home
Texaský masakr motorovou pilou

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
60 %

Update

Bohužel jsem neviděl originál až tenhle remake a tak nemůžu srovnávat s původním snímkem. Horor to špatný urcitě není, ale do velikánů typu Freddy Krueger to má daleko. Tehdy jako menšímu se mi to líbilo, ale kdybych to viděl až teď jako dospělý asi bych to tolik neocenil. Parta mladých a klasická vyvražďovačka v podstatě na jednom místě, víc v tom nehledejte. To, že je to natočeno podle skutečné události už skoro nikoho nevyděsí.

7. prosince 2014
avatar uživatele
20 %

Legendární Texaský masakr motorovou pilou se na hororových žebříčcích těší velké oblibě díky své (neblahé) pověsti brutálních jatek, která vedla až zákazu v některých zemích. Ačkoliv jsem tuto modlu sériových vrahů ještě neviděl, měl jsem tu smůlu vidět její remake, který v roce 2003 udeřil filmový svět a podepsal se na seznam opravdu zvoraných pokusů o kvalitní předělávky. Existuje mnoho typů horrorů a z mých vlastních zkušeností mohu konstatovat, že nejméně 60% jsou vyvražďovačky. Jenže tento motiv není podřadný ani zdaleka, když má film nápad a usekané končetiny, litry krve a křik s řevem kompenzuje jinými přednostmi. Remake Texaského masakru ale nemá napětí, strach, atmosféru, infarktové scény, „mysteriózno“, zkrátka vůbec nic. Je to vyvražďovačka bez jakéhokoliv nápadu, která se drží pouze už mnohokrát zažitého scénáře. Nelze očekávat nic jiného, než partičku teenagerů, jejíž členové z pod rukou psychopatického vraha postupně odjíždějí půlnočním vlakem do Ústí pod drnem. Divák se sice může těšit přítomnosti nějaké té sexy baby, v tomto případě Jessicy Biel, ovšem naše oko spočine daleko spíš na jejím zadku a zkráceném tričku než hereckém výkonu spjatým i s pro mě nepochopitelným segmentem na konci filmu. No, nebudu apelovat na to, abyste to pochopili sami, tento film radši zakopejte pod zem, bude to jistější.

15. srpna 2012
avatar uživatele
50 %

Tak trošku nafúknutý príbeh o jednom zločincovi v Amerike menom Ed Gein. To či bol naozaj masovým vrahom je doterat nie úplne jasné. Informácie podané vo filme boli trošku prehnané, ale tak na taký priemerný horor s niekoľkými litrami filmovej krvi to bolo celkom dobré. Môj záver: Pozerateľné to bolo.

12. listopadu 2011
avatar uživatele
cod
...
80 %

Docela povedenej film se skvělím R. Lee Ermeym, který hraje šerifa fakt drsně, ta role se k němu hodí.

28. května 2010
avatar uživatele
k1k1
...
70 %

Ještě než přejdu k hodnocení, nedovolím si neokomentovat to překvapení x) WoW, poprvé, co se zde střídají názory.

Ale teď už opravdu k hodnocení. Ve filmu bylo pár dobrých, pár špatných scén. Jak už zmiňovali ostatní, další horor o partičce mladých lidí, co si někam vyrazí a potom začne vyvražďování. Tentokrát bych však filmařům dala jedno velké bezvýznamné plus, dokázali to /tedy podle mě/ dobře zpracovat. První snímek z filmu mě dokázal dostatečně zaujmout, takže několik dalších hloupých a nelogických scén jsem zvládla přežít. Nechci rozpatlávat to, že by v realitě celá ta komedie s hledáním šerifa nebyla možná. Vadil mi návrat Erin a Andyho do toho domu, ovšem co už. Druhá polovina se mi líbila víc, začalo to Konečně nabírat dojem hororu. Konec bych hodnotila jako lepší průměr, možná, že režisér chtěl, aby to tak bylo, ale mě to zlehka nesedělo. Neříkám vadilo, to rozhodně ne, jen jsem čekala nějaké překvapení. Tedy, psala jsem konec, nemyslela jsem úplný konec. Ten se mi naopak líbil. Někdo myslím psal, že to byl náznak na pokračování, podle mě to tak ani nemuselo být. Prostě jen zakončení v tajemnu. Líbilo se mi herecké obsazení, hudba. Co bych ještě řekla, možná příště méně tolikrát opakovaných honiček lesem a více pokusu o divákovu sympatii k postavám. Dávám 70%.

1. května 2010
avatar uživatele
60 %

Nic moc...

Nojo, další trapný pokus o natočení dobrého hororu. Samozřejmě nesměla chybět ani skvělá, dokonalá, nebojácná a statečná americký hrdinka, která všechno přežije a ze všeho se dostane. Některé scény byly opravdu nemožné. Hodnotím to jako průměrný film, nic extra, ale zase se na něj dalo dívat.

27. ledna 2010
avatar uživatele
30 %

Přehnaně krutý stejně, jako pokračování. Je to možná podle skutečných událostí, ale myslím, že tam pár věcí přehnali a pár scén bylo zbytečně krutých. Co do těď nechápu je, odkud ta stopařka vytáhla tu pistoli, kterou se zastřelila. Nejvíc humus scéna byla, jak mu Hewit uříznul motorovkou nohu, a pak ten pahejl osolil. Nemluvě o nabodávání na háky. Mám rád horory, ale tohle bylo i na mě trochu silné kafe.

26. listopadu 2009
avatar uživatele
zava
...
40 %

2 vraždy motorovkou stačí drahoušku

já nevím moc dobrý to nebylo ale ani moc špatný takovej průměrnej americkej horor.kdyby to nebylo natočený podle skutečný události tak bych se na to asi nepodíval je spoustu jinejch filmů kde se vražděj teenageři tak proč tohle. trochu slabejch 40% za snahu že se s toho nestal další pátek třináctého jako starej texasák ze 70 let.

7. července 2009
avatar uživatele
100 %

No jo..Texaský masakr..Jeden z nejlepších.Neni to žádnej šílenej horor bez nápadu,bez myšlenky..Má to skvělej začátek i konec..A tak to má být..

4. července 2009
avatar uživatele
100 %

Zkuste to natočit vy?!

Neustále zde vidím jen samé názory... ,,ježiš má to chyb,je to blbost,hrůůza" atd..Ano máte právo na váš názor,já si ho taky ráda poslechnu (teda přečtu) ale jak si můžete stěžovat na to že to bylo až moc drastické? Proboha a co asi myslíte že si lidi doopravdy prožily? Jako že jim to přišlo směšné? A herecké výkony byly taky moc dobré..Ale opravdu mě uvivuje jak můžete nadávat na to že tam bylo až moc krve a pokud víte texaský masakr tam byl ukázaný jenom 2x řežisér se senažil co nejmíňktát,jo ten film je nechutný,ale je podle pravdy,tak si uvědomte co se tam stalo! V poslední době stojí horory za prd.Ale tento je špičkový,velmi dobře natočený,jsou tak chyby,ale kde nejsou že jo a něco takového je těžké natočit,si to zkuste sami... čaute!

28. května 2009
avatar uživatele
40 %

Tak tohle není ani tak horor jako film, ze kterého je mi na zvracení. Je vážně nechutné, jak ten jejís ynáček všechny rozřezává a ze scény, kdy si dělá nový obličej, se mi zvedá žaludek. Párkrát jsem se vyděsila.

19. ledna 2009
avatar uživatele
40 %

Škoda...

Příběh má veliký potenciál, bohužel film je velice slabý, až podprumerný....
Jediný, co se mi líbilo, byla ta vysoká holka s velkýma kozama :-o :-)))
Je to spíš trapná komedie, ne horor.

17. ledna 2009

Kožená tvář

Mám rád dobré horrory. A v dnešní době už se jich mnoho nenatočí. Tenhle horror mi zkrátka sedí. Nejspíš to bude tím, že jsem si hodně oblíbil zabijáka Kožená tvář. S toho chlapa jde prostě strach, je mohutný, odporný a hlavně bez slitovaní. A hlavní zabiják ve filmu, byl pro mě vždycky jeden z nejdůležitějších faktorů. Ovšem seržant Hoyt, v podání R. Lee Ermeyho, ho výborně doplňuje. Hodně dobrý výkon! Jeden odpornější, než druhý. No ona celá rodinka funguje dokonale šíleně. Rozhodně tenhle horror není žádnou závratnou bombou. Zkrátka klasická vyvražďovačka pro teenagery. Tihle někam přijedou a tenhle je začne zabíjet jednoho po druhém. Normální předvídatelný děj u těchto horroru. A tím pádem další přetočený film ze sedmdesátých let. Hlavní hrdinka Jessica Biel, byla sexy, uměla dobře zařvat a vypadala celou dobu dobře- není co dodat! Sebevražda dívky na začátku ve mě vyvolala dojem, že půjde o pořádnou krvavou lázeň. Postupně dojem upadal. Možná, že jsem čekal větší masakr! Samotný děj se odvíjel podle mého očekávání. A závěr- zabití Hoyta a částečné potrestání (přežití) Kožené tváře a uniknutí hlavní hrdinky před smrtí.. Náběh na další pokračování? Docela mě štve, že nám pořád cpou- podle skutečné události! Má to snad u diváka navodit větší pocit nejistoty a strachu? Určitě ano! Ale hledal někdo z vás skutečnou pravdu a jak to vlastně bylo? Já to už vím a vy to zkuste taky, třeba se váš pohled na tento horror změní.

26. srpna 2008
avatar uživatele
100 %

Upřímně jsem od tohoto filmu nečekala nic světaborného, ale překvapil mě. Děj je sice jednotvárný ale originální, napínavý a člověk je neustále ve střehu odkud se ,,monstrum,, Leatherface právě vyřítí. Moc se mi tento horor líbil a jestli je natočen podle skutečné události tak to teda potěš...

22. srpna 2008

Tak tenhle film mě zrovna dvakrát nezaujal. Podle názvu sem si říkala to bude dobrý a ono nic... Dost se to podobá jinejm filmům prostě parta lidí někam jede a vrátí se jenom hlavní hrdina. Ale teda jestli se tohle stalo ve skutečnosti tak bych tam nechtěla být:-)

10. srpna 2008
avatar uživatele
60 %

Viděl jsem to jednou a to mi stačilo. Zatím sem se neodvážil si to pustit znovu. Ani ne proto, že bych se bál, ale proto, že mě ten film příliš nezaujal. Horory mám rád, na tenhle sem se moc těšil, ale jak sem řekl, stačilo jednou.

24. března 2008
avatar uživatele
90 %

Drsný...

Nejvíc zajímavý na tom bylo, že se to odehrálo podle skutečné události. Asi to nebylo všechno tak docela přesně, ale námět pravděpodobně jo, takže... to bylo napínavý. Hrozně mě překvapilo a zaujalo, když na konci filmu se odehrál děj skoro stejný jako na začátku - dívka v šoku, nemouhoucí vyslovit smysluplnou větu, narazí na auto, které jí hodlá pomoct a přitom vstoupí do pasti znovu. Taky bylo dobrý, jak všechno do sebe perfektně zapadalo a hlavně ta divná rodina. Ale ten malej klučina, co jim pomáhal, byl... no dobrej vypracovanej detail. Kdo viděl, ví. Ale zajímavá moc nebyla neustálá honička toho divnýho chlápka s motorovkou a ostatních lidí. Ovšem, protože se mi to docela hodně líbilo (i když to bylo chvilkama zdlouhavý), 90%.

23. března 2008
avatar uživatele
60 %

Vzhledem k tomu, že to byl první horor, který jsem viděl, to nebylo špatné. Film nepatří mezi ty, po kterých neusnete. A tím narážím na hlavní chybu. Špatná kamera, která snímá černé stíny, a akce není vidět. Jinak ta zápltetka taky mohla být trochu jiná. Zatímco v Hostelu vám bylo alespoň hlavních postav líto, tady se na ně ještě díváte s odstupem. A to hlavně kvůli té cannabise. Promarněná šance na horor století.

21. března 2008
avatar uživatele
80 %

Horory u mě nepatří k neoblíbenějšímu filmovému žánru, nicméně nevyhýbám se jim a tak jsem jednoho krásného dne shlédl tenhle kousek. Celý snímek je vlastně zpracování skutečného příběhu, který se kdysi stal v Texasu. Snímek má hned od začátku ponurou atmosféru, které nevěstí nic dobrého. Po krátkém načrtnutí postav a děje na plátně začne probíhat skutečný masakr. Jakoby se scénárista předháněl, která z postav zemře hnusnější a brutálnější smrtí. Opravdu nevím, kdo v téhle soutěži nakonec vyhrál. Hlavní klad snímku je pak herecký part R. Lee Ermeyho, který ztvárnil úchylného šerifa tak přesvědčivě, že jsem ho po chvilce začal nesnášet víc, než hlavního záporáka, kterého podle mě naprosto přebyl. Zaujal mě i herecký výkon Jonathana Tuckera v roli Morgana ( jeho scéna s šerifem ve voze je úplný vrchol snímku) a Jessica Biel s Ericou Leerhsenová jsou zatraceně pěknou ozdobou filmu. Konec, kdy je poslední obět naháněna vrahem byl ale docela nudný a taky dost nesmyslný ( zvláštní, že vrah vždy najde místo, kde se obět ukryje). Přesto dávám 80%...

21. března 2008
avatar uživatele
80 %

The Texas Chainsaw Massacre

No podle mě se to celkem povedlo, sice tam byly takové podivné chvilky, ale to se dá prominout. Je hrozné, že se něco podobného před lety doopravdy stalo.

7. března 2008
avatar uživatele
100 %

Super Sranda

Naprosto povedená komedie s bráchou sme se smáli a smáli... A když mu ten zlej odžíz nohu TO BOLI SMIIIICHY
no co proste komedie pro všechny doporučuji. (doufam ze sem vevizradil pointu ani nic takoveho to bych nechtel) P.S Za chyby se omlouvám sem Slovák.

5. února 2008
avatar uživatele
70 %

1. února 2008
avatar uživatele
50 %

Teď jsem to dokoukala a mám trochu obavu, že za chvíli někdo začne prořezávat pilou dveře od mýho pokoje.. je to slušná zabijačka s pár dobrýma lekacíma scénama, což já ráda. Jo a ten panáček je hustej, když běhá s motorovkou bez jedný ruky a s naříznutou nohou.

23. ledna 2008
avatar uživatele
100 %

Hodnocení

Jak jsem řekl, horory miluju.A tenhleten to je láhůdka uplně, fakt skvělej film, napínavej, mockrát jsem tam byl vyklepanej :D

27. prosince 2007
avatar uživatele
90 %

Pro tyhle ty filmy mám slabost,jak některej film má v názvu masakr musím to vidět.Poshlednutí nejsem vůbec zklamanej,je to napínavě natočení příběh z docela slušnou porcí krve.

4. prosince 2007

Slabší

Lidi je to slabší... No co jsem vlastně čekal? Je to béčkovej horor a takových tu bylo už dost.Je to vždy podobný,parta mladejch lidí někam jede,něco se přihodí a začne masakr.A jestli motorovou pilou nebo něčím úplně jiným je jedno.Pustil jsem si to jen proto,že to má být údajně podle skutečných událostí.Nevím ovšem do jaké míry.Napsat tohle do podtitulu filmu je dobrý tah.Sice béčko,ale zvedne to kredit a přitáhne to k obrazovkám i lidi,který by se jinak nikdy nekoukali...třeba mě...:-) jediná deviza tohoto filmu je hlavní hrdinka Jessica Biel...(má nádhernej zadek)

3. prosince 2007
avatar uživatele
20 %

Tak tenhle film se mi nelibil ani trochu... ani sem ho nedokoukal, protoze mi pripadal jako strasne nudnej a furt o tom samym. A absolutne nechapu, jak nekdo muze jit na takovejhle film treba do kina.

2. prosince 2007
avatar uživatele
60 %

Dívala jsem se na tenhle film sama v noci, takže jsem ho vypla a dodívala se až ráno se ségrou. Jsem srabík, já vím, ale v noci se už dívat na horory nikdy nebudu. Jinak se mi líbil. Ráno... Ale už na začátku jsem věděja jak to zkončí. Dávám mu takových 60%.

27. listopadu 2007
avatar uživatele
50 %

Já nevim no...nebýt na filmu v kině rozhodně by tak vysoké hodnocení nedostal...nevzpomínám si, že bych se někdy bál při pomyšlení na tento film...tak ale zase na druhou stranu jestli se podobné věci opravdu staly je to docela mazec...nejvíce mně v paměty utkvěly asi nehty, které policajti při vyšetřování našli zaryté ve zdi...to byl docela hnus=)...jinak tak trošku podprůměrné...

29. října 2007
avatar uživatele
50 %

Tak to vidím já...

Průmměrný horor s odhadnutelným dějem. Nedá se říct, že bych se nudil, ale nějaký zvláštní pocit strachu mi to taky nepřidalo. V každém případě bych se na to asi nepodíval znovu, ale času u tohohle filmu nelituju. Prostě průměr. Znám lepší horory.

4. září 2007
avatar uživatele
10 %

:(

Tak tohle byl asi ten nejhorsi horor ktery jsem kdy videla...hodne veci se opakovalo z jinych hororu!!!

31. srpna 2007
avatar uživatele
vlk1
...
70 %

typický scénář

Skupinka atraktivních vysokoškoláků se jakýmsi nedopatřením ztratí a přitom padne do rukou vraždícího maniaka. Největší šanci na přežití má samozřejmě dobře vyvinutá blondýna s těsným tričkem… Že je to blbost? To sice je, ale na druhou stranu, koho by bavilo čumět, jak někdo morduje nějakýho starýho upocenýho tlusťocha nebo bábu, která to má stejnak za pár? Zřejmě nikoho. Děj je sice trochu na hlavu, ale to neznamená, že i na nechtuný a brutální masakr se nedá hezky dívat :-P

8. srpna 2007
avatar uživatele
70 %

další film,kde postupně umírá parta adolescentů...nic extra zajmavýho,ale jinak to je celkem dobrý,btw. proč je to masakr motorovou pilou,když tam pilu skoro vůbec nepoužili?!?:)

9. července 2007
avatar uživatele
60 %

Tommy

Film s dobrým nápadom (inšpirácia kvázy skutočnou udalosťou), ale tuctovým spracovaním s hektolitrami krvi. Z hororu má len esenciu, si myslím, že skôr ma znechutiť. :) Najmä sa mi páči mladý Hewittovic chuapec. Chudák nepochopený... :-D 60 to istí.

4. července 2007
avatar uživatele
10 %

No teda to je ale humus!!!!Tenhle film byl asi ten nejhorší co jsem kdy viděla.Některé ty scény byly dost hnusný třeba jak Thomas(chlápek s maskou)nabodnul Andyho s uřízlou nohou na hák a nacpal mu do rány sůl.No a mohla bych pokračovat,ale některé scény byly docela dobrý.

17. června 2007

Průměrnej film, ale nebyl špatnej. Hlavně se mi líbil začátek - muzika a ten klobouk bych chtěla :)

30. května 2007
avatar uživatele
30 %

Blbost to je velká, ale koukat se na to ještě dalo. Když jse to viděl poprvé v noci, přibližně před dvěma lety, docela jsem se u toho bál. Samozřejmě i dnes ty napínavé scény trochu působí, ale stejně si po chvíli vždy řeknete: panebože to je ale kravina. Už jen ta scéna, jak ta holka nožem zabije svého kamaráda, ještě k tomu na jeho vlastní požádání, aby mu ukončila utrpení. No, hodnocení v recenzi je přesné, takže 30%. Ještě dodám, že se mně tam hodně líbil ten vrzavý zvuk, který byl použit k začátku a ke konci filmu, ten se opravdu povedl a naháněl trochu mráz po zádech.

24. května 2007
avatar uživatele
10 %

Jediný, co můžu říct, je, že to bylo... hloupý. Snad i hloupější než hloupý. Někdo si na tom možná ulítává, budiž, ale... Prostě hloupost.

20. května 2007
avatar uživatele
90 %

Dobrej film...když sem v kině na něj viděl upoutávku nezaváhal sem a šel na to....dobrá volba...pěkný

20. května 2007
avatar uživatele
50 %

šílené

Tenhle film podle mě není nic jiného než pěkná blbost. Ani jsem se u něj tolik nebála. Připadá mi, jako by se režisér snažil vyděsit co nejvíc lidí svým šíleným filmem, ale nějak se nepovedlo. Prý je to podle skutečné události, ale určitě to zase pořádně nafoukli. Nemyslím si, že filmy tohoto typu mají lidi vyděsit, ale spíše odradit...Navíc to nebyl žádný masakr, jen dvě dost divné vraždy, u kterých režisér asi spal. Pro někoho možná dobré, pro mě propadák.

10. dubna 2007
avatar uživatele
ivin
...
30 %

Co jsem měla čekat od něčeho s názvem Texaský masakr motorovou pilou? Myslím, že námět má docela slušný potenciál, ale co z toho vyvedli.....to jediný mi na tom přijde masakroidní a hororový.....zkazili to od názvu až po obsazení! Je to škoda, mohl to být hodně kvalitní horor! Ideální to je pro mladší teenagery co prstem ukazují na tekoucí krev!

10. dubna 2007
avatar uživatele
30 %

Nic pro mě

Mě prostě nebaví sedět 2 hodiny u televize s vykulenýma očima a u každé scény, na kterou fanoušci hororů netrpělivě čekají, mít náběh na infarkt. Takže Masakr mezi mé oblibené filmy rozhodně patřit nikdy nebude. Při prvním zhlédnutím jsem ho v půlce stopla, při druhém dokoukala konec a výsledek byl, že jsem skoro rok odmítala chodit do sklepa :-D Když se v tom ale takhle šťourám po pár letech nebojácnosti, kdy ve sklepě už nevidím úhlavního nepřítele, tak musím uznat, že existují horší filmy.

9. dubna 2007

Jeden z nejlepších hororů za poslední roky. Ale stejně, vzhledem k tomu, že žádný pořádný horory už nevznikají, nemůžu hodnotit jinak než 60%.

29. března 2007
avatar uživatele
100 %

Myslim,že už nemám potřebu vidět ten film podruhý. Nechtěla bych zavítat na tu jeho farmu. Docela drasťák

28. března 2007
avatar uživatele
80 %

Hm...

No me se to teda zdalo malo krvave cekal jsem vic a teda ani trochu jsem u toho nebal ani jednou nelekl no nic moc ale jinak jako dobre ale lepsi je krvak bych rekl ze je treba Metro to je lepsi.

20. března 2007
avatar uživatele
80 %

hm

Celkem mě překvapují názory,že to nic hororového není.Jasně je to spíš krvák ale na to že se u toho někdo směje to už mě zaráží.Tento film je natočen podle skutečné události a myslím si,že kdyby to zažily a přežily tvářily by se na to jinak.Jinak je to hodně dobře natočený film.

13. března 2007
avatar uživatele
40 %

Tohle nebylo horrorový, tohle bylo nechutný ( moje kámoška by u toho hned omdlela =o)). Klasickej teenage krvák, nic světobornýho. Někdy jsem se musela až smát. Ale za to, že jsem se pobavila a že by ten příběh teoreticky mohl bejt zajímavej, kdyby to bylo líp natočený, dám 40%.

8. února 2007
avatar uživatele
Leti
...
30 %

...

No slyšela jsem že se u toho budu klepat a já u toho večeřela!Fakt podle mne slabota na to co jsem o tom slyšela!Jediný co mě na tom děsilo byl ten jeho sklep!

21. ledna 2007
avatar uživatele
konz
...
10 %

...

Horor?? Jak tohle může někdo nazvat hororem to nechapu. Ja bych řekl že je to spíše film který ukáže i vnitřní části lidského těla. A chvilkama až hnusnej

17. ledna 2007
avatar uživatele
Loli
...
100 %

Tak tento horor opravdu není nej,ale je suprovej!Takovej masáč=O),ale když si představím,že je to podle skutečné události,tak mě běhá mráz po zádech!Ještě,že nežiju v Texasu.....!!!

13. ledna 2007
avatar uživatele
30 %

Tak jestli toto je podle skutečné události.......no, to co napsal recenzent je víc než pravda. Je to další blbý horor. z tohoto filmu můžou být nadchlí pouze příznivci hororu, ne skutečných událostí. Zbytečný se dívat někdy znovu. Dej blbci funkci a Američanovi scénář a kameru........

13. ledna 2007
avatar uživatele
30 %

zzz...zzz...

To se moc nestává abych v 6 odpoledne usnul u filmu... Nepřišlo mi že bych byl tak unavenej to mě unavil ten FILM! Co si z něj pamatuju stálo za starou bačkoru :( Jen starej typickej příběh parta studentíku, vožralí jak dobytci jedou někam a něco je začne vraždit.

5. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

tenhle horor mi přišel jako docela maso,když si vybavím že se to doopravdy událo,ale jinak sem viděl lepší horory

30. prosince 2006

Motorová pila a zvuk jejího motoru byla, je a vždy bude skvělým instrumentem na zvýšení hladiny adrenalinu, zrychlení tepu a přivození nepříjemného pocitu v krku. Ticho ostře střižené tímto nepříjemným zvukem, které se v tomto filmu párkrát použilo, je v nočních hodinách, s očima přilepenýma na obrazovce, jeden z největších "šokmomentů", které se v hororech vůbec dají použít. Když do toho započítám vcelku kvalitně zpracovaného Hewwita, včetně jeho "obličeje" a stylového oblečení, slizkého šerifa dostanu TEXASKÝ MASAKR MOTOROVOU PILOU. Ale zvuk, jeden slizoun s pilou a druhý s policejní plackou je trochu málo. Dalo se z toho vytěžit daleko víc. Když k tomu připočítám místy pravda hoooodně nepříjemné interiéry (jatka, sklep), stejně nedostanu více jak 50%.

27. prosince 2006
avatar uživatele
10 %

Masakr??

Opravdu a těžce zoufalý film. Stupidní céčkový horor bez špetky logiky a smyslu. Proč k němu vlatsně točili druhý díl? To skutečně o tohle má někdo zájem?

23. prosince 2006

Propadák? Ne. Špatné zařazení? Ano!

Po shlédnutí filmu jsem doporučil změnu žánru z hororu na komedii od 18ti let. Příběh vem čert, ten stejně u filmu, ve kterých postupně umírají mladí lidé, nehraje roli. Film jsem sledoval s kamarádem a skvěle jsme se bavili. Slzy tekly proudem, břicho od smíchu bolelo. Úžasná podívaná pro diváka který, se rozhodne na večer vypnout mozek a neděsí ho pohled na krev. A jelikož mám slabost pro Jessicu Biel, tak mi k dokonalosti chybělo už jen málo. Vím, že asi nebudete souhlasit, ale musím hodnotit vysoko.

21. prosince 2006
avatar uživatele
40 %

Mno

Tenhle film se mi vůbec nelíbil.Asi jsem moc měkká, ale sledovat film, kde nějakej úchyl s motorovkou věší lidi na hák jako prasata na jatkách mi přijde nechutný.Jasně tak má přece horor vypadat, ale jaksi to není můj šálek čaje.I přes svoji nechuť k hororům jsem film zkoukla, ale nenadchnul mě.Prostě ptákovina, kde lítají ruce a nohy.

21. prosince 2006
avatar uživatele
30 %

Čekal jsem supr horor...po tom všem co jsem o tom slyšel, ale todle fakt ne, vůbec se mi film nelíbil...nuda a už si ho asi nikdy nepustím

19. prosince 2006

...

Od tohodle filmu jsem očekávala něco více. Ze začátku nic moc až ke konci to byl trošku nervák, mno. Ale jinak ušel. Ta holka měla celý film nějak moc velké štígro:o)

17. prosince 2006

..

mno jako nic moc..sice parádní řezba, ale to je tak všechno..děj to sice nějakej mělo, ale motiv toho filmu se ukázal asi čtvrt hodiny před koncem, což mi nepřipadá uplně nejlepší..jako mě se to moc nelíbilo, protože to byla akorát směs nechutných scén a lekaček..žádná kvalita..a tomu že je to podle pravdy taky uplně moc nevěřim..

17. prosince 2006
avatar uživatele
60 %

Jessica Claire Biel

Film měl hodně efektní začátek, ale postupně začne nudit. Trošku víc tajemna okolo zabijáků by filmu hodně pomohlo.

14. prosince 2006
avatar uživatele
20 %

No fuj!!!!!

Horor???? Chachacha. Podle mých představ to s hororem má pramálo společného. Je to jen hnus, potoky krve a řádění s pilou. Vše bylo předvídatelné, nebylo tam žádné tajemno. U hororu musí divák strachy téměř přestat dýchat a tady si tak akorát mohl znechuceně odfrknout. Nějaké to procento pouze a jen za to, v jakém marastu museli herci natáčet.

13. prosince 2006
avatar uživatele
50 %

Tak zacatek vypadal velice nadejne, ale pak uz to slo dolu. Priznavam, u nekterych scen jsem mela strach, ale na horor to myslim bylo trochu malo :( Pred shlednutim mi ostatni rikali, ze na konci to bude sok, az se to vsechno vyjasni..no bud jsem to absolutne nepochopila, nebot sok si predstavuju trochu jinak :/ Za zacatek a nejake svetlejsi sceny davam 50:)

13. prosince 2006
avatar uživatele
50 %

Noo, nic moc, uz je to sice dyl, co jsem to videla, ale porad si myslim, ze na to, jakou to melo ohromnou reklamu a jak kazdej rikal, jak se u toho bal, tak to teda za moc nestalo. Nenecham si ujit dvojku, treba me prekvapi...

12. prosince 2006
avatar uživatele
60 %

Moc hororů jsem neviděl, takže nedokážu tolik objektivně posoudit, ale mě se to líbilo, chvilku jsem se bál, chvilku zíval a chvilku jsem těm hercům i docela fandil, ale jinak nic moc, prostě nechutnosti...

3. prosince 2006
avatar uživatele
40 %

Film jsem viděl až nedávno, tedy chci říci, že jsem se spíše na něj začal jen dívat. Vůbec mě to ale nebavilo. Asi jsem už "zmlsaný" bezpočtem hororů a tohle spíše působilo jako nějaký béčkový film, který se chce dostat do podvědomí diváka mnoha krvavými scénami. Ale méně je někdy více. Možná kdybych ho viděl poprvé před lety, tak bych se mohl trochu bát a být zděšený s těch nechutných záběrů.

27. listopadu 2006
avatar uživatele
100 %

Podle mě je to jeden z nejlepších hororů. Taková pěkná klasika. Čas od času se na to člověk docela rád podívá. Navíc je to podle skutečné události

21. listopadu 2006
avatar uživatele
40 %

Blbost

Tenhle film snad tvůrci ani nemohli myslet vážně! Je to jeden z nejhorších filmů, které jsem kdy viděl! Naprosto trapná pitomost. To i ta starší verze se mi líbila mnohem víc (a že tam bylo méně krve)!Víc o tom říct nemůžu nebo bych snad i nadával!

26. října 2006
avatar uživatele
GD
...
100 %

Nič moc

Nemôžem podať objektívny názor na tento film lebo horory moc nemusím. Ale podľa mna je to další s tých hororov kde je jeden psycho chce zabiť celú partičku a prežije z nich len jeden. Myslím že podobných hororov už bolo dosť

17. října 2006
avatar uživatele
20 %

Texaský masakr mi nesmí do domu. Nic pro slabší nátury! Ti kdo se vyžívají v hrůze amputovaných končetin, vyvražďování, honiček v temném domě, odkazu na 'skutečnou událost' atd ať se na to podívají, a ať mi pak řeknou jak se jim spalo. Byly tam taky místa, kde jsem se neubránila úsměvu. Považte, u hororu!

17. října 2006

Stupidně brutální a hnusný, přesto však má tenhle horror jakous takous zápletku a je napínavý. Bohužel to na nějaké závažné ohodnocování nestačí, ale 50 si rozhodně zaslouží, protože ty odrůdy co z toho potom vznikly byly daleko daleko horší.

2. října 2006
avatar uživatele
0 %

NO jo. Parta lidí, chlápek s ostrým nářadím a už se na svět klube horor!! Je to pěkně blbý!! PRostě, co všichni vidí na tom, že se ve filmu brutálně zabíjejí lidi?? Copak upe nikomu nedochází, že to může fakt někoho ovlivnit natolik, že to bude chtít taky udělat?? Pro mě prostě primitivní blbost pro lidi, kteří jsou asi happy z málo kvalitních filmů a takový salát jako Texas masakr jim plně vyhovuje!

22. září 2006
avatar uživatele
10 %

Jeden z nejhorších filmů, jaký jsem kdy viděla... Místo toho, abych se bála jsem se svíjela smíchy a zoufala nad trapností... Jediná působící věc byla krev na bílém prostěradle, jinak nestál za nic.

8. září 2006
avatar uživatele
90 %

Dobrý horor! Řekla bych, že lepší než Hostel! Bylo to doplňováno dost štrašidelnou atmosférou. Moc hezký:o)

31. srpna 2006
avatar uživatele
60 %

Texaský masakr

Film nebyl zas tak špatný, jak většina lidí říká. Bylo v tom něco tipického,absurdního a průhledného, na druhou stranu tam byly opravdu napínavé a šokující okamžiky, což bylo účelem filmu. Mimochodem, většina lidí tento film odsuzuje, protože jim přišel až moc drastický a nechutný, a jelikož to byl účel (jak už jsem psal), tak nechápu, proč se na to ti lidi dívají.

29. srpna 2006
avatar uživatele
20 %

Naprostý propadák! Prostě strašné! Místo toho, aby se někdo u nás doma při shlédnutí tohoto "hororu" bál, tak jsme se všichni smáli naprosto primitivnímu způsobu natočení. No, dobrá, někteří se nesmáli, ale jen nevěřícně kroutili hlavou. Od tohoto filmu jsem čekala mnohem víc. Kam se hrabe Texaský masakr motorovou pilou třeba na Nezvratný osud.

22. srpna 2006
avatar uživatele
90 %

Dobrej horor

Podle mě to byl povedenej horor.U toho filmu sem se vůbec nenudila ale docela se bála.Abych řekla pravdu chvilkama sem si zakrývala rukou oči...

18. srpna 2006
avatar uživatele
lsk
...
60 %

Další tuctový horor s tuctovou zápletkou... vedel som, že to nebude nejaký extra horor, ale čakal som viac, no zase dalo sa na to pozrieť. U mňa takých 65%

8. srpna 2006
avatar uživatele
20 %

Céčkový horror

Myslel jsem že to bude horror, ale nebyl. Byla to ta největší blbost jakou jsem viděl. Pod pojmem horror si představuju že se budu aspoň trochu bát. U tohoto filmu ani sekundu. Film absolutně o ničem, chyběla děsivá atmosféra. Chtěl jsem to v půlce filmu vypnout, nakonec jsem se na to dodíval. Hysterické křiky hereček, běží pak zakopne aby to bylo napínavější, to fakt nemusím. Někdy plno krve z filmu horror neudělá!

6. srpna 2006
avatar uživatele
50 %

Texaský masakr

Vlastně pořádně nevím, co si mám o tom myslet. Skoro celý film je o tom, jak tam jedna holka zdrhá před maniakem s motorovou pilou, nic extra zajímavýho. Nejzajímavější na tom celém asi je to, že to je prý založeno na skutečné událosi, ale nevím, jestli tomu věřit...

2. srpna 2006

Slušný horror

Podle mě slušný horror. Konečně film, co mi aspoň trochu připomíná ty starý dobrý časy horroru, a né trapáren, co se dnes natáčí. Neřekl bych sice, že ve filmu je většina skutečnost, ale proč tomu nevěřit. O to děsivější film. Docela hnusný a děsivý zabiják. Nechci si představovat, že bych ho potkal někde venku. Ale hlavní herečku potkat to by byla jiná. Film na mě zapůsobil děsivým dějem, zvůkovými efekty, temnou hudbou a hlavně koženou tváří! Konečně sem se po dlouhé době i chvílkami bál! Jinak nebyl to tak super skvělý film, jak ho všichni vynášeli do nebe, ale pro mě docela slušný horror.

25. července 2006

NO NEVIM NEVIM

Když sem tento horor viděla poprví, tak sem na něm byla v kině...je pravda že sem u určitých scén zavírala oči a mačkala se na kámošku, která nadskakovala ze sedačky.
Ale když sem ho viděla po druhé u kámoše v tv tak už mě to tolik nebralo a usínala sem u toho.
Na to že je to podle zkutečné události je to dost dobré ale vícekrát to vidět nemusim. Je tam několik scém u kterých se i zasmějete, a některé scény jsou fakt dobrý a nezapírám že sem se nebála. Potkat toho chlapíka někde u nás tak radši spáchám sebevraždu než aby mě rozporcoval :))

24. července 2006
avatar uživatele
0 %

Šroťák

Další film který můžete hodit do šrotu . To jak píšou na obalu že přitom budeme zavírat oči je pravda, víčka se mi při filmu klížila nudou a kdybych to neměla tak nahlas ,tak bych určitě usnula.Čekala jsem od toho o hodně víc než jsem viděla ve skutečnosti.

10. července 2006

No čekala sem od toho trochu víc...ny můj vkus tam bylo až moc krve a dost přehnaný na to že je to podle skutečný události...jinak ale pěkně zpracovaný a film se mi vcelku líbil.Typickej horor u kterýho se člověk lekne a krve není zrovna málo...jinak slušný psycho,když si tak uvědomím tu atmosféru na začátku - vyprahlá země, nebe bez mraků a uprostřed toho hrůzostrašnej příběh...

29. června 2006
avatar uživatele
100 %

na tenhle horor jsem se docela dost dlouho chystala, všichni mi řikali jak je to nechutný, samotnej film mi nepřišel tak strašný... čekala jsem to horší, jen mě trochu děsí, že se něco takovéhleho doopravdy stalo!!!

26. června 2006
avatar uživatele
80 %

No tě bůch

Na tomhle filmu je nechutný, že se to vlastně stalo.Hrozná byla ta scéna s tím hákem, jak na něj pověsil Andyho.Málem jsem u tý scény hodila šavli.Teď postupem času už to není tak hrozný, ale je to fakt dobrej horor.

18. června 2006
avatar uživatele
70 %

No nebyl špatnej, ale mohl bejt lepší.. Obsazení nebylo špatný, ale škoda že jich moc nepřežilo.. No ta holka která to přežila mohla bejt ještě víc zblblá, ale to neřešim.. Jinak docela dobrý, ale jediný co vim je, že bych nechtěla bejt v jejich kůži..

29. května 2006

Šlo to.

Je pravda, že jsem věděla přesně co se v tom filmu stane, aniž by mi to někdo řekl. Některý záběry byly dobrý, ale některý zase až moc přehnaný. Každopádně jsem od toho filmu čekala víc. Až na konec, ten byl trochu překvapivý.

24. května 2006
avatar uživatele
40 %

zase vyvražďovačka

Zase film založen na podobném ději. Parta mladých lidí si vyjede na zábavu a po cestě se připletou do spárů místního vraha. Celkem už mě tohle téma nudí a Texaský masakr motorovou pilou nebyl výjimka. Některé scény byly fakt docela hnusné, hlavně to uříznutí nohy. Nevím jestli se na to ještě jednou v budoucnu podívám...

15. května 2006
avatar uživatele
100 %

Super

Super film. Newim co jinýho k němu říct.Hodně se mi líbil, sice mi nepřijde tak strašný jak se všude říká, ale stojí za shlédnutí!

8. května 2006
avatar uživatele
70 %

Film od kterého jsem čekal asi příliš mnoho,protože mě dost zklamal. Hrozivé scény mohly být lépe propracované...za celý film jsem se jednou lekl a to bylo vše. Rozhodně jsem jsem toho hodně postrádal. Film měl dobrý děj a člověka jen tak nepustí.

26. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

No lidi, nebudu lhát! Po shlídnutí tohodle filmu sem se bála jít i domů potmě! Vim, že je to trochu nablblí, ale jakej horor neni, ne?:-))

10. dubna 2006
avatar uživatele
zolo
...
80 %

No aj ked som tento film ete nevidel a páčia sa my krvavé a bruálne a drastické filmy myslím si že tento film je oveľa hnusnejši a ešte k tomu že to bol aj skutočný príbeh, toto mohol urobiť iba nejaký rozumovo narušený človek.

9. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

WOW

Nevím co proti tomu všichni mají ale mě se tenhle film děsně líbil.Podle mě je to ten nejlepší horor co existuje.Dobře je to trochu divný a hodně nechutný ale vážně super!Možná se neshodnem ale za to nemohu.Mě se to moc líbilo a klidně se podívám zase jestli bude příležitost!!

6. dubna 2006
avatar uživatele
20 %

Blbost

Podle skutečné události? Fajn, ale děj tohoto filmu se rozhodně nedá asi měřit s tím, co se asi stalo. Film je pro mě jen nechutné řezání lidských končetin, ale skutek utek. Žádný děj, žádné očekávání, jen kusy lidského těla.

1. dubna 2006
avatar uživatele
10 %

Nijak zvlášť mě tento film neoslovil. Všichni říkali, že se u toho strašně báli ale já u toho usla, tak nevím, co si o tom mám myslet. Rozhodně se na ten film nebudu dívat i kdyby v televizi nic jiného nebylo. Sice je to podle pravdy a ve skutečnosti by to bylo strašné, ale jako film nic moc.

1. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

super

Mně se ten film moc líbí. Má supr děj, pochmurný prostředí a divní lidé tomu dodávají perfektní hororovou atmosféru.

25. března 2006

Na tenhle film jsem všude slyšel chválu.Podle mě neoprávněnou!Vždyť to neni horor.Šíleně jsem se nudil opravdu NIKDY VÍCE!

26. února 2006
avatar uživatele
mici
...
60 %

Pohádka

Já to viděla s kámoškou a moc jsme se u toho nebály.Spíš to byla taková pohádka,která měla zase otevřený konec.

19. února 2006
avatar uživatele
100 %

Kdyby to neměl být horor..tak by se mi mto moc líbilo..ale jako horor to bylo slabší. Přesto se mi to jako film líbilo.

19. února 2006
avatar uživatele
80 %

Tenhle film jsem zařadila do průměrných amerických hororů.Možná svým obsahem i trochu vybočuje z té průměrnosti.Nehledě i na to,že film NEBYL natočen podle skutečnosti,ale předlohou pro film byl jistý am.vrah a nekrofil.Ale musím přiznat,že takový konec sem fakt nečekala.

18. února 2006
avatar uživatele
50 %

musím říct, že už jenom kvůli tomu, že mi rodiče na tenhle film zakazovali se koukat, jsem čekala, že to bude supr, fajn a bomba....zklamání ale přišlo po shlédnutí...větší slátaninu si už snad ani nikdo vymyslet nemohl...ovšem samozřejmě že tam mám nějaké své oblíbené scény, (třeba ta, jak byl ten kluk pověšeej na háku) ale jinak jsem se nebála a docela jsem i dostala chut k jídlu...říkám je to blbost:) ale když se chcte nasmát, doporučuji:)

10. února 2006
avatar uživatele
60 %

Pila

No, takže napoprvé se mi film líbil docela dost. Dokonce jsem se bála a do Texasu bych tehda nejela :-), ale potom jsem se dívala znovu a už mi to nepřišlo tak originální a dobré. Pěkné bylo, jak holka na začátku byla nervózní a nepříčetná (ta co se zastřelí) a nechtěla do toho města zpátky a na konci to samé dělala i členka partičky. Ale jinak... prostě mi to potom připadalo bezduché se stokrát omýlaným klišé.

6. února 2006
avatar uživatele
100 %

Fakt super

Tento film je len o vyvrazdovani ale je fakt vyborny. Uz len root bol strasidelny. Ked som dopozeral film bol som aspon 3 hod. pod paplonom:-)

5. února 2006
avatar uživatele
100 %

Dobře zpracovanej námět. Skvěle natočen. Spíš než abych se bála sem spíš měla co dělat abych udržela žaludek uvnitř těla:) Tečou tam hektolitry krve, ale je to hustej film.

2. února 2006

Green Street ...

No, jeden z mála filmů s ikonou hororu, který opravdu horor připomíná. Fakt moc porařený horor, se suprovým začátkem ...

29. ledna 2006

filmeček

sice nemá moc velkej příběh, ale za to tam tečou litry krve. Takový menší horor. Osobně na mě zapůsobil a dost. Nemám téměř žádné výhrady.

27. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

HMM

Tak takovyhle horurky ja muzu a jeste k tomu kdyz to je podle skutecne udalosti to mě uplne dostalo a abych pravdu rek opravdu sem se bal.

18. ledna 2006
avatar uživatele
20 %

=(

Pod pojmem "horor" si většinou představim nějakej děsuplnej příběh, u kterýho mám hlavu pod peřinou a koukám na něj jedním okem. Proto bych tenhle film asi hororem nenazývala, protože strach ze ze mě jaksi vypařil neznámo kam a na jeho místo nastoupilo docela slušný zhnusení. Tak alespoň těch 20% za to, že to u mě vyvolalo alespoň nějakej pocit... ;)

7. ledna 2006
avatar uživatele
40 %

CO??

Jak může být tenhle film nazýván hororem hororů?? Stupiditu lidí zachraňuje tak akorát vizuální ztvárnění. Jinak hovadina na entou a prej ještě podle skutečné události. Se divím, že američani ještě žijou.

7. ledna 2006
avatar uživatele
4dd4
...
10 %

Propadák

Tak tenhle "horor" patří k jednomu z nejhorších a nejnudnějšich filmu. A navíc zaplekka už je ohrana.

31. prosince 2005
avatar uživatele
90 %

VOSTRY!!!

I kdyz dej je uz trosku ohranej, tenhle film byl skvele zpracovan a libil se mi opravdu moc. Bylo to fakt vostry! I kdyz toho mohli ukazat jeste malinko vic..

29. prosince 2005
avatar uživatele
20 %

..stokrat provareny pribeh + hromada "lekacek" + predvidatelny dej + primitivni a nelogicke chovani postav + kopec samoucelnych drastickych scen = Texasky masakr motorovou pilou..

21. prosince 2005
avatar uživatele
60 %

Slušný ale ne výborný

Když jsem ho viděl poprví tak jsem se u toho docela děsil ale na druhou stranu je tam hodně nechutných scén a děj taky nicmoc,já mám prostě radši horory jako SAW

1. prosince 2005
avatar uživatele
80 %

Masaker

Texaský masaker motorovou pílou, už len samotný názov evokuje americký film, plný krvy a mŕtvol. Avšak o to hrôzostrašnejšie to vyznieva, že ide o skutočnú udalosť. Ale aj tak, tí čo majú radi horory sa môžu na to tešiť.

27. listopadu 2005
avatar uživatele
50 %

Krev, krev a krev

Nic proti, ale tenhle film mi příjde fakt na hlavu. Nedá se to nazvat horor, vůbec tu nejde o nějaký psycho! Prostě se někomu něco uřízne a to je celá logika. Příjde mi spíš nechutný, a to ne nechutný jako ostatní gút filmy. Prostě jen vyvražďovačka...Nemůžu dát víc jak 50%.

20. listopadu 2005

Vypadá to že budu asi snad jediný komu se tento film doopravdy líbil. Nevim čim to je možná tim že jsem tak mladej a blbej ale podle mě je to dobrý film na odreagování. Sice se to pomaleji rozjíždí ale až se to rozjede tak je to něco. Je pravda že je tam pár nesmyslů které by ve skutečnosti nikdo neuděl, ale mě to prostě bavilo každý má svůj názor tak mě prosím za tento názor neukamenujte.

19. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

TMMP!

Ačkoli jsem milovník hororů.hlavně teenagrovské masakry jako je Cabin Fever,Pach Krve a hlavne texaský masakr motorovou pilou! dávám 100%!!nejvíc nechutné jsou scény pravdivé těch dvou zkoumatelů hrůůůzaa!!!!Film ve mě zanechal kousek svého děje takže kdykoliv slyším nějáky zvuk v noci tak hned si představuji zvuk motorové pily v rukou maniaka s koženou tváří,který zabíjí lidi aby si mohl brát jejich tváře!!!fakt good film!!!

19. listopadu 2005
avatar uživatele
90 %

Masáž motorovou pilou

No, co dodat? Prostě masakr, řezačka jak má být, všude spousty krve a nechutnýho násilí. To že se to doopravdy stalo situaci ještě zhoršuje. Nebyl bych zrovna nadšenej kdyby se měl u mě doma objevit chlap s koženou tváří a motorovou pilou v ruce a snažil se udělat že mě sekanou ( řezanou ).... Jinak tvůrci si mohli dát trochu víc záležet na ději.

29. října 2005

jo jo

U tohoto filmu jsem se chvílemi hodně bál... je v něm hodně napětí.. Jeho maska je dosti hrůzostrašná, ale jako horor jednoznačně nepatří mezi ty lepší.. Je to něco na úrovni Voskových figurín... A to, že to bylo podle skutečné události je dosti nechutné.. bo že tohle někdo prožil.. se mi chce zvracet..

28. října 2005
avatar uživatele
30 %

Horror... :-)

Zprvu jsem si myslel, žese zase po čase budu jednou bát. Strach? Nikdy, během celého filmu, spíš bych to definoval jako zhnusení. Nebo vy se bojíte, když někoho řežou motorovou pilou? A vůbec vrah jde za svou obětí téměř na jistotu. Ještě, aby ne vždyť je to teen vyvražďovačka. Ale tohle téma už je přeci jen tak trochu mimo.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

Americky horrory

Vsimli jste si toho, ze poslednich nekolik let stoji americke horrory zcela za prd :( Kde jsou masite vyvrazdovacky typu Evil Dead? Kolik je videt zmasakrovanych? Osobne mi to pripada jako by byli filmy prostrihane aby nahodou nekoho krev neurazila... Chapu, ze horror ma cloveka desit a ne znechutit, ale presto to patri tak trosku k tomuto zanru.

Verze z roku 77 (?) byla podstatne lepsi.

Kdysi dávno

Ach jo

Název je děsivý a .............. no to je všechno. Je to jen rodinka řezníků v čele s potrhlým hnusákem. Asi pořád kupoval benzín do té motorovky. Jestli se chcete, zavřete oči a jenom poslouchejte, protože když se díváte, tak se vůbec nebojíte. Zvuk motorové pily a vřeštění porovaných materiálů na nové hadry pro záporáka je nejděsivější. Nejdřív je to hnusný a pak už se musíte smát, když vidíte, jak se sám řízne a lehká dívčina mu useká ruku sekáčkem na maso. Jo já se nasmála hodně. Takže jestli chcete vidět dobrý Masakr motorovou pilou, najděte ten původní film. Já to taky udělám.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Novodobý horor ...

Dnešné horori už skutočne nie sú tým, čo bývali voľakedy. Film je plný nezmyselných a neuveriteľných vecí..koľkokrát si poviete prečo to vlastne ten a ten robí? Keďže ide o remake dosť známeho filmu (ktorý som žial ešte nevidel) dá sa čakať že originál bude asi dobrý (inak by remake asi nerobili) a preto by som pozornosť zameral skôr naň. Chcel by som vedieť, čo z toho všetko bola pravda a čo už bolo vymyslené .. koľko je skutočne známych faktov?. Ide o nevyriešený prípad, takže to dáva voľnú ruku scenáristom všetko pritiahnuť za vlasy. Ak máte doma motorovú pílu a myslíte si, že je nevyužitá, film určite nie je vhodný ako inšpirácia pre lepľie využitie ;)

Kdysi dávno
avatar uživatele
0 %

Hrůza a běs

Rozhodně nedoporučuji slabší povahám. Bylo to moc i na mě. A to ikdyž jsou některé scény jenom naznačeny. Podruhé už na to koukat nebudu.

Kdysi dávno

Masakr?

Zpočátku to vypadalo nadějně, potom přišlo pár slabších a zdlouhavých chvile a potom se to vezlo směrem dolů.....

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

Motorofka

Kdo se mnou souhlasí že tento film byl víc komedií než hororem? Já se u toho pořád řezal (motorofkou) smíchy...

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Masakr a Horor???????:-)

Děláte si asi srandu že. Větší blbost jsem jěště neviděl. Americká posedlost vraždit v hororech teenagery je už vážně trapná no nevím, ale myslím že dnešní dorostenci by si stouhle praštěnou rodinkou docela rychle poradili!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

huuu

Tak u tohohle filmu jsem se párkrát slušně vyděsil.Jessica Biel je poměrně dobrá i když je to herečka neherečka.Příběh je sice mizivý ale jako celek to působí docela dobře.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

"Potlesk"

Myslím že film zklamal kde koho ale mě ne .... nebyl to sice ten tip filmu který bych musel vidět každý den nicméně tento jsem viděl----Obsazení herců, kamera to vše si u mě vysloužilo určitou úctu...ale příběh to nebyl tak hrozivý jako nudný.....Film měl k hororu jako já na Mars :-) Daleko více jsem je bál u Gothic II nebo u Záhady Blairwitch......a co dodat na závěr....horor pro 12 leté....ale i přes to 70%

Kdysi dávno

tak

tohle bych nazvala velmi odporným filmem, který mohl být podán zcela určitě jinak, to téma by bylo vhodnější zpracovat jinak. Tvůrcům bych vzkázala již nikdy více!

Kdysi dávno

Bu-bu-bu

Ja horory nepozeram , musim sa priznat je to len fil ale bojim sa pozerat ich. Ale setra ma prehovorila, ze to neni az take hrozne! Nedodival som sa na to az dokonca nevdzal som to!! Potom sa mi o tom snivalo celu noc! Ja som zatial videl len dva horory. To tento a fredy alias jonson. Ale ten to je miernejsi!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Odpověď Fruikovy

Na film jsem se strašně těšil a můžu říct, že mě nezklamal.Když se na něj díváš po půlnoci, sám a po tmě tak je to mazec.Souhlasim s tebou v tom, že vrah jde na jisto.Za policajtama někam do pustiny bych taky nejel, ale podle mě má film spád.Když se zamyslim a vybavim si, že se tohle nebo něco podobnýho stalo těm mladejm lidem, tak mi naskočí husý kůže.Podle mě žádnej film neni dokonalej, vždycky se dá něco vylepšit.Já bych tady přidal ještě více krvavejch scén.Třeba když Morgana pověsí na lustr, tak tam mohlo bejt vidět jak ho celýho rozpůlý.No nic, film se mi prostě líbil.Vím, že kritici se na tom vyřádili, ale byli až moc kritický, jako ty.Z 20% s tebou souhlasim.

Kdysi dávno
avatar uživatele
Morx
...
0 %

Amrickej "horor&quot

Starý horory byli o tom, že ses bál i když se tam nic nedělo. Jenom tou muzikou, když šla kamera po domě. Novodobé horory jsou o spoustě krvi a pojídání lidí nějakou příšerou, nebo zabíjení psychopatem. Tento film přesně spadá do kategorie kravin, kde tečou hektolitry zbytečné krve, které nemají ani naše nemocnice a jen tam někoho masakrujou. Název přesně vystihuje obsah. 0000000

Kdysi dávno
avatar uživatele
10 %

Co se dalo čekat?

Parta mladých lidí, jeden vrah, hlavní hrdinka a "pekelná záhada". Tak tohle už je nuda... Skoro každý americký horor vypadá stejně. Strašlivý zabiják běhá a řeže všechno, co mu příjde pod ruku (pod pilu) a samozřejmě to musí přežit zrovna hlavní hrdinka. Krve fakt nešetřili. Já si myslím, že správný horor není o množství krve a řevu, ale o tom, že člověka donutí ke strachu svou záhadností.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

Hrůza!!!

Texaský masakr motorovou pilou je bezdějová a ukřičená slátanina bez děje. Ovšem musí se jí nechat, že párkrát se leknete- to je ovšem na celém filmu to nejlepší. Místní obyvatelé, kteří sledují jak ňáká zrůda zabíjí nevinné a ještě se jim to líbí- z toho jsem fakticky nemohl... Pro páteční večer s kámošema dobrý- pro rodinku ani náhodou...

Kdysi dávno
avatar uživatele
10 %

Trapnost

Po mnoha doporučení a jejích částí reprodukování děje filmu, rozhdol jsem se sám zhlédnout tento film. Však po 20 minutách mě film přestal bavit pro jeho jednoduchost, nezajímavost, trapnost a místy až v něco co se nedá popsat. Níc na tomto filmu není skvělé, jde o další typ filmu, na který se máme jenom podívat v pátek večer, v sobotu dopoledne ho vrátit a v neděli odpoledne radši zapomenout jeho název.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Zklamal

Musím říct, že tento film mě dokonale zklamal. Dějově dobrý, ale některé scény mi připadnou naprosto nerealizovatelné v normálním životě. Člověk po celou dobu v podstatě čeká na to, až to bude mít padouch za sebou nebo až konečně všechny pozabíjí. A naštval mě ten nedořešený konec.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

...

mám tu smůlu že jsem originální verzi ještě neviděl.. zatim jsem měl "štěstí" jen na tu s reneé zelweger a tuto verzi.. ..a upřímně doufám že originál je fakt tak dobrej jak se řiká.. .protože tohle byla hrůza...

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Šerif

Jo tak tenhle film je naprostá pecka(jen k vůli tomu že tam hrají pěkné herečky).Děj totiž není uplně tak špatný jak byse mohlo zdát.Naprosto zdrcující konec který mě tak nějak dostal.

Kdysi dávno
avatar uživatele
10 %

Nic moc

Mám sice horrory rád, ale co v poslední době tvoří amíci, je děs a hrůza - a to v pravém smyslu slova. Skupinka vystrašených lidí, řev a sadista s nějakým ostrým nástrojem. Kolik filmů si pod takovým popisem představíte? Určitě víc než dost. Mě se tenhle film nelíbí a schluss je to hnus!

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Čekání se nenaplnilo!

Myslel jsem jakej to je super horor a ono nic. Jeniný dobrý záběry co byly, tak hned začátek prostřelení hlavy a pak vylekání od policajta!! Nic moc čekal jsem víc!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

no...

na to že se to údajně doopravdy stalo,si myslim,že to bylo děsivý až až!!!nebejt to doopravický,tak to v podstatě neni nic moc-ale jak někdo kdo si to neprožil může říct,že je to nic moc,to mě fascinuje.ne že já bych to prožila-ale víte jak...bylo to hustý,a celkem věrohodně zahraný...brr

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Vůbec

no nevím jestli by postižené monstrum mělo s obrovskou motorovou pilou mělo běžet stejně rychle jako 50kilová mladá holka?!?!?!nesnáším horory, které jsou abnormálně nereálné a tenhle patří k nim!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

fuj

tak tento horor byl fakt nechutný chudáci lidí kteří na něj šli pokud si na něj vzpomenu běhá mi mráz po zádech ty hnusné krvavé scény byly až moc hnusné

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

skutečnost

nejhorší mi na tomhle filmu přišlo, že je to podle skutečnejch událostí! Nechce se mi věřit, že někdo je něčeho podobnýho schopnej... Každopádně sem se docela bála...

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

hustý

tenhle film jsem viděla jednou a stačilo mi to a ještě přetrhaně,protože chvilkama je to docela nechutny.je to spíš takovy psycho.v kuse bych se na to nemohla dívat nebo s jídlem v puse jak můj brácha.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

...

Fakt dost nechutný psycho. Když si uvědomím, že se točilo podle skutečný události, běhá mi mráz po zádech. Nechce se mi věřit, že mohl někdo takový skutečně existovat. Stačí mi vidět to jen jednou, na spatný spaní to stačí.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

vau

Tak tohleto byla fakt pecka mezi hororama.Sem se na to koukal s mámou a ta seděla přilepená na židle a v půlce povídá jestli to nechci vypnout.S laboch. Mě se to fakt líbilo.Kapka černýho humoru se tomu taky nedá upřít.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Ušel

Film je dost strašidelnej ( hlavně když je podle pravdy ) . Přijde mi , že když film postrádá kvalitu tak se to snažej dohnat co nejnechutnějšíma scénama o který tady není nouze .

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

docela jo

Celkem se mi to líbilo, lišilo se to od každýho hororu co jsem kdy viděl... Zas to bylo jiný než ostatní "horory", propracovaný, místy celkem strašidelný:) Hodně dobrej filmeček a kdo ho neviděl, podivejte se na něj! Doporučuju někdy večer, sám doma, daleko od civilizace... ;)

Kdysi dávno
avatar uživatele
Lush
...
90 %

Krev!

No jo, povedený horor s krvavými akcemi, u některýchž se vám opravdu zvedá kýbl. Začátek a konec filmu se mi líbily nejvíc.

Kdysi dávno
avatar uživatele
0 %

Děsný

Nic horšího jsem doposud neviděl. Jestli to je skutečně podle skutečné události, tak je ta událost hrozná. Ale tady ten film, to je prostě katastrofa. Neuvěřitelný, že u toho někdo může vydržet do konce a navíc tomu dá víc jak 10%.

Kdysi dávno
avatar uživatele
0 %

krvák

Typ hororu, které nepovažuju za kvalitní (když běhá magor po lese a vraždí všechny okolo). A tady ještě ke všemu motorovou pilou. Sice to je podle skutečnosti a filmaři si to nevymysleli, ale přece jen mi to připadá hodně brutální. Už prostě není doba, kdy stačilo, aby se něco pohlo ve křoví a divák se vyděsil. A když sem ještě někdo napíše, že na jeho vkus trošku málo krve, tak to už teda opravdu nevím, kam ten svět spěje.

Kdysi dávno
avatar uživatele
CLEO
...
40 %

Fakt masaker

Čudujem sa ľuďom, ktorých baví pozerať takéto filmy. Veď sú naozaj všetky o tom istom. Dopredu viem čo sa stane. Po dni už aj zabudnem, že som nejaký ten masaker videla. Je to len ďalší z tých filmov o lietajúcich črevách

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Hodnocení

Nechápu ty lidi co hodnotí pode mnou. Vždyť každý ví, že je to odporný krvák a horor. Každý by měl hodnotit ten žánr filmů na, který kouká. Já tak nedávám všem romantickým filmům 0%.
Mě se masakr líbil, prostě pěkně psychopatický krvavý horor:-)

Kdysi dávno
avatar uživatele
pepe
...
80 %

1

Mě se to taky líbilo, je to hustý. Myslím, že todle zažít asi bych udělal to samí co ta ženská v dodávce, akorát že né pistolí, protože jí nemám. Asi bych se umlátil lžičkou.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Skutečnost

Film jsem viděla a musím uznat, že mi lezl mráz po zádech! Kdyby to byl jen tak obyčejný horor, tak si u toho člověk může říkat - je to jenom film a herci, ale když si představíte u tohoto filmu, že je to natočeno podle skutečné události, tak to je síla!! Je to film i k zamyšlení - nikdy nevíme, jací lidé vedle nás žijí!

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

Cože? Masakr???

Na tenhle film sem nestihla jít do kina, všichni z něho byli úplně mimo, jak je skvělěj a scénář apod...tak sem ho zkoukla na dvd, ale řekněte...co je na tom tak děsivýho? Popravdě: čekala jsem od toho mnohem víc a ne že u toho skoro na konci usnem :)....prostě rodinka řezníků a mladý teenageři....už docela ohraný téma, ne?!..:), ale sou i horší snímky :)))

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

???masakr???

Tak tenhle film u me naprosto propad. Ano, skutecnost je drsna, ale provedeni nic moc. Cekal jsem vetsi krvak, kdyz tam je ta motorovka...

Kdysi dávno

Masakr...

Zas tak velkej masakr,jak jsem si představovala to teda vůbec nebyl.Pro mě už asi ztráta času sledovat tyhle nový americký "horory".

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

dost slabucke...

Naozaj slabý horor.... opäť partia tínedžerov a zabijaci otrepané americké téma... aspoň že tam bola krásna Jessica Biel:) ale rozhodne to nezachránia pekné tváričky...

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

sila

Dobry film musim uznat ze tento film nemal chybicku posobive efekty a ten styl likvidovania a mucenia nemal chybu

Kdysi dávno
avatar uživatele
10 %

Brrrr

proč se takový filmy točí, vždyť se to nemůže líbit ani 15letým. Docela by mě zajímalo, jestli takový film na sebe vydělá. Reklama byla velká, ale kdo to viděl, tak jen kroutí hlavou. Ještě, že jsem to viděl pouze na půjčeným DVD, tak nelituji peněz, ale jen ztraceného času. 10% dám za to, že to je v barvě.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

husté

Toto bol kompletne hustý film. Úplne všetko bolo na ňom geniálne. Najviac sa mi páčil efekt ako prešla kamera z auta cez ústa, hlavu a zadné sklo von to bolo super. To bol podľa mňa po kruhu asi najlepší horor.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

...

Drsný.. kdyby film nebyl natočen podle skutečné události, byl by to jen další takový ten typický masakr teenagerů.. No.. nechutné..

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

skvělý

Já mám ráda filmy podle skutečné události a tento je faaakt krutej......dneska jsem se na něj koukala a proto s čistou hlavou mu můžu dát 100%....:)))

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Horor??

Ani náhodou....Maximálně tak thriller.. horor má být lekačka, psycho!! Tohle je prostě krev krev a krev....To nemusím=(..

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

bleee....

Byl to dost nechutnej horor u kterýho sem se ani tak nebála nebo nelekala,ale spíš mi bylo hodně blbě...Některý scény byly opravdu hodně nechutný a děsivě bolestivý.ale svůj účel to splnilo..Nikdo nemá co vyčítat filmu pod názvem ,,masakr´´,vždyť co jinýho byste asi tak čekali?!

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

nic moc

tak tehle film se mě vážně nelíbil..udělat film na způsob chlápka pobíhajícího po lese s motorovkou, kterej zabíjí lidi...je to sice dost odstrašující a nechutný ale právě celej děj je jen o tomhle..žánr horor se k tomu moc piřsuzovat podle mě nedá ..spíš hodně krvavej thiller

Kdysi dávno
avatar uživatele
Jim
...
40 %

Děs

Tak tenhle film mě fakt ani trochu neoslovil! Horory mám docela rád, ale musej to bejt vopravdový horory, kde se člověk bojí a ne jako tohle. Texaský masakr má do hororu asi tak daleko jako Perníková chaloupka ke komedii. U tohohle filmu je snad víc krve a vnitřností než ve všech ostatních hororech dohromady.

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

....

Je to podle skutečný události (jasně že je to určitě trošku přibarvený a změněný) a to je na tom to hrozný...
Jenom nemůžu pochopit jak celý město může tvořit jenom rodina toho psychopata (alespoň to tak vypadá) a nikdo jinej o tom neví.... Určitě bych nejela k nějakýmu opuštěnýmu mlýnu, ale taky bych tu holku nepohodila u silnice a neujela...Vadí mi že vrah vždycky ví kam jeho obět jde (Vřískot,Tajemství loňského léta atd.) a že je vždycky už od začátku tak nějak jasný kdo přežije...
No, tenhle film není dokonalej, ale ve srovnání s tím, ve kterým hraje představitelka Brigitte Jonesový je lepší..
Jak už sem řekla je to podle skutečný události a tak mu dávám 100%..
Jenom by mě ještě zajímalo kdyby uživateli od písmena G. někdo uřízl nohu a ránu mu vycpal solí a za žebra ho pověsil na hák, jestli by se u toho taky řezal smíchy????

Kdysi dávno