home
Horem Pádem

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
60 %

Tyhle naše filmy mám opravdu ráda, vždy mě donutí k zamyšlení a většinou se na ně musím dívat ještě jednou, abych všechno pochytila. Tento nebyl výjimkou. Zabývá se tématem stále více aktuálnějším. Macháček je podle mě hodně flexibilní herec a každou roli mu věřím. Forman nebyl až tak přesvědčivý a stejně tak někteří další herci, ale i tak se mi film jako celek líbil až na pár hluchých místeček a určitě se na něj ještě někdy podívám.

8. ledna 2013

Celkem to jde, je to promyšlený film. Jen herci měly své rezervy. Ale není to film, kterých bych často vyhledávala.

22. října 2010
avatar uživatele
50 %

Nuda

Macháček a Dušek - bomba, mám je ráda jsou super! Musím uznat, že kdyby v tomto filmečku nehráli, tak bych asi usnula.. Pro mě je to další český film, který se snaží být umělecký a čerpá ze sociální tématiky, která už je v tomto způsobu podání pasé, hlavně pro mě jako diváka.

21. ledna 2008
avatar uživatele
80 %

Myslím, že se jedná o docela kvalitní český film...Duška jsem ještě v podobné roli neviděl...a myslím, že to byla docela příjemná změna...to bych do něho nikdy neřekl...je vidět, že umí zahrát opravdu cokoliv...jinak ani Macháček opět nezklamal...ten je podle mě zárukou kvality..a kdyby ve filmu nebylo pár docela dlouhých a otravných scén...viz. asi půlhodinový rodinný oběd...který se myslím moc nevyvedl...a docela nudil...film by dostal alespoň ode mě ještě nějaký ty bonusový bodíky...však se podívejte sami...bude to stát za to...

28. října 2007
avatar uživatele
100 %

? HP ?

Smutnoveselá komedie o futbalových fanoušcích, emigrantech policajtech utečencích a jiních "jiních" (;lidech... Smíšené pocity - jako z každé smutnoveselé komedie o vniknutí do psychiky a hlavně do sociálneho cítění hlavních hrdinů...

15. srpna 2007
avatar uživatele
10 %

Tak to vidím já...

A máme tu další českou komedii ve stylu pelíšky a pupenda, tentokrát ještě vážnější a posunutou o dalších dvacet let kupředu. Děj je stejně předvídatelný jako u pupenda a jde o další ždímání suchého hadru. Narozdíl od pupenda to ale pro mě není takové zklamání, protože sem přesně tohle čekal.

9. srpna 2007
avatar uživatele
60 %

Ježíši, dyť je černej!!!

Macháčka mám hodně ráda, taky tady exceluje jako konečně všude (až na tu novou reklamu s tím županem). Zasmála jsem se, možná kdyby byla možnost, podívám se znovu, ale něják po tom filmu nepídím, nesháním ho, je dobrej, ale zas ne tak moc.

24. června 2007
avatar uživatele
80 %

Sice se asi na Horem Pádem znovu nepodívám, ale zanechalo to ve mě pocit z dobrého díla, má něco do sebe.

3. března 2007

Pádem Horem

Macháček je excelentní. Bohužel, zbytek filmu je horší. Ani opakované shlédnutí můj názor příliš nepozměnilo... Zřejmě můj mozek zdegeneroval pod vlivem amerických velkofilmů. Njn, zřejmě tohle není moje krevní skupina. Možná přístě. Horem Pádem si vysloužilo 60%

1. března 2007

Mám rád Macháčka a v tomhle filmu mě opět nezklamal.Je to typicky česká komedie,člověk se u ní zasměje,ale není to nic vyjímečného.Prostě dobrá česká komedie.

28. ledna 2007
avatar uživatele
70 %

Na českou provenienci vydařený film, docela jsem se i zasmála, určitě mě příjemně překvapil. Dřív jsem si nebyla jistá Macháčkem, jestli je vůbec herec, nebo jen parodie sebe sama, ale tímhle hereckým počinem mě přesvědčil, z celého filmu bezpochyby vyčníval v dobrém slova smyslu. Vtipné dialogy, závažné problémy, otázky k zamyšlení, jen poněkud "vyšumělý" konec.

4. ledna 2007
avatar uživatele
10 %

Můj Ty Bože ... !!!

Proč já XXX se dívám na takové České kraviny???Měl jsem co dělat abych u toho neusnul ... opravdu nemám co kladného říct - napsat.Snad jen TŘÍSKA a FORMAN mi ve filmu nevadili a byli dobří!!!Zato Pan Hřebejk je horší a horší a to byl nejspíš nejlepším rejžou u nás.Naštěstí se chopil práce i STRACH a svými díly vybočuje z řady zaběhnutých vyumělkovaných dramat o českém člověku ... :@)

4. ledna 2007
avatar uživatele
70 %

Macháček skvěle

Začátek byl celkem v poho...nejvíc mě asi zaujala rodinka Franty s malou negerskou kukačkou, Macháček to skvěle zahrál - neměl chybu. Ty ostatní příběhy, hlavně ta rodinka z Austrálie, byly docela nudné...ale tak celkově myslím, že tento film patřil k lepším, co Češi v poslední době natočili

2. ledna 2007
avatar uživatele
70 %

Nejdřív jsem myslela jaká to zas bude kravina - Macháčka teda opravdu moc nemusím. Lepší český film, dobře promyšlený, ale ten konec, ten moc dobře dotažený nebyl...

2. ledna 2007
avatar uživatele
70 %

Mně tento film nějak zvlášť nezaujal. Připadá mi takový nemastný neslaný, i když námět je dobrý a nepatří film k nejhorším, nemusím ho. Spíše se mi líbí druhá polovina filmu, kde už se něco děje, ten začátek je celkem nudný.

1. ledna 2007
avatar uživatele
10 %

Blbina

Nikdy sem ten film nijak zvlášť netoužila vidět, když nám ho ale pustili v autobuse, tak sem si řekla, že se teda podívám, rozhodně lepší, než se dívat z okna do tmy. Opravdu hodně sem se nudila. Žádný pořádný děj, jen strašná nuda. Češi si chtěli zahrát na to, že umí zpatlat dohromady více příběhů a fakt se jim to nepovedlo. Snad už se o nic takového pokoušet nebudou.

8. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

Supeř film

Sice jsem čekal ňákou komedii kde se člověk začne na začátku smát a přestane na konci ale byl to film jinýho ražení smutný ukazujíce náš český stát jak občas vypadá

17. srpna 2006

český průměr

Neměl jsem v plánu Horem Pádem někdy zhlédnout, když nám ho ale pustili v autobuse, nic jsem nenamítal... Musím uznat, že je to film se slušnými hereckými výkony. Je ale škoda, že je jako ostatní české filmy – totiž že je bez děje. Tím pádem tomu chybí pořádný konec (tedy jeden z nejdůležitějších aspektů filmu)... Kdyby tvůrci vylepšili děj, mohlo by Horem Pádem dostat třeba i 100 %.

16. července 2006
avatar uživatele
50 %

Film není zrovna nejlepší, pokud bychom ho chtěli srovnávat s Pelíšky a dalšími českými filmy. Je tu hodně použit černý humor a i když jsem se tomu ze začátku smála, teď už mě to moc nebere. S odstupem času taky vidím nepěkné naražky na rarismus a to se mi nelíbí ještě víc.

4. června 2006
avatar uživatele
60 %

Druhá strana mince

Pro mě osobně tento film nepředstavoval nic zvláštního. Patrně jsem jej nepochopila anebo byly všechny zápletky a "témata k zamyšlení" pro mě příliš jednoduché či ohrané... Můj celkový dojem je, že to není špatný film(Tím chci říci, že většina českých filmů mě neoslovila.).

12. května 2006
avatar uživatele
70 %

Presne ako v názve, tak sa odvíjal aj dej filmu. Pripadalo mi to veľmi rozdupané a človek sa do toho musel zahryznúť, aby mu neušla nejaká pointa. Je pekné, že aspoň česká filmová tvorba nezaspala a tvorí aspoň takéto čriepky kinematografie.

9. května 2006
avatar uživatele
60 %

Fándíš, fandím, fandíme

Nijak zvlášť mě tento film neohromil. O pravověrných fanoušcích. Černý humor není tak uplně můj šálek čaje. Ale i tak se našlo pár scén které byly ojedinělé a svým způsobem i komické. Nemusím už tenhle film vidět znovu ale jsem ráda že vím, o co jde...

23. dubna 2006
avatar uživatele
80 %

Parádní komedie, no spíš černá komedie, která se povedla. Děj má v sobě kouzlo českého pojetí vtipu.

12. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Nádherný...

Krásnej filmeček, další z české tvorby, který se náramně povedl. Všechny příběhy byly tak skutečný a kouzelný a přitom tak smutný i veselý. No chvíli člověk brečel a pak se smál. Konec byl nejzajámvejší. Kéž by takovýhle filmů bylo víc, vážně skvěle !!!

26. března 2006
avatar uživatele
30 %

Pádem horem:-)

No já nemám moc v lásce české filmy, pořád se mi zdá, že jim něco schází a těch pěkných je jen pár za rok. Tenhle docela oceňovali, kámoška ho chválila, ale mi se teda nelíbil. Přišlo mi to místy až trapné, jedině se mi líbil příběh té ženské s ukradeným dítětem, ten stál za zamyšlení, ale jinak mě film opravdu nezaujal... Přišlo mi to takové rozkouskované, moc se mi nezdá, zda to drží pohromadě...

21. února 2006
avatar uživatele
80 %

Film roku 2004

Je to snad poprvé, co souhlasím s filmovou akademií a jsem rád, že tenhle film dostal Českého lva za nejlepší film roku 2004. (fanoušci Snowborďáků snad prominou) Je pravda, že mi už docela začíná vadit, že se v Čechách natočí ročně 19 filmů z 20 o lidských vztazích a téměř o ničem. (říká se tomu "prý" tragikomedie) Ale u tohoto filmu jsem se vážně bavil. Je sice plný takového toho hospodského humoru, který není úplně intelektuální, ale dokáže rozesmát jako žádný jiný. Líbili se mi i herci (jen Forman byl nevýrazný). Jinak souhlasím s názorem, že nějaké scény byly nadbytečné a zbytečné, ale jinak mě Jan Hřebejk překvapil. Po Pupendu jsem čekal úplnou zhovadilost a ono se na to dá koukat a dokonce z toho mám i zážitek skoro jako z Pelíšků nebo z Musíme si pomáhat

4. února 2006
avatar uživatele
100 %

..........

tak to jsem nečekala,že se češi vzmůžou a poddají takovéto obzvlšt vynikající výkony....jsem ráda,že toto dvd mám!!!často na něj čučíme!!!

15. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

100%

Vynikající film o tom jak to vlastně je...ty hlášky...herecký výkony...nejen komedie...prostě super

26. prosince 2005
avatar uživatele
40 %

horempádem?

Rozhodně se nemohu považovat za znalce filmů,ale tento film mě utvrdil že si mám počkat až na x-tou reprízu nebo vydání na cd či vhs.
Známí herci nebo (poslední dobou stále stejní)oblíbenci režisérů nemohou sami o sobě zvednout úroveň filmu.Tento film mě vysloveně zklamal.

22. prosince 2005
avatar uživatele
60 %

horem pádem,spíš tím pádem

Popravdě řečeno, nebyla jsem nijak uchvácena. Nevím, proč se Hřebejk neustále snaží vměstnat do filmu, co nejvíce známých a výrazných tváří (obsazení Duška jakkoli ho jako herce mám ráda do role hooligan, působí spoše parodicky, stejně jako Jiří Macháček), filmu spíše sluší opak (skvělá Nataša Burger, i Petr Forman). Film nemá ani jednoznačnou gradaci a vyústění, tak nějak jsem nevěděla, co bylo hlavním účelem filmu, jaké ponaučení jsem si z něho měla odnést, co se nám snažil vlastně sdělit. Ne, že by byl až tak úplně plochý, občas překvapí skvělými scénami (stolová scéna), jen by potřeboval malinko "dopilovat".

8. prosince 2005
avatar uživatele
50 %

No...

Na tenhle film jsem se těšila a byla to chyba. Je to tak na jedno podívání a chvílemi to dost pokulhává, takže jsem z toho byla docela otrávená. Myslím si, že tvůrci měli na víc, námět to nebyl špatný. Bohužel.

8. prosince 2005
avatar uživatele
50 %

Slabota!!!

Skoro po všech stránkách nepovedený film. Někdy mi připadalo, že to je nadsázka, sarkasmus, ironie... že přece Hřebejk s Jarchovským JSOU schopní filmaři a že ty nesmysly, které strkají do úst většině herců, nemůžou myslet vážně!!! V žádném rozhovoru s nimi jsem se ale nic podobného nedočetla - a tak se obávám, že především námětem filmu šlápli hodně vedle.
PS: nechápu, jak někdo může velebit výkon Jiřího Macháčka. Zvláště scéna na policejní stanici mi teda přišla dost trapná. No, fakt je, že s tak blbým monologem asi hnout nešlo...

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Celkem to de

I když pelíšky se mi líbily víc,myslim,že se ten film celkem povedl.Přišlo mi,že všichni herci hráli celkem dobře.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Konečně...

...se mi nějaký film od Hřebejka líbil. O předchozích Pelíšků (ne nekamenujte mě...) a Pupenda se totiž úplně liší, proto možná nesedl těm co se u nich uchytili předchozí filmy. Jinak všichni zde hrají skvěle počínaje Liškou a konče Macháčkem, možná mi film sedl také proto, že nebyl obsazen pan Donutil, kterého nemám moc rád (ne nekamenujte mě...).

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Docela dobry..

Na to, ze se mi uprostred filmu v kine rozbila sedacka a ja musel zbytek vydrzet v dosti neprirozene poloze, se mi film libil stejne jako ostatni Hrebejkovo filmy, u kterych jsem se valel v kresle. Proste.. hlavne ze jsem se nenudil...

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Povedený

Dobrej film. Vydržel jsem se na něj dívat dvakrát a to dokonce v kině, což je u mě velikej úspěch. Místy (vlastně pořád) hodně vulgární (sprostej jako sviňa), ale bez toho by to asi ani nebylo ono. Prostě povedenej, dobře natočenej českej film s perfektníma hereckejma výkonama

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Zajímavý závěr

Tragikomický film o rasové toleranci, na který jsem šel z počátku pouze proto, že jednu z rolí ztvárnil Jaroslav Dušek, u kterého miluji jeho filmové herectví. Ale i přesto, že se výše zmíněný objeví na platně párkrát na pár minut, tvrdím, že Jaroslav Hřebejk odvedl dost solidní práci. Poslední obrazy, které se dějově odehrávají v Austrálii ukazují, že máme v otázce rasové tolerance co dohánět.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Horem pádem

Nesnáším Jana Třísku, proto se mi film nelíbil, trochu to vylepšila výkonem Emília Vašaryová, jediný co se mi na tom líbilo, byly záběry z Prahy. Film se panu režisérovi Hřebejkovi moc nepovedl.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Jsem unesena

Film Horem padem mne doslova dostal> po Pupendu, ktery mne trochu, ale opravdu jen trochu sklamalo se Hrebejkovy povedl dobry film a vykon Machacka ja excelentni!

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Celkem good

No k dokonalosti tomu fakt chybi hodne, ale spatny to podle me neni...kdyby tam nehrali Liska, Machacek...,tak to ale bude doost nezazivny, a konec byl divnej

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Macháček na Hrad

Šel jsem do kina na dobrou českou komedii a taky jsem ji viděl. Další skvělý film ukazující vyspělost české komedie a herectví(J.Macháček, J. Dušek, J.Budař, J.Tříska......). Jako každá hřebejkovská komedie měla i tato hodně dobrých scének a hlášek. Ale nebyla to jen komedie. Skělý konec nás vedl k velkému zamyšlení...
Takže "SPARTA PRAHA -- OLE"

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Dobry cesky film

Konecne sem videl film Horem padem a muzu rict ze to je opravdu kvalitni cesky snimek, ktery se nesnazi nijak utect nebo se schovat pred realitou a zobrazuje ji, presne takovou jaka je. Proto snad vychazeji situace, ktere se tu odehravaji, tak horkosladce a clovek ma pocit ze snad konecne vidi zivot jaky je a ne jenom veselou komedii. Tento film mohu doporucit vsem (ikdyz nektere ceske mensiny asi nebudou souhlasit). JE to super odvedena prace Ondreje Hrebejka i vsech zucastnenych hercu.

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

NO , nic moc

Fim je nic moc ,,, je to už opravdu sm+ěska Samotářů a Jedny ruky,,,

Chtělo by to nový nápad ... a už vyměnit herce , ti nám práve tyto filmy připomínají nejvíc.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Skvělý film

Většina lidí asi očekával další hořkou komedii. Ale hlavně tu komedii. A ano film je místy velmi zábavný. Ale není to, to jediné, co si z filmu odnesete. Mě se líbil právě proto, že v něm není pouze vtip za vtip a v každém dilalogu nějaká hláška, ale i pro tu "hořkost" či tragičnost jestli chcete. Už dlouho jsem neviděl tak dobrý český film. Jen tak dál.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Horem Pádem

Můj názor je takový,ne každy film mi neco řekne, HOREM PÁDEM mi ukazal jak to ted asi v zivote (i v Praze) chodi,podle me ukazuje tehle snimek realitu a to nekterym filmum chybi.Jinak skvela kamera a herci sve postavy stvarnili skvele.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Skvělé jako vždy

Troufám si tvrdit, že na rozdíl od ostatních Hřebejkových filmů není Horem pádem počinem, který osloví naprosto všechny. Tentokrát nejde prvoplánově o komedii s půvabným humorem; Horem pádem je i drama, které je velmi podnětné a místy působí až depresivně. Mě například hodně emotivně obohatily scény, jimž dominovala úžasná Emília Vášáryová, která si Českého lva za svůj výkon zaslouží opravdu jednoznačně; byla prostě skvělá. Nutno říci, že Hřebejk to s herci mimořádně umí; ve filmu zazářila i velká spousta dalších, jako např. Jan Tříska, Petr Forman, perfektní byl i Miroslav Macháček (prostě k zulíbání). Film byl dobře koncipován jako životní příběhy několika obyčejných lidí, které v sobě nesou jisté specifikum, a nutí diváky, aby o nich přemýšleli a snažili se pochopit jednání postav. Dále musím ocenit práci scénáristy Petra Jarchovského: skvělé originální náměty zpracoval do působivých scén a vyvaroval se plytkých dialogů. Horem pádem jde ve filmovém světě rozhodně horem.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Super

Pri sledovaní tohto filmu som sa sám sebe čudoval, že sa mi to páči. Slabý príbeh, vcelku nudné dialógy (až na Frantu). Treba ale uznať, že Čekého Leva dostal tento film právom.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

VELMI DOBRÝ

Už téměř 20 roků si soukromě klasifikuju filmy podobně jako ve škole pohledem dost přísného profesora. Stupnice je následující: 1 - výborné, opravdu jen ty špičkové, 2 - velmi dobré, chci ještě jednou vidět, 3 - dobré, viděl jsem, víc už nemusím, 4 - dostatečné, vlastně dost špatné, vůbec jsem nemusel vidět, škoda času, 5 - nedostatečné, na propadnutí neboli propadák. ***** Už po prvním shlédnutí jsem typoval tento film, že získá řadu ocenění, což filmoví odborníci na nedávném Českém lvu potvrdili. Překvapují mne celkem jednoznačně negativní hodnocení recenzentky Veroniky. Nepovažuji tento film za jeden z nejlepších, ale řadím ho mezi VELMI DOBRÉ, na které je možné se po čase znovu podívat. *****

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

ujde to

Chvíli sranda chvíli psycho. Scény s maháčkem a duškem jsou asi tou nejlepší věcí co film má(Pokud jste viděli verzi pro neslyšící tak ještě ta ženská co komentuje děj) :)

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Tak to jo

Bylo to slušné.Když se někde oběví Macháček tak by to měla být pecka.Moc dobře svou roli zahrál.Čekala jsem sice,že to bude trošičku lepší...ale dalo se to!

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Kvalitní film -a to český

Originální námět a supr napsaný scénář. Herecký výkon jako od Macháčka, Duška, Třísky a mnoha dalších je záruka kvality již před natočením filmu. Tenhle film reaguje na problémy moderní doby jako emigrace, imigrace, rasismus, nespravedlivé zákony atd. OSCARa by zasloužil, jenomže AMERICKÁ FILMOVÁ AKADEMIE, nezná pravou stránku věci....

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Jo

je to dobrý. Stojí to za to. Lepší je část z Duškem a Mácháčkem. Dušek jako Ultras je dokonalý. Mácháčkům pysk je naprosto bezchyby. Takže K...A FANDIM!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Jak kdy

Film to byl celkem dobrý, ale jen když tam byl Jiří Macháček, Liška, atd. Jinak se mi ten příběh kolem Třískovi rodiny moc nelíbil.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Horem pádem

Je to takový normalní filmeček.Líbilo se mi to,ale do kina bych na to určitě nešla.Ted nechci aby to vypadalo jako nějáký brak,prostě mě to jen pořádně nezaujalo!.Počkejte si na to radší až to budou dávat v TV.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Horem pádem

Tenhle film se mi nelíbí.Protože je takový bez humoru uznávám že občas tam jsou takové scénky na zasmání ale jinak je to jen bezduchý děj.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

dobrý český film

Až na občasný nezáživný místa, jako ten oběd u Třísky je to celkem dobrý. Bombový je třeba Liškovo p**ování. Některý skvělý hlášky mě taky dostali.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

...

mě osobně se horem pádem líbilo moc, už jenom kvůli tý scéně u stolu, kde je emilía vašáryová prostě nepřekonatelná..jeho jedinej hendykep je to že ho natočil hřebejk kterej předtim udělal pelíšky, na což u lidí doplatilo i pupendo..a taky si myslim že lidi dost zmátlo obsazení - jo hraje tam macháček a liška, bude švanda..a ono prd, ten film je prostě o rasismu a to sranda neni..

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

?

Není sice tak dobrý jako Pelíšky, ale i tady jsem se docela zasmála. Navíc film sleduje osudy hned několika postav, takže člověk ani nemá čas nudit se. Pár hlášek bylo super, člověk se sem tam zasměje. Nejvíc se mi líbil výkon paní Vašáryové, ta byla prostě neodolatelná.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

:-)

hřebejk je režiser, kterej si zaslouzi Oskara za valnou vetsinu svych filmu...horem padem mezi takove filmy patri!!!!je to film ktery nas(nebo alespon me) donutil k mensimu zamysleni......to kazdej film neumi...neni to klasicka komedie na kterou sme zvykli, ale je to proste SUPER film!!!!!!Nektery hlasky sou BEZVADNY!!!!!!!A jirka machacek je suprovej!!!!!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

bez chyby

Myslím, že tento film by ani komentář nepotřeboval, Jirka Macháček opět nezklamal, jeho hlášky jsou nezapomenutelný:) dávám stovku

Kdysi dávno

...

Nebylo to vůbec zlé,naopak bych řekl že velmi povedené,akorát me tam trochu štvali ty sáhodlouhé pasáže kdy se sešly obě rodiny a povídali si! To mě trochu nebavilo!

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

komedie

Horem pádem je docela dobrej film, dobrý scény, dobrý vtipy a hlavně vostrej výkon Jiřího Macháčka(František).Ten je tam fakt hustej.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

good

Celkem dobréj film , sice sem čekala více humoru, ale i tak se mi tenn film libil . Macháček je dost dobrej herec :).

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Konečně...

První český film, který mě nadchl (pozn.neviděl jsem Pelíšky). Naprosto bombastický stvárnění soudobýho českýho prostředí, skvělej příběh a skvělej výkon paní Vašáryové (miluju tu scénu u stolu, když chtějí diskutovat rozvod). WoW!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Čekal sem víc

Ten film se místama dost táhne a těch nudných pasáží je tam na můj vkus poněkud dost. Naopak když na scénu nastoupí pan herec Liška tak mě úplně mrazí v zádech jak toho zmrda hraje reálně. Mácháček taky celkem jde, ale příde mi, že ta postava je už předem odsouzená, a navíc to jeho šišlání...a když srká tu polívku.... to už je doslova ponižování. Tříska a Vašáryová dobrý, ale na zadek si z toho nesednu. Naopak výbornej je Forman ml. Ten film měl a má podle mě mnohem větší potenciál.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Bezva

Bezvadná komedie s bezvadným obsazením. Macháček a Dušek nemají konkurenci. (kromě Donutila ten knim taky patří) Sranda od začátku do konce.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Marek Daniel

Když jsem film viděl poprvé, tak jsem ho zkritizoval. Teď podruhé mám na něj úplně jiný názor. Rasismus a sparťanské podivíny jsem přešel a jen jsem se bavil. Skoro každá postava tam má vtipnou repliku.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Paráda

Skvělý film, skvělá sranda, skvělé herecké výkony a hlavně skvělá režie.. Tohle opravdu musíte vidět.. :)

Kdysi dávno
avatar uživatele
40 %

Horem i dolem

Byl to sise poutavý příběh z obyčejného života , ale myslím si , že to byla hrůza hrůzoucí....Pa.....

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

nic moc

Musím říct, že po takové reklamě mě samotný film docela zklamal. Rozhodně jsem čekal víc. Jediný, kdo to ještě tak nějak zachraňoval byl Macháček. Jinak ale to bylo špatný a potrvá hodně dlouho, než si to zase pustím.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

L--o--o

zvláštní příběh se zvláštním koncem...tak ňák bych to popsala:)))) Docela mě ale ohromil konec, kde byly záběry zfanatizovaných fotbalových pořízků...to je fakt...teď se už nedivím tomu, když ve zprávách říkají, jak se zas chlapi pomlátili na stadionu, protože nevyhrál jejich klub:(((

Kdysi dávno