CHYBY VE FILMU
[posloupnost] Když poprvé "vchází na scénu" doc. Chocholoušek, tak je v pozadí na hodinách cca 15:44. Ale když na něj vzápětí volá sestra, že má telefon, tak je na hodinách 15:20. Nehledě na to, že se to odehrává během přijímacího pohovoru F. Koudelky. A kdo nastupuje do nového zaměstnání ve 3 odpoledne?
[posloupnost] Když se na konci přijedou zástupci firmy omluvit za chybu kondiciogramu, přijedou ze zavřenými okny v autě. Ale když auto vjíždí do rybníka, má přední i zadní okna jemně staženy.
[posloupnost] Na konci filmu se jdou zástupci firmy tvořící horoskop Koudelkovi omluvit s tím, že mu předají nové auto, když je záběr na auto jak se potápí do rybníka je na střeše obrovská promáčklina.
[posloupnost] Během filmu volají telefonem z autoservisu 3x docentu Chocholouškovi ("vy nás ale zásobujete, pane Karfík") a pokaždé vytáčí jiný počet čísel.
[posloupnost] V den, kdy má František přebory v judu, odchází předčasně z práce. Když začíná zápas, je za okny tma, pak si odskočí do automatu, venku je světlo. I při druhém zápase je za okny tma, když odchází do dílny pro auto, je opět světlo.
[bez zařazení] Velký den F. Koudelky je středa 27. září. Koudelka nastoupil poprvé do práce v pátek třináctého, jak mu říká Béda Hudeček. Ale pokud 27. září připadne na středu, je předtím nejbližší pátek 13. ledna a tak dlouhou dobu děj filmu netrvá.
[bez zařazení] Hned na začátku, když Máňa sjíždí do rybníka, je vidět ruka člověka schovaného na podlaze kabiny, otáčející volantem.
[posloupnost] Když dává Koudelka vejce do kufru je pruhované pyžamo nalevo, na nádraží ho má ale najednou napravo a na tramvajové zastávce je zase už nalevo.
[posloupnost] Na začátku filmu na návsi, když nastupuje pán do vysokozdvižné plošiny je v ní opřena cedule se symboly křížkem nahoru. Pak je střih na Koudelku a pak zase na plošinu, ale cedule v ní je hvězdičkou nahoře.
[posloupnost] Na začátku filmu, jak jezdí ten "prodavač" na ještěrce, tak poprvé vyjede až nahoru, takže rameno, na jehož konci je plošina, je vůči zemi takřka kolmo, pak je střih, a rameno je se zemí téměř vodorovně nastavené.
[chyby v animaci/efektech] Když F.Koudelka předvádi nováčkum sílu zvedaní motoru, tak vyzvedne motor z auta, ale motor nahoře už stojí, ale Franta pořad ještě ručkuje řetěz, to by musel ještě stoupat.
[posloupnost] Když v závěrečné rvačce v hospodě navrhuje František Koudelka Karlovi přesunutí výměny názorů na jiný termín, má kondiciogram v levé ruce. Když se však po úderu zvedá z orchestřiště, má papír v pravačce.
[chyby v animaci/efektech] Při střelbě doc. Chocholouška z tarasnice na zřízence se ti dva kryjí na zahradě ústavu za stojany s ozdobnými vázami. Při rozstřelu každé vázy padají k zemi a poletují vzduchem lehké úlomky polystyrenu.
[posloupnost] Když František koudelka vstává ve středu, kdy má svůj úspěšný den, v ruce drží na peřině svůj kondiciogram, čístý jako nový, přitom předtím měl v servisu patálii s olejem, kdy kondiciogram ukazoval kolegovi a přitom si jej zamazal od oleje. Stejně tak vstal z postele a měl jiné trenýrky nez další záběr, kdy byl v chodbě.
[posloupnost] Dvacátého sedmého září by na stromech ještě mělo být lupení a tráva zelená. Ve většině záběrech závodu z Konopiště však můžeme vidět holé stromy a zašedlou trávu. Že by na Konopišti probíhal podzim rychleji než jinde v okolí? Protože na výstavě Uko Ješity už listí na stromech je.
[bez zařazení] František Koudelka nezašpalkuje Fiata a ten ujede přes vrátnici bez řidiče. Následně proráží kamenné zábradlí mostu a padá do vody. "Kamenný" blok zábradlí, který spadl do vody s autem, však nejde pod vodu, ale plave po hladině - zřejmě polystyrén.
[posloupnost] Když si Koudelka půjčí Mustanga a nasedne do něj, tak je na záběru za stěračem lístek. Když vyjede z dílny, tak už tam není.
[bez zařazení] Když se v ordinaci chce Chocholoušek omluvit Uko Ješitovi za politováníhodné nedopatření, neumí japonsky. Říká sestře: "Zavolejte mi Orientální ústav, japonskou sekci". Sestra čapne telefon a z hlavy ví telefonní číslo na tuto instituci, jako by tam volala denně.
[bez zařazení] V 70. letech nebylo 28. září státním svátkem. Proto je divné, že by ve středu 27. září měla být nějaká taneční zábava, trvající i přes půlnoc, když ráno mají jít lidé do práce.
[posloupnost] Po příjezdu do Prahy nastupuje František Koudelka s davem do tramvaje č. 13, vzápětí vystupuje z tramvaje č. 22.
[posloupnost] Na začátku filmu, když Koudelka jede do Prahy, má nejprve v kufru košili nalevo a pyžamo napravo. V dalším záběru, když vyndavá praská vajíčka, změní pozici a hned v dalším záběru, když otevře kufr, zase opačně.
[bez zařazení] Koudelka, považován za japonského malíře, přijde k té dámě s kyticí růží a začne přitom recitovat: " Růže, k lásce schůdeček, s úctou, Béda Hudeček." Kde se najednou naučil japonský malíř tak perfektně česky a bez přízvuku nikomu není divné?
[faktické chyby] Dost důležitá chyba, kterou si uvědomí jen ten, kdo to zažil. Jedná se o umístění píchaček. Je vidět, že byly umístěny jen na přechodnou dobu. Standardně byly píchačky (karty docházky) i píchačky (píchací hodiny) v úplně uzavřené místnosti nebo se stavěly alespoň nouzové přístřešky, aby na ně v žádném případě nepršelo.
Verze 3.3.0 All Rights Reserved
Podmínky užití | Reklama
RSS | Kontakt | FAQ
0.023 sec. (PHP: 45% SQL: 55%)