home
300: Bitva u Thermopyl

NÁZORY K FILMU

Tento film je udělán velice zajímavým stylem, občas až trochu odrazujícím od sledování, avšak na konci to má odůvodnění, kdy se ukáže to, že je celý děj vyprávěn. Vhodný pro ty co mají rádi historické bitvy a zvláště ty, co se zajímají o staré Řecko

15. března 2014
avatar uživatele
50 %

Krev. Pot. Testosteron.

Někteří režiséři točí dlouhé a pomalé filmy, na které mě baví se dívat. A někteří ne. Přihlédnu-li k tomu, že 300 je Snyderova prvotina, tak budiž - vážně to vypadá cool. Bohužel se toto povýšení formy na obsah v jeho dalších filmech nikam neposouvá...

4. března 2014
avatar uživatele
100 %

Třístovka :)

Tenhle film prostě miluju.Je naprosto úžasný,i když na historické filmy nejsem,tenhle prostě miluju.Bitvy jsou epické,hudba suprová,výkony herců skvělé..a krev mi tam vůbec nevadila :) Leonidas je prostě borec a ostatní sparťané taky.Zpomalené scény jsou bezchybné...a i když jsem rozhodně fandila sparťanům,Xerxes měl velmi zajímavý vzhled a dokonce jsem si jej oblíbila.Prostě film,na který se můžu dívat několikrát měsíčně.

28. února 2012
avatar uživatele
100 %

Rozhodně si nemůžu stěžovat. Styl natočení mi naprosto vyhovoval, víc než styl klasických filmů. Netvrdím, že v něm nebyly nějaké historické chyby, ale jako neznalec, jsem je neviděla. Vyzvyhnuto tam bylo především spartské myšlení a odvaha vojáků. Celou tu dobu jsem zalitovala pouze jednoho, že jsem na tom nebyla v kině, protože to mohl být skvělý zážitek.

26. února 2012
avatar uživatele
E Š
...
70 %

Po prvom pozretí filmu by som mu skutoćne možno dala i tú stovku, ale keď som to videla o rok neskôr v telke... Musím sa zasmiať.
Film dokáže nadchnúť len na veĺkom plátne, pre človeka tráviaceho doma piatkové večery je to len nezmyselná guča polonahých tiel a nezmyselných výkrikov.

19. února 2012
avatar uživatele
3ged
...
100 %

300

Film je prostě super, bojový scény bezvadně udělaný a všechny ostatní scény parádní. Film je prošpikovanej skvělejma hláškama (nejlepší je jak Leonidas vykládá o civilizovanosti), což mu ale vůbec neubírá na vážnosti.

6. března 2011
avatar uživatele
90 %

THIS IS SPARTA

Všudepřítomný rukopis komiksového Sin city, k tomu fakt, že se točilo se zbylými rekvizitami z Troye před modrým (nebo jakým) pozadím a Zack Snyder v režisérském křesle slibují legendární počin. A tím se, alespoň pro mě, tento snímek stal. Surovost od barevného nádechu, přes dialogy až po samotný scénář otupí vaše smysly a vtáhne do prostředí dávných Thermopyl. Za mě 90%.

9. února 2011
avatar uživatele
20 %

300

Tenhle film mi prijde celkem zbytecny. Jednoduse jsem ztratila hodiny, ktere uz nedostanu zpatky. Tenhle film mi spis nez jako tribut prisel jako urazka slavneho komiksu 300. Historicke filmy nemam moc rada, ale historie z tehle doby me vzdycky zajimala. Ale tenhle film byl proste smutny. Gerard Butler vypadal komicky v hlavni roli, vubec se na to nehodil. Co se tyce grafiky a technickych aspektu, ty byly dobre az na krev, ktera me rozcilila pokazde jak jsem trochu videla. To bylo hrozne proste. I dej mohl byt trosku zajimavejsi nez ho vytvorili. Proste mi to prislo jako propadak.

19. září 2010

50 na 50

Film je to úžasný jistě pár chyb v grafice a logice to jde ještě přežít, ale já jakožto odborník na antickou Spartu tak musim říct že je vidět že na historickou přesnost kašlaly , ale jak sem psal jinak pro někoho kdo se nevyzná bezvadný filmeček.

6. března 2010
avatar uživatele
90 %

Pěkný film. Pěkně udělaný. Histzorické filmy mám rád, tak jsem si tenhle nemohl nechat ujít. Jediné, co musím vytknout, jsou některé zrůdy, co se tam ukázali. Například ten kat s divnýma rukama. Ale jinak hezký napínavý film.

26. ledna 2010
avatar uživatele
20 %

300

Tak trochu kreslený film pro dospělé, který má hodně chyb, ale přece jen jedna je nejvíc zřetelná, a to krev. Ta byla ve filmu hodně ubohá a bylo jí tam tolik, že to spíš vypadalo na nějaký hororový žánr. Bitvy byly zajímavé pouze z hlediska efektů než-li z hlediska faktů. Pravda, ti co mají červené oči tak pro ně je to dobrá volba, já je bohužel červené nemám, takže asi těžko můžu ríct, že je to film pro mě.. Hodně odbytá práce jinak..

8. ledna 2010

to má něco do sebe

Sice jsem od tohoto filmu očekával více strategie než bezhlavé řeže,ale i přesto mně tento film vřele překvapil.Nejlepší z filmu jsou určitě soundtracky,pak bylo dost pozoruhodné,co všechno má Xerxes v armádě,takže jsem se u tohoto filmu rozhodně nenudil.Nicméně musím upřít,že některé záběry mi připadaly až moc přehnané.100% za skvělý herecký výkon

4. října 2009
avatar uživatele
0 %

kdo že to natočil?

když shlédnu film kde režisér stvořil šaškovinu, které nedal ani trochu emoce děje, prakticky film mohl oslovit jen lidi co rádi sledují svalnatý korby, co se mlátí stůj co nestůj......
režisér udělal film jako by byl pod drogama při tvorbě

4. září 2009
avatar uživatele
90 %

užasný..

fakt výbornej film ja sem moc od toho nečekal a proto sem si to užasně užil fakt super film.. doporučuju.. film na kterej se da divat i vickrat..

27. července 2009
avatar uživatele
90 %

Sparťané

Myslím, že film byl dost kvalitně natočený a nebýt některých některých drobností, které se mi na něm zas až tak nelíbily, tak by patřil možná i mezi mé nejoblíbenější. Každopdně se mi na něm nelíbily ony zrůdy (zmutovaní lidé) na straně Peršanů. To podle mě bylo dost uvalené. A jinak hlas, který doprovázel celý film tam také nemusel být. Jinak vše bylo dokonalé. Krásně vypracovaná těla herců byla super na pokoukání, přběh jedna radost, dobré efekty i hudba...Určitě doporučuji všem.

12. června 2009
avatar uživatele
90 %

To bylo hustý!!!! Docela fajn řežba, efekty byly dooooost dobrý a hudba úúúúplně suprová:-) A na ty polonahý chlapy se kráááásně kouká...:-D

2. února 2009
avatar uživatele
100 %

300

Tenhle film si zaslouží zatraceně velkej metál. Tahle antická řežba je totiž opravdu nezapomenutelná podívaná a to nejen kvůli soubojům, hudbě, ale hlavně stilizaci. A není se ani čemu divit, když je tenhle film naočenej podle jednoho z nejlepších komiksů z pera Franka Millera, který má na svědomí ještě Sin City. Ale nejlepší je že je to věrná adaptace, která respektuje barevné ladění VĚTŠINOU ČERVENÉ, ale i jednotlivé obrázky z předlohy přesně jako Sin City. Ale bohužel i tahle podívaná má svoji maličkou mouchu a to že se pořád vrací do sparty. Tohle mi přišlo opravdu zbytečné.

16. ledna 2009
avatar uživatele
100 %

100%

Nechápu vás. Tohle je film, kterej mě naprosto dostal. Super efekty nádherné zpracování výborné obsazení herců a skvělé výkony. Není nic co více říci. Perfektní dílo, doufám, že vznikne víc takovýhle kousků.

3. ledna 2009
avatar uživatele
80 %

tak jo, super odpočinkový film u kterého se nemusí moc přemýšlet. A je to nádherná podívaná...rozhodně stojí za podívání. Ale k mým nejoblíbenějším se asi nezařadí

16. prosince 2008

Pohádka

Docela jsem se na tento film i těšila, historické filmy.. se mi líbí.. ovšem tenhle byl něčím jiným...možná, že to bylo jen o bojích.. ani tak o těch třista bojovníků, i když to tak mělo vyznít, ale spíš o zradě, utrpení a odvahy.. ale nic víc o životě hlavních aktérů... což je škoda.. co se mi líbilo, tak snad to, jakým způsobem vedli strategii boje.. což je v tomto snímku perfektně ukázáno... Takže velké plus mají bojové scény a efekty.. no a pěkní herci :-D

8. prosince 2008
avatar uživatele
300
...
100 %

Nářez

Tento snímek je jeden z nejlepších které sem mohl shlédnout,moc sem se na něj těšil a tak sem očekával mnohé,samozdřejmě sem dostal ješťe víc.VÝBORNĚ propracovaných bitev při kterých vám bude běhat mráz po zádech není nikdy dost(a bohužel je jich v ostatních filmech málo).300 mě hned po pár prvních záběrech zaujal natolik že sem byl(a pořád jsem)tímto filmem posedlííí, což nikdy nepřestanu.Dvěma slovy-SUPER ŘEŽBA

25. listopadu 2008
avatar uživatele
70 %

Jediné co mě zaujalo byly ty bitvy.Ale pochybuji, že byli veskutečnosti "nesmrtelní a podobné příšery".I když tomu v té době mohli věřit.

5. srpna 2008
avatar uživatele
100 %

300 - skvělá podívaná!!!

300 film založený na historickém tématu - plný napětí, bitev, skvělých efektů a počítačových animací a v neposlední řadě i skvělých hereckých výkonů. Když jsem viděla ukázky na film první co mě napadlo "Tenhle film prostě musím vidět!" kromě napínavého příběhu jsem se dočkala i bezvadných vizuálních efektů a triků, úžasných kostýmů a super hudby, která se k filmu skvěle hodila. A Gerard Butler v hlavní roli? Prostě nej!!!

20. července 2008
avatar uživatele
100 %

300: Bitva u Thermopyl

Historyckým filmům dost fandím a tenhle na mě udělal skvělý dojem. I přes nízký rozpočet se jim podařilo udělat skoro dokonalý film. Na druhou stranu sou i o moc víc zkažený filmy za daleko víc peněz. Jediný co je tam nedotažený je krev a pár chyb jinak asi nic. Takže dávám 100% protože This is Spatra ! :)

8. července 2008
avatar uživatele
100 %

tohle je SPARTA

presne takhle si predstavuju spartany namakane kteri se neboji zemrit a vsechny porazi...flim byl pekne natocen ikdyz se cely odehrava pred modrym platnem jako pocasi...

8. července 2008
avatar uživatele
Meky
...
70 %

Jak vidím tak je ten film velmi dobře hodnocený, ale musím přiznat, že mě se moc nelíbil. Jako scénář byl vynikající ale dalo se to udělat mnohem lééépe.....Na tom filmu mi vadí jen jediná, ale pro mě PODSTATNÁ věc, a to že tam bylo strašně moc počitačových efektů a nadělalo to mnohem víc škody než užitku. Připadalo mi to celé takové "uměle" :-( Těšil sem se na tento film, ptz mě strhly upoutávky a všechny ty řeči kolem toho, ale celkově je to pro mě zklamání....

29. června 2008
avatar uživatele
70 %

Tvrdit, že je to nejúžasnější film všech dob nikdy nebudu, ale je to jeden z filmů, na které se jen tak nezapomíná !! Nejdokonalejší ( a na tom filmu i nejzajímavější ) byla kamera a styl, jakým to bylo natočeno, různé zpomalené záběry, boje, krev ( kterou ze srdce nesnáším ) byla natočená tak, že mi to ani nevadilo, hrál tam Gerard Butler, kterého jako herce obdivuju, takže výsledek sice nebral dech, ale byl parádní. Radost pohledět !! :o) Až do konce jsem Sparťanům fandila, ale prostě vyhrál někdo jiný...Takže za Geryho, dokonalé záběry, skvělou hudbu a za ty hlavy co tam popadaly dávám slušných 70%

8. června 2008
avatar uživatele
T!mo
...
90 %

Paráda!

Fantastické dílo ukazující 300 Sparťanů, kteří se rozhodnou postavit se několikanásobné přesile Peršanů. Vím, zní to jak další americký film, kde chrabří a neohrožení amíci porazí každého, aniž by hnuli prstem. Ale zpátky k věci, rozdíl byl v tom, že jsem to Sparťanům věřil, jejich styl boje, taktika-to bylo něco fantastického. Kamera byla taky úžasná, purpurová barva, míhající se za každým pohybem, hvizd meče nebo kopí po úderu, hudba taky stojí za zmínku, i když tam mohlo být trochu míň krve, ale možná, že to dodalu tomu filmu tu správnou atmosféru. Prostě bomba film. THIS IS SPARTA!

12. května 2008
avatar uživatele
100 %

film

Ten to film se mi líbil jak obsahově taky po efektech . Jsou tam dobře propracované efekty. Tento film můžu jenom doporučit , aby si ho ostatní shlédly

28. dubna 2008
avatar uživatele
90 %

Film se mi velmi líbil. Všechno se velmi vydařilo - povedly se všechny postavy, líbily se mi zpomalené scény i sparťanský bojový systém. Nádherný byl i instrumentální soundtrack, který se dá poslouchat dost dlouho. Možná, že se tomu nechce věřit, ale svaly jim nijak nepřikresili - museli chodit do posilovny. Jak stojí v zajímavostech, byla to fakt tak trochu testosteronová blbost. Film bych doporučil hlavně příznivcům historických filmů i když se film historii asi zřejmě nepodobal a akčních bojových scén. Děj byl velmi zábavný, byl zábavný i bez samých krvavých jatek. Myslel jsem si, že film je rozhodně nenadabovatelný, protože originál je opravdu nejlepší, ale česká verze se dala taky vydržet. Gerard Butler byl perfektní. Dal do toho úplně všechno, svoji roli uhrál více než stoprocentně. Musím se přiznat, ale když jsem film viděl poprvé v kině, vůbec jsem nepoznal, že je to on. Ostatní herci jako Lena Headey filmu dodávali svoje. Filmu dávám 94% a dodám, že po Gladiátorovi je to nejlepší film historického kalibru.

27. dubna 2008
avatar uživatele
100 %

300 z toho 1 přežil

Troccha krve, boje , lásky ,nenávisti a ironie patří ke každému filmu.Mě osobně se film 300 Bitva u Thermopylu moc líbil .Tenhle žánr moc nemuísm ,ale 300 to bylo jiný lepší zpracování . A ještě že sem tento film viděla v angličtině, protože v češtině by to bylo pokažený . A nebylo by to to pravý ořechový.

14. dubna 2008
avatar uživatele
50 %

Připadá mi to skoro hloupé-psát tady jako jediná ne úplně oslavný komentář-ale musím.
Moc nechápu, proč jsou z tohohle všichni tak strašně vzrušení. Někdo, už nevím kdo, to vystihl přesně. Je to jen do dvou hodin (nebo kolik to mělo, nechce se mi koukat) roztažený trailer. Jenže... trailery mají shrnout nejlepší chvilky filmu a když těmihle chvílemi naplníte celý snímek, je to strašlivá nuda. Alespoň pro mě. Pár povedených výkřiků a velice dobrá výprava bohužel nezachrání to, že jsem notnou chvíli před koncem doslova poklimbávala před obrazovkou.
Asi nejsem přesně typ diváka těhle věcí.

10. dubna 2008
avatar uživatele
90 %

Mě osobně stačilo vidět trailer a už jsem věděl, že mi to nesmí uniknout. Protože už jenom pouhá upoutávka je takřka dokonalá a právem vyhrála i nějaké ty ceny diváků atd. A když přišlo na film samotný, nemohl jsem se ho nabažit. Jedni můžou vyčítat jednoduchý příběh, druzí historické nekorektnosti, jenže… po pravdě… tenhle film sází pouze a jenom na akci skloubenou se zpomalenými záběry! V tu ránu mi je nějaká historie úplně lhostejná, jelikož v adrenalinových řežbách 300 nemá konkurenci. Je skvělé pozorovat, jak se nabušená armáda řítí na početné nepřátele za doprovodu elektrické kytary. Když už jsem se dostal k té hudbě, je potřeba říci, že vůbec nepůsobila špatně a ačkoli je to možná až moc odvážné, klidně se soundtrack kvalitou vyrovná Gladiátorovi a jim podobným. Jinak další nesporná výhoda spočívá v přímo nadčasovém a hodně populárním hrdinovi, samozřejmě mám na mysli Leonidase. Mimo jiné, jeho protagonista, Gerard Butler byl vážně úžasný, to co pro tu roli musel vytrpět je obdivuhodné (břišní svaly na kterých by se dal strouhat sýr), i když to vlastně všichni herci Sparťanů. Jinak docela mě překvapilo, že je to komiksová adaptace… ovšem nijak to na pověsti 300 neubírá. Souhrnem: Letní zábava za babku, která velkou mírou ovlivnila média! Např. parodií na nyní kultovní skopnutí do studny, které obletělo svět, bych se nedopočítal. A ani po třetím zhlédnutí mě neomrzí.

3. dubna 2008
avatar uživatele
80 %

28. března 2008
avatar uživatele
50 %

Je to POMERNE slabe

Tento film je nekdy historicky nerealny ale zajimavy a je tu spoustu chyb ktere kazi celkovou podivanou .Avsak jsou tu zajimave efekty a velmy dobra hudba .Cely tento film je zajimave natoceny .
summa sumarum :Tento film je navzdory castym chybam ktere historiky , anatomicky nebo fyzicky neodpovidaji celkem vydareny a tak hudba stoji za to ale jinak skoro nic .

24. března 2008
avatar uživatele
20 %

Neuvěřitelně slabé

Nebýt crossbun, tak si myslím, že jsem jedinej komu se ten film nelíbil. Po 20 min. jsem měl sto chutí ho vypnout, cimrmanovsky jsem to však neudělal v očekávání, zda zbytek bude stejně slabý. A byl. Tvůrci se pokoušeli o výpravný hrdinský velkofilm, ale podle mého názoru to vůbec nezvládli. Slabé herecké výkony, berlička vypravěče, celé naprosto nepřesvědčivé. Nejlepší byly závěrečné titulky. Dvacet procent za některé vizuální efekty je skoro až moc...

22. března 2008

Uáááá

Kdo by se snad těšil, že si půjčil historický film podle skutečné události, musím ho velmi varovat. Pokud se alespoň trochu zajímáte o historii, napište si vedle slova "žánr" slovo "fantasy", jinak se budete rozčilovat a plácat do čela. Film je, jak se dalo čekat, velkolepost sama. Výborné akční scény vyumělkované perfektnímy efekty, doprovázené více než vhodnou hudbou a podtrhované dobrými hereckými výkony. Tento fantasy snímek, až na pár trochu trapných (přehnaně hrdinských) výkřiků, vrchovatě naplnil kalich mého očekávání.

10. března 2008
avatar uživatele
100 %

Bezvadně bezvadný.

Do tohoto filmu jsem se zamilovala na první pohled. Fakt že jooo :P. Úplně SKVĚLÝ efekty, pěkně ztvárněnej příběh s dávkou odvahy a dojetí. A taky - bylo to vypilovaný do úplnej detailů. :) A při pohledu na vládce Xerxea (nebo jak se to píše :D) mi úplně lezl mráz po zádech. Vážně krásně udělaný, nemůžu si to vynachválit. A vím stoprocentně, že jsem tento film neviděla naposled. :)

9. března 2008
avatar uživatele
Kama
...
100 %

Mám ráda takovéto filmy. Nádherně vizuálně zpracované, herci pohodička a hudba fenomenální. Vážně se mi líbil, i když byl trošku krvák, ale která bitva není, že ?

2. března 2008

This is Sparta!!!

Naprostá šílenost, která tu ještě nebyla! Film sám o sobě je naprosto výjmečný a perfektně vizuálně udělaný. Skvělé bojové scény, při kterých se tají dech a do toho mrštně vražedné pohyby spartských svalovců. Příběh- tedy děj filmu, bych já osobně moc nerozebíral. Podle mě je jednostraný a jednoduchý, ale to není vůbec v tomto filmu důležité. Velice zajímavé je, že byl historický příběh zpracován spíše jako komiks a né jak je dnes obvyklé udělat s toho klasický historický film jako např. Troja. Dobře na mě působil i hlavní hrdina Leonidas, kterého hrál Gerard Butler, byl tvrdý, moudrý, silný- nic mu nescházelo! Podle mě je tento filmek opravdu vyjímečný a je to akční podívaná napráskaná skvělými efekty. Jenom král Xerxes mi tam moc neseděl!

29. února 2008
avatar uživatele
konz
...
100 %

...

jako ať se tento film líbi komu chce, každý musí uznat že tytriky byly opravdu excelentní. A samotné zpracování filmu jak by smet. 300 Sparťanů proti takové přesile, a přesto se drželi, ohromující. A ohromující jsou i ty bojové scény. Hudba byla taky dobrá.
Když jsme probírali v dějáku období Sparty tak jsem to celkem "žral", ale na tento film nbemá ani dějepis.

22. února 2008

Mno tak tento film musíte prostě asi brát s rezervou....jinak se na to ani jinak koukat nedá!Rozhodně na to nechoďte jako na historický film a na drama už vůbec neee!JE to prostě film u kterého se pěkně odreagujete a na chvilku vypnete!Ovšem co se tomuto snímku určitě nedá upřít je vizuální nádhera....opravdu se na to strašně krásně kouká.....a v té bitevní vřavě to prostě nemá chybu...výborné jsou taky takzvané bulletimy které jsou většinou prošpikované celou bitvou a jsou opravdu hodně efektní a vy si pomocí této techniky vychutnáte umění meče sparťanských VÁLEČNÍKŮ!Mno také nutno říci,že král Leonidés neměl chybu a jiného herce už bych si pod ním snad ani nedovedl představit!Takže závěrem THIS IS SPARTA!!:D

3. února 2008
avatar uživatele
60 %

Vizuálně zajímavý film - to je asi tak vše, co bych k "300" mohla říct. Na obálce DVD někdo citoval nějaký časopis, že prý se to dá srovnat s Matrixem... Díky Frankovi Millerovi to tady mnozí srovnáváte se Sin City... No, vizuálně možná jo, ale to je tak jediné, čím se ty filmy trochu blíží. Co tomuhle filmu chybí a co je aspoň podle mě hodně postatné, je totiž děj. Nemám nic proti bojovým a válečným scénám, ale - přestože je tenhle příběh Sparťanů fascinující - koukat se celý film na jednu bitvu mi přijde nuda

19. ledna 2008
avatar uživatele
90 %

Právě jsem prožil vizuálně-zvukově-choreografický orgasmus! Nebýt pomalé nudné a hlavně uplně zbytečné linie s manželkou, bylo by to za 10/10 a top ten, protože tohle byl fakt zážitek! Chci to vidět zase! To je prostě nádhera, člověka až mrazí!

9. ledna 2008
avatar uživatele
100 %

Vizuálně naprosto nejlepší film, co sem kdy viděl. Vážně. Rozhodně to teda není film na Oscary (možná jen za vizuální efekty). Osobně bych se u tohoto popisu tohoto snímku bránil slovu "historický", jelikož film obsahuje pouze obrazy z historie a jedná se jen a jen o akci.Ty Leonidasovy drsňácký řeči na mě docela působily. Gerard tam padne tak skvěle jako hořčice do párku v rohlíku. Čert vzal scénář - tenhle film je jedna audio-vizuální orgie. Rozhodně nezaujme lidi, kteří mají rádi filmy se silným dějem, ale jistojistě ohromí ty, jež hledají silnou akci a neohrožené výkřiky neohrozitelných hrdinů. Pro mě opravdu vynikající zážitek. Dokonce, ač si to většina z vás nemyslí, předčí Gladiátora, teda pro mě aspoň jednoznačně. Jelikož po skončení Gladiátora jsem prostě vypnul televizi a šel spát spánkem spravedlivých. Ale po skončení tohohle filmu jsem ještě hodně dlouho myslel na Spartskou logiku myšlení a jejich ohromující tradice a zvyky a v tu chvíli bych dal nevím co za to, abych byl Sparťan.

5. ledna 2008
avatar uživatele
100 %

dokonaly

uuuuuzasny film. podla mna jeden z najepsich filmov roku 2007. film ma rozplakal, ked to skoncilo, ostala som uzasnuta. byt grekynou, som pysna na svojich predkov... a nechce sa mi verit ze sa to tocilo len dva mesiace!

paci sa mi to, ako podali, ako to v sparte fungovalo. napr to s tymi zenami ktore niesu utlacovane. a aj ked sa mozno zda ze tie veci s tym zabijanim chorych deti je tvrde, ale kazdy narod mal predsa nejake pravidla...

gerry butler je tam totalne uzasny. tak si predstavujem spartanskeho krala. krasny, statny, razny. pekne su casti ked posobi vtipne, napr ked sa stretne s xerxesom. a lena headey je skvela. taka emancipovana zena :)

bez hudby by ten to film podla mna ani nemohol existovat. neskutocne uzasna muzika, pocuvam stale dookola. pacili sa mi tie moderne kusky ktore zasadili do takej antickej doby.

SKVELY FILMIK :)

2. ledna 2008
avatar uživatele
100 %

treba vidiet

Musim povedat, ze toto je jeden z najlepsich filmov co som tento rok videl a to po kazdej stranke. Ma skvely dej ktory chyti kazdeho a zvlast rozpravaca ktory filmu dodava velmi zvlastnu troch tajomnu atmosferu. Ale aj hudba bola velmi dobre vybrana, niektore sceny by bez nej nevyzneli tak spartansky Niet co dodat pre mna to bol film tohto roku.

24. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Tento film patri medzi moje najoblubenejšie historicke filmy.Je poučni,zabavny,akčny prote taky ako ma spravny film byt neda sa mu nič vytknut iba to že už mohol vyst skor aby sabolo na čo konečne divat.

13. prosince 2007
avatar uživatele
80 %

antika

Zdá se mi, že antika je poslední dobou velmi žhavým tématem pro scénaristy, což mi teda vyhovuje, protože filmy s touto tématikou se mi líbí. tenhle film se tedy zčásti zakládal na pravdě, ale valná většina byla zkreslena a ,,zameričtěna´´. Dostaly mě například nerealistické postavy a prostředí. Přesto se mi film celkem líbil a nelituju toho, že jsem na něk šla.

9. prosince 2007
avatar uživatele
70 %

Výprava je úžasná. Naprosto působivá stejně jako hudba. Výkony herců super. Ale děj naprosto odpovídá americkým filmům. Celou dobu jsem čekala kdy někdo vytáhne americkou vlajku a zahlásí: "Bůh žehnej Americe."

5. prosince 2007

300 bitva . . . .

Co říci na tento bezpochyby jeden z vrcholů letošní filmové sezony? Naprosto unikátní zpracování dějin, co se týče bojových scén a futuristických bojových soubojů a jejich zoobrazení byl sem nadšen, příběh je rychlý ne zbytečně zdlouhavý, možná chybělo pár ukázek ze života hrdinů ale i tak se dá říci že tento film stojí za více než jedno schlédnutí aby ste si ho dostatečně užili!

29. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

Super film,perfektní zpracování,atmosfera na jedničku,to musíte vidět raději několikrát za sebou.Sparta !!!!!!

24. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

300

Originální perfektní podívaná, tomuto filmu nechybí vůbec nic a myslím že co se Týče Oscarů má maximální šanci trhnout šecky recordy... Ještě jsem neviděl film kde by ještě i titulky měli akční samostatný děj hhehehh, fantastická hudba, kamera střih, efekty a dokonce i krev působí v těch nejkrvavějších bitkách jako obyčejnej písek...
Fantasy spojené se "skutečnou historií" Toto je SPARTA

15. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

300

Ďalší skvelý film podľa komiksu Franka Millera. Vynikajúci film, ktorý by som pozeral každý týždeň. Nemám čo dodať, jednoducho je to super film.

11. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

Perfektní

Tak tenhle film jsem viděla úplně náhodou, ale moc se mi to líbilo. Perfektní postavy, skvělé obsazení a perfektní zpracování. nemám co dodat:)

4. listopadu 2007
avatar uživatele
80 %

dobré...

Správně drsný film, jak má být. Brutální akčí scény, mnoho krve, která počítačově vypadá líp než reálná.Komiksové potvory a scény vypadají ve filmu úžasně.Škoda těch nudnějších pasáží ze Sparty.Kdyby to celé bylo z bojiště, byla by to pro mě ještě větší zábava.

3. listopadu 2007
avatar uživatele
90 %

Konečně sem se dostal k tomuto filmu. Musím uznat, že si mně toto dílo fakt moc líbí. Co musím vyzdvihnout z mého pohledu byly herecké výkony, kamera a hudba. Herci byli vybráni s přehledem a taky víborně zahráli, kamera byla opravdu skvělá hlavně při bojových scénách kdy se obraz zastavil a hned rozjel, a hudba byla u historického filmu nevšední, rocková. Moc se mi líbila v pozadí ta elektrická kytara(doufám, že sem slyšel dobře). Naopak co se mi nelíbilo bylo prostředí a krajina. Dost jasně bylo vidět, že se většina záběrů točila před plátnem ve studiu a ne venku...Všeho všudy se mi film líbí a hodnotím 90%. Doporučuju.

1. listopadu 2007
avatar uživatele
70 %

300

No tak na tomhle filmu jsem byla v kině i když jsem na tenhle film nechtěla jít nechala jsem se přemluvit, ale musim řict, že mě moc příjemně překvapil a to moc, protože já jinak takovýhle krvelačný filmy nemám moc ráda, ale tzohle se mi libilo fakt

31. října 2007
avatar uživatele
100 %

prekvapilo me to

no ja si myslela ze to bude blbost ,ale behem filmu sem si říkala ,že to je husty masakr a moc se mi libil dej s vse kolem ;-)

27. října 2007
avatar uživatele
90 %

Bez té skryté reklamy to nešlo?

Ještě si třídím dojmy.. Snad to do tečky za názorem stačím zpracovat... Vizuální pojetí se mi zamlouvalo. Velice podařený styl, třebaže ti, kdo nejsou na filmové adaptace komiksu navyklí, mohou být zaskočeni. Zejména tvrdá obrazová tonalita scény při bouři, jež potápěla lodě Peršanů, záběry takřka bez polotónů, kdy ostré kmity blesků zachycovaly emotivně vypjaté, takřka statické, pózy Sparťanů, byla mistrovským uchopením komiksových výrazových prostředků. Žel, lepší práce s efektem času, s dynamikou kamery a zejména pak s perspektivou, by i v nebojových scénách přece jen mohla dílo posunout víc z balancování na pomezí konvenčního pojetí dál k umělecké hyperbole, tak jak to zrovna komiksu vpravdě sluší. A dost. Může mi někdo říct, proč nemalá část Peršanů vykazovala negroidní znaky? Z jakého důvodu? Nechť se tvůrci podívají na Stoneova Alexandra Velikého, jak vypadá Peršan. Komiks, nadsázka, stylizace, mohlo by být "budiž" - ale nemůže, má-li být Peršan Peršanem. To by Sparťan rovnou mohl vypadat jako americký mariňák. Avšak oproti tomu, sám král Léonidás, všechna čest, jakoby rovnou vykročil z pradávné amfory, tak je jeho výzor perfektní. Ano, soudil bych, že staří Řekové by Gerarda Butlera brali. Zato Xerxés.. Achich ouvej.. Jakoby chtěl Snyder ukázat, jak bude vypadat ten chlapec z Tokio Hotel, až vyplešatí.. Stoneův Dáreios v kombinaci se Snyderovým Léonidásem - to by byla vizitka! Nu což, smiřme se s tím, že tvůrci občas musí zazlobit a udělat z Xerxa piercingového boha (a z Alexandra Velikého blonďáka). Scény z bitvy mi vzaly dech. Má to říz, lokaci, načasování, nadsázku, je to vkusně morbidní (připadá-li takové slovní spojení vůbec v úvahu - inspirace k ranní lichotce: "Miláčku, dnes vypadáš opravdu vkusně morbidně.."), efektní, temné... A na závěr zdrcující kritika - je to propaganda. Našel se producent, který zaplatil něco, co v očích amatérských obývákových bojovníků pomůže vzpružit blízkovýchodní pozici. Ty apely o hrstce statečných nesmiřitelných, pro které není hanba nebrat zajatce a rubat i ty bezmocné na zemi, pro ty bojující za svobodu a světlé zítřky všech, o těch, na které se všichni ostatní vykašlali, zatímco měli stát jako boží zákon ve spravedlivé věci po jejich boku (styďte se!), tito hrdinové, kteří přišli zvítězit, nebo zemřít, kteří přišli porazit tmářství... V případě Léonidásových Sparťanů v Thermopylské soutěsce tomu tak vskutku bylo. Zneužité téma. Jestliže se Američané do jeho role stylizují (a já nevěřím na náhody, na takové už vůbec ne), jestliže říkají, že oni jsou těmi morálními autoritami současných válek tam v cizí zemi na východě, odkud teče ropa do amerických harleyů, pak je to v souvislostech ale přesně opačně! Nicméně, ať si z filmu každý odnese co chce. To je jeho věc. Skryté poselství snímku nebudu hodnotit, ocením jen tu uměleckou stránku.

26. října 2007
avatar uživatele
100 %

Kolosální

Další důkaz toho, že u filmů není k úspěchu potřeba promyšlený příběh. Nevím co mám říct. Je to prostě jeden z nejlepších filmů, jaké jsem kdy viděl (např. s komediemi nemůžu srovnávat)... možná i nejlepší. Ale zajímalo by mě, co má ten dnešní svět s tou romantikou. V tomhle filmu bych ji nečekal. Ale ne, ona tam být prostě musí! Sakra fix! Ale stejně je to dobrý film. Fakticky úspěch a nemůžu jinak než na 100%.

16. října 2007
avatar uživatele
100 %

Vůbec jsem nevěděl co mám od tohoto filmu čekat. Ale hned jak jsem ho viděl jsem věděl že je to hodně povedený film.

15. října 2007
avatar uživatele
60 %

pěknej krvák

Byla to ted řežba-ale ty svalnatý těla a velkolepý záběry-bylo to takový holywoodský pojetí dějin.
Asi nejhorší bylo podání toho zrádce skřeta-jinak to ušlo.

14. října 2007
avatar uživatele
100 %

Ťažko posúdiť v mojom veku, do akej miery to tvorcovia nepritiahli za vlasy, no takto nejako nám naša dejepisárka na gymply opisovala život a výchovu v Sparte!!! Užasné bojové scény, tie strety vojsk z bezprostrednej blízkosti - klobúk dolu! Vynikajúci historický trhák, kopec krvi, geniálne kostýmy!
Len škoda toho konca - ale také sú historické fakty!!!
Dávam stovku.

12. října 2007
avatar uživatele
100 %

Skvělý film.Takový film člověk uvidí jednou za život,protože žádný jiný se takovému filmu v životě nevyrovná. THIS IS SPARTA

6. října 2007

Je to taková pěkná akční věc natočená podle komixu. Pokud nechcete jakoukoliv intelektuální činost, je tohle přesně pro vás. Film není špatný, ale vidět znovu ho nemusím. Upřímě - čekal jsem od něho víc.

1. října 2007
avatar uživatele
80 %

Tenhle film není žádná bomba a znova ho vidět nemusím. Ale to neznamená, že je špatnej. Moc se mi líbila vizuální stránka filmu, herci, triky a hudba. Podle mě je to lepší než Sin City.

22. září 2007
avatar uživatele
100 %

hukot

myslim, ze tohle je jeden z nejlepsich filmu jaky kdy byly natoceny:o) naprosto suprove bojove sceny,herci hrajou tak ze sem si pripadal ze sem tam na tom bojovim poli s nima:o) jedine co bych malinko vytnul je hudba, opravdu mi do tohoto filmu nezapada nejaky priblbly brnkani na elektrickou kytaru:o) to tam fakt nejde... jinak jasnych sto procent:o)

20. září 2007
avatar uživatele
100 %

Moc skvělej historickej film, troufám si říct, že ten nejlepší. I když tam bylo něco přehnanýho a asi ne všechno bylo historicky správně, což nikdy samozřejmě nejde, tak to byl obdivuhodný film.

16. září 2007

Pokud se na t díváte jak film zpracován podle komiksu tak není co řešit. Skvělí herci, zpracování, efekty, emoce a vůbec - 90%...

14. září 2007
avatar uživatele
100 %

Překvapení.

Tento film či komixo-film byl pro mě velkým překvapením. Myslela jsem si, že to bude nudná kravina, ale nakonec mně to úplně vtáhlo a myslím, že podíváním na tento film člověk čas nezabije. Velice se mi líbilo grafické zpracování filmu, hlas vypravěče (herce Davida Wenhama), patriotismus Sparťanů ... Doporučuji se na film podívat v původní verzi než s českým dabingem, který často hrozným výběrem dabérů zničí celou atmosféru filmu.

13. září 2007
avatar uživatele
70 %

300

Perfektné efekty ovládli celú dejovú líniu.
Typický komiksový príbeh-dobro/Sparťania/ bojuje proti zlu/Peržania/.Historické fakty boli dané do pozadia na úkor komerčnosti.Škoda.Ale dalo sa to pozrieť.

11. září 2007
avatar uživatele
70 %

Tento film byl velice pěkně zpracován, klobouk dolů. Jenže mi komixové zpracování historického tématu jaksi nesedí. Ačkoliv se na to pěkně koukalo, tak herecké výkony byly velice podprůměrné (viz pláč hlavního hrdiny nad ztrátou jeho syna) a děj taky nic moc. Na můj vkus to byl jen obyčejný americký krvák, zabalený do pěkného obalu.

10. září 2007
avatar uživatele
90 %

Nezapomeňte na nás!!!

Velmi pěkně zpracováný film formou vyprávění. Atmosféra a morálka vojáků na mě dýchala z obrazovky po celou dobu filmu. Jsem velkým fanouškem Sin City takže komikcové zpracování se mi taky velmi líbilo. Akorát se občas trochu vlekl děj.

6. září 2007
avatar uživatele
80 %

Ale jo

Po skončení filmu jsem to okomentovala asi takhle: "kdyby se tam bodali těma oštěpama celej film bez přestávky, tak by to bylo možná lepší". Pokud je to komix, tak to má být neustálá řezba - ty pomalé sceny mi přišli až příliž vyumnělkované. V těch pasážích se pak film trošku vlekl a zpomaloval děj (odskoky do Sparty).Vždy jsem u nich usínala a čekala, kdy mě proberou další litry krve. Bitvy byly super zpracované, vůbec vizuelně to byla pastva pro oči. Moc se mi libil načančaný Xerxes :). Přiznám se ale, že po shlédnutí traileru jsem čekala o něco víc. Byla to prostě akční řežba s plytkým příběhem, což se dalo čekat.

29. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

wau

Tento film me zcela uchvátil, dlouho sem se na nej těšil a stálo to opravdu za to. Kamera a zpracování filmu super, bitvy výborné a efekty také. A drsný Leonidasův hlas :-) , když přehlídnu malé detaily tak nej film co se mi líbil v poslední době.

29. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

300-Bitva u Thermopyl

Fascinující a velkolepé! Na tento film jsem se velmi těšila. Když jsem si přečetla recenzi v časopise premiere, tak jsem věděla, že tenhle film bude stát za to. Podle mého názoru předčil i takové jako Troja nebo Gladiátor. Ve filmu je víc boje a to já v historických filmech přímo miluju :)

26. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

This is SPARTA!

Skvely film! A zistili sme, ze na skevely film netreba ani zvucne herecke mena... Tento film by si zasluzil oscara! Bravo Sparta!!!

24. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Proč z toho nebyl Oscar?

Zatím nejlepší film na,kterým jsem kdy byl.
Skvělé grafické zpracování.
Celý film,od začátku do konce,je film plný napětí a akce.
Hodně mě zaujal výkon představitele Leonidese

7. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Skvělé

Tak toto je naprosto perfektní film. Byl sice podle komiksu, ale zpracován byl výborně. Když sem šel na to do kina, tak sem tomu moc nadějí nedával ale opak je pravdou. Byla to taky pěkně krvavá lázeň, což sem taky nečekal. A navíc pěkné podání herců.

5. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Tak toto je perfektne spracovanie komixu!!!!Tie spomalene zaberi su perfektne!!!Niektore zaberi mi uplne pripomenuli obrazky v komixe!!!Perfektne!!Pozrite si!!!

30. července 2007
avatar uživatele
100 %

Ou, tak tohle je jeden z těch mála filmů, který mě úplně dostal. Narazila jsem na něj úplně náhodně a musím říct, že toho nelituji. Film má skvělé a propracované scény a jistá lidská "vlastnost" zvaná fantazie se na něm perfektně vyřádila, i když ho spousta lidí odsuzuje, mě se líbil, 100%

12. července 2007
avatar uživatele
100 %

300: Bitva u Thermopyl

Film se mi moc nelíbil.Byl to přímočarý děj, žádný příběh a všude samá krev a jenom krev...Efekty byli slušný ale třeba ten vlk na začátku nic moc..Snímek sem viděl jednou a myslím že mi to stačí..

4. července 2007
avatar uživatele
80 %

Pěkný filmík, ale teda hlavně pro chlapy. Velký klad je, že ikdyž se tam bojuje skoro pořád, tak mě to ani neznudilo. Co mi vadilo, tak byla scéna s opilou dívkou, která věštila a při tom jejím tanečku jí pořád byly vidět prsa, čímž utrpěla moje dušička v kině plným chlapů....no jinak byl film dobrej

30. června 2007
avatar uživatele
80 %

Třístovka statečných

Další z filmů, které jsem z toho výčtu z poslední doby chtěla vidět. Moc se mi líbilo Sin City, tohle mělo být na podobném principu, když jsem si o filmu četla, zaujal mě hned. Proto jsem se na něj velice těšila. Pak se ale začaly ozývat hlasy, že to zase tak skvělé není. Nenechala jsem se ovlivnit a podívala se sama, abych si na věc udělala vlastní názor. Byli mi sympatičtí herci. Ač nejsem příznivcem krváků a válečných filmů, zdejší bitevní scény byly hodně realistické, krvavé a kupodivu mi to nevadilo. Ba naopak, film za to oceňuji. Akorát mi trochu lezla krkem ta rocková hudba u pár válečných scén. Příběh je taky docela fajn, sice si tvůrci samozřejmě zase historii trochu přikreslili, takže to nemůžete tak úplně použít do dějepisu, ale jako válečná a výtvarná stylizace doby to bylo fajn. U filmu jsem se moc nenudila (pár válečných scén jsem nevnímala). Celkově se mi to líbilo.

23. června 2007
avatar uživatele
100 %

péécka

tento film je ozaj fantastický, i napriek všetkým hlúpostiam čo tu veľa ľudí píše. už som ho videl asi 15 krát ale vždy si ho pozriem s nadšením. Taká nudná Trója alebo Alexander Veľký sú oproti tomu úplné prepadáky za stovky miliónov dolárov.

18. června 2007
avatar uživatele
60 %

jenom o zabíjení

Strašně dobrý zpracování. Ale celej film je podle mě jenom o jedný bitce, a o hrdosti. Právě proto sem se na to nedodíval do konce, nic moc sem v tom filmu nenašel kromě bojování. Ale opravdu ta poslední bitka stojí za to.

13. června 2007
avatar uživatele
80 %

300 z Místa

Vyhnu se dlouhému okecávání: film má boží vizuálku, ale ,rovina Sparta´ je trochu nudná. Snad jsem čekala něco víc, ale bylo to móc hezké i když na Sin City to nemá.
Xerxes byl zlatíčko, víc víc víc Xerxesů !

6. června 2007
avatar uživatele
0 %

cože?!

Na konci recenze sem čekala všechno, jenom tohle ne. 300 byl totiž jeden z nejhorších filmů jaký sem kdy viděla, ne-li ten úplně nejhorší. Prázdný monology bez jakýhokoli hlubšího smyslu, výkony herců....no strašný, dokonce mi to nezachránila ani hudba. Sice každej záběr vypadal jako vystřiženej z comixu, ale celkově to bylo tak příšerně umělý, že se doteď obdivuju, že sem to dokoukala :o) PS: nebijte mě...

3. června 2007
avatar uživatele
60 %

Tak to vidím já...

Od tohohle filmu sem čekal krvavou řežbu a tu sem taky dostal. Znova bych se na to ale nepodíval. Je to podle mě průměrný film o ničem, kdy je to nic zajímavě vizuálně zpracovaný. Na vizuální stránku si nemůžu stěžovat, ale když se chci tímhle filmem pokochat, stačí mi trailery. Film celkově je zoufalý. Navíc ty naprosto nesmyslné bitvy, měnění terénu, dokonale hladká země, ve vzduchu se vypařující krev, nepřátelé se objevují odnikud. Vizuál je na první pohled skvělý, ale ve skutčnosti je velmi nedotažeý. Stejně jako Sin city je to jako vánoční ozdoba. Vypaká velkolepě, ale uvnitř je prázdno.

29. května 2007
avatar uživatele
90 %

300 jsem chtěl vidět už když jsem viděl trailer. Ten Leonidasův výkřik: "Dnes budou Sparťané věčeřet v pekle !" Mně na tenhle film, pěkně navnadil. Je pravda, že začátek je trochu nudný, ale když začaly všechny ty bitvy, úplně jsem se rozplýval v křesle nad grafikou a kamerou. Film měl skvělou atmosféru a Leonidas silné hlasivky. :-D Třístovka mně jednoduše bavila jen kvůli bitvám a zvratům, režisér ty politické scény nenatočil moc dobře. Musím říct, že tenhle film, byť měl svoje slabší chvilky, byl dobrým filmem u kterého jste byli zvědaví, jak dopadne a já si v hloubi svého srdce přál ař z toho vyvázne aspoň Leonidas. Z pohledu diváka 90 %.

28. května 2007
avatar uživatele
100 %

bombaaa...

neviem, čo mám k tomu dodať...už len tá časť...This is Sparta! a nasledoval odkop do studne...(som to videl po angl.) ma tak na to navnadila, že som to kukal 2x po sebe...takže môžem len odporúčať!!!
aj 100% je mááálo...

28. května 2007
avatar uživatele
60 %

Co na tomhle filmu všichni mají?

Já teda nevím..na film jsem šla jen z domucení přítele, který to hrozně chtěl vidět..já tyhle filmy nemmám moc v oblibě..některý scény byli zbytečně přehnaný, některý scény zdlouhavý, některý byly se skvělejma efektama..vcelku se mi to líbilo, víc než jsem čekala. ale podruhý bych se na to nekoukla..60%

25. května 2007
avatar uživatele
100 %

Super

Jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděl. Doporučuju všem, co ho ještě neviděli, aby se na něho co nejdřív koukli. Stojí to za to.

22. května 2007
avatar uživatele
Pony
...
100 %

Naprosto skvělé!!!!! Moc se mi líbí. Je to hezky udělané. Líbí se mi jak tam určité barvy vynikají nad jiné. Xerxés byl taky dobrý. Měl moc hezké ozdůbky. Kostými taky dobrý, tedy pokud je na nich co hodnotit. No naprasto super!

18. května 2007

Uchvatné

Tento film by se měl zařadit do zlatého fondu nejlepších filmů. Rozhodně je to nejlepší akční historický film za posledních 10 let. Skvělé efekty, ale jedna zrůdná chyba. Krev nepadá nikam. To je ostudné.

18. května 2007

Nádhera

Skvělý, film, který určitě zaujme každého. Přes nudný začátek se film velmi rozjede a nepustí. Senzační podívaná, na kterou jen tak nezapomenu. Jediné, co ych vytknul, je krev, která mizí ve vzduchu.

18. května 2007
avatar uživatele
Kovo
...
100 %

this is SPARTAAAA

film, ktorý vykúka z rady. Fantastická zmena všetkého čo dnes vidíte v kinách. Kolorické spracovanie scén z neho robí tak trochu komix a to sa mi veľmi páčilo. Hudba hard-rocková ma veľmi prekvapila. Čakal som skôr orchestrálne historické ódy, ale ku špecialite tohto kúsku táto hudba krásne zapadla. Tony akčných scén, takých že neviem, či som vôbec žmurkal. A navyše, keď som opúšťal kino, prial som si mať v ruke meč a pred sebou tak 5000 peržanov... PARÁDA, už sa teším na DVDčko!!! škoda, že percent je len 100. tento kúsok by si zaslúžil: 300;-)

17. května 2007
avatar uživatele
90 %

Sparta!!!

Voala-páni.Líbilo se mi zpracování na zeleném pozadí,i děj byl dobrej ale čekala jsem trochu víc.A to mě mrzí.Ale jinak to bylo dost dobrý.Dávám 95%

12. května 2007
avatar uživatele
100 %

300

Jediný, čeho strašně na tomhle filmu lituju je, že jsem ho neviděla v kině. Dlouho jsem si to plánovala a bohužel mi to nevyšlo. V kině by to teprve mělo ty správný grády, ale i tak jsem z 300 hodně moc nadšená. Moc, moc se mi líbil ten styl, kterým je "třístovka" udělaná. A tím pádem to nebylo ani tak nechutný, protože v bitvách, které tam jsou od začátku do konce, lítají místo cákanců krve cucky krve, což podle mě není zase tak hrozný a spousta lidí potom nezvrací... Myslím si, že je to hodně kvalitní film, který se rodí jednou za uherský rok a ještě k tomu je to historický film, což já zbožňuju:)))

12. května 2007
avatar uživatele
90 %

Tři sta vojáků se hrdinně bránilo m

Jako znalec historie (nejméně samozvaný :-P ) bych do části chyby mohl napsat více než pár bodů. Řeků nebylo jen tři sta, to bylo pouze Sparťanů - jejich Řeckých spojenců bylo mnohem více, a Peršanů bylo méně než milion - ani ne polovina. Ale tohle není historický dokument, to je... to je idealistické vyprávění, epos o slávě, o předem prohrané bitvě, do které se král se svými třemi sty vrhl... Je to nádherná podívaná.
A pokud opravdu před lety Spartský král chtěl, aby na ně nebylo zapomenuto... tak ať věří, že nebude.

12. května 2007
avatar uživatele
80 %

Když sem to viděla poprví tak se mi to doost líbilo a když sem to viděla podruhý tak to bylo ještě lepčí a je to dost hustej film na to že neni od Quentina... Má to moc pěkný efekty ale do první desítky "totální elity" se nevešel....škoda

6. května 2007
avatar uživatele
90 %

Zajímavý film, který mě zaujal hlavně svým provedením. I když je hned ze začátku vidět, že vše natáčeno před modrým plátnem, vypadáto velmi dobře. Hlavně nasvícení, které nám dává iluzi, že jsem ve sluncem zalitém Řecku, noční boje jsou ještě temnější pro své nasvícení. Samotné boje jsou něco úžasného. Člověk se nikdy nenudí a je vtažen do cetra dění. Na filmu se najde mnoho pozitivního-od výkonu herců, před hudbu až po samotné dialogy. Prakticky není nic, co bych vytkla.

2. května 2007
avatar uživatele
80 %

Velice efektní podívaná, kde není důležitá reálnost ani logika. Jde tu pouze a jedině o efektnost. Úžasná hudba, dialogy trochu kostrbaté, to množství těch různých příšerek je trochu velké, ale za tohle může tak akorát Frank Miller. Scény z Bitvy jsou úchvatné o to víc pak vyznívají ty poklidné ze Sparty rušivě. Jediným úkolem je oslnit.

1. května 2007
avatar uživatele
100 %

Skvělý film, kterému na kvalitě neubírá ani to, že všichni známe konec. Sama nejsem fanynkou supermoderních technologií, ale tady jich bylo použito opravdu skvěle. Výborné efekty, skvělá hudba. Frankovo ultranásilí mi nevadí a z každého snímku přímo sálá atmosféra hrdinství. Jeden z nejpůsobivějších filmů poslední doby!

29. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Strhující podívaná, která musí ohromit snad každého. Atmosféra je prostě úžasná. Efekty perfektní, i když sem tam je to až příliš počítačové. A lidské city, které dokazují, že není důležité mít na konec ocenění a slávu, ale umět obětovat cokoliv pro dobrou věc. Nakonec ta sláva přišla sama. Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooc se mi to líbilo.

29. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

THIS IS SPARTA!!

Musel jsem se podívat 2x, abych mohl napsat tento názor. To jak je geniální tu píše každý, ale to špatné jen někdo a málo. Tak třeba ta angličtina. Vůbec se k filmu nehodila. Další jsou digitální efekty, jelikož mám doma hodně kvalitních her na PC, tak jsem si připadal, jako bych zrovna hrál. Z hudební oblasti mě zarazila ta metalová hudba. Jinak je moc zážívný a moc poutavý!! Super!!

29. dubna 2007
avatar uživatele
kopy
...
100 %

Parádní

Výborně udělaný film. Perfektně spracovaný příběh z řecko-perské války. Moc se mi líbí jak mají Sparťané spracovanou taktiku a jak jsou na tom vojensky a morálně dobře, když se dokázali postavit tak obrovské přesile. No prostě parádní film.

24. dubna 2007
avatar uživatele
80 %

Fakt strhující film. Nejvíc se mi líbilo to odhodlání, víra a prostě to, co z toho filmu vyzařovalo. Bylo to krásný, krutý a zároveň hrozný. Dokonalej film! Konec byl naprosto nečekanej a úžasnej. Všem doporučuji!!!

23. dubna 2007

úžasný, skvělý, nádherný a suprový.300 je jeden z nejlepších filmů jaké jsem kdy viděl.Velkolepé bitvy skvěle vypracované a propracované do detailů...
Strhující atmosféra ruku v ruce s nádhernou hudbou a scenériemi.I srdce skalních slávistů musí zaplesat...

22. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Nesmrtelní...

Tento filmík ma naozaj nesklamal. Praveže naopak, čakala som niečo iné (horšie). Výborná hudba, spracovanie, spôsob natočenia aj všetko ostatné... :) Len dej bol samozrejme predvídateľný, ale čo už... Jediná chybička krásy, čo sa mi nepáčila, boli všelijaké tie obrovské príšery - mohlo to byť aj trošku realistickejšie :-D. Najviac sa mi ale aj tak páčilo pojatie Xerxa - pekný "kostým" a Rodrigo Santoro to zahral geniálne. Hodnotím jedine 100%. :-)

21. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Skvělé

Super film! Postavy Sparťanů byly dokonalé, hlavně Leonidova - vysokej, mohutnej, prostě žádny párátko. Všichni tvrďáci a ne nějaky "bábovky", prostě správní Sparťani. Celej film byl úžasnej, akorát ta stříkající krev mi připadala jako z animovanejch filmů.

21. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Tomuto filmu sa da v podstate vytknut iba jedna vec - toceny pip amikmi podla pip amickeho komixu.Keby to bolo natocene viacej historicky,tak je to ozaj velmi kvalitny film.Ale amici to pokaslali.Pekne je ukazana skvela strategia Spartanov ale aj ich odvaha,spolupatricnost.Len keby to netocili podla komixu...

20. dubna 2007

Výborné

Tento film mě uchvátil. Počínaje hudbou a speciálními efekty konče. Opravdu skvělý film, který stojí za zhlédnutí. Na pár drobných chybiček bych dal 100%. Jen mě zarazila krev, která mizela ve vzduchu. I přesto je typ zpracování originální a zaslouží všechnu čest!

20. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Gerard Butler

Film je dost poutavý a zajímavě udělaný, takže ani moc nevadí, že konec už je dopředu známý. Jen občas tam bylo pár podivností při boji a v grafickém zpracování, ale hlavní je, že jsem se nenudil.

19. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

pěkny

Tenhle film nad míru splnil mé očekávání..až na par drobných chyb co by dopravni značka u silnice..ale to se stava....ja davam 90%

18. dubna 2007
avatar uživatele
70 %

Vůbec sem na ten film nechtěla jít. Ani ho vidět. Vlastně zpočátku, než mě o něm adams začal básnit. "Povinně" jsem koukla na trailer a stále nic, ale ono po několika týdnech básnění o filmu podlehnete. Vlastně sem se na něj začala těšit. V kině sem se ani nenudila. Asi bohužel nejsem plně schopna ocenit množství jednotlivých bitev, protože už jsem si v půlce řikala, aby je už konečně někdo zradil. Ale koukalo se na ně pěkně O:). Jinak ještě musím podotknout, že účast Davida Wenhama ve mě probudila vzpomínky na PP a potom i lehké napodobení - dva válečníci a pořád se sekýrujou a tak náko vtipkují - přišlo mě to jako Legolas a Gimli, ale to je spíš moje nostalgie nad tím filmem. Jinak sem spokojena. Čekala jsem to delší a nudnější. Vlastně sem byla celkem překvapena i obsahem. Není to film, na který bych znova stála frontu, ale proti dalšímu podívání naproti jiným filmům nic nemám.

18. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Konečně

Konečně američtí filmaři udělali pořádný film vycházejí z evropských dějin. Žádné milostné problémy, žádná politika, prostě čistě jenom krev a řežba hlava nehlava!!!!

16. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Fakt fajn film:)

Myslím, že tenhle film se fakt povedl...Sparťany ukázal, jako největší zabijáky všech dob a upřímně, nechtěla bych je potkat.
Skvělá hudba, možná až moc dobová, ale aspoň to tomu dodalo ty grády.Takže kromě strašnýho doprovodu v kině bezva!!!!

16. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

300

film to by ludělanej nádherně, krásně propracovaná grafika, jenom co mi vadilo, bylo to, jak ztvárnili tu krev. Vypadlalo to, jako by z člověka vylítlo bahno a pak se během dvou vteřin rozplynulo. Jinak to byl super film, nma kterej se dá určitě dívat takže dávám 90%

15. dubna 2007
avatar uživatele
Joko
...
100 %

zopar slov

No chcem vam ujasnit jedu vec(hlavne tym co sa temto film nepacil). Ja filmy nepozeravam bo ma to nebavi!Jednoducho sa nedokazem pozerat na film viac ako 10 minut!V radiu som jednoho dna pocul uputavku na tento film a tak som si ho vygooglil a vzhliadol prvy treiler a recenziu!Treiler ma niako neuchvatil nakolko neobsahoval tie dych-beruce bojove sceny ako opisovali niektore recenzie!Tak som teda nenechal nic nahode a pozrel som si tento film.Asi vam bude stacit veta ze je to prvy film asi po 3,5 roku ktory som dokazal dopozerat cely!!!Z toho asi vyplyva ze sa mi pacil..ano neskutocne sa mi pacil uz len z toho dovodu,ze je to nizkorozpoctovy film, ktory vsak na to teda ROZHODNE NEVYPADA a tak isto nie je tam kazdych 5 minut vyzdvihovana tam prasiva amerika a americka sloboda!!!takze aj toto si treba uvedomit!!!ano naslo by sa zopar drobnosti ktore by ubrali na hodnoteni avsak vzhladom k dojmu aky u mna tento snimok zanechal,nechcem ziadne chyby vidiet!!cafte :-)

15. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Perfektní !!! Ale...

Na filmu jsem byl v kině a byl to nezapomenutelný zážitek. Nemohl jsem od Bitvy u Thermopyl odtrhnout oči a u válečných scén mi šel mráz po zádech, jak byly napínavé a skvěle provedené. Sparťané byli nebojácní a odhodlaní, což se už dneska nevidí. Jediné co si mohli ve filmu odpustit byla monstra jako velký kat se sekáčkama na maso, sloni větší než hory, perští elitní vojáci, kteří měli zmutované obličeje jako 100-letí dědci, či třímetrový Xerxes. Jinak jak jsem již říkal bavil jsem se náramně a tento film se mi nesmazatelně vryje do paměti.

15. dubna 2007
avatar uživatele
80 %

Hodnocení: 4 z 5 (****)

"Poutníče, zvěstuj Lakedamonským, že my tu mrtvi ležíme, jako to zákony kázaly nám". Tak zní známý citát o této slavné události ze starověkých dějin. Dost jsem ho tu očekával a jsem rád, že se před závěrečnými titulky objevil. Jinak bitva mezi hrstkou Sparťanů a obrovskou armádou Peršanů mě fascinuje již od malička, a proto jsem měl z blížícího se filmu nesmírnou radost. A radost o to větší, když se režie ujal Zack Snyder, který má u mně velký plus za Úsvit mrtvých. Po shlédnutí trailerů jsem věděl, že tohle bude něco nevšedního. Ale aby byl film skutečně nevšední, nesměl by mě nudit začátek. Vyložená nuda to sice nebyla, ale očekával jsem více, když o tom všichni tak básnili. Pak ovšem přijeli perští poslové do Sparty a už to začlo! Gerard Butler, coby král Leonidas, zvolal to své "This is Sparta" a začala podívaná, na kterou dlouho nezapomenu. Následující tolik očekávaná bitva se povedla a kdo říká že ne, tak je zarytý pacifista, kterému válečné filmy nic neříkají. Snyder se zase jednou vyblbnul a my mu můžeme jen děkovat. Klobouk dolů, že dokázal natočit takový film za pouhých (na hollywoodské poměry) šedesát milionů dolarů! Vizuální stránka tu je kapitolou sama o sobě a je jen radost se dívat na useknuté končetiny létající vzduchem a další parádičky. Herecké výkony zase tak kdovíjaké nejsou, jak tu někdo píše. Kromě Butlera tu také takový prostor nikdo nedostal, ale on hrál spartského krále hodně přesvědčivě. Vychvalovat bych klidně mohl i hudbu a kameru, ale proč to tu všechno rozepisovat? Prostě se všechno povedlo a hotovo. Oceňuji, že se na samém konci zmínila ještě bitva u Platají. Našel jsem tu i několik historických nepřesností, avšak tohle je film podle komiksu a to by si měl každý uvědomit. Půlroční nekonečné čekání skončilo a já si můžu konečně s radostí říct "viděl jsem Třístovku".

15. dubna 2007
avatar uživatele
80 %

Úžasně stylizovaná řež. Občas vás asi napadne, že to je tak trochu vítězství formy nad obsahem, ale určitě se jedná o neobvyklý filmový zážitek.

15. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

:)

Tak tenhle filmek byl fakt mazec! Jak to bylo zpracované no prostě super! :) Opravdu se mi moc líbil! Nikdy mě sice dějepis, války nebavili, ale na tohle e fakt dalo dívat.. :) Fakt super sem ráda, že jsem ho viděla! :)

14. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

300

Na tento film jsem se tešila od začátku roku jak dítě na Vánoce.A můžu říci, že mě nesklamal v ničem.Ano příběh nepatří mezi nejlepší, ale dokonale to doravnávájí jiné stránky.
Určitě doporučuji si na něj zajít do kina.Jenom tam si ho plně vychutnáte.Já jsem ho nejprve viděla na dvd a potom až v kině.Kdybych to mohla změnit okamžitě tak udělám.

13. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

300 stačí

..na tenhle film jsem se moc těšil a nesklamal mě ..je plný akce napětí i erotiky. a halvně krveee ...takže doporuču všem lidem co mají i nemají rady krváky protože tohle vážně stojí za shlédnutí ;);)

11. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Nieje o com...

Tento film nema chybu. Efekty, krv, prostredie, bojisko a vsetky osoby. To je jedno ci je to spravene pomocou PC alebo ne. A aj to, ze su tam rozne kreatury, co v realite je smiesne, robi z toho doby film. Podla mna tomu ti nepriatelia (slony, nosorozes, immortals, magovia atd...) davaju ten spravny dojem.
Som spokojny.
Je to totalny masaker.

10. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Nářez ne děj

Za prvé bych chtěl poznamenat, že negativním názorům se nevyhne žádný film, ale z toho, co sem vyčetl níže, se mi chtělo od plic zasmát. Napsat o filmu 300, že obsahuje nudnou akci a trvala 15 minut??? Ať mi někdo napíše film, ve kterým akce byla zábavnější a spadne mi čelist jako v kině při sledování nejlepší řežby, kterou sem v posledních letech viděl. Za druhé napsat o hereckém výkonu Gerarda Butlera, že nic moc?:-) Směju se od plic. Docela bych si chtěl představit na jeho mísťě někoho jiného(třeba Brada), ale nejde to. Jiný král Leonidas u mě v mysli už není. Jeho výkon byl super a rozhodně pčesvědčivější než u spousty snímků od dob podle mého názoru velmi dobrého Gladiátora. Protože od dob Gladiátora mě u plátna neudrželo nic tak těžce jako 300. A za třetí jestli to někomu nedošlo, 300 nebyl zamýšlen jako film z hlubokým příběhem, ale jako čistá akce od začátku. Jít do kina s přesvědčením o hloubce příběhu u Zacka a Franka?? Hehe. Proto se to jmenuje 300:Bitva u Thermopyl. Vizuální podívaná která nemá obdoby. A mimochodem, nevim kolik lidí sedělo v kině u vás, ale reakce, které sem slyšel já byly typu:"Ty vo.. tohle sem ještě neviděl", "To byl nářez" a o to právě autorům podle mého názoru šlo. U mě po dlouhé době nejpoutavější podívaná. I když průměrné hodnocení čtenářů mluví za vše:-).THIS IS SPARTA!!!.

9. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Film dobrý. Obsazení dobré. Akce dobrá. Celkově velice povedený film. Co se týče zpracování, byl jsem uchvácen tímto filmem.

9. dubna 2007
avatar uživatele
80 %

300 BY 2MIG1

tak neni snad nikoho, koho by nenalákaly jedny z nejlepších trailerů poslední doby .a to ke všemu na film podle komiksové předlohy franka millera, jehož sin city zfilmované robertem rodriguezem se stalo filmovým hitem a už ted jsou na cestě dvě pokračování.. sin city jsem si v kině nechal uniknout, což jsem u třístovky neráčil opakovat.. to, čím vás bitva u thermopyl uchvátí, je beze sporu jeho vizuální stylizace, která je stejně jako u předchozího sin city inspirovaná samotným komiksem.. ona stylizace spolu s výbornou hudbou, při který vám bude naskakovat husí kůže, vytváří plnohodnotnou kompenzaci jednoduchýho děje, na kterej si dost lidí stěžuje.. což moc nechápu.. je to film o jedný bitvě, co jinýho, než tu jednu bitvu tam ukázat? .režisér zack snyder mi dal to, co jsem od filmu očekával a já jsem s výsledkem spokojen...

8. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Bomba !!

Tento filmek sem viděl včera v kině a můžu vám říct že to byl opravdu skvělý filmový zažitek ... opravdu se mi líbil, od začátku až do konce. Tato filmová pecka si zaslužuje 100 %

7. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

perfektní!

Právě jsem se vrátila z kina a můžu říct hudba je opravdu dost dobrá. Přidává filmu na velkoleposti a jedinečnosti a vtáhne vás do děje, ať už chcete nebo ne. Naprosto souhlasím s výběrem postav, které sem bezvadně zapadaly. Strhující děj od začátku do konce. Je to hodně propracované a scénář je prostě úžasný - na to, že je to válečný film plný krve a násilí, je tu spousta vtipných a trefných hlášek, které působí odlehčeně a dovolí divákovi se na chvíli nadechnout před tím, než zase zatají dech před hrozícím útokem.... Zdá se, že je to jasné - 300 musí dostat alespoň 150%.

7. dubna 2007
avatar uživatele
60 %

Svůj negativní názor jsem byl nucen pod dalších částečných zhlédnutích trochu přehodnotit, takže zas tak kritizovat nemůžu. Doma o samotě jsem si ten film zkrátka vychutnal lépe než v sále plném lidí. Choreografie bitev, kdy hrstka sparťanů masakruje desítky peršanů jak na běžícím pásu byla dobrá. Obrazové ztvárnění a prostředí bylo také vynikající a na drsné sparťany burcovánými Butlerovými hrdinskými proslovy a výkřiky byl také dobrý pohled a ten film si prostě nezaslouží mých dřívějších 50%. Teď dám sice jen o deset více, tudíž 60%, ale nakonec se ani nedivím, když tomu dá někdo 80%. Zrovna tento film prostě každému na poprvé nesedne a mě nesedl.

6. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

to co jsem čekal

To co jsem očekával od filmu se mi víceméně splnilo. Jde o komiksové stvárnění a tomu odpivídá i film. Akci střídá zpomalení, scény jsou jako z časopisu, postavy také. Když mají hřímat, nebo jsou milujícími manželi jsou jejich hlasy zbarvené. Čas se zpomaluje a to dodává bitvám šmrnc. Mě se film líbil.

6. dubna 2007
avatar uživatele
70 %

Ach ouvej

Nádherné zpracování a více než poutavá grafika mě nepřekvapila, s tímto vědomím jsem na film šla. ALE zklamání mě neminulo, jak už bylo zmíněno, velmi se to podobá Sin City, ale nejen to. Mnoho prvků je zde doslova obšlehnuto z Gladiátora, stejně jako motiv muziky. Dlouhé projevy byly místy nudné a s kolektivem v kinosálu, který z nich měl dolova srandu se to nedalo brát vážně. Ale uznávám, že je to strhující podívaná a stojí to za zvednutí zadku a usazení jej do křesla v kině. Doma na DVD si to zdaleka tak nevychutnáte.

6. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Brutal

Tak toto bol brutálny film od žačiatku až do konca akcia a akcia krv useknute končatiny proste film so všetkym čo má mať.Možem len velice odporúčať všetkým ostatým.Velká pocta Zacku Snyderovi

6. dubna 2007
avatar uživatele
80 %

Sparta je věčná, je železná...

Pravda, v hodinách dějepisu nás to učilo „trošku“ jinak, ale naštěstí se nejedná o historický film, který by se striktně držel dějin. Naštěstí se jedná o další zpracování komiksu z hlavy Franka Millera (tohle jméno něco říká určitě i lidem, kteří se neřadí mezi fanoušky komiksů) a naštěstí se i tohle zpracování, dle mého skromného názoru, velmi zdařilo. Máme-li porovnat komiks a jeho filmovou verzi, můžu říct, že se film své předlohy (tedy té komiksové) držel nejlíp jak jen to šlo. Kdo by chtěl vidět reálně vyhlížející souboje či poučný historický snímek, ten ať se radši na „třístovku“ nedívá. Ten, kdo by chtěl vidět akční podívanou zasazenou do roku cca 480 př. n. l., ať se na film podívá. Je zcela jasné, že si film najde spoustu příznivců, ale i celou řadu odpůrců(asi jako každý), mě se „Snyderova“ bitva u Thermopyl líbila a dávám jí 80%.

6. dubna 2007
avatar uživatele
50 %

Nuda, šeď (krev) nuda a zase nuda

Po prvním podívání na film jsem měl hodně nepříjemné pocity a tak jsem si řekl, že jsem možná zasedlý a skrze nadšenou kritiku a příznivé tržby v zahraničí jsem dal filmu ještě jednu šanci. Bohužel ani druhé zhlédnutí cca. o 14 dní později můj dojem z filmu o mnoho nezlepšilo. Spíš zhoršilo. Dějově neuvěřitelně plytké a co se týče vysněných soubojů, po druhé mi to na ně přišlo celkem i chudé (poprvé to nebylo tak strašné). A po druhém útoku jsou navíc okoukané a stále stejné. Hudba, kterou v názorech všichni chválí, nebo alespoň zmiňují mě nijak neuchvátila, což je možná tím, že mě ani normálně tento typ hudby nebere, ale to nemůžu filmu vyčítat. Jediné co ve mě film zanechal byla chuť si přečíst komiks, což jsem udělal a je mnohem lepší než film, protože zde se jedno komiksové okýnko neroztahuje na pět minut filmového pásu... pro ty které jsem neodradil, tak si představte trailer roztažený na 1 hodinu a zbytek času vyplněn nudnou vatou, kde se ni neděje.

6. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Proste pecka

Jo jo jo tento film sa mi páčil od začiatku do konca. Jediné čo by som mu mohol vytknúť je, ze na moj vkus to bolo príliš krátke. Aj keď viem, ze 110 minút nieje až tak málo ale predsa. Boje boli úchvatné a to spracovanie celého filmu bolo excelentné. No teraz ma napadla jedna vec a to, že tek koniec mohol byt o trošku iný...veď celú dobu som sa tešil na tú "megalomániu" 300 proti miliónu. Aj napriek tomu dostáva odomňa 100%

5. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

300

Takovej film jsem ještě neviděl, chci tím říct že tak dobrej válečnej film. No vůbec jsem nečekal že bude tak unikátní a propracovanej do detailů a opravdu sem na to zíral a hned jak jsem se dodíval sem se na to musel podívat znovu. Bezvadné spracování, bezvadná nálada, trochu víc krveale to sem patří a vůbec mi to nevadí prostě co jiného na to říct, že lepší film se hledat nemusí.

4. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

300

Od toho filmu jsem očekával drobet víc,ale i přesto se mi líbil.Nejvíce se mi líbila celková propracovanost bojů,at už záběry jednotlivých bojovníků nebo celé armády.To se mi opravdu tajil dech!!Asi jediné co bych mohl vytknout je,že se příliš nedrželi dějin.Možná proto se jim tento film tak moc poved!!:-)Oprava:Ba jo drželi se docela dost historických faktu!!!A aspon sem si i ja doplnil historické mezery tykající se bitvy u Thermopyl.

4. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

300...proti milionu

Sice jsem od tohohle filmu čekal o něco víc, ale i tak mě nezklamal. Komiks je skvělej a film...boží! Připadá mi to jako nejlepší film podle komiksu, kterej kdy natočili (nebo jeden z nejlepších...)! Spousta akce, SKVĚLÁ hudba, výborní herci, litry krve, výborné animace...to je 300. Boje byli opravdu hodně propracované a skvěle natočené. Animace byli tak vynikající, že byste ani neřekli, že támhleten voják probodávající toho druhého není herec ale počítačem vytvořená postava... Ani na chvíli se u tohohle filmu nenudíte! Super...skvělý...vynikající...boží...to je 300! Bezva!

4. dubna 2007

je to perfekti film s vela skvelymi efektmi ale niektore boli az moc prehnane ako meecoruka zruda vlk ktrory nevyzeral realne ale pomylil som sa a nedal som filmu jedna ale 5 a to ma mrzi

3. dubna 2007
avatar uživatele
50 %

Na môj vkus dosť brutal. Odťaté hlavy a iné rôzne končatiny, množstvo krvi a boja. Film si však zaslúži dobré ohodnotenie z hľadiska jedinečných efektov, na tých sa teda filmári vyhrali. Teda až na toho vlka hneď na začiatku ten bol otrasný. Mrzí ma, že keď už sa natočí takýto film "historický" tak si myslím, že by aj mal spĺňať nejaké hist. fakty. Na tie však vo filme nie je kladený dôraz. Prečo? Lebo je to komiks pre tupých američanov, ktorý ani poriadne nevedia čo to Sparta vlastne bola a vôbec kde Grécko leží. A tak je film plný fantastických a nereálnych bytostí a postáv. Prostredie je v niektorých scénach dosť umelé a vôbec to nevyzerá akoby sa to odohrávalo niekde vonku pri pobreží.

3. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Těšila jsem se moc a vůbec nelituji času ztráveném v kině. Bojové scény byly naprosto úžasné. Dokonce jsem se přistihla, že napjetím ani nedýchám :-) Z filmu naprosto jasně vyplývá, že Sparta byla opravdu drsná parta. Doporučuju

2. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Vynikajuce

Po precitani niektorych ohlasov som mal trochu obavy, ale tie sa po vzhliadnuti zdali zbytocne. Mozno je to aj tym, ze anticke baje a povesti mam rad (co vsak neznamena ze kazdy film s touto tematikou sa mi paci - vid Troja). Film perfektne vykresluje filozofiu Sparty. Jej nebojacnost, silu a jednotu. Celkove spracovanie bolo takisto dobre, rozpravac dodava filmu spravnu atmosferu. Bitky boli vynikajuce, hlavne spomaleny vypad Leonida pri prvom utoku a boj Astina so Steliom proti Perzanom. Jedine co mi zozaciatku vadilo, bolo animovane pozadie, ale clovek si nato zachvilu zvykne. Kazdopadne ak ste to este nevideli oplati sa na tento film ist.

2. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Jo!!

Tenhle film už mám doma, včera jsem se na něj dívala a řeknu vám, jedním dechem jsem to sledovala od začátku do konce, výborný děj a hlavně efekty s kamerou a tak. Sice moc nemusim, když se v celém filmu skoro jen válčí, ale tohle nebylo jen o tom!! Na tenhle film se můžu koukat furt a bude stejně zajímavý jako poprvé.:-))

2. dubna 2007

Nic moc. Fakt.

Na tomto filmu jsem byl v kině před cca týdnem. Záměrně jsem počkal, až opadne prvotní reakce a musím bohužel konstatovat, že takto nezajímavý a dějově zpackaný film jsem neviděl už dlouho. Nebýt historické hodnoty snímku, mám obavy, že ani uměle vyvolané nadšené reakce filmových magazínů by tento film nezachránily.

1. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Historicko-komiksový masakr

Názorů na tenhle snímek jsem do doby, než jsem ho viděl, slyšel hodně. Jedni opěvovali téměř všechno, druzí kritizovali strohost příběhu, nudné části atd. Můj dojem, který navnadilo několik trailerů, byl takový, že se mám každopádně na co těšit po stránce animační. A taky, že bylo.
Vypracované postavy sparťanských vojáků, charakterově jasné postavy, temná atmosféra "obléhající" Řecko, monstrózní armáda Xerxése tvořená "mutanty", zrůdami a kovem protkanými jedinci [to byla nějaká móda tehdy mít tolik piercingu a šrotu na sobě? napadlo mě, zda-li to třeba nejsou hodnosti - jak mají naši vojáci hvězdičky, tak třeba čím víc kroužků, tím víc "Adidas"]. Sám Xerxés byl jako God-King velmi úlisný, namyšlený a v podání Rodriga Santora téměř ďábelský.
A k filmu - mělo to děj, spád, dokonce i logickou posloupnost, napětí a prostě celkově to udělalo na mé vjemy dojem. A to jsem to neviděl v kině. Inu, někdy stačí i málo.

1. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Sparta... :-)

Podle mě to je celkem kvalitní snímeček...byla sem na něm zrovna včera...hodně se mi líbila barva filmu a děj byl taky dost zajímavý.Rozhodně znám horší filmy,a tenhle se rozhodně řadí mezi ty lepší...!!!

1. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

Úžasný

Takto kvalitní film jsem už dlouho neviděla. Naprosto NEUVĚŘITELNÉ filmové záběry, triky a vychytávky, které už samy o sobě dávají 100% doplnila bestovní hudba, vtipný scénář a spousta detailů jak na prsa, tak na mužské tělo :-) Millerovský styl se nezapře a na to, že tohle všechno se původně dělo jen před modrým pozadím je to úžasná podívaná. Historické filmy ani komiksy nemusím, ale tohle stálo za to.

1. dubna 2007
avatar uživatele
LOST
...
30 %

300

Na tento film jsem se strašně moc těšil. Příčinou byl hlavně trailer, který byl fantastický (jeden z nejlepších jaký jsem kdy viděl). Když jsem se dozvěděl jméno režiséra byl jsem také potěšen, Zack Snyder natočil perfektní Úsvit Mrtvých a myslel jsem si, že 300: Bitva u Thermopyl bude jedním z nejlepších filmů roku 2007. Bohužel jsem se mýlil a mýlil jsem se hodně. Prvních 45 minut je naprosto nudných a o ničem, pak se to sice jen tak na 20 minut rozjede, ale po velmi dobrých 20 minutách zase nastane velká nuda. Musím se přiznat, že už dlouho jsem se tak nenudil jak u filmu 300. Je to možná špatným dějem, kde se nenajde žádné překvapení a je to pouze o jedným a tým samým. Herci si myslím, že byli vybrány dobře,ale nepředvádí žádné velké herecké výkony. Co však stojí za pochvalu jsou bitvy- je jich sice málo, ale když už nějaká nastane stojí to za to. Hlavně zpomalení času je u bitev velmi efektní. I tak to ale nestačí na dobrý film, film 300 měl velký potenciál se stát velkým hitem- bohužel musím říct, že se jedná o průměrný, pro mě možná i podprůměrný film. Nakonec musím říct, že je to pro mě jedno velké zklámání.

1. dubna 2007
avatar uživatele
100 %

The Best!!!

Pro mě prostě nejlepší film a hlavně od začátku až do konce FILM!!! Je nádhera se na to dívat... Měla jsem chuť křičet spolu se Sparťany! Proč tu nemůže být alespoň 500%...?!:(( THIS IS SPARTA!!!

31. března 2007
avatar uživatele
100 %

Masterpiece

Dnes som na tom bol a nemožem si tento film vynachváliť. Genialne od začiatku až po koniec. Ja davam 100%.

31. března 2007
avatar uživatele
80 %

třista statečných

jo, určitě sem se při filmu nenudil ale grafická krev mi trošku ubrala z celkového dojmu. a taky příšery. tohle byl film podle skutečné události, ty zmutované lidi bych jim ješte sežral ale obrovité slony ve stylu olifantů, perský kat který má místo rukou sekery a veliký nosorožec zabitý jedinou kopí... ale líbila se mi kamera, obsazení a taky ňáké ty vtipné hlášky to zachránili před mým názorem na film Trója. a taky se mi líbilo, že hlavný hrdina zemřel, a hlavní nepřítel to přežil jen se škrábancem na obličeji.

30. března 2007
avatar uživatele
80 %

This is SPARTA!!!!

Líbil. I když podle toho z které stránky se to vezme. Naprosto ohromující mi přišla záplava efektů, bojové scény diváka přivádí k úžasu. Na té druhé mě lehce zarazily fiktivní postavy obrů a podobných příšer. Filmem se nesou hesla pravdy, síly, odhodlání a cti, která se vážně hezky poslouchají. Z historického hlediska zřejmě nepřípustné, ale, nejsem historik:) Proto mě film nadchnul, zvláště pak davové scény, kostýmy, hudba. Hudbu bych ráda zmínila, protože jako příznivce soundtracků se mi velmi líbila. Dobrý film.

30. března 2007
avatar uživatele
100 %

...

Moc se mi to líbilo, ty efekty, herci, ale celou dobu se mi to zdálo nějaké divné, já jsem nevěděl že je to od tvůrců Sin city, ale během filmu mi to hned doslo, ta krev, a pak na konci takovy komiksovy titulky, a celou dobu to bylo dost šerý, občas jsem nevěděl ani co se tam děje, takže jsem byl mimo mísu, ale moc si mi líbila hudba v tom filmu, takže stejně dávám 100%...

30. března 2007
avatar uživatele
cr8g
...
100 %

Spartans ...... PUSH

Naprostej grafickej masakr, nemuzu tomu nic vicist, naprosta bomba, a mistama je to strasne funny :D jak tam dorazej zbesile ty persany prosici o milost:D
strasne se mi ten film libi a videl sem ho uz asi 7x
davam jasnou 100

30. března 2007
avatar uživatele
80 %

Přestože je to dělaný jako legenda, některý věci sedí historicky víc, než u jinejch filmů (viz. vybavení a bojová taktika sparťanů), což mě mile překvapilo. Trošku na druhou stranu zamrzela teatrálnost filmu, a přebíhání od pískově zbarveného dne (nutno říci, že ten byl udělanej úžasně) do modré noci, takže jsem měla pocit, že je film rozdělený na dvě části. Taky jsem si myslela, že jsem už ve filmech viděla dost brutality, aby mě nic moc neohromilo - omyl. U mě to na filmu jen přidalo. Sice všichni ví, jak to skončí, ale určitě to stojí za to 80%

30. března 2007
avatar uživatele
60 %

Kameře a efektům není co vytknout. Ale stačí to na dobrý film, na který se ještě někdy podívám? Já říkám ne! Dlouho jsem se v kině tak nenudil jako při 300. Tenhle snímek mi nabídl tolik zbytečných pasáží o ničem, že se i sám divím, že jsem si v kině neustlal. Četl sem na spousta stránkách, že se tam řežou od začátku filmu do konce. Není to pravda. Je to tak 15 minut (a to přeháním) dobré akce. A to mně bohužel k dobrému požitku z filmu nestačí.

28. března 2007
avatar uživatele
100 %

Ať se svět dozví, že 300 Sparťanů..

Naprosto super film. Úžasné bojové strategie. Neuvěřitelná motivace Sparťanů. Výtvarně dokonalé. Jen více faktu a méně milostných scén...Ale i tak 100%

28. března 2007
avatar uživatele
100 %

NO jo souhlasim s názorama předemnou! Ten film je fakt bomba. Obsahem mi to přišlo jako Trója, ale tady neni 90min boj a 90min pribeh. Tady je 90min boj a 15min pribeh. Zpracovany to bylo dost dobre, jako sin city a pak ze kazdej spartan tam mel dost dobre vyrysovany břišáky (svaly) to by chtěl každej :D

27. března 2007

stovka pro "třístovku"

Včera jsem se konečně dočkal. Už od října jsem se těšil, až to zhlédnu - až na velkém plátně uvidím nejakčnější film roku 2007... Ohledně 300 jsem měl hodně velká očekávání. Film je ale předčil. Všechny. Po celou dobu filmu jsem od plátna ani na okamžik neodtrhl oči. Bál jsem se dokonce i mrknout, aby mi z filmu nic neuniklo. U 300 se nabízí srovnání se Sin City. A já říkám, že Sin City je o několik kroků za 300! Bitva u Thermopyl má úchvatnou vizuální stránku, famózní hudební doprovod... a povedené herecké obsazení: Gerard Butler byl ideální volbou pro Leonida. V této roli si neumím představit nikoho lepšího. Ze sparťanských vojáků mě ještě zaujal Michael Fassbender, představitel Stelia. Z Peršanů na mě zapůsobil Rodrigo Santoro. Nejdřív mě na něm zaujal vzhled, hned potom jeho krásný hluboký (digitálně upravený) hlas... Akční scény. Musím se přiznat, že akčnější scény jsem asi ještě nikdy neviděl. Z úžasné choreografie, která je navíc doplněná krásnými zpomalovanými záběry, vám spadne čelist až na zem. Na konci filmu jsem si přál, aby bylo 300 ještě o 20 hodin delší... 300: Bitva u Thermopyl je takový typ filmu, který musíte vidět v pořádném kině (tj. s hodně velkým plátnem a hodně kvalitním zvukem), abyste si naplno vychutnali všechny jeho kvality.

27. března 2007
avatar uživatele
100 %

!Sparta!

Suprovej film. Nedá se ani popsat jak dobrej je. Sice by někdo mohl najít nějaké neschody, chyby nebo nedostatky ale to už hold k filmům patří ale v 300 se ty chyby pod tíhou ostatních věcí ztratí. Nechtěl bych se po někom opakovat jak je to popsáno od někoho jiného tak se předem omlouvám za souvislosti. Je to prostě zpracovaná jedna z nejlepších bitev souboje jsou plné energie a nápadů a není to jen nudné mlácení do hadrových panáků co čekají na smrt. Občas se tu vyskytne klidná scéna ale i krátký odpočinek od bitvy je třeba. Rovněž byly dobře zpracovány i jiné věci třeba fakt že příběh občas připomíná fantasy všemi různými tvory a podivnými lidmi.
Dobré obsazí a spousta jiných věcí tenhle film se opravdu povedl a je to jeden z mála který se takhle povedou. Co dodat podívejte se sami a pochopíte líp než z tohoto názoru.

27. března 2007
avatar uživatele
100 %

Super

Co víc dodat... Všichni tady píšou suprovej film, tak tomu věřte.. Fakt nejde ani popsat jak je úžasnej...
Skvělý výkon herců. který podporuje vynikající hudba

27. března 2007

300

Naprosto perfektní oddychovka. Když nechcete nad ničím přemýšlet, podívejte se na tenhle film. Příběh sice snad ani nemá, ale dvou hodinová bitva je prostě úchvatná. Dobré zpomalené záběry, drsně brutální. Herci hrají svoje role hodně přesvědčivě. Jenom mě přišla zvláštní krev. Né, že by jí bylo málo. Ale byla dělaná počítačem a bylo to hodně poznat. Sparťani porcujou jednoho peršana za druhým, ale na mečích, na sparťanech, na peršanech a ani na zemi není krev. Vždycky vystříkne a pak zmizí. Ale abyste neřekli, že jsem sadista, tak řeknu, že mě to až tak nevadilo. Ale rozhodně stojí za zhlédnutí.

26. března 2007
avatar uživatele
100 %

Naj film roku 2007

Tak na tento film cakal dlho, ale vyplatilo sa. Ako som cital na obalke jedneho casopisu "TROJA v style SIN CITY", tak to ulne plati. A k tomu uzasne efekty a este lepsi pribeh. Kto to este nevidel, tak ma co dohanat;). Cest hercom a reziserovi, a hlavne tvorcovi comixu Frankovi Millerovi.

26. března 2007
avatar uživatele
W0RM
...
100 %

Bomba.....naprosto úžasný film. Super film se suprovou muzikou a hlavně suprovými vizuálními efekty!!! Řekl bych, že tomu snad nic nechybělo. Jen pár věcí tam byli trochu přehnané - třeba ten "kat" nebo podobně... to je snad jediné co bych filmu vytknul, ale jinak to byl prostě nářez :-)

26. března 2007
avatar uživatele
100 %

Kam se hrabe Troja

Skvělej filmeček, dokonalá kamera a trikové efekty. Akce na každém kroku a to nejen válečná řež, ale i politický boj proti odpůrcům vedený v agresivnějším stylu, než je tomu u nás, kdy se politici schylují k metodě pláště a dýky. Kdo tenhle film neviděl, jako by pomalu nežil. Fantasy prvky přidali historickému jádru na zajímavosti a rozsáhlost bojů by se dala přirovnat jen k Troje. Tenhle film prostě nemá chybu.

25. března 2007
avatar uživatele
70 %

Vizuálně nabušená podíváná, kterou si člověk užije hlavně v kině. Odklony od bitevní vřavy do klidné Sparty hodně naladí na další jatka co budou následovat. Škoda jen trochu haprující atmosféry

25. března 2007
avatar uživatele
pier
...
100 %

300: Bitva u Thermopyl

Jak začít tenhle film skoro všichni spojujou se Sin City.Ale mě tam přišlo stejný jenom to že se to natáčelo za modrým pozadím,potom tady někdo píše že je to lepší než Gladiator a to taky není podle mě pravda,dyť takovejhle film nikdy nebyl natočenej.Podobný akce sem nikde neviděl,s historijí to má taky málo podobnýho není možný aby 300 Řeků porazilo většinu perský armády která čítá milion a ještě ke všemu "nesmrtelných".Ale jinak to byl nejúchvatnější film který jsem viděl a moc se mi líbil.

25. března 2007
avatar uživatele
100 %

Very very best

Čo viac dodať k tomuto výbornému filmu. Skladám poklonu všetkým tým, ktorý mali s filmom niečo spoločné.
Niekto vie aj z mála vytvoriť umelecké dielo. Vidieť tento film je zážitok.

25. března 2007
avatar uživatele
100 %

Úžasné...

Tomuhle filmu nic nechybí, už dlouho jsem neviděl něco tak úžasného. Od začátku do konce jsem se nenudil, vřele doporučuji všem co se chodí do kina hlavně pobavit. Doufám, že nás filmaři ještě někdy poctí takovou lahůdkou...

25. března 2007
avatar uživatele
80 %

Tak brilantně zpracovené záběry snad ani hodnotit nemusím, kamera i barevné ladění je prostě největší plus filmu. K tomu přidám nabušené hochy s vypracovenýma "pekáčema", sem tam stříkance krve a krále který kope posly do studny se slovy "THIS IS SPARTAAA!" - stylovost filmu fakt nechybí. Jen mi trochu vadí, že mezi brutální akcí a bezchybnými záběry jsou občas "hluchá místa".

25. března 2007
avatar uživatele
100 %

Exkluzivní podívaná

Tuto podívanou jsem si prostě musel jít vychutnat do kina. A nechyboval jsem. Ozvučení perfektní. Na to,že film byl celý natočen před plátnem,podobně jako Sin City, jsem naprosto nadšený.Výborná výprava, herecké výkony, napětí až do konce, akce, strhující bitvy. To vše ve Vás musí dlouho nechat skvělí zážitek. Doporučuji.

25. března 2007
avatar uživatele
100 %

BOMBA.

Tak vam povim ze jsem uz videl vse, ale tohle jsem jeste nevidel...naprosta bomba...zack snyder ukazal ze to za kamerou umi...skveli herci..nadhera

25. března 2007
avatar uživatele
100 %

300%!!!

Tak tenhle film jsem si uplně celej skvěle užila a všem ho vřele doporučuju!! Neuvěřitelné válečné scény, drsní válečníci a taky skvěle vypracovaný polonahý těla Gerarda Butlera a Davida Wenhama (a všech ostatních;)) Myslím, že to je jeden z nejlepších filmů tohodle roku!:)

24. března 2007
avatar uživatele
80 %

Zpracování na jedničku

Tak na tenhle film jsem se těšil už od začátku roku. Začátek byl super, trošku jsem si zopakoval látku z dějepisu. Poté to ale začalo být trochu nudné, jako zpracování vynikající, na tom se filmaři doslova vyřádili, ale trošku méně brutality by bylo možná lepší. Určitě Sparťané v době před 2500 lety válčili podobně se stejnou brutalitou, na plátně to ale zase tak moc drasticky nemuselo být zpracováno. Přístupnost od 12 let mě hodně překvapila, vidět tohle ve dvanácti, tak z toho asi neusnu:-D...jinak ale celkem nemám co dodat, zážitek byl dobrý. Shlédnout tento film doma, bez skvělé zvukové atmosféry, by byla určitě chyba...

24. března 2007
avatar uživatele
100 %

This is Spartaaaa.....!!!!!!

Mazec roku,beze srandy.Moje maximální hodnocení je možná trochu přehnané,protože film má určitě i svoje chyby,ale já jsem si nemohla pomoct.Moje nadšení po shlédnutí téhle pecky bylo prostě maximální.Po Sin City je toto druhá adaptace díla Franka Millera a podle mě Zac Snyder nad Robertem Rodriguezem vítězí o pěkných pár koňských délek.Třístovka má spád,zbytečně se nezatěžuje složitým dějem a s ničím se nemaže,stejně jako starověcí Spart´ané.Některým lidem tohle možná nevyhovuje,ale mě to prostě sedělo k duchu filmu.Vizuálně je to naprostá pecka,věrně to kopíruje komix,ale zároveň do toho tvůrci filmu vnáší i něco ze sebe.Historicky je to samozřejmě naprosto nevěrhodné,ale upříměně,komu to vadí.Co na tom,že falanga vypadala jinak,tohle není lekce dějepisu,ale koňská dávka testosteronu.Pro chlapy je tu krásná Lena Headey,pro dámy kterýkoli vymakaný,polonahý válečník.Všichni hlavní představitelé byli herecky v pohodě,nejhustší mi přišel Rodrigo Santoro jako opiercingovaný,sebestředný gay Xerxes.Prostě nářez a Slávisti necht´ si odečtou libovolný počet procent:-)

24. března 2007
avatar uživatele
100 %

Lepší jak Gladiator

Naprosto užasná podívana, vedle tohoto filmu je Gladiator jenom chudý příbuzný. Tento film vřele doporučuji. Výkony všech herců naprosto bezvadné Gerard Butler předvedl, že hrát opravdu umí dávam plný počet. Jen tak dále doufám, že takových snímku bude víc.

24. března 2007
avatar uživatele
100 %

Film nabytý zpomalenými nebo zrychlenými záběry, perskou krví a ještě více perskými useknutými končetinami je dokonalou akční podívanou. A až zase nějaky zas*raný chytrák bude říkat, že to nemá žádný příběh, tak by mu už konečně někdo měl říct, že tady o žádný příběh nejde, jde "jen" o to, jak co nejefektivněji zmasakrovat nějakýho toho Peršana a ukázat, že spartští vojáci jsou největšími drsňáky antického Řecka.

23. března 2007

300

S velkým očekáváním jsem vyrazila na předpremiéru a moje očekávání se vesměs splnilo... Konaly se grafické hody a pohled na vysvalované Sparťany rozhodně není špatný :o)
Audiovizuální stránka je dokonalá, byla to přesně moje krevní skupina. Upřímně řečeno, děj je trochu slabší, ale jinak jsem rozhodně spokojená a nevidím žádný důvod, proč nedat filmu stovku.
Mimochodem, Nine Inch Nails v traileru mě příjemně překvapili ;)

23. března 2007
avatar uživatele
Arms
...
100 %

300...%

Zhlédl jsem to a moje očekávání v další výborný historický zážitek se naplnila. Děj je trochu slabší, ale čekla jsem to, jelikož předlouhou nebyla historická bitva, ale akčnější komix. Akce rozhodně nechyběla, byl tam i feeling :-D a samozřejmě od filmu za 65 mil. $ můžeme čekat i dobé vizuální efekty... sečteno a podtrženo - dávám 100% a píšu do googlu "bitva u termophyl" ;-)

23. března 2007
avatar uživatele
100 %

Vynikající

Tak tenhle film mě podle mého očekávání nadchl,už trailer se mi velmi líbil a tak sem šel na jistotu.Film je plný výborných efektů ,bitev ,svalnatých Sparťanů a velmi se mi líbili kostýmy a také znetvoření peršané na kterých si dali velmi záležet.Velmi moc doporučuji těm ,kteří si chtějí užít bitvy a efekty a nedoporučuji těm ,kteří v něm chtějí hledat jen silný děj.Já jsem ta první varianta a proto za sebe dávám zasloužených 100!Tenhle film je boží!!!!!!!!!!

23. března 2007
avatar uživatele
100 %

300

před chvíli jsem se vrátila z kina a tenhle film byl fakt skvělý kamera byla uplně drsna a hudba taky fakt super film :) stojí za to!!!!!!!!!!!!!!!!

22. března 2007
avatar uživatele
90 %

Výborný film

Skvělý film na kterém byl velice dobře propracovaný děj i bitvy. A to, že film je dějově chudý podle mě není pravda, užil jsem si to od začátku až do konce. Dávám 85%

20. března 2007
avatar uživatele
ILU
...
80 %

Na tenhle filmek jsem se strasne tesil, ale neocekaval jsem od nej nic. Musim rict ze me trochu zklamalo, nejvic asi dej, pripadllo mi to jako jenom koncept nebo tam z toho mela bej tak půlka. Ale rozhodne ty souboje se jim povedly neni co vytknout, proste zupr. Vypravec..., strih.. perfektni. Film by mel mit jeste neco..... a to úplně chybelo. Skoda.

20. března 2007
avatar uživatele
100 %

300: Bitva u Thermopyl

Ejj tedka sem zkoukl filmecek a mazanej upe sem se na nej tesil:D film nezklamal hudba ,kamera super . . .ale trosicku to mohlo bejt lepsi sem tam sou nudny sceny ale jinak stoji to zato . davam tak 91,5 % :D :P

20. března 2007
avatar uživatele
90 %

Vizuální masakr

Filmpřesvědčivě splnil má očekávání. Pro oči grafiků je tento film naprostý nářez... stejně tak vaše uši nezůstanou ušetřeny (jste-li v kině), bohužel příběh má pár slabých míst a metálová hudba se mi k bitvě s kopíma a štíty nesedla. 100% je příliš 80% je málo.

18. března 2007
avatar uživatele
70 %

Co som cakal to som DOSTAL!

Od tohoto movie som neocakaval nic konkretne. Ale bolo to este aj trosku slabsie ako som cakal. No co uz, pockame na nieco new. Verim ze tento rok bude na new movie bohaty. Este aby som nezabodol 70% bude tomuto filmiku stacit.

16. března 2007
avatar uživatele
Kno
...
100 %

Nářez

Cekal jsem historicky film s nejakou tou akci... ale hodne me to prekvapilo. Tohle byl pro me jak vizualni tak zvukovy zazitek, proste temer dokonale. Damam 95%

15. března 2007
avatar uživatele
80 %

Pro mě nejočekávanější film roku. Čekal jsem opravdu atomový výbuch, ale ten se tak úplně nedostavil. Vizuálně je to prostě dokonalé, k tomu nemám žádné připomínky. Jen je to celkem dějově chudé. Čekal jsem od příběhu něco víc, než jen hodinu a půl dlouhou válku. Tady by možná pomohlo nafouknout stopáž a rozšířit příběh o něco trochu hlubšího. Některé okamžiky jsou naprosto výtečné a jiné zas úplně zbytečné. Dějová rovina s Leonidasovou manželkou mě celkem nudil. Jinak bych ještě vyzdvihl Geralda Butlera, ten působil jako nalítostný zabiják opravdu věrohodně. Jeho protivník v podání Rodriga Santora si svou velkou příležitost také užíval a byl naprosto parádní. "Nejlepší film všech dob" se rozhodně nekoná, jak mohl někdo doufat, ale jako pěkně zabalený dárek to funguje dobře. (Tak 75 %).
Poznámka pod čarou - Ani jsem nečekal, že ninjové jsou tak staří a Butlerovi jizva seděla dokonce víc než Lockovi z Lostu :)

12. března 2007