NÁZORY K FILMU
...
Dobrý akční kousek s Travoltou. Nejsem zrovna Ttavoltův fanoušek, ale tahle role mu sedla. Film je plný akce, zvratů i hlášek. Nenašel jsem na něm nic, co by mi vadilo.
...
Bezvadný film
Po shlédnutí všech čtyřech dílů Taxi, a třech dílů Kurýra, následně po trháku Takenu se zjistil, že zkrátka Francouzi dovedou udělat lepší film v současnosti než Američani, resp. pan Luc Besson.
A tento snímek je stejně kvalitní a na stejný úrovni, jako hollywoodský trháky. Ze začátku to vypadá celkem nudně (obyčejný slušný agent, doma se pomiluje s přítelkyní) a od té doby co mu do telefonu řeknou, ať udělá to a to, tak bum bác - najednou má film spád, je plnej napínavých akčních kousků, napětí a taky černýho humoru. Možná teď vyzním jako hovado, ale když najednou zastřelil kamarádku své přítelkyně, nebo nabořil policejním vozem kolonu s následným výbuchem, tak mně popadl celkem záchvat smíchu.
A myslím si, že film má správnou délku, není ani moc krátký, ani moc dlouhý, to už by pak byla nuda. John Travolta dokonale sedl do té role, chvílema mi připomněl drsňáka z Pulp Fiction (odkazuje se tam tím, že si objednal na večeři Royale sýr), jen s tím rozdlílem, že má plešku.
Film mi přišel i chvílema naučnej, viz. ta scénka, jak říká Charliiemu, že neznal minulost svojí partnerky nebo jak jeho velitel odmítá zrušit na základě domněnky celý summit. Myslím, že z těchto situací by se měli lidé bzít ponaučení, ale to je tak už trošku filozofie bokem.
Skvěle jsem se bavil a s radostí ho shlédnu znovu. 100 %
...
Tenhle film je klasické akční béčko. Slabý děj zachraňuje celkem vydařená akce. Travolta hraje přesně to co se po něm chtělo, ale tihle akční hrdinové už patří tak do 80let. Jeho divokost má kontrastovat s celkem konzervativní postavou Meyerse, ale to se díky vlastnímu příběhu i hereckým výkonům spíše nedaří. Navíc Travoltovy hlášky jsou opravdové klišé. Od pánů Bessona a Morela bych opravdu čekal více.
...
Myslel som si že John Travolta už patrí mimo filmu no v tomto prípade nie. Jeho čierny humor a všeobecne jeho správanie je v tomto neprekonateľné. Akosi som si ale musel zvykať na tú plešinu :D kamera bola ale tiež dosť dobrá bez ktorej by mal film u mňa hodnotenie určite menšie.
...
From Paris With Love
Docela me mrzi jak spatne hodnoceni tenhle film ma, ale ja musim rict ze se mi tenhle film totalne libil!! Po tom co jsem videla rezisersky debut Pierra Morela Taken (96 hodin) jsem vedela ze tenhle bude taky skvely, jeste ke vsemu kdyz se zase odehrava v Parizi coz uz automaticky navazuje perfektni atmosferu. Dalsim absolutnim lakadlem k tomuto filmu byl John Travolta, ktery je jeden z mych nejoblibenejsich hercu a Jonathan Rhys Meyers, ktery me lakal jen kvuli jeho vzhledu nez nejakemu hereckemu talentu. A kdyz jsem se na film konecne podivala, nebyla jsem ani trosku zklamana. Film zacal vlazne a svezim tempem, charakter Meyerse Reese si me ziskal hned na zacatku a pak proste prislo prave eso - Travolta. Vsechno od jeho vizaze az po jeho hlasky bylo perfektni. Naprosto jsem mu verila, ze byl CIA agent. Diky jemu byl film tak akcni, ale jeho vtipne hlasky nemely chybu a byly vzdycky perfektne nacasovane. I kdyz film byl silene akcni, byly momenty kdy si clovek mohl na chvili odechnout a soustredit se i na neco jineho nez kolik lidi Travolta odrovnal v predesle scene. Strasne se mi libilo jak Morel dokazal ukazat pravou tvar Parize, coz se mu ostatne povedlo uz v Taken. Cekala jsem ze Travolta bude dobry v akcni roli, protoze se mi strasne libil uz i ve filmu Taking of Pelham 123 (Unos vlaku 123), ale tady byl asi tak 10x vic akcnejsi a hlavne byl kladny hrdina, coz jeho charakter delalo jeste lepsim. Film mel strasne dobre stupnovani, pomalu se draly na svetlo dalsi a dalsi detaily a kdyz prisel climax filmu tak sem byla fakt prekvapena, protoze sem to necekala. Konec byl taky dobre udelany, klasicky happy end ale v tomhle pripade by se ani nic jineho nehodilo. Musim uznat ze to postradalo takovou tu hlubsi a vice emotivni myslenku, jakou mel Taken, ale tohle bylo uplne o necem jinem a takovou akcnost to potrebovalo. Triky byly naprosto bezchybne a i hudba se mi strasne libila. Byla jsem trochu zklamana ze film byl tak kratky, ale nic v nem nechybelo, takze to se dalo prekousnout. Nevim, proc ma tenhle film tak spatne hodnoceni, jedine co me napada bude otresny cesky dabing, ktery je proste v posledni dobe na dve veci u hodne filmu. V cestine tenhle film ztrati tu puvodni jiskru. Ale jinak...tenhle film je pro me vazne pecka a myslim ze od rezisera Pierra Morela uvidime jeste velke veci!!
...
Tohle byl zvláštní film. John Travolta tam teda vypadal. Co se týče druhého herce Jonathana Rhyse Meyerse, bylo hezky vidět, jak se během filmu měnil, jeho vizáž...
no a co se týče filmu. Jako akční byl dost, ale poměrně jsem ho nechápala. Travolta pořád nějak táhl Meyerse, nevysvětloval proč, z nějakého důvodu prostě někam přišel, střílel, odešel. Tak xkrát. Takže děj velmi pokulhával. Hlavní zápletkou a koncem hlavně chtěli asi dostat diváka, ale po celém tom filmu už to člověku bylo docela jedno, nebo alespoň mě osobně už to nevytrhlo. Takže film nic moc (spíš nic než moc), ale pořád se tam alespoň něco jednoduchého dělo.
...
Co jsem mohl čekat od filmu From Paris with love s Johnem Travoltou? Moc jeho filmů neznám, ale nepotřebuji znát ani jeden jeho film, abych poznal, že jeho role nezačínají, ale už dávno stagnují. Tento film jsem si pustil, protože jsem potřeboval něco kratšího a tento požadavek taky s filmem trvajícím 80 minut dosáhl svého. A co si o něm myslím? Z příběhového a dějového hlediska se může tento film zařadit mezi ten nejzbytečnější odpad, ale k mému překvapení jsem se u něj zas tolik nenudil. Tvůrci, podle toho, co jsem právě viděl, nejspíš jen požádali své asistenty, aby jim z knihy udělali výtah. Jinak si to nedokážu vysvětlit, protože takhle kniha přece nemůže vypadat. No a pak si dali práci jen s několika akčními scénami a bylo to. Stvořili osmdesátiminutový film, kde není absolutně nic jiného, než pořádná dávka akce od obyčejných přestřelek až po automobilovou honičku. Kdyby tento film vznikl tak před dvaceti lety, možná by měl úspěch, ale absolutně nechápu, jak s něčím takovým mohl někdo přijít v nynější době. Ale abych se neztratil, nenudil jsem se z toho důvodu, že film byl krátký a i docela vtipný. John Travolta mě rozhodně bavil daleko více, než ve svém nedávném filmu Únos vlaku 1 2 3. Jeho hlášky se vůbec nelišily od ostatních filmových frajerů, ale dokázaly povzbudit v už tak dost stupidním filmu. Příběh… To je podle mě skoro škoda slov. Ani pořádně nepotřebujete vědět, o co jde, ani co jsou hlavní postavy zač. Hned od začátku se začne střílet a zásobník filmu vydrží ještě notných pár desítek minut. Film jede rychleji než na běžícím pásu. Akce je svižná a nezastaví se, dokud neleží na zemi po střelbě alá Matrix dvacet špatných chlápků. Takhle působí John Travolta a jeho připo…ný parťák J. Rhys Meyers si tu v pozadí řeší partnerské problémy… Jak prosté. A děj se ani nezmohl na větší rozšíření a držel se tak při zemi, že funkci úhlavního nepřítele natěsnali hrdinové ženě. A „velkolepé záchraně“ na konci snad ani nemusí být řeč. Na film bych doporučil se dívat nanejvýš ze stejných důvodů, jako já, jinak riskujete vážně hodně přiblblou podívanou.
...
Už když jsem slyšel více o holohlavém Travoltovi, nežli o filmu samotném, bylo mi to podezřelé. Ale po tom, co jsem se pln očekávání na From Paris with Love mrknul, ani nemusí. Na rovinu, je to totiž hrozná blbost! Přitom na jednom známém nejmenovaném webu byl už předem zvolen nejočekávanějším akčně humorným nářezem roku… Nejen že se tedy naděje neproměnily ve skutečnost, ale maska novodobého hitu se rozpadá více méně po půl hodině. Musela být fuška vůbec z toho sestříhat nějaký trailer neprozrazující nic moc hlubšího… to by se totiž okamžitě odsoudili k předčasnému propadáku. Takhle minimálně pár melounků vydělají, než se rozkřikne pravda. Jak vám brzy docvakne, jakmile se snaží jít pod povrch věci a scénárista se vytasí s "trumfem", který si škudlil na příhodný čas, jakou takous doposavad získanou úroveň to ohromě degraduje. Zápletka je vycucaná z prstu a v dnešní době filmů alias Bourne neohromí ani Pepu z Horní Dolní. Nevím na co přesně Luc Besson při psaní myslel, ale nic inteligentního to rozhodně nebylo. Copak se naivně domníval, že někomu to přijde nečekané a sedne si z toho na zadek? Prostě a jednoduše, ukazuje se, že Travolta se vzhledem plešouna je jediné světlé místo v už takhle bezcharakterním a snadném akčňáku. => Jak zmiňoval Pecca007, nebýt jeho, mohli by jít všichni k čertu s celým svým pofiderním filmem dopředu ověnčeným zájmem masy diváků. <= On a do jisté míry i akce… samozřejmě ovlivněná tím, že tam osobně figuruje ;-). Tyto pasáže sice nenabízí nic inovativního, mrtvoly padají rychlostí blesku, ale hezky se na to dívá. Ranař John proti všem! Což mi připomíná, absolutně nicotný význam Jonathana Meyerse. Ještě před filmem jsem ho v lásce dvakrát neměl a tak mě jen utvrdil v mých antipatiích. Herecký výkon postavený na pár grimasách, kterým vévodí neustálá vykulenost, si mě nějak nezískal. A nasadil tomu korunu v závěru… Ať se raději vrátí k Tudorovcům na Novu. Takže asi takhle: Na From Paris with Love by chuť byla, ale brzo vás přejde! Kdo nic nečeká, nic nezkazí. Jen doufám, že stejnou cestou nepůjdou i noví Poldové s Brucem Willisem.
...
bolo to osviezujuce a zaroven nic nove..bolo fajn vidiet znova travoltu a bol skutocne vo forme..v takej,ze ani seagal v najlepsich rokoch by sa nemusel hanbit:)dokonca travoltu ani len neskrabli,kdezto seagala aspon trosku nabili,aby sa nepovedalo:)..chlapec z matchpointu bol fakt slaby..dookala hrat pokakaneho sa mu nehodilo..ako pise podo mnou kolega,travolta je ten, kto je vo filme vtipny,akcny a hybe dejom..ostatni len sekunduju..aj spolu so zapletkou..lebo ani oni sami hadam nevedeli,na co davali ministrovi odpocuvanie atd atd...:)
...
From Paris With Love
Předchozí film o policajtech který jsem viděl nebyl moc akční a tak jsem se nějak pokusil to napravit. "From Paris With Love" měla být totiž zatím nejakčnější pecka roku a potvrzoval to i trailer. Scénář Luca Bessona zrežíroval Pierre Morel, který má na svědomí nejlepší akční řežbu roku 2008 s názvem "96 hodin", no pání! Navíc John Travolta jako hláškující skinhead po boku se šampónkem v podobě Jonathana Rhyse Meyerse. Vypadalo to na pěknej úlet (myšleno pozitivně). Rasistický podtext mi z filmu koukal přímo do tváře, ale co už. Vypadalo to jakoby se akční nářez měl opakovat. Spoléhal jsem na to, že tenhle film je pod rukami těch nejpovolanějších, takže by mě neměl vůbec zklamat. Houby! Film se nepovedl! Pokles kvality jde poznat. Tento film bude hodně trpět na tom, že jej diváci budou srovnávat s Morelovým předchozím filmem. Jenže on si za to vlastně může sám. Scénář působí jako kdyby ho Besson začal psát teprve týden před natáčením, tady se totiž všechno hroutí. Morel film zvládá. Akční scény mají šťávu, dobře se na ně dívá a diváka to až nutí si je pustit několikrát dokola. Ten scénář se ovšem hrubě nepovedl! Mezi oběma postavami neexistuje něco jako partnerská chemie. Besson napsal příběh o drsňákovi a jeho poskokovi, tak mi to připadalo. Příběh nedává smysl. Do poloviny filmu nevíme o co vlastně jde, proč se vlastně Travolta vůbec objevil na scéně a tápeme co to má vlastně Meyers za bokovku. Zkrátka samé zmatky a tvůrci o nich ví, ale myslí si, že na diváky zaberou právě ony vyšperkované akční scény, kterých je ve filmu dostatek. Závěr se taky moc nepovedl. Po všem tom množství různých filmů, které jsem viděl, jsem si tak nějak zvykl na to, že v závěru má film určitým způsobem gradovat a být napínavější a napínavější, ale tenhle film to jaksi postrádá. To, že nás v závěru obdaří režisér pár zpomalenými záběry ještě neznamená gradaci. Herecká stránka toho nemá taky moc co nabídnout. John Travolta je něco jako záchranná kotva celého filmu, protože film stojí pouze na něm a čerpá jenom z jeho výkonu a charismatu. Travolta si agenta už pěkně dlouho nezahrál, takže jde vidět, že se ve své roli vyžívá. Já hrát takového šílence, taky bych si to náramně užil. Jonathan Rhys Meyers mě docela zklamal. Ve filmu "Match Point" byl perfektní, ale tady ho zcela zastiňuje Travolta a jeho postava tu působí zcela zbytečně. Navíc vsadil na taktiku "jedné grimasy", takže herecky se taky nepředvedl nejlépe jak mohl. Zbytek herců už potom nestojí ani za zmíňku. Proč? Protože než se stačí nějak herecky angažovat, Travolta je sejme. Jedním dechem: "Akční řežba s holohlavým Travoltou! Problém je v tom, že to je pouze akční řežba s holohlavým Travoltou a díky zpackanému Bessonovu scénáři nebude film nikdy ničím větším!" Dávám 40 % za akční scény a Travoltu!