Tajný život mazlíčků

Do kin míří další očekávaná animovaná pohádka tohoto roku. Tajný život mazlíčků bude určitě chtít navázat na úspěchy Zootropolis či Hledá se Dory. Podaří se mu to?

Nejdříve bych mohl zmínit, že za tvorbou Tajného života mazlíčků mohou ti samí lidé, kteří mají na svědomí sérii Já, padouch. Je pravda, že tím si nastavili vysokou laťku, která se bude těžce překonávat. Přiznejme si, mimoňové jsou všude. A dokonce je uvidíte, když zajdete na Tajný život mazlíčků. Několika minutový film s těmito stvořeními vás navnadí a rozesměje. Pokud je tedy máte rádi.

O čem tedy film je?

Jak sám název vypovídá, zjistíme, co dělají domácí mazlíčci, když jejich pánové nejsou doma. I když hlavním hrdinou je pes Max, ve filmu se objeví spousty zvířat, od psů a koček až ke krokodýlům. Max, navzdory harmonickému vztahu se svou paničkou Katie, těžce nese, když ho nechává přes den samotného doma. Jednoho dne se vrátí jako vždy, tentokrát ale ne sama. Stejně jako Maxe, kterého našla jako opuštěné štěně, tak podobně přivedla dalšího psa do domu, Barona. A Maxův vztah s Katie je ohrožen.

Film jen krátkou chvíli řeší, co dělají obecně domácí mazlíčci doma, když jsou sami. Hlavní příběh začne, když se Baron a Max ztratí ve velkoměstě z důvodu vzájemného boje o přízeň Katie. A začíná jejich cesta za dobrodružstvím, která je protkaná všelijakým nebezpečím, od odchytové služby zatoulaných zvířat až po psychopatického králíčka, který chce vyhubit lidstvo.

Naštěstí, v panelovém domě, kde Max bydlí, žije sousty přátel z okolních bytů a domů, kteří se ho rozhodnout ve velkém městě hledat. A tak sledujeme dva příběhy. Partu zvířat, kteří hledají ve velkoměstě Maxe. A samotného Maxe a Barona, kteří se snaží dostat ze spárů zmíněného králíčka.

Jaký si na film udělat názor?

Tajný život mazlíčku to má těžké. Za poslední dobu jsme měli na talíři sousty kvalitních animáků. Vsadit na zvířata, je ale vždy sázka na jistotu. A daří se to. Zvířátka jsou roztomilá a tomu pomáhá skvělé zpracování. Příběh lehce kolísá a v některých okamžicích se zarazíte, zda nejste na pohádce pro děti předškolního věku. Zas na druhou stranu je zde spousty vtípků a momentů, které vám vykreslí úsměv na obličeji.

Pokud máte nějakého mazlíčka, který se ve filmu objeví, pravděpodobně v něm uvidíte toho svého. A možná bych i podotkl, že pro milovníky koček se tam najde pár negativních momentů. I přes všechny zápory, budete hlavní hrdiny sledovat a čekat, jak se jejich situace vyvine, jelikož vám přirostou k srdci.

60 %
Rozhodně se nejedná o nejlepší animovanou pohádku letošního roku, ale některé momenty mohou zaujmout a celkově stojí za to pohádku vidět. Hlavně, pokud jste rodina s dětmi. Pro nás ostatní se jedná o příjemnou a roztomilou jednohubku.
Atticus
Milovník různých filmových žánrů. Kromě filmových novinek rád zabloudí i mezi seriály, či se začte do kvalitní knihy. Preferuje originální znění a skvělou podívanou.