13. 5. 2011
Von Trier versus Scorsese
Martin Scorsese a Lars von Trier patří oba mezi nejuznávanější filmaře. Scorsese za své rebelantské snímky Zuřící býk, Taxikář nebo Poslední pokušení Krista, von Trier zase za své depresí a experimentem prolezlé kousky jako Evropa nebo Dogville. Že by se slavný Američan s italskými kořeny a typický seveřan von Trier dali dohromady, to by čekal málokdo.
Lars plánuje po Melancholii projekt s názvem The Five Obstructions, jenž bude, jak název napovídá, remakem jeho vlastního filmu. Nebo spíš formátu onoho filmu.
Rád by přibral právě Martyho, který prý souhlasil. Von Trier ho v odvážném projektu vyzve, aby pěti způsoby ve zkratce zremakeoval Taxikáře (nebo jeho část), ovšem za znevýhodněných podmínek - v cestě bude mít pět překážek. (Ano, to je ten formát.)
Scorsese nejprve dokončí Hugo Cabreta, jeho 3D pohádku, a pak má začít natáčet Silence s Daniel Day-Lewisem. Vzhledem k tomu, jak rád Scorsese mění plány, je ale možné ledacos - v tomhle případě navíc nejde o film v pravém slova smyslu, pravděpodobně by tedy práce nezabrala tolik času.
Byla by to navíc pro Martyho velká výzva. Je sice nepravděpodobné, že by Lars donutil jet devětašedesátiletého Scorseseho do Bombaje, jako tomu bylo v původním projektu, přesto je jistě práce "pod tlakem" pro Scorseseho velkou příležitostí dokázat, že na to pořád má.
Jediný problém je, že se Lars von Trier k smrti bojí letadel, takže by se do USA (kde v životě nebyl) musel zřejmě plavit.
Autor si zatím nevyplnil svoje mikrobio. Zatím se musíte spokojit s tím, že umí číst a psát.
Poslední komentáře
Zatím se do diskuze nikdo nezapojil! Buď první!