26. 4. 2011
Schumacher s nadějí, Greengrass s DiCapriem
Joel Schumacher a Paul Greengrass jsou jako černá a bílá, oheň a voda, jing a jang nebo KFC a McDonalds. Jeden má pověst divoké karty, nekonečné nejistoty. Natočí vám pěkný film, nebo propadák? Těžko říct. No a ten druhý je zase solidní skálou uprostřed rozbouřeného moře, která téměř vždy zaručuje jistotu. (Pokud nevíte, který je který, jste na špatném místě.) Co pánové chystají?
Paul Greengrass má stále v plánu snímek Memphis, to zůstává faktem. Po jeho prvním zaváhání - Zelené zóně - už ale nemá tak volnou ruku. Film o vraždě M.L. Kinga téměř určitě vznikne, podle Deadline ale ne ihned. Je možné, že si režisér nejdřív odskočí směrem k adaptaci foxovské show The Deep Blue Good-by. Produkuje ji Leonardo DiCaprio, navíc si v ní i zahraje hlavní roli. Tuto látku chtěl zpracovat už Oliver Stone, ale nakonec z toho sešlo. Těžko říct, proč je takový zájem zrovna o příběh o sto padesátém soukromém detektivovi, ale co já vím - třeba z toho i něco pořádného vznikne. Greengrassova režie jistá není, vznik filmu jako takového s DiCapriem v čele je ale pravděpodobný (Jak to chce Leo všechno stihnout, to je mi ale záhadou.)
To Schumacher je rád, že je rád. Aktuálně se mu kritici i diváci ještě stále vysmívají za prý příšerné Twelve. Po scénáři Riche D'Ovidia by měl doslova skočit - je to látka pro něj jako dělaná. Operátor tu musí "bojovat" s jakýmsi zabijákem, aby zachránil mladou dívku. To docela připomíná Telefonní budku, jeden z Joelových největších úspěchů. Některé zneklidňuje fakt, že produkční společnost Troika Pictures, která za film zodpovídá, koketovala u jiného nadějného scénáře s režisérem Muzikálu ze střední, ale já bych se tím tolik netrápil. Joel tu zřejmě nebude mít možnost přidělávat lidem na kostým bradavky, takže je u něj tento thriller relativně v bezpečí.
Autor si zatím nevyplnil svoje mikrobio. Zatím se musíte spokojit s tím, že umí číst a psát.
Poslední komentáře
Zatím se do diskuze nikdo nezapojil! Buď první!