skvělá hudba. A jako jeden z mála filmů mě dokáže rozbrečet :)

3. května 2008
avatar uživatele
100 %

moj najoblubenejsu film!!!!!!!!!tych 11 oscarov si fakt zasluzi!!!! videla som ho minimalne 50 krat!!!

20. dubna 2008
avatar uživatele
100 %

Jde to

V některých scénách je to trochu přetežené za pačesi . Celkově to šlo ,je to hvězdně obsazený film tak to znamená že je na úrovni .Až na to že trvá celkem dlouho a kdybych se na to měla dívat znova tak by to byla nuda . Taky se nesmí nic přehánět mě to stačilo . Teda aspon myslím že . I kdyš už bych se u toho filmu nudila tak mu asi nejspíš dám 100% :D

14. dubna 2008
avatar uživatele
70 %

Ne že bych se na to musel dívat pořád, ale docela to šlo. Zasmál sem se, pobrečel sem si a nakonec vše skončilo šťastně, když Rose přišla v poslední scéně za Jackem, dala mu pusu a všichni tleskali.

23. března 2008
avatar uživatele
100 %

tenhle film je klasika. a přesto mě pokaždé dostává. ani mi tu nejde o romantickou zápletku mezi J. a K., ale hlavně mě zaujal příběh posádky, rozhodnutí kapitána, chování lidí v krizové situaci a last but not least loď sama o sobě.
byly postaveny větší lodě, rychlejší, na nichž umřelo mnohem více lidí... Titanic však zná naprosto každý
jen doufám, že se remake točit nebude, protože to by byla naprostá katastrofa a propadák nejen roku

12. března 2008

slaďárna,velkofilm,Leonardo a Kate=BRRR!!! ... na tenhle film už sem alergická ... vůbec mě to nebaví,nemám to ráda...je to slizký...už nikdy!

9. března 2008
avatar uživatele
100 %

Krásný film

Pro mě je Titanic opravdu krásný film, je pravda, že se jedná o historickou událost, ale je to spíše romantika, což mě nevadí. Líbil se moc a viděla jsem ho už několikrát a opět se ráda podívám. Konec je velmi dojemný a přiznávám se, že si vždycky popláču ;-). Opravdu si zaslouží stovku :-D.

24. února 2008
avatar uživatele
100 %

Supr komedie

Nejlepší komedie co sem kdy videl s bráchou boli smíchy hlavne na konci kazdopadne komedie pro všechy supr!!

5. února 2008
avatar uživatele
100 %

100%

Nejlepší film, jaký jsem kdy viděl. Výborní herci (především herecký výkon Kate Winslet). Výborná režie (James Cameron). Výborná hudba, kostýmy, střih, kamera, zvuk. Ale především vynikající Vizuální efeky! 100%

31. ledna 2008
avatar uživatele
100 %

Miluji Titanic

Úplně krásný film,který je doplněn zajímavostmi z počátku minulého století.Jeho délka mi naprosto nevadí,vždy si najdi dostatek času pro požitek z tohoto filmu,nesmí chybět akce,romantika,emoce ...to dělá hodně.Dále mě hodně zaujala role LDicapria,kde opravdu prosadil co se dalo.Nikoho jiného na jeho místě bych si nedokázala představit....

16. ledna 2008
avatar uživatele
90 %

Když ten film teď dávají v televizi, působí to na mě už hrozně kýčovitě. Ale je to opravdu kvalitní velkofilm, který byl ve své době rozhodující. Líbí se mi, že zde můžeme najít i znaky skutečnosti a že se tomu režie opravdu věnovala. Už je to zkrátka film, který by se měl vidět!

29. prosince 2007

Vskutku povedený film. Před tím, než jsem ho viděl poprvé, jsem měl obavy, že to bude prostě ''slaďák " jenom zasazený do atraktivního prostředí. Režisér Cameron se ale obšírně věnoval samotné zkáze jako takové a dal prostor kromě Jacka a Rose mnoha dalším postavám, což byl podle mne skvělý tah.

26. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Super

Omg ten můj první názor je etě trapnější než já!!! MNo tak novej: I když sem ho dřív chtěla skouknout tak sem prostě nemohla protože mě to nebavilo prostě nwm byla sem mladší a prostě mě to nějak nechytlo... Ted se na to koukat můžu furt Leo a Kate byli snad nejhezčí pár z té doby :-D Sou tam dobrý hlášky i hudba a děj sou super. 100% Navždy v mě paměti nebo aspon do té doby kdy mám dobrou pamět

26. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Hodnocení

No tenhle film, to je asi můj nejoblíbenější film, jelikož mě hrozně moc zajímá "záhada" Titaniku.Pořád brousím po internetových stránkách o Titaniku.Doporučuji také se kouknout na této stránce na chyby v Titaniku, to je fakt hustý, doporučuji tento film, i když to viděl asi každý.

26. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Titanic je vzkutku hodně povedený a zajímavý film, který si všechny ty oskary zasloužil v každém směru. Herecké výkony byly perfektní, hudba skvělá a počítačové efekty potápějící se lodi byli výborně propracované. I když je film tak dlouhý, já se u něj nikdy nenudil. Když se člověk na tento film dívá a ví že tak nějak to bylo i ve skutečnosti, běhá mu mráz po zádech. Vynikající zpracování největší námořní katastrofy všech dob. Já dávám zasloužených 100%.

24. prosince 2007
avatar uživatele
90 %

Velice dobře natočené, ale ta druhá část s potápěním lodi byla příliš dlouhá. (To jak Cal střílel po Jackovi a Rose a oni před ním utíkali, aby se pak znova pracně museli dostávat z podpalubí - to už si mohli odpustit). Každopádně Oscary byly zasloužené a nadchla mě i hudba.

23. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Hezkej a opravdu povedenej film. Nejvíc se mi tam asi líbila ta loď. Muselo dát strašnou práci takhle tam na ní všechno vyymyslet.

23. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

=)

ja som ten film videla x krat a stale ma to bavi,,je to naozaj skvele dielo a stoji zato si to pozerat stale dokola,,aj ked chvilami ma nebavilo neustale utekanie rose a jacka...ale to neva,=o)

23. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Před chvílí jsem si osvěžil Titanic a ve stejnou dobu změnil 80% na 100. Titanic je prostě všechno, jen ne špatný film. Kdo o tomhle dokáže říct, že je to trapná hovadina, u mě jeho vkus končí přesně tam, kde začíná autorova neschopnost poznat dobrý film. A zrovna Titanic by se dal brát jako pevný bod pro určování filmových kvalit. Emoce, hudba, scény z kterých až zamrazí, katastrofa v dechberoucích efektech a ozvučení, nespoutatelná uvěřitelná láska na pozadí toho všeho, nezapomenutelní herci v nezapomenutelných rolích, konec dojemný tak, že to snad ani není možné. Nikde žádná chyba. Příběh orámovaný vyprávěním staré Rose, což dodalo filmu autentické vyznění a něco navíc. Nejen, že je tohle jeden z mnoha vrcholů světového filmu, ale je to zároveň vrchol Cameronovy tvorby, který už nikdy nepřekoná. Síla námětu Titanicu je nenahraditelná a ani třetí rozměr filmaře nespasí. Proto je třeba si takového filmu cenit. Všechen obdiv tvůrcům, tento film je symbolem pro film asi jako Titanic pro katastrofu. Titanic v 3D formátu na plátnech Imax je skvělým prohloubením zážitku. Nečekal jsem, že ta konverze může být takto povedená. Nezasvěcený by snad nepoznal rozdíl. Titanic je film trvalé hodnoty. Žádné momentální poblouznění. To potvrzuje i postupně se zvyšující hodnocení na filmových serverech. I odpůrci Titanicu hromadně uznávají, že toto je masterpiece.

23. prosince 2007
avatar uživatele
90 %

Doják

Vždycky když se na tento film koukám jsem na měkko, a to i přes to, že prim u mě drží horory...Vždycky jsem na konci naštvanej, jak to, že Jack a Rose nejsou spolu!!!A že má film blbej konec, na druhou stranu, kdyby to skončilo happy endem, psal bych ted na tyto řádky kritiku :) ...Uplně nejlepší by bylo to vyřešit jako u Rockyho Balboi...DVD vybavit druhým koncem pro diváky jako jsem já, po dokoukání klasického bych si pustil konec kdy se Jack zachrán a byl bych spokojenej :)...Dávám 90%, 10 strhávám za to, že chvílemi film nudí ( způsobeno také délkou ), ale jinak nemám co bych vytkl...

23. prosince 2007

titanic

Tenhle film se mi velice libil...Má dobře zpracovanou hudbu a byl skvěle natočený...Mooc se mi líbil.

22. prosince 2007
avatar uživatele
80 %

Leonardo DiCaprio

Tak jsem si po deseti letech, od natočení tohoto filmu, konečně našel čas, abych viděl tento legendární snímek. Už jsem viděl pár dokumentů o této lodi, takže jsem věděl jak film dopadne..., ale i tento film je velmi zajímavá podívaná.

22. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Tehle film,je fakt gute.. Obsazení výborný, scény výborný, režisér nemohl bejt lepší, skvěle zahraný.. Vydržela jsem na to koukat až do konce, fak mě to chytlo... Na konci se mě chtělo skoro brečet... jasnejch 100 % :-*

22. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Mocinky dojemnej film! Viděla jsem ho asi 5x, po 5. jsem brečela. (Předtím kupodivu nee.) Je to hezkej příběh, okořeněnej reálnou předlohou. Jo a taky, ve filmu je krásná hudba...

21. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Good

Já myslim že tohle je jeden z nejlepších filmů dob-moc se povedl-Jack a Rose tam k sobě neodmyslitelně patřily

2. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Do role Rose bych asi obsadila někoho jiného. Ale jinak to bylo docela dobrý. Škoda jen že to skončilo špatně. Ale vždycky si u toho ráda zabrečím.

23. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

Film je to moc pěkný. Co se týká herců tak hrají naprosto skvěle. Ale co bych filmu vytkla je asi jeho délka. U některých filmů nevadí, že jsou dlouhé, ale Titanic mě místy nudil.

19. října 2007
avatar uživatele
60 %

Titanic

Prostě jeden z amerických velkofilmů, které mně nic neříkají. V popředí velká love story. Chvilkami možná zajímavé. Většinu času mně ale film přijde docela nudný a monotónní. Nevěřím tomu, že bych byl schopný se na film podívat znovu, možná na kousek. Pokud jste ale příznivci hollywoodských trháků a velkofilmů, rozhodně si dílo nenechte ujít. Pro mě osobně slabých 55%. A to mu ještě přidávám.

15. října 2007
avatar uživatele
70 %

špatné pojetí

Tento film měl být natočen čistě realisticky.Tzn.první hudina a půl mohla být nahrazena něčím jiným.Love story je možná pravdivá,ale nezajímavá,avšak potopení lodi je skutečně lahůdka.Přesto tento film svými love scénami působí lehce kýčovitě

22. září 2007
avatar uživatele
100 %

Naprosto SUPEEEEEERRRRR

Film Titanic mám moc ráda, ale nejvíc na něm zbožŇuji skutečnou událost tedy samotné potopení Titaniku a dva z jeho sedmi důstojníků konkrétně druhý důstojník Lightoller a pátý důstojník Lowe. Lovestory také není špatný, ale přece mně bere jen ta skutečná událost.

20. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Úžasný

Titanik patří mezi nejlepší filmy všech dob právem a dostane každého. Ať už fiktivním příběhem milenců, který není tak fiktivní, jak se tvrdí, efekty, hereckými výkony, hudbou, výpravou a spoustou dalších věcí. Co na tom, že je tam pár chybiček - při takhle úžasném filmu to ani nevadí.

3. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Titanic

Tenhle film o potopení slavné lodi Titanic je nejlepší, jaký jsem kdy viděl. Romantika mi ve filmech docela vadí, ale tady jsem ji překousl. Cameron dokázal, že je machr a natočil jeden z nejlepších filmů všech dob. V jeho podání se dá i ta romantika lehce překousnout. Celý příběh je vlastně jeden velký flashback, který se jen občas vrátí do současnosti. Postavy těch hledačů pokladů tam snad ani nemusely být, ale tak moc to nevadí, Lovett je sympaťák a jeho kolega pan Bodine je asi největší hláškovač filmu. Titanic je opravdu velkolepý, monumentální ztvárnění krásné lodě, která měla tak tragický osud. Příběh se motá kolem tří postav: chudého sympaťáka a hezouna Jacka, krásné Rose a slizkého Cala, kterému byste nedali podržet ani vypálenou sirku. Herci hrají dobře, jejich výkony jsou na vysoké úrovni. I přes malý prostor jsem si oblíbil i mnohé z vedlejších postav: svéráznou Molly Brownovou, sympatického konstruktéra Titanicu Thomase Andrewse, Jackovy nejlepší kamarády Tommyho Ryana a Fabricia, podlého komorníka Lawjoye, rozpolceného důstojníka Wiliama Murdocha, snadno ovlivnitelného kapitána Smitha nebo nervozního důstojníka Charlese Litolla. První polovina je pohodová, vše vypadá krásně, ale pak dojde k nevyhnutelné tragédii a začíná druhá půle plná zoufalství, emocí a skvěle ztvárněného potopení lodi. Možná mě budete považovat za nechutnýho, ale tuhle část mám nejradši. Cameron zde potvrzuje své nesporné kvality. Konec mi přišel hodně smutný, i když přiznám, že jsem typ chlapa, kterej se u filmu moc snadno rozesmutní či rozbrečí. Vidět všechny ty šťastné tváře, které zemřely na Titanicu. Mnozí z nich měli ještě spoustu života před sebou a pak do jejich životů zasáhl krutý osud. Moc pěkný a smutný film... 100%

3. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Titanic

Titanic je úžasný film.. Sice už jsem ho viděla několikrát, ae pořád mám radost, když ten film vidím.. Je i velice zajímavý a naučný-nejen historicky, ae i do života.. :)

27. července 2007
avatar uživatele
90 %

Titanik

Titanik je strašně hezký,ale taky strašně smutný film.
I když sem ho viděla mockrát pořád se mi moc líbí.
Je to dokonce i nervák a když sem to viděla poprvé strašně sem u toho brečela:-(

:-)

17. července 2007
avatar uživatele
90 %

Film ke dnu právem nešel.

Tato verze filmu se stala symbolem receptury úspěšné Holywoodské tvorby, což značí: Namíchej dohromady několik potenciálních hvězd, silný scénář vycházející z trošku mystifikované reálné události a k tomu nej speciální efekty, celé to důkladně zpracuj zkušeným režisérem bombastických snímků a upeč tu směs žhavým rozpočtem... Titanic z roku 1997 si tím trošku neprávem vysloužil pověst protěžovaného díla, když posbíral několik nominací i Oskarů a plnil obdivem stránky filmových magazínů a zejména popcornových časáků, o což se mocně zasloužila zejména vycházející hvězda hezounka Leonarda. Vkus fajnšmekrovské části divácké obce se cítil být tím vším zájmem a chválou uražen a negativisticky Titanic klasifikoval na prachsprostý komerční počin, jehož úspěch byl dán jen a pouze tím, že se podbízel, a že se na něm nešetřilo. Skutečnost je taková, že si Oskary zasloužil, třebaže se opravdu nešetřilo a třebaže se opravdu trošku podbízel, protože komerční ambice mu ani náhodou nechyběly. Jde ovšem z mnoha stran o skvěle odvedené řemeslo. Leonardo di Caprio se právem stal hvězdou, ať už proto, že se jím režisér přesně trefil do momentálního diváckého vkusu, anebo proto, že jednoduše zahrál dobře. Na Titanic jsem se zase podíval zcela nedávno a znovu musím říct, že je velkolepý. Fiktivní příběh dvou milenců dává vyprávění o zkáze majestátní lodi osobní lidský rozměr, prostý popis katastrofy s řadou anonymních lidí by zdaleka nepůsobil tak poutavě a ve výsledku jímavě. Příběh lidských charakterů, stižených strašlivou tragédií, však divákovi umožňuje prožít si katastrofu s nimi - a divák pak má při sledování filmu v zádech mrazení, jako by mu na nich ležel ten zkázonosný ledovec samotný... Co bych filmu vyčetl, je malinký handicap ve věrohodnosti, kdy se Jack s Rose až příliš dlouho ráchají v ledové vodě v útrobách rozpáraného Titanicu, aniž by se po několika málo minutách stali úplně stejně chladnými mrtvolami. Také honička s Roseiným zhrzeným nastávajícím chotěm ve chvíli, kdy už jde Titanic efektně ke dnu, nepůsobí co do logiky děje příliš přesvědčivě, nicméně s vědomím, že je to v zájmu gradace děje, lze obojí překousnout. A protože jsme kvůli efektu vytěženému do jediné kapky museli s hlavními hrdiny až do posledního okamžiku zůstat na Titanicu viset, budeme nuceni vyrovnat se i s tím, že Rose s Jackem nemuseli být na míle daleko od nešťastného vraku v momentě, kdy nabral definitivně kurz kolmo dolů. Je zcela vyloučeno, aby se prostým kopáním nohou, navíc v dech beroucí jen několik stupňů chladné vodě, dokázali vymanit z mocného víru táhnoucího dolů ke dnu vše nalézající se nad masou hmoty monumentálního potápějícího se vraku. Ke všemu v podmínkách, kdy se pojmy dole a nahoře střídají nesrovnatelně rychleji než pověstné skotské počasí a kopat nohama ve snaze dostat se k hladině je dobře možné směrem dolů jako i vzhůru nohama, stejně jako na sever, anebo třeba na jih, pravděpodobně však každou chvíli jinak. Nu což. Nějaké ty maličkosti se ve srovnání s velkolepostí celku musí omluvit. Je zde láska i nenávist, romantika i drama, napětí i vtip, kus iluze i prozření, je zde všechno, hezky zabalené v legendě o lidské pýše.

8. července 2007
avatar uživatele
100 %

No tak Titanic je bezva film,který mě vždycky dojal.Je to sice moc dlouhý film ,ale krásně udělaný.Bezva herecké obsazení.Co dodat moc a moc krásný a smutný film.To jak se ta loď začala potápět bylo moc dobře udělaný a ta písnička skvělá.

2. července 2007
avatar uživatele
100 %

Velkolepý film, ve kterém romantiku nádherně prostřídá akce. Konec je jeden z nejsmutnějších ze všech filmů vůbec a skvělé zpracování to jen násob.

1. července 2007
avatar uživatele
100 %

:)

na tento film se se podivala po hodně dlouhé době a opět sem byla silně dojata...myslim že v tomto filmus e dá skutečně mluvit o nesmrtelné lásce, stejně jako o nesmrtelném filmu...film mě seznamil s katastrofou titanicu ale v zabavné, poučné, smutné, formě....doporučuju všem romantikum;)

30. června 2007
avatar uživatele
100 %

Tak to vidím já...

V posledn době je velmi populární na Titanic nadávat. U nás obecně má špatnou pověst slaďáku a kýče pro puberťačky. To si ale rozhodně nezaslouží. Naopak. Tenhle film si zaslouží tolik uznání, kolik jen může dostat. První polovina, která hraje na romantickou strunu, by se někomu nemusela zamlouvat, ovšem příběh nekonečné a naivní lásky je tu relativně uvěřitelně rozvinut. Druhá polovina ukazující bezmoc, zufalství a chaos přes dvou tisíc lidí je jedním z největších filmových zážitků vůbec. James Cameron navíc využívá každého metru lodi a provede vás od kotelny přes luxusní salóny až do vrcholu stožáru. Na všem je vidět přesnost a snaha o historickou správnost. Někdy to možná ujede, ale většinou se to daří. Přeze všechno mi nikdo nevymluví, že Titanic je jedno z nejvelkolepějších romantických dramat historie, které ani víc jak deset let od svého vzniku neztratilo nic na dokonalosti.

28. června 2007
avatar uživatele
100 %

Nádhera

Tak tenhle film nemá chybu.Do budoucna si myslím ,že lepší zpracování nebude.Fakt že ne.Tohle je skvělý má to děj,lásku a pobrečíte si:(

20. června 2007
avatar uživatele
50 %

Tak si to shrneme: příběh je skvělej - uplně , stejně jako tenhle film, je taky skvěle natočenej a moooc pěkná hudba, herecké obsazení je střední, protože já si prostě potrpím na oblíbence... a taky musím s lítostí dodat že po nějaké době se stává velice nudnou a okoukanou záležitostí, která se prostě skousnout nedá, v tom filmu prostě není nic na co bych se mohla upnout a to jsem zijstila už v roce nebreč, co sem to viděla poprvé.... od té doby je to faaakt nuda, absolutně nezáživné a zdlouhavé...

26. května 2007
avatar uživatele
80 %

Film má s Titanicem rozhodně společnou velkolepost, ovšem narozdíl od lodi ho nepotkala žádná katastrofa a do přístavu doplul s ovacemi a miliardovými tržbami. Svého času to byl opravdu boom a připravilo to půdu pro další a další filmy s rozpočty 200 milionů. James Cameron měl vizi a hlavně odvahu a natočil krásný film se skvělou výpravou, úžasnými triky, pěknými herci. Zkrátka je to takový blištící diamant, který na první pohled nemá žádnou chybu. Vlastně by mě vzhledem k nátuře Američanů ani nepřekvapilo, kdyby i filmový Titanic klidně doplul, vyložil pasažéry a finíto, to se naštěstí nestalo. Love story sem byla celkem vhodně zakomponovaná, ale brzo začínala proklatě nudit, ještě že to lišák Cameron brzy postřehl a nejzajímavější část filmu spustil ještě jakž takž včas. Co mě nudilo příšerně, byla ta část se starou Rose a jsem rád že jí byl věnován jen malý okraj filmu, i tak to tam podle mě němuselo být vůbec. To je ten kaz, který možná není viditelný na první pokus, ale podruhé už je to vážně otravné. I tak je Titanic jedinečný a v mnoha ohledech průlomový a dost změnil Hollywood k současné podobě.

24. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Takže jen v krátkosti...ta špína kterou někteří recenzenti (není myšleno na těchto stránkách) mě nechává naprosto chladnou. Myslím, že už jen Oscars tento film dostatečně prověřili a za ten krátký čas film dokázal, že bude legendou nebo už vlastně je. Když uvážím že film neměl v té době hvězdy typu Cruise nebo Cage je to opravdu úctyhodný výkon kterému dopomáhají nádherné kostýmy a hudba a v neposlední řadě naši šikovní kaskadéři. DiCaprio mě dostal spíše svým hlasem,co se vzhledu týče jsem taky spíš pro Zanea.
Pokud někoho nedojímá smrt několika stovek lidí tak je mi ho opravdu líto a pokud jde o romantickou zápletku tak mi nijak zvlášť nevadí protože pak by rovnou mohli točit dokument,že.
Nooo,nakonec to tak krátké nebylo:-)) ale o tomhle filmu se asi nedá psát v pár holých větách.

20. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Úplne super, lepší romantický film neni(Piráti sú dobrodružný)... Super, to sa nedá opísať... stále je na čo kukať...

19. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

uz klasika

Prvykrat som Titanic videl v kine, ked sme sli zo skoly a to som mohol mat asi 13 rokov. Nie som moc na romanticke filmy ale tento sa mi pacil, rozpraval skazu Titanicu skrz milostny pribeh co bolo nieco nove. Je to skutocny velkofilm a zaradil by som ho medzi filmy ktore by mal kazdy vidiet. Inak aj ked som sa statocne drzal, nakonci mi to uz nedalo a 1 slzicka aj mne padla, ale nastastie si to nikto nevsimol :)

14. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

A přece se může potopit!!

Pamatuji si na své první skorozhlédnutí filmu Titanic. Taťka nás poslal spát ještě před nárazem do ledovce. Pamatuji si i první zhlédnutí celého filmu. Přes slzy jsem posledních 30 minut vůbec nic neviděla. Dnes už neroním slzy, jen stále s obdivem sleduji tenhle velkolepý megafilm. 11 Oscarů si rozhodně zaslouží. Během několikahodinové stopáže se postupně přeneseme z dnešní doby na palubu té nádherné lodi, seznámíme se s hlavními hrdiny- sympaťákem Leonardem a velmi dobře hrající Kate, prožíváme s nimi jejich seznámení, jejich sbližování. První polovina je založena na postupném poznávání jednotlivých postav a romanitce. Pak přichází to, na co všichni netrpělivě čekají. Obří ledovec a je všechno zcela jinak. Z romantické oddychovky se stává srdceryvné drama, vygradované hudbou a skvělými výkony jednotlivých postav. Samotné potopení Titanicu je vrcholem filmu, následující zbytek je obrovský doják a zároveň velmi smutná záležitost. Jasně, je to jenom film. Ale podle skutečnosti. Výborný film, který mi stačí vidět jednou za rok, za dva..

13. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Úžasný emotivní romantický snímek, který je už za ta léta trochu ohraný, ale pořád stejně dobrý. Obsazení je hodně dobré - oba hlavní hrdinové ztvárnili své role velmi přesvědčivě. Všech jedenáct Oscarů mluví za vše: prostě velkofilm, na který jen tak nezapomeneme.

10. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Nádhernej film

Tak tenhle snímek se mi mooooooc líbil. Vím, že jsem chodila do sedmé třídy, když ho tenkrát u nás dávaly v kině a já se strašně na to těšila. Ten smutnej konec mě ale docela naštval. Jinak hudba perfekt, efekty také, no prostě opravdu povedené dílo (také bylo náležitě oceněno). I když je to už od premiéry dost let, tak se stále na Titanik ráda podívám i dnes. Můžu po pravdě říct, že než jsem viděla tento film, tak jsem neměla o nějaké zkáze Titaniku ani ponětí. Mám moc ráda filmy co jsou točeny podle skutečné události.

4. dubna 2007
avatar uživatele
60 %

uiz

XDXDXDXDXD!!!

16. března 2007
avatar uživatele
70 %

Tak tohle jsem nikdy neviděla celý, a vůbec mě to nemrzí. Film má hezkej začátek, ale je to moc protažený... Pro mě je to nudný. Ale musim dát plus za dobrý efekty.

11. března 2007

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

Tenhle filmík si mě opravdu získal. Dříve býval mým úplně nejoblíbenějším. Nyní ho ani ne tak nahradily, jako spíš doplnily další filmy. Ale Titanic stále zůstává a asi zůstane navždy. Je to prostě klasika. Mohu se na něj dívat znovu a znovu a stejně mě to nepřestane bavit......Leonardo i Kate jsou skvělí, zahráli to fakt dobře, jsou tu suprový efekty, děj, zápletka a všechno ostatní je taky the best, akorát ten konec je strašně smutnej, ale bez něj by to prostě nebylo ono! Ještě se mi nestalo, abych u toho nebrečela! Ale nejde jen o lásku mezi hlavními postavami, celý příběh Titanicu je fascinující a tento film to prostě přesně vystihuje. A tipická hudba, bez které by prostě Titanic nebyl Titanicem, to všechno jenom podrhává! Mno prostě tomuhle filmu se nedá nic vyčíst! Sice má taky pár malejch chybiček , ale na druhou stranu, jakej film je nemá! ;)

11. března 2007
avatar uživatele
GD
...
90 %

Leonardo:-(((

Ako film je veľmi dobrý len to herecké obsadenie mi tam nesedí. Kate mám ako herečku rada a v Titanicu je podľa mňa výborná, len Leonardo mi tam kazí celý dojem. To mi na konci potom ani nevadí keď sa utopí.

3. března 2007
avatar uživatele
90 %

hmmm...na tomto filme som vyrastal, mal som ho natočený aj na kazete a pozeral každý deň :-D, ale to je iné. Pekný príbeh o láske na pokraji katastrofy :-( treba kuknúť!

8. února 2007
avatar uživatele
100 %

jeej, vazne skvely film.. niet mu co vycitat (aj ked som sa na niektorych chybach zasmiala). a este mala pripomienka: baby asi saleli za DiCapriom...no mne sa viac paci Billy Zane :) ale to nevadi, v kazdom filme si "najdem nejakeho grazla.." =))

2. února 2007
avatar uživatele
100 %

=c)

Podle mě absolutně nádhernej film a di Caprio v něm vypadá naprosto úžesně. Je to strašně hezkej, ale taky docela smutnej film. Ale ten, kdo ho viděl na něj určitě hned tak nezapomene:)

27. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

Dobrě spracovaný historicko-tragický film s romantickou zápletkou. Bylo tam vše co si představuji pod dobrým filmem. Samozřejmně tam bylo několik chybiček které filmaři přehlédli jako například suché Roseini šaty když se záběr prědtím brodila ve vodě a jiné... To mi až tak nevadí. Spíše mně zaujal příběh jako taký. Líbí jse mi hudba, obsazení, kostými a to jak to bylo vše tak realisticky spracováno.

20. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Doják...

Neznám nikoho, kdo by tenhle film ještě neviděl. Nemám co mu vytknout. Herecké obsazení, napětí, efekty a hlavně ten nešťastný konec... všechno má u mě jedničku. Pro ženské pohlaví určitě smutné a plné slz, které vám kapou na polštář. Nebo se mýlím?

18. ledna 2007
avatar uživatele
Kara
...
100 %

Titan

Krásnej romantickej film a Leonardo DiCaprio je v tý roli úžasnej. Hrozně se mi to líbilo a mohla bych ten filmík vidět pořád dokola. Jen ten konec nemusel bejt smutnej:-(

17. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Toto je hezký film. Je dobře dojímavý. mě se takové katastrofické filmy mooc nelíbijů páč jsou smutné ale tento je fatk dobrý. poprvé jak sem ho viděla tak se mě tak zalíbil že sem si ho musel pustit znovu je super=)

16. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

Titanic je už klasika. Neznám nikoho, kdo by neznal Leonarda DiCapria a Kate Winslet jako Jscka a Rose. Tenhle film jsem viděla už hodněkrát a musím říct, že se na něj vždycky ráda podívám znovu. Líbí se mi na něm úplně všechno( herecké obsazení, hudba, efekty, kostýmy...), ale jediná věc je to, že trvá tak dlouho. Škoda:-(

14. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Titanic je jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděla. Je to věrohodně udělané a výkony herců jsou skvělé. I když jsem to viděla už hodněkrát, tak vždycky mě tenhle film dostane.

13. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

:-)

Při pomyšlení na to, že jde o film podle skutečné události, mi stávají hrůzou i vlasy na hlavě! Poloprázdné čluny odplouvající od potápějícího se Titanicu, děs lidí...tohle všechno se ve filmu povedlo a když jsem jej viděla poprvé v kině, byla mi neuvěřitelná zima při scéně, kdy má Rose na hlavě zmrzlé vlasy...je to neuvěřitelná katastrofa, která se v tomhle filmu, podle mě, povedla přiblížit milionům lidí a dokázala je oslovit. Mimojiné chci vytyčit i skvělou hudbu, která filmu dodala to poslední, co by mu bez ní chybělo...

13. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Titanic

Myslím že když pominu ty chyby ve filmu je to moc pěkný film romantický a zárověn tragédie .Ať už jde o smrt Jacka a jejich lásky s Rose,nebo o potopení Titaniku.Pro mě je Titanik nejkrásnější a oblíbená loď na světě.Myslím že roli Rose De Witt Bukaterové Kate Winslett ztvárnila velice dobře.Zárověň James Cammeron a jeho snad nejlepší film oceněn 11 oscary my zůstane v paměti do konce života .Nedokážu si představit na palubě RMS TITANIC třeba Meg Ryan nebo Cameron Diaz a další nebo Hugh Grenta v roli Jacka hehe nejhezčí je konec filmu když stará Rose Calverová umře přesně nad místem kde se Titanik potopil a kde tehdy 15 Dubna 1912 ztratila i Jacka
Vrací se jako duch(myslím) na paluby Titaniku a všichni tam na ní už čekají a hlavně Jack na hlavním schodišti.Tahle scéna je nejhečí z celého filmu tedy po malování Rose :)

10. ledna 2007
avatar uživatele
90 %

Dobrý

Bylo to pěkný, zvlášť se mi líbila scéna, jak se Titanic potápěl. Kate Winslet zahrála svou roli velmi dobře, DiCaprio byl už slabší.

6. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

A vobec...

Je to naozaj krásny film už len v tom, že sa to naozaj stalo a režisér sa snažil zachovať aj tie najmenšie detaily. Samozrejme, nedostatky sú, ale to má predsa každý film tak by som to k tomu veľmi neprirovnávala. Obidvom hercom sa ich úlohy podarili, to si uznajme. Efekty boli tiež veľmi dobré vzhladom na to, že to bolo nakrútene pred cca 10 rokmi:). A plus tá romantika a zápletka vo filme... no jednoducho krásne. Naozaj krásne. Ak neviete oceniť TENTO film, neviete hodnotiť... prepáčte za túto trúfalosť, ale toto je ... film storočia.
Ďakujem za prečítanie:)

6. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

No z mnoha provedení co bylo tohle téma zfilmovaný je asi tenhle nejhezčí pro oko diváka. Je tam spíš ta láska než fakta o potápění a co se jak přesně událo. Jinak dobrej filmik.

5. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Jen tak...

Ježiš...mno yo Titanic...to už je snad klasika. Sic znám tenhle film nazpaměť, le poslední dobou mě to ňák moc nebere. Nevim, asi to bude tím tématem láska co je vlastně ústřední motiv toho filmu...no každopádně film je to skvělý...prostě další z mnoha, který po ňáký době přestanou bavit...

4. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Já si myslim že je to fakt super film. Je to sice dlouhý ale zato krásný. Je to ten tip filmu u kterého se nespí. Jak se začnete koukat tak už vás to nepustí a musíte to prostě dokoukat. Když to ted 1.ledna dávaly na primě tak sem samozřejmě koukala. A to sem byla tak unavená ale já u toho seděla a koukala až do půlnoci. Úžasnej film. At každej den stojí za to!!!!

2. ledna 2007
avatar uživatele
Leti
...
100 %

...

Tak tento film jsem včera vyděla asi po 10 a stále u konce brečím jak malé dítě.Byl to vážně skvěle udělaný film!

2. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Tak tenhle film, to je něco. Skvělí herci, výprava... a opravdu dojemné scény. Neznám nikoho, kdo by u něj aspoň jednou nebrečel. Je opravdu strhující a když si uvědomíte, že podle skutečné události... Moc povedený, těch 11 oscarů si plně zasloužil!!

31. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

Názor

Našlo se tam docela dost chyb(prý jich je tam kolem 200),já jsem tam taky nějaký našla,ale už si to nepamatuju.....
Můj názor na film?Opravdu mě zaujal,pamatuju si na ten konec,když Rose umírala,a najednou se opět stala mladou,a stoupala po schodech v Titanicu,kolem všichni cestující a tleskali.Nádherná scéna,když to ted píšu,běží mi mráz po zádech.
Je to film,který se jen tak neokouká,a je hodně emotivní(jinými slovy u něj skoro brečím jak želva,je to jediný film,co mě rozbrečí....)

Mimochodem,věděli jste,že v jedné scéně je český kaskadér?V podpalubí Rose s Jackem najdou to dítě,rozhodnou si ho vzít s sebou,v tom tam přibějne chlapík,vyrve jim ho z ruk,a utíká,načež se proti němu vyvalí spousta vody.To je on.

29. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

Další z mých oblíbených filmů a pravda, že když jsem ho viděla poprvé na konci jsem se rozbrečela jako želva.Teď když se na něj dívám, tak už nebrečím, ale pořád se mi líbí stejně jako při prvním shlédnutím.BÁJEČNÝ FILM!!!

23. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

Můj první film, na kterém jsem byla v multikině-tankrát to byla ještě Galxie. Doteď si to pamatuju...Podle mě, fakt dobrej film, to dokazuje i 11 oskarů. Triky, kamera, děj, všechno se povedlo...za sebe dávám 100%

23. prosince 2006
avatar uživatele
50 %

Tak tenhle film se mi líbil, když jsem ho viděla poprvé. Teď bych ho označila jako za ztrátu času. Dle mě se moc nepodobá skutečnosti a je to přehnaný...

17. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

I když pochybuji, že se odehrál na palubě tento příběh dvou mladých hlavních hrdinů, tak chápu, že tvůrci musí nějaký příběh vymyslet, aby to nebyl jen dokumentární pořad o potopení lodě. Ale jinak musím napsat samou chválu a ocenit obrovské množství práce na opravdu zdařilém provedení všech trikových scén. A také příběh dvou hlavních hrdinů byl skvělý. Je to zážitek.

14. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

jeden z nejlepších historických filmu jaké sem videla,i soundrack je dobrý,jen škoda že to nedopadne zrovna dobře.

1. prosince 2006

ÚŽASNÝ

Tento film můžu vidět 50x a 50x u toho budu brečet...je to prostě nejúžasnější doják který byl kdy stvořen :-* Titanik, byl jedna z největších katastrof a hned se stal takhle oblíbeným...Tak milostný vztah za pár dní, to neštěstí..no prostě v člověku se mísí tolik pocitů až z toho běhá mráz po zádech...je to strašně krásný příběh a kdo to neviděl, neví o co přijde...i když spoustu lidí u tohoto filmu ukápnou slzičky tak se nemají za co stydět (některým tento film přijde totiž k smíchu). zkuste se vžít do role kdyby se to stalo vám, jak by jste se cítili...je to něco krásného na co se dívám stále dokola a pořád u toho brečím..doporučuji :-*

18. listopadu 2006
avatar uživatele
100 %

Super

Perfektný film, jeden z mála dokonalých. Takýto romantický film tu ešte nebol, a ani nebude. Odporúčam pozrieť. Skvelý film so skvelou hudbou

8. listopadu 2006
avatar uživatele
80 %

Nejlepší ze všech filmů, co se kdy odehrávaly na moři a taky snad nejdelší co sem kdy viděl a to sem se u toho nenudil ani vteřinu, a takovejch filmů je hooodně málo. Akorát to nemuseli udělat jako romantiku, ale i tak se to dost povedlo, moje nejoblíbenější část filmu je od okamžiku, kdy narazí na ledovec :-)

10. října 2006
avatar uživatele
100 %

Je to romantika jak má být. Natočit tak krásný film se povede jednou... no za moc dlouho. Samozdřejmě, že jsou v něm chyby, ty jsou i v novějších filmech, ale přesto je to podle mě film 20. století.

7. října 2006

Titaniku nechybí nic z toho, co by mělo pořádné romantická drama mít. James Cameron opět zasluhuje uznání, protože až na extrémní cyniky musel Titanicem zaujmout každého. Škoda jen obsazení a scénáře. Na tvrdé kritiky je to skutečně výtečný film.

2. října 2006
avatar uživatele
100 %

Tomuhle filmu snad nemuze nikdo nic vytknout... Je to asi nejlepsi film vubec, to mimochodem dokazuje i pocet jeho navstevnosti. Me osobne se film strasne moc libi.

29. září 2006
avatar uživatele
100 %

Film je krásný! Mám ráda, když je film podle skutečné události a není moc domyšlený. Prostě jen opravdu to co se stalo. Románek bohaté holky a chudého kluka je možná vymyšlený, ale nějaký děj na tu loď šoupnout museli. A nakonec se jim to bezvadně povedlo!! KRásný film, vážně. Super Kate a Leo!! Brečela jsem na konci, je to vážně strašný, ale film je super!

22. září 2006
avatar uživatele
100 %

Nepotopitelná loď..

Abych pravdu řekla, tak se mi Titanic líbil, děj je zajímavý a ještě zajímavějším ho dělá to, že se vlastně jedná o událost, která se opravdu stala. I když je děj ke konci hodně smutný nikdy sem u toho nebrečela. A doporučuju se podívat na onen alternativní konec, nebo jak se to přesně píše:)

12. září 2006
avatar uživatele
70 %

tenhle film je normální, natočený podle skutečné události takže je to takový dokumend a to nemám moc ráda takže dávám.... 70% protože je i tak fajn. :)

2. září 2006
avatar uživatele
20 %

pro mě je to úplnná katastrofa,jeden z nejhorších filmů jaký sem kdy viděl,je to fakt strašný,mý sestře se moc líbí,ale já vůbec nechápu proč.

1. září 2006
avatar uživatele
100 %

At´každej den stojí za to!

Kdo by neznal tuhle 100% romantiku? Nádherný film, příběh dvou lidí, příběh zakázané lásky a emocí, příběh s trochou nenávisti a žárlivosti. Příběh ukazující rozdíly jednotlivých sociálních vrstev. Ale hlavně ústřední dvojice- Dicaprio (na můj vkus až moc sladký) a Kate Winslet (ta se povedla). Navíc příběh, který se vám snaží věrně ukázat události toho dne, kdy se tato majestátní lod potopila. A samozřejmě nesmíme zapomenout na melodii, která vás chytne za srdce dodnes a mnohým zamilovaným tak připomene krásné chvíle se svým protějškem.......nádhera.

28. srpna 2006
avatar uživatele
pb
...
90 %

segra tenhle film žrala a ja ho tudíž jako malá viděla a brečela jsem. když jsem ho viděla později zase jsem měla tendenci ukápnout slzičku. je to dobrej a dojemnej film.

27. srpna 2006
avatar uživatele
100 %

Dojemne

Tenhle film mě vždycky rozpláče.Tolik romantiky a emocii v jednom filmu jsem neviděla jako v Titanicu.

25. srpna 2006

Super

Je to hafec film o lásce, nenávisti, penězích,... Líbí se mi strašně moc zápletka a herecké obsazení taky ujde. A hlavně sountrack a halvní písnička ( my heart will go on) se mi líbí a taky ji zpívá má oblíbenkyně Céline Dion. Film se mi líbil mooc.

28. července 2006
avatar uživatele
90 %

Jeden z nejlepších romantických snímků všech dob... Na Titanic se můžu dívat pořád, ale stejně mě nikdy neomrzí! Jen na můj vkus moc nudný začátek... Až příliš zdlouhavý, ale zbytek mi to bohatě vynahradí!

28. června 2006
avatar uživatele
40 %

Tak u tohohle filmu těch jedenáct oscarů vůbec nechápu, protože Titanic je docela průměrný film a jiné filmy by si je zasloužily mnohem víc. Je to typický kýč, který sází na milostný příběh a utápí se v sentimentu a tím zblbnul dokonce i Akademii a jako bonus ho dávají často v televizi, takže už na něj začímnám být alergická... Tomuhle příběhu by prospělo omezení milostné zápletky, protože pak v něm skoro ani nezbývá místo na loď, o kterou tu vlastně celou dobu má jít =). Ale pochválit můžu aspoň Kate Winslet, kostymérky, efekty a působivou hudbu.

27. června 2006
avatar uživatele
100 %

Titanic jsem viděla snad stokrát, ale pokaždé když se na něj dívám je to pořád skvělý, prostě super film, který zná snad každý...

26. června 2006
avatar uživatele
20 %

Nic pro mě

Opravdu nemám ráda romantické filmy... Ani katastrofické filmy... Ani velkofilmy tohoto typu.
Tak proto jsem dala jenom 20%. Chápu, že se to někomu může líbit, ale já dávám přednost něčemu jinému.

29. května 2006
avatar uživatele
90 %

Pěknej film

Titanic je moc pěknej film, viděla sem ho už opravdu mockrát, ale ráda se na něj podívám znova... Ale 100% mu nedám, protože přece jenom existujou lepší filmy...

8. května 2006
avatar uživatele
100 %

Filmu se nedá umřít, že je to velkofilm a velkofilmem zůstane. Je to úžasný film, který nemá obdoby, nedivím se, že ho zatím nikdo nepřekonal. Je jasné, že tam Američani museli zamotat milostný vztah, ale bez toho by to nebylo ono. Je pravda, že je to trošku dlouhé, ale za to úžasné. Taky se mi líbil nápad s vyprávěním celého příběhu starou Rose, to se tvůrcům povedlo.

6. května 2006
avatar uživatele
90 %

Pěkný film, kterému skoro nic nechybělo. U televize jsem seděl jak přibitý a díval jsem se až do poslední minuty se zaujatostí. Je to opravdu moc hezky natočené a hlavní dvě milenecké postavy tomu dávají říz.

26. dubna 2006
avatar uživatele
90 %

Elita mezi katastrofou

Elita mezi katastrofickými filmy. Jak jinak je to megafilm naší doby. Kdo ho nezná je asi vyvrhelem společnosti:) Ale zpět k filmu. Skvělé herecké obsazení, Dicapriova životní role. Bylo by zajímavé, kdyby se ještě někdo pokusil tenhle film natočit a překonat tohle dílo. Ale to nechme budoucnosti, zatím 90%

24. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Megafilm

Titanic byl, je a bude pro mě dobrej film ještě dlouhou dobu. Viděl jsem ho už dostkrát a ještě určitě dostkrát uvidím. Už je to taková klasika. Dobré efekty, hlavně při potápění lodi a dobří herci. I když mi to přišlo občas moc americké tak dávám 100%.

20. dubna 2006
avatar uživatele
80 %

Nepřekonatelný X Nepotopitelný

O lodi Titaniku se říkalo, že jeto nepotopitelná loď. Mám chuť říct, že film Titanik je nepřekonatelný, ale mám strach, aby to nedopadlo stejně. I když... Bylo by zajímavé podívat se na lepší zpracování této světoznámé katastrofy. Mám moc ráda, když film vypráví hlavní postava, jako je Forrest Gamp nebo... Titanik. Nicméně některý pasáže byly fakt úděsně nudný. Obsazení celkem dobré. V některých místech typicky americkej, ale naštěstí nekončí happyendem.
Během sledování filmu se můžete usmívat, nudit se a plakat. Každý dle svého:-)

20. dubna 2006
avatar uživatele
80 %

Titanic je jednoducho ďalší z amerických veľkorozpočtových trhákov. Určite klobúk dolu za efekty a stvárnenie tejto katastrofy pri ktorej až mrazí, ale inak je to také celé presladané čo konpenzuje aspoň to že sa to neskončí klasickým happyendom.

18. dubna 2006

Fuj!

Vypadá to tak, že tím co tu teď o filmu Titanic řeknu , se nebuse všem líbit! Viděla jsem ho dvakrát vlastně ani né, poprvé jsem skončila někde v polovině , a pak jsem to vypla, protiže to byla nuda a hned ze začátku mě to vůbec nebralo! Po druhé jsem se na to znechuceně podívala - tentokrát na celé! Obsazení herců neníí nic moc! Děj je tragický a to je na tom filmu asi to nejlepší- nebo spíš vylepšuje reputaci! Dávám mu jen 30% a TO 10% za obsazení herců a zbytek za děj!

15. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

GOOD LODIČKA

Tak tento film mě opravdu dost vzal za srdíčko pokaždé když se na něj dívám tak se rozbrečím je to fakt dost nářez,protože ja jsem jinak drsná holka a tento film ze mě děla křehounkou dívenku.Můžu se na něj dívat pořad dokola!

14. dubna 2006
avatar uživatele
90 %

Kolosální film. Herecké výkony jsou skvělé.Tento megafilm nemůže už nic překonat.Jenom jedna věc se mi nelíbila, a to ta, jak byl film přibarven na typické americká slátaniny. Jinak to byla bomba.

13. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Titanic je megafilm, který snad nebude nikdy překonán. A právem. S jakou váhou byl natočen je úžasné.

11. dubna 2006
avatar uživatele
80 %

Kdysi jsem se na ten film dívala pořád a věděla o Titanicu první poslední, ale už mě to nějak omrzelo. Ale vždycky, když je v televizi, tak se na něj ráda podívám. Dost dobrý romantický film, který má přecejenom děj o něčem a půlku filmu se nenudím.

6. dubna 2006
avatar uživatele
50 %

Hnusný romantický americký slint a ještě k tomu tak dlouhý, že jsem se na to ani pořádně nedodíval. Přiteplený DiCaprio a obtloustlá Kate Winslet tomto filmu jen přidali na nechutnosti a mně nezbývá než konstatovat, že oproti (asi drtivé) většině se mi tento film nejen nelíbil, ale přímo hnusil. Nebýt úžasného technického zpracování, asi by to bylo nedůstojné béčko, takhle je to pouhopouhý slaďáček obalený excelentní výpravou filmu a doplněný o skutečné záběry Titanicu. Jedním slovem: NO MORE!!

1. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Bezkonkurenční???

Ano, takový je film filmů Titanic. Nemám příliš rád romantické filmy, ty stále stejné filmy o té jedné lodi, nemám příliš rád Leonarda ani Kate, ale James Cameron to tak skvěle namíchal, že snad jenom blázen to může kritizovat. K tomu ještě skvělá titulní píseň od Mrs Dion (tuhle zpěvačku taky nemám rád) Nemám rád ani dlouhé filmy (i když jsou dobré, většinou je nezopakuju), ale Titanic jsem viděl tolikrát, že znám snad všechny scény nazpamět. (lžu, ten film o Pytlících jsem viděl taky hodněkrát) A film je natočen tak, že působí na vaše city, sice možná příliš Americky, ale je to proboha pouze film a ten má především zaujmout a bavit. Vážně, film není skutečnost. A pokud se to někomu nelíbí, může jít radši místo věčného vysedávání u té hranaté bedýnky sekat skutečný trávník na skutečnou zahradu. (Pokud nemáte zahradu, o jedné bych věděl)

24. března 2006
avatar uživatele
100 %

film je hodně populární. zná ho snad každý. myslím, že rozvíjí a pomáha si vybavit, jak lidé v té době žili. režisérovi to muselo dát hodně práce. možná chtěl i poukázat na majetkovou diferenciaci, která trvá stále dodnes. velice se mi také líbí kostýmy, šperky a děj smaotný =)

21. března 2006
avatar uživatele
100 %

...

Jů!!neznam živáčka kterýmu by se nelíbil tenhle film!!je to fakt ohromný, bůbec nevim de bych začla..ale každopádně si myslim, že kdyby byly všechny filmy aspoň z poloviny dobrý jako Titanic, tak by se už neudílely Zlaté maliny.. (anticeny Osacrů)

18. března 2006
avatar uživatele
100 %

Můj nejoblíbenější film

Je to opravdu nádherný film!Po tom,co jsem ho poprvé viděla jsem o něm začala všechno sbírat a totálně se zbláznila do Leonarda DiCapria,ale už mě to naštěstí pustilo!PS:Nevím,proč se tady řeší nějaké chyby,které v něm byly!Ale to je jen můj názor!

12. března 2006
avatar uživatele
100 %

Božské

Tento film sa mi osobne hrozne moc páči. Hoci má dosť chýb, pri tých úžasných hereckých výkonoch a zaujímavom prílbehu úplne zanikajú. Je málo filmov, ktoré ma dokázali/dokážu rozplakať, a tento určite patrí medzi ne. Hoci som ho už videla hrozne moc krát, ešte stále potrebujem kapesník. Klobúk dole (11 oscarov!!fúha)

7. března 2006
avatar uživatele
100 %

Klasika

Titanic je prostě krásný film, klasika, kterou by měl každý alespoň jednou vidět. Na tu dobu, kdy ho natočili, je ve filmu spousta skvělých efektů, jsou obsazeni skvělí herci, jedná se o hezký romantický příběh... Konec smutný a dojemný zároveň, z těch herců úplně čiší vášeň, takže to zahráli opravdu dobře. Tleskám, už nevím co pochválit, a co je důležité, ani nevím, co vytknout.

21. února 2006
avatar uživatele
100 %

Nebezpečná krása

Titanic je nádhera. Člověk se po skončení filmu tak zamyslí: Jak tam mohli dát tak málo člunů? Nebo myslí na všechny ty lidi, co tam utonuli, na jejich příbuzné a na to, že ani dnes se lidi neponaučí a stále zanedbávají všelijaká bezpečnostní opatření a postupy. Pak se stane ňáká tragédie a človek se jen díví...

8. února 2006
avatar uživatele
100 %

Titanic

Titanic...to je klasika. Kdo nezná Titanik, jako by ani neexistoval. Je to katastrofický velkofilm, který jen tak nebude zapomenut. Film se mi samozřejmě líbí, ale je mi líto hlavních hrdinů. Báječné zpracování a hudba, která ještě více podtrhuje atmosféru. Fakt velký dílo.

5. února 2006
avatar uživatele
100 %

Klasika...

Tento film viděl asi každý... Romantika se strašně smutným koncem, u kterého spotřebuju balíček kapesníků.:)A taky jediný film, v němž se mi Leonardo líbí...:)

2. února 2006

Skvělý příběh. Nechybí velká láska a tragický konec. Fakt smutný. Když se na něj díváte, tak si nezapomeňte vzít kapesník.

2. února 2006
avatar uživatele
90 %

Titanic

Cameron se předvedl. 11 Oscarů a nezapomenutelný film. Skvělý příběh, skvěle odvyprávěná zkáza Nepotopitelné lodi a celou atmosféru doplňuje líbivá hudba:) Ale i přese všechno má i tenhle film svý mouchy...

1. února 2006
avatar uživatele
100 %

ACH JO

To je prostě klasika uz sem ho videl asi 100 krat,ale nikdy neomrzi.Kdyz se nudite tak je to super relaxace

18. ledna 2006
avatar uživatele
70 %

Je to dost velkej dojak. Kdyz jsem se na to divala naposled tak jsem mela pak nocni muru. Takzev jsem si rekla ze uz se na to nebudu divat, ale urcite se na toi znovu budu divat, protoze to nema chybu...

13. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

Aaaaaaaaaaaaa

Nádherný film. super herci..prostě bomba. Je tam od všeho něco...Zábava, smutek, sex..prostě super... Moc se mi líbil.

2. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

KRASA

Podle me nadherne zpracovany film, urcite jeden z nejlepsich. Smutny konec je sice uz predem dan, ale to, co se zde odehrava mezi zacatkem a konce je naprosto uzasne, predevsim samozrejme romanticke. Bez Leonarda a Kate si tento film ani nedokazu predstavit!

29. prosince 2005
avatar uživatele
90 %

Velký film...

No...co k Titaniku říct... Prostě velkolepý film... Je skvělé, že ukázal divákovi jak to vypadalo, když se stala ta strašlivá nehoda... Myslím, že lidi si teď dokážou líp představit jak strašné to tehdy bylo... V kině vás muselo mrazit v zádech, žádný happyend, ale krásný smutný film... Jeden z filmů co se zapsaly do historie...

27. prosince 2005
avatar uživatele
90 %

.......

Pěkný film. I když s trošku pomalu se vlečoucím se dějem. Ale je to opravdu povedený fim, i když mě osobně se spíš líbil až tak posledních dvacet minut. Tenhle film se už zcela určitě počítá do kalsiky a zapsal se do historie filmografie, i když mě až tak průlomový nepříjde, ale soundtrack je opravdu, ale opravdu nádherný.

23. prosince 2005
avatar uživatele
80 %

Já zrovna tyhle typy filmů moc nemusim. Leonardo DiCaprio se mi moc nezdá, ta role chudáka mu prostě nesedí a nemám ho ráda. A ani Kate Winslet není moje oblíbenkyně. Líbila se mi píseň My heart will go on. A scéna rozlomení Titanicu je velmi dobrá. Ale celkově je to jen obyčejný doják přesto dobře antočený.

29. listopadu 2005

Neni to špatný film, ale je strašně dlouhý. Ano Pán prstenů je taky dlouhý, ale u toho si vůbec nevšímáte času, ale u tohohle si nevíte jak sednout, protože tam jsou chvíle které tam vůbec nemusí být a u těchto chvílích se každý dívá na hodinky a čeká na konec. Jinak je to docela dobrý film s dobrým obsazením. Lepšího herce k této roli asi vybrat nemohly.

22. listopadu 2005
avatar uživatele
wiky
...
90 %

dobrý

Tak na tenhle film se vždycky ráda podívám. Tragická nehoda Titanicu spojená s ramontickým příběhem - to byl dobrej nápad. Tento film je plný smutku, vášně, zloby i naděje. U těchle filmu je celkem normální, že nekončej dobře - myslim si že hodně lidí (spíš žen) mělo co dělat aby se při konci nerozbrečelo.

16. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

:}

Nádherrnej, romantickej a hodně smutnej film. Nejsmutnější je, že je podle pravdy. POkaždý u toho brečím:).

15. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

Skvělý film

Katastrofa Titanicu. Kolik ta už měla zpracování. Ovšem film od režiséra Camerona je skvělý. Je tu vztah Jacka a Rose, pár vtipných hlášek a 1500 lidí, kteří zmrznou ve vodě severního Atlantiku. Výborný, ale smutný film.

10. listopadu 2005
avatar uživatele
90 %

Titanic

Koho by neokouzlila dvojice Leonardo DiCaprio a Kate Winslet?! Bezvadnej film když se potřebujete vybrečet a mezi zamilovanýma dojákam určitě na předních místech.

30. října 2005

Titanic

Zamilovanej doják.. Jediný co se mi na něm líbí je od scény, kdy narazí do ledovce až po konec.. A v tomto úseku je to opravdu pěkné.. až u toho i brečím.. To, že ona ztratí svou lásku je dosti dojemné..

28. října 2005
avatar uživatele
70 %

Tita Titanic!

Celkem dobrý film, jen se mi zdá zbytečně dlouhý a některé scény zbytečné. Je ale dobře udělaný a příběh je poutavý. Herecké výkony, no.....ehm....

22. října 2005
avatar uživatele
100 %

NeZaPoMeNuTelNé

Opravdu nezapomenutelný film, podle pravdivé události, bohužel smutné události...Romantický příběh o lásce, která však skončila v hlubinách..Nádherně zpracované...Emoční film, takže si u toho opět asi hodně lidí pobrečí... .o) Jo, tohle je Legenda...A byl u toho i DiCaprio, dobře mnoo... .o) A hudba z tohoto filmečku také obletěla svět...co víc napsat.. .o)

10. října 2005
avatar uživatele
100 %

Ožila legenda

Nesmrtelná legenda jménem Titanic.Úžasně zrpacovaný film,i když možná se zápletkou kterou čekal málokdo,ale milostný příběh a katastrofa na krku mě naprosto dostala.Film který má místo v žebříčku mých nejoblíbenějších filmů.

9. října 2005
avatar uživatele
30 %

Nesnáším!!!

Pro mě jeden z nejkýčovitějších, nejpatetičtějších a nejvykalkulovanějších filmů všech dob. Třicet procent jsem ochotná filmu dát jen kvůli Kate Winsletové, která je krásná, ať hraje cokoli, a jejím kostýmům. Efekty jsou ubohé a navíc úplně stejné jako u jiných titanicovských filmů - o deset a více let starších. Ústřední milostná zápletka je absolutně nepravděpodobná a opravdu mě není schopná jakkoli dojmout či pohltit. Leonardo je moc dobrý herec (Co žere Gilberta Grapea) a je velká škoda, že se nechal zlákat rolí, která mi jej skoro úplně znechutila. A co mi nejvíce pije krev, je Oscar za nejlepší film. Všichni to brali jako správnou věc, nikdo se nad tím nepozastavoval - ale v čem je ten film, sakra, tak výjimečný! Podle mě v ničem!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

nesouhlasim

Já mám Titanic celkem ráda. Cameron se snazil vsechno co nejvice zpodobnits opravdovym Titanikem a to se mu celkem povedlo. Co se tyce toho pribehu, je pravda, ze je to nepravdepodobny,ale stat se to muze, ta pravdepodobnost je ale opravdu mala. Kate Winslet i Leonardo diCaprio hrajou skvěle. I pres to, že je to skvele vymyslene(tedy az na ten pribeh, ktery je trochu preslazeny,ale budiz) bych rekla, ze tomu filmu neco chybelo, že to Cameron nenafilmoval tak, jak to opravdu bylo. Na filmu je take videt, ze uz je starsi, protoze efekty nejsou zas tak oslnujici, ale na rok 1997 jsou efekty asi uplne skvely. Celkově si myslim, že se Titanic povedl.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Těžko hodnotit...

Promiňte ale tak úplně nesouhlasím, ano, dobře, příběh byl těžce vyumělkovaný a dosti předvídatelný, ale že by se to nemohlo udát? Proč ne? Dívka na začátku 20. století dušena všemi pravidly a důsledně dodržovanou etiketou tehdejší společnosti se přeci musela nějak odventilovat... proč ne právě s Jackem Dawsonem? Nijak Titanic neobhajuji, příběh byl zbytečně natahován a změněn podle klasického hollywoodského scénáře, ale přece jen se musel suchopárný průběh historie něčím okořenit, a nejlepší je na to milostné vzplanutí... Je to kýč, ale lidem se líbí... I když mě zase tolik neoslnil, toť vše.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

Ad pravděpodobnost

Tak dobrá, osvětlím to. Tou pravděpodobností nemyslím to, že by se chudý chlapec a bohatá dívka nemohli setkat a zamilovat. Možná je to příliš osobní pohled na věc... Já na lásku na první pohled nevěřím, tudíž mi připadá nesmysl, aby se ti dva zamilovali do sebe tak, že by z toho za těch pár hodin, co byli spolu, vzešla snad největší láska Roseina života. (Protože tak ji filmaři prezentují.) Kvůli které by zahodila všechno pohodlí, bohatství a málem obětovala život. Jó, méně cyničtější lidé nad jejich příběhem určitě zaplakali... Já jsem asi drsňačka :o)

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

?

Co to proboha blbnete, kdo to má číst... jasně, byla to slaďárna, ale co byste čekali od Holywoodu? Vždyť na to letí nejvíc diválů... a když už prostě vypnete, když tam běží ty srdceryvné scény s tím zamilovaným párečkem, tak tu máte pěkně zpracovanou rekonstrukci potopení Titanicu, takže co...

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Brak alebo klasika

Začnem tím, že nemám rád romantciké filmy, ktoré sú také sladké, že diabetik nemá šancu odísť v poriadku. Ale tomuto filmu to odpustím, lebo je tu iný hlavný hrdina a to Titanic. Cameron urobil vynikajúcu prácu, tak aby to vyzeralo čo najvernejšie .. kto nevidel dokument, kde sa vysvetluje že koberce robila tá istá firma ako pred 90 rokmi, rovnako aj mnohé iné veci, že v scéne kde DiCaprio neprávom vstupuje na palubu 1. triedy je v popredí chlapec ktorý sa hrá s hračkou u nás zvanou vĺčik a ten chlapec na tej palube skutočne bol (z materiálov zachránených z lodi ... skica) ...ten nepochopí koľko námahy to stálo. A či je ro reálne ... Veronika filmu Piráti z karibiku dávaš 80% a tam sa bohaté dievča zamiluje do kováča. Tak ako Piráti bola one man show Johnyho Deppa, tak tu plní tú funkciu loď. A čo prvé zábery, keď sa sníma potopený Titanic, unikátne! A okrem toho filmový soundtrack je jeden z najpredávanejších (Horner). Vtedy by som ho hodnotil plným počtom dnes s odstupom času dávam90

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Slavný přechválený film

Ohromně slavný, ale rozhodně ne tak ohromně vynikající film. Hodně cukrové polevy, atraktivní prostředí, velká láska, ale zase v pozadí je to stejné jako u spousty jiných hollywoodských filmů. Drsná snaha vydělat. Nic jiného. Uměle vytvářené hvězdy, nabubřelá reklama. Když si odmyslíme reklamní bublinu celkem všední, průměrný a obyčejný film

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Titanic

Romantické filmy mám ráda, tak jak film začíná, po dalším dívání se na film, vybavení lodi, zachraňování lidí, mně se osobně film líbil. Mouřská bouře, vlny, osobně hodnotím kladně.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Ať každý den stojí za to!

Titanic je pojem, ale tenhle Cameronův film je určitě nejlepší ze všech co o něm byly natočeny. Každopádně si při něm vždycky znovu uvědomím, jak malicherné jsou moje různé problémy proti takovému neštěstí, a jak bych si měla vážit každého dne, kdy mám kolem sebe svoje blízké bez hrozby nějaké katastrofy.

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Nic moc

Nebylo tam nic jiného než v předchozích Titanicích. Snad jen ta pohádka o Popelce, která udělá film romantickým a zajímavým pro mnohé hltače červených knihoven. Nijak mě to nenadchlo, na to jaká tomu předcházela propaganda.

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Tenhle film nemám rád

Ale viděl jsem ho. Jak jinak. Objektivně vzato - jedná se o komerčně nejúspěšnější film všech dob. Taky pro nás (Čechy) znamenal dost důležitý převrat - Hollywood objevil naše kaskadéry, potažmo i další filmové "nádeníky". Přes to všechno nemám film rád. Je to skutečně nereálná slaďárna, která nezobrazuje ani základní skutečnosti tak jak se staly. Neskutečná oskarová smršť byla nedůstojá spoustě jiných filmových děl (nejen v daném roce), na která se dlouhodobě nedostává. Titanic nemám rád i proto, že objevil Di Capria a Winsletovou, kteří už potom nikdy nepotvrdili, že by si to zaloužili. A právě proto s úctou vzpomínám na děvče odkudsi z jižních Čech, která v onom roce 1998 dokázala na Titanic jít (pokud si dobře vzpomínám) snad 14x!!!

Kdysi dávno

nuda

nemám ráda tenhle film, nikdy jsem ho ani neviděla celej a jsem za to ráda. Nevím proč, ale líbí se mi už spíše ty starší verze, tohle je definitivní blbost:)

Kdysi dávno
avatar uživatele
20 %

ble

Tak tohle je nevetsi kyc vsechn kycu. Melo by to byt synonimu absolutni trapnosti a filmoveho nevkusu, pokud nekdo rekne, ze se mu to libi. Takova plitkost! Takova cernobilost, takova ohranost, takova sablonovitost??? Je to hnusne a ke konci totalni citove vydirani, u ktereho se snad ani nejde dojmmout, clovek se musi je smat nad tim,. jak je to trapne!! DiCaprio zahral vsak svou roli dobre, avsak teda to same nemuzu tvrdit o Winsletove, podle me to neni dobra herecka, je pravda, ze je krasna, ze se tam hodila, ale jakmile zacla hrat, tak to bylo strasne.. Ja kdykoliv kdyz si vzpomenu na tenhle film, neuv edomim si to, jake ja mam malichrne problemy, ale to, jak by byl svet krasnejsi, kdyby americti filmari trosku hledeli na nas obycejne lidi, a necpali nam do kin takove hnusne haluze

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Selanka

Nechápu,jak tenhle film mohl posbírat tolik Oskarů,vždyť nepřinesl nic nového. Originalita příběhu by se asi za nehet vešla.Chudáček, co náhodou dostane jízdenku a náhodou se zamiluje do aristokratky,ktterá si musí vybret mezi penězi a láskou..ble,ble.O černobílosti a opakovanému klišé se snad ano nemá cenu zmiňovat.Ale co považuji za nejhorší selanku,je když stará seschlá žena odhodí ten diamant do oceánu a vytlačí ze sebe nejaký skřek....To jako na důkaz lásky se vzdá blahobytu,kterého by si jinak mohla dopřávat?hehe..hlavně,že se vdala ,ale to nevadí....

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Nic podle pravdy!

Víte, ten kdo to natočil, by se měl stydět.... a že to vůbec svolili... příběh byl sice pěkný ale kdyby to měla být zkutečnost tak bych se hodně nasmála... tohle se nestalo a pochybuji že by také mohlo... Taky když všichni lidé umírali a nastupovali lidé do lodí, žádný muž by si v té době nedovolil někoho vyhodit z člunu - natož ženu či dítě... udělali to moc akčí, aby se na to šli podívat lidé, ale určitě to tak nebylo... lidé dív uctívali ženy a to že by je vyhodili aby se sami zachránili, by udělali jenom teď... celý te příběh byl až moc smyšlěný a nezkutečný !!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Glogloglo gloria :-)))

No tak dobře Titanic není zas až tak úplný brak, ale tendle film je už bůhví kolikátým remakem a téma zná snad každý naspaměť. Stovku mu dám jen díky vynikajícímu výkonu našich kaskadérů, které si rejža pozval osobně pro jejich po celém světě známou práci. ( Apropo - Gladiator - téměř většina gladiatorů v aréně okolo Crowea byli češi.) A dalo by se vyjmenovat ještě více snímků, ale to by byla ztráta času. Každopádně jim fandím jen tak dále dámy a pánové.

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Hmm....

tazko povedat aky bol film... rozhodne dlhy, miestami az nudny,. Co sa tika pribehu... tak nic nove, asi vsetci sme vedeli o co pojde a ako to skonci, cize ziadne prekavapenie a ani efekty za vela nestaly....

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Nechápu se

Tenhle film by nezískal 11 oscarů jen tak za nic, osobně moc nemusím DiCapria (až na film Pláž - byl krutej), ale tohle chce hodně hereckýho umění, film se mi moc nelíbil,. ale je to nadlidská schopnost něco takovýhleho natočit, klobouk dolů před filmem, který se mi moc nelíbí

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

100 procent

Když jsem viděla ten film poprvé, tak jsem byla nadšená,myslím si, že mu nic nechybí, podle mě, byl natočenej na jedničku.Vzpomeňte si, když jste na to koukali poprvé...Je těžký hodnotit film, který už se vysílá 5krát za rok v televizi.

Kdysi dávno

Plac!

Je to vyborny film. Najlepsi je zaciatok ako hrju karty a v poslednej chvily vyhraju tie lisky! Anstupian palubu najvacsej lidi a hlavne neppotopitelnej! A potom na tej lodi ked jej architekt povedal, ze clny niesu na lodi pre vsetkych pasazierov! Zostal som prekvapeny! A potom ten koniec ako narazili do toho plavajuceho ladu. Ako bol zviazany putami a lad sa ponarala! a ona hladala pomc a nikto jej nechcel pomoc tak potom zobrala tu sekeru a zatala!! Ked sa rodelila lod na vde casti ako ich tam vo vode chudakov zabilo. Ale najlepsi bol koniec ako padal pomali ku dnu ked zamzol! Je to nadherny film! Ja som si pri nom tak poplakal ako nikdy predtym pri ziadnom filme! A to asi kazdy plakal pri tomto file, nie poznam jednu osobu ktora nie oco. Tomu to nic nerobilo. Ale to bude asi viac takychto ludi!

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Pro mě O.K.

Já považuji Titanic za moc pěkný film. I přes určitou kýčovitost, předvídatelnost, chyby v něm apod. Ráda si ho pustím jako odechovku a takovou moderní "červenou knihovnu". No balzám na nervičky.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Beru

...a mě se to líbilo.Musím uznat,že si tento film opravdu zasloužil par tech oskarů.Ve filmu nechybí kouzlo ani atomsféra onoho osudného dne.Celý filmovy štáb si určitě zaslouží mou poklonu.

Kdysi dávno
avatar uživatele

...
0 %

Dlohý a špatný

Pro obyčejného diváka příliš dlouhý film naprosto bez děje. Pokud vás baví pouze filmy o lásce tak prosím ale tenhle film měl být spíše o potopení Titaniku takže naprosté sklamání.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

nic moc teda!!

No ten film má pár chyb je nudnej od začátku do konce, je dlouhej a místy je to doják, a Hollywoodu se to teda moc nepovedlo, taky co byste mohli čekat.Klidně se na něj koukněte, ale myslim že vás to nebude moc bavit.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Klasika

Titanic byl vyjmečný svými triky a také tím, že se opíral o skutečnou událost. Je to jednoznačně jeden z nejlepších filmů v historii.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

:-(

Já už sem ho dlouho neviděla,ale vždycky sem si u něj zabrečela...ta představa,že se to stalo...!nechci nikdy nic takovýho zažít-ani to nepřeju nikomu jinýmu!

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Titanic

Na Titanic právem existují rozporuplné názory, někdo tvrdí, že film je fascinující, někdo zastává názor, že Titanik se rovná 3 hodinám nudy, kde se na konci stejně utopěj......
Já sama jsem někde uprostřed tehle názorů, film je na mě dlouhý, ale efekty a to, že Titanic je točený podle skutečnosti mě dokázali udržet v křesle až do konce......K hercům se nevyjadřuji, ani jednoho z té dvojice nemusim.

Kdysi dávno
avatar uživatele
Morx
...
60 %

Romantika, smutek

Romantika, smutek, napětí, zločin, katastrofa, lidská hloupost,... Prostě trochu od všeho, pŕesto to ale neni slátanina. Je to dobře zahraný a jistě pro někoho docela zajímavý, ale mé to nikterak nebere.

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

ach jo

tak když jsem slyšela vyprávění kámošky o tom že toto je dobrý film tak jsem se těšila jak jej uvidím ale jak sem se na něj dívala tak jsem si říkala co to je za blbost nejlepší byla ta scéna(předem se omlouvám fanouškům leonarda ) jak se leonardo potápěl dolů prostě to byl tzv. odpočinkový doják

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Pocta Filmařům

Nedívejte se jen na příběh, ale i na výborné detaily tohoto filmu. Víte co dalo zabrat kameramanům natočit dvouhodinový film? Je to skvěle natočený, to jim nechejme. Právem si to zasloužilo Oscary. Vždyť udělat film podle skutečné události je unikát. Zvláště Titanic.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

bum a pod vodu

Jó tak tohleto je fakt klasika mezi romantickejma velkofilmama.A taky tu začla kariéra Leonardovi Dicapriovi.

Kdysi dávno
avatar uživatele
konz
...
70 %

...

Opravdu historycký velkofilm, s hězdným obsazením,dobrým zvukem.Když jsem ten film vyděl poprvé byl jsem celkem "unešenej"!

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

...

Poprvé byl pro mě Titanic snad nejlepší film všech dob. Je to už hodně dávno, ale opravdu se mi hrozně líbil. V poslední době ho dávají pořád v televizi. Jednou za rok určitě. I tak jsem se na něj pokaždé dívala. Ten románek mezi Rose a Jackem už mě po těch letech omrzel, ale zkáza Titanicu mě vždycky pokaždé dostane.

Kdysi dávno
avatar uživatele
D-zo
...
100 %

romantikáaaaaa

romantika na pozadí tragédie,která ukázala jak člověk nemůže ovládnout přírodu ani nejluxusnější lodí.james cameron dbal velmi na detailech (pár mu jich uniklo ale 3 hodinovej fil se dřina)
titanic se natáčel na maketě celého titanicu,detaili i na vidličkách,to všechno dokázal cameron a zato mu patří 12 oscarů,tragédie,scénář,pravdivost,romantika to je úspěch!

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Romantika

Titanic je jen romantika. Dějově udělaný tak, aby to "chytlo za hercnu" ale není to taková sláva jak bych čekal. V podstatě průměr.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Velkofilm ze starých časů

James Cameron je prostě skutečný umělec nové doby. Ve svých filmech naprosto dokonale předvádí revoluční digitální efekty a zároveň je nechává kroužit kolem skvěle napsaného příběhu. Ačkoli jsem použil spojení "umělec nové doby", jeho natáčecí metody jsou dosti staromódní. Když se dívám na Titanic, napadají mě filmy jako "Ben Húr, Lawrence z Arabie nebo Kleopatra". Vedle stovek komparsistů a smrtelného způsobu natáčení, všechny jmenované filmy mají společnou jednu věc. Synchronizace. Kamera zbytečně neposkakuje, střih je, jak má být, efekty nezastiňují podstatu scén. A to hlavní! Každý film se na chvilku zastaví a nechá Vás nasát tu atmosféru, abyste skutečně uvěřili, že jste tam, kde se příběh odehrává. Tak se nechte unést mnohokrát viděnou zápletkou a dopředu tušeným koncem. Vždyť i Vy můžete být na chvilku "králem svéta".

Kdysi dávno

Slaďák

Mys¨lím si že tenhle film je určenej hlavně pro mladý holky který si potrpí na slaďáky s Leonardem DiCapriem, na tomto filmu mě ale potěšilo že se zde režisér snažil co nejvíce zachytit skutečnost, která se stala v roce 1912, až na těch pár chyb, např.digitální hodinky jednoho člena posádky, který se staral o spouštění člunů. Jeomn vy si fakt myslíte že se ten obraz mohl zachovat a že se ta žena na tom obraze poznala a pomohla vědcům v jejich práci-silmě pochybuju ale jinak jde o docela fajn film.
Dal bych mu 65%, ale když to tady nemáte, takže radši 60%

Kdysi dávno
avatar uživatele
Lush
...
100 %

Asi nej...

nejlepší, nejúspěšnější, nejlukrativnější, nejnavštěvovanější, nejvýdělnější, nejdelší, nejromantičtější... Jednoznačně NEJ film konce 20. století, ne-li vůbec.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

...

tak je pravda že první polovina se někdy dost vleče a že je to opravdu velkej slaďák s občas dost trapnýma dialoga - kor v českym dabingu.. ale co na tom..ten film je prostě suprovej a má jeden z nejlepších soundtracků co kdy byly...

Kdysi dávno
avatar uživatele
keps
...
100 %

Super

Neviem ci som nenormalny som chalan ktory neznasa roznych nacackanych debilkov, buzerantske skupiny atd ale proste tento film je skvely.Urcite nieje iba pre mlade holky jak tu je spomenute ale aj pre chalanov co maju v sebe aspon kusok romantiky.Ja to povazujem naozaj za velkofilm,ktorych tak vela nieje (takych dobrych)

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

hrůza!!!

viděla sem ho jednou a bohatě mi to stačilo!co na tom všichni máte?Leonardo zas tak krásnej není a nějak zvlášť oslňující výkon taky nepodal. A oskar za nej film?fakt nechápu....:)))

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Nic moc

Tento film bol podla mna uplny prepadak.Aj ked dostal 11 oscarou stoho nerobi taky velky film ako sa o nom hovori

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Titanik

Myslím si že takovou kritiku nezaslouži. I když je tam spousta filmových chyb je to příběh ve kterém o něco jde. Jen mám rád šťastné konce. Pa

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

nezapomenutelné..

Titanik.. klasika.. Jedno z nejznámějších děl filmové"současnosi".. Plno lidí vypískalo DiCapria.. Prý je to jen hezoun, kterej láká náctileté slečny.. Ale všiml jste si někdy někdo, že umí i hrát? a to fakt výborně..

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

ale jo..

To je asi ten nejklasičtější film moderní doby..Kdo neviděl titanic,neviděl pořádné drama...Film má hezkou výpravu,zamilovaný a rozporuplný děj a k tomu fajn smutnou ale zamilovanou hudbu...takový je taky někdy potřeba...

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Nojono..

Tak co dodat-prostě velkofilm všech dob...Leonarda vůbec nemusím,ale tohle se jemu(a Kate, samo=)) povedlo senzačně...vážně jsem u toho brečela-poprvé.=)

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

:)

Tohle je pěkný film, ale má to jeden háček, už je ohraný, má dobré herecké obsazení i děj, proto jej nebudu hodnotit záporně. Nejvíce se mi z něj líbí huba, jinak je fajn.:)

Kdysi dávno