NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
70 %

Marion Cotillard

Děj filmu postavený na trápení režiséra napsat zajímavý scénář neoslní i když za sebou bude mít ty nejkrásnější herečky Holywoodu a jejich výborné klipy při písních. A neobstojí ani ve srovnání s jiným Marshallovým muzikálem Chicago.

26. října 2011
avatar uživatele
70 %

Nine

Proč to všichni přirovnávají k Chicagu, vždyť děj byl jiný, postavy byly jiné...no nic to je jedno. Mě se líbil náboj toho filmu, užívala jsem si ho i písně se mi líbili. Bylo to takové jaké jsem myslela, že to bude.

1. prosince 2010
avatar uživatele
40 %

Nine

V oblasti muzikálů moje schopnosti až žalostně pokulhavají. Viděl jsem jich ve svém životě jen pár a to si teď ani nevzpomenu o čem vůbec některá z nich byl. Proto jsem se to rozhodl napravit a pustit si "Nine". Od režiséra Roba Marshalla jsem sice dosud nic neviděl, ale podle ohlasů na film "Chicago" jsem mu věřil, protože zřejmě věděl, jak se má správný muzikál dobře natočit. Navíc, kdo by se nechtěl dívat na skupinku sexy hereček, který zpívají a tančí. Po pravdě jsem se na samotný film docela těšil. Těšil jsem se více na taneční choreografii a písně, než na samotné herečky. Jenže jsem s jedním nepočítal. Nepočítal jsem s tím, že by tenhle film mohl být taky nudný, což on kupodivu byl. Myslel jsem, že to muzikály (když se dobře natočí) mají se získáním diváků docela lehké, protože písně by měly vydávat hromadu emocí a taneční čísla by měli zase vyvolávat v divácích všechny ty pozitivní a hyperaktivní pocity. Jenže zde jsem se přesvědčil o tom, že když je film zkrátka nudný, nezachrání ho ani krásné herečky, ani (některé) kvalitní písničky a ani promakané choreografie. Když film totiž nudí, divák těžko vnímá emoce a těžko nějaký taneček duševně rozdovádí. Příběh o tvůrčí krizi a osobních problémech slavného italského režiséra zkrátka nenapsali pánové Anthony Minghella a Michael Tolkin dost zajímavě film už na tohle bude navždy doplácet. Až na pár písniček je film celý nudný. Rob Marshall si sice dává záležet na vizuální stránce filmu a jde na filmu opravdu poznat, že ví, jak má správný muzikál vypadat, ale je mu to celkem dost k ničemu. Jediná cena útěchy je, že se chlapské osazenstvo může podívat na Penélope Cruz, Fergie nebo na Kate Hudson. Daniel Day-Lewis se hlavní role zhostil sice dobře, ale jen charisma mu u tohohle filmu rozhodně nestačí. Marion Cotillard také nehrála špatně a její píseň a taneční číslo patří k tomu nejlepšímu z filmu, ale stejně mi přišla ve filmu taková nevýrazná. To Penélope Cruz už byla mnohem výraznější, ale během filmu se mi dost zprotivila, takže se mi prosím nedivte, že dosud nevím, proč byla tahle herečka obdarována nominací na Oskara. Nicole Kidman a Kate Hudson byly spíše asi takové ty volavky pro diváky, protože se obě dvě ve filmu moc neukázali. Každá dohromady asi deset minut a pak honem pryč. Judi Dench byla v tomto filmu po Day-Lewisovi moje další oblíbená herečka. Byla sympatická, milá a zastávala pozici takové te nejmoudřejší a nejzkušenější, a tahle role ji zkrátka dobře sedla. Jedním dechem: "Kdyby byl příběh zajímavější možná by to byl i dobrý muzikál, takhle to je jen nudný blaf s pár světlými momenty! Day-Lewis a Dench rulez!" Dávám 40 %.

13. listopadu 2010
avatar uživatele
50 %

Nine

Nevim proc jsem cekala nevidanou podivanou. Snad jen proto, ze prece muzikal, ve kterem bude hrat tolik hereckych es musi byt vynikajici. Ale nebyl.
Reziser Rob Marshall se marne snazil z opakovat uspech Chicaga, ale bohuzel. Nine se Chicagu nelepil ani na paty a to si myslim, ze Chicago taky nebylo buhvi jak vyborne.
Co ze zacatku vypadalo jako prospesne se pozdeji ukazalo jako zlomek urazu. 9 slavnych herecek a zen hodne ubiralo na celkovem dojmu a film se dostatecne nesoustredil na hlavni charaktery, krome Daniela Day-Lewise, ktery mi ani trochu neprirostl k srdci. Podle me byla velka chyba s jeho obsazenim. Marion Cotillard je skvela herecka i zpevacka a do hlavni role starostlive manzelky se hodila vyborne. Jeji vykon se mi libil. Penelope Cruz se do jeji role hodila celkem verohodne, protoze nepotrebovala byt nic jineho nez sexy. Co se hudebniho nadani tyce o tom se ani mluvit neda. Nicole Kidman, ktera je pro me po Moulin Rouge pro muzikaly stvorena podala slusny jak herecky tak i muzikalovy vykon, ale mela mit lepsi a vetsi roli a pak mi mozna vynesla tenhle film na vetsi uroven. Ale jeji obsazeni prineslo neco pozitivniho. Role, kterou ztvarnila Fergie byla zajimava, prislo mi ale, ze tam byla jenom tak ztrcena, aby se v tom muzikalu dalo i neco poslouchat. Jeji pisnicka byla totiz jedna ze 3, ktere za neco staly. Cele hudebni cislo se hodne povedlo a hodne me zaujalo. To bylo poprve co jsem mela pocit, ze se divam na muzikal. Druha pisnicka byla dramaticke posledni solo Marion Cotillard, ktere se ji hodne povedlo!
Kate Hudson mi ze zacatku ve filmu prisla uplne zbytecna. O nejakem velkem hereckem prozitku se neda ani hovorit, protoze se objevila mozna tak na 5 minut, ale pak se ukazalo, ze kdyby nebylo ji, tak by tenhle film zkrachoval uplne. Jeji hudebni cislo a solo Cinema Italiano byla rozhodne nejlepsi pisnicka. Cele zpracovani teto sceny bylo svezi a film to nehorazne ozivilo od toho vecneho dramatu. Jeji hlas me taky dost prekvapil a dostal. Byla to skvela pisnicka s chytlavou melodii a jako jedna z mala mi dodavala pocit muzikalu. Ostatni pisnicky nemely vubec zadny smrnc ani poradny rytmus. Vsechny byly na jedno kopyto a to zaclo hodne rychle nudit. Zapletka a dej, to jak se italsky reziser snazi vymyslet novy trhak a pritom se necha inspirovat 9-ti zenami, ktere jsou zaroven jeho muzy, mi prisel vyborny, ale zpracovani melo byt tak 200x lepsi. Na tenhle film uz se asi nikdy nepodivam, krome jednotlivych scen. Skoda.
10% za Cotillard, 10% za Fergie a jeji "Be Italian", 20% za Kate Hudson (diky bohu), 5% za Kidman a 5% za napad zajimaveho deje, ktery byl bohuzel nezajimave zpracovany.

11. září 2010
avatar uživatele
20 %

To bylo neuvěřitelné. Po deseti minutách jsem si řikala, že tomu dám ještě šanci. Po půl hodině jsem došla k závěru, že to je naprostá blbost. Děj to nemělo. Písničky neměly nápad a absolutně nesouvisely s dějem. Ještě další půl hodiny jsem čekala na příchod Nicole Kidman a naivně doufala, že film nějak pozvedne. Jak jsem byla zklamána. To co ve filmu Nine za něco stálo, jsme už všichni viděli v Chicagu. Hlavní hrdina mi byl nesympatický. Nevím jestli hledali charismatického Itala, ale podle mě se jim to nepovedlo. A úplně neuvěřitelně mě vadilo jak všichni mluvili anglicky s rádoby italským přízvukem. Buď je to americký film a nebo italský. Dohromady to nejde. Takže konečné hodnocení je za kostýmy a za tu jedninou scénu, která bylo jako vystřižená z Chicaga (za tu co zpívá Fergie). Jediná písnička, která se mi jakž takž líbila byla Cinema Italiano.

12. března 2010
avatar uživatele
70 %

To není Chicago

Chicago mě hodně bavilo, soundtrack jsem měla naposlouchaný a byl chytlavý. U Nine jsem si také nejdříve poslechla soundtrack, ale o chytlavosti u mě nemůže být řeč (až na Be Italian, která zněla i u traileru). Pak jsem se vrhla na samotný film a ani z něj na zadek nepadám, Chicagu nesahá ani po kotníky a spíše mě zklamal. U muzikálů především musí bavit hudba, a ta mi tady vázla. Přehlídka hereček, sexy kostýmků, to všechno dobré, ale to u mě film nedělá. Daniel Day-Lewis překvapivě rovněž nebyl dokonalý jako vždy. Posedlost ženami, sny, představy, pěkně ztvárněno, ale nemělo to pro mě nosný příběh, který by mě zaujal. Asi to bylo plánováno jako pocta italskému filmu, za pokus to stálo, ovšem nebylo to úplně dotaženo do zdárného konce a film ve výsledku spíše vypadá jako vykrádačka italského filmu. Chicago bylo mnohem lepší, škoda, zrovna na Nine jsem se hodně těšila. 65 %.

16. února 2010