11. 7. 2012
Bohové i zabijáci se pokusí prolomit počítačovou kletbu
O tom, že podle počítačových her nevznikají dobré filmy, už bylo sepsáno mnoho. Někteří až vědecky rozebírali, proč příběhy z našich monitorů nedokážou utáhnout celovečerní snímek a proč se jich většinou filmaři nedokáží chopit způsobem, který by to umožňoval. Minimálně dva následující projekty ale mají šanci kletbu prolomit.
God Of War je populární herní série, o níž se říká, že nabízí až filmovou atmosféru. Proto s napětím očekáváme, kdy se jí někdo chopí. Že snímek vznikne, už není věc "jestli", ale spíš "kdy". V tuto chvíli už (naštěstí?) o režii neuvažuje Brett Ratner, takže hlavní křeslo zůstává volné, na post scenáristů byli ale najati Patrick Melton a Marcus Dunstan. Neprovaření scenáristé pracovali například na Saw, ale neházejme je přes plot, dokud se nepředvedou na plno.
Možná ještě zajímavější je zpráva, že den ode dne populárnější Michael Fassbender podepsal smlouvu na hlavní roli v Assassin's Creed. Miláček kritiky i diváctva by mohl dodat počítačové předloze potřebný lesk. Že se příběhu tichých zabijáků na nesplnitelných misích podaří překonat podobně laděného Hitmana, je rozhodně pravděpodobné.
Co myslíte, povede se některému z těchto snímku získat skutečné uznání? Prolomí konečně onu kletbu?
Autor si zatím nevyplnil svoje mikrobio. Zatím se musíte spokojit s tím, že umí číst a psát.
Poslední komentáře
Zatím se do diskuze nikdo nezapojil! Buď první!